Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
quote:remma schreef op 02 april 2009 @ 16:42:

[...]

Hij. Mijn hij bewaart bij wijze van spreken de touwtjes van verpakkingen.hier ook zo één. hij bewaart niet alles meer, maar wel veeeeel. maar manlief is erfelijk belast; zijn moeder is helemaal verschrikkelijk. Hoewel die, na de verhuzing van mijn ouders en een opmerking van mij (dat we tenmiste drie vrachtwagens moesten huren als zij eens gaan verhuizen) wel aan het opruimen is geslagen.
Wij hebben buiten gegeten. Dat was lekker zeg. Wat fijn om na die lange koude winter weer buiten te kunnen zitten.

Pamman komt hopelijk zo thuis want ik ben haske moe. En eigenlijk moet ik vanavond collectanten bellen, jakkes.

Ik ga het spul naar boven jagen.
Buiten, dat heb ik nog nooit gegeten eigenlijk. Is dat lekker? En hoe maak je dat? Bakken of koken ?
A-man was hier laat. Niet leuk, want ik was moe. Maar het is wel allemaal goed gegaan hoor, alle kindjes zijn weer fris en schoon en voorgelezen hun bed in gegaan (Maby was wakker vanaf 11.30 uur, dus die wilde wel slapen ).

A-man kan ook zo bewaarderig zijn. Zo hadden wij in ons vorige huis een hele irritante kapstok, waar de jassen altijd afgleden. Ik heb het ding al 3 keer bij het vuilnis gelegd, maar elke keer is hij door A-man gered. En toen heeft A-man hem ook nog als kinderkapstok opgehangen, waardoor ik nu weer elke dag met afvallende (kinder)jassen geconfronteerd wordt .
Wij hadden ook zo'n kapstokje en daar heeft Pamman andere haakjes op gezet, nu valt er niets meer af en kunnen er veel meer jassen aan.

Pamman is er ook net, die moet nog eten.
Remma, je bent een zeikerd
Sok ai, je ouders krijgen wel alles tegelijk, wat ellendig zeg. En wat slordig van die huisarts

Sorry was begonnen met typen maar House begint, tot later..
Mif, post van 1.4. 21:37 even editen? Verder zie mail
quote:Pammie schreef op 02 april 2009 @ 20:32:

Remma, je bent een zeikerd.Lekker dan.
Waar is mijn smiley gebleven?
mag je dat niet zeggen 'buiten gegeten'? Zeg ik altijd nou, weer wat geleerd.

hoofd logistiek vond het niet echt nodig dat ik morgen vrij zou nemen; na de opname is er vermoedelijk nog genoeg te doen. Volgens zus was Ma bek- en bekaf (goh) en pa ook erg onder de indruk van de opname. Ze hadden het wel erg gewaardeerd dat we langsgekomen zijn vandaag; mijn pa begon ook echt te glunderen toen we binnenkwamen en zei gelijk apetrots tegen zijn buurvrouw:'kijk, dat zijn mijn kleinkinderen'
Nitro, dank je, je was duidelijk een stuk alerter dan ik.

Sok, wat een ellende bij je ouders. Gaat het lukken om ze op 1 kamer te krijgen? Nu zijn je ouders natuurlijk inderdaad relatief veilig onder de pannen, als ze straks thuis komen en allebei nog zwak zijn, hebben ze je vast nog hard nodig. Dit weekend nog even zelf uitrusten is misschien wel goed. Je mag trouwens blij zijn dat je niet aan het werk was vandaag, want de treinen waren een drama.

Buiten eten leek me nog net een beetje koud. Ik heb vanmiddag lang buiten gezeten (halve dag vrij genomen), en toen de zon verdween, werd het wel een beetje frisjes.

Remma, beetje recalcitrante bui ?
Klinkt logisch, wat Miffy zegt, Sok.

Sok, mag ik je mening over medicijnen voor citroman? Huisarts schreef ongezien diclofenac voor en diazepam, 1 met 5 mg voor het slapen. Kon op de bijsluiter niet vinden dat het ook bij rugpijn voorgeschreven wordt, maar lijkt op zich wel logisch als spierverslapper? maar hoe sterk zijn die dingen? ga je er een nacht van knock out en sta je dan de volgende ochtend nog wazig op? of valt het wel mee? Ik weet helemaal niets van pammen, en hij twijfelt om ze te nemen of niet.
1x is genoeg
diclofenac met diazepam is in principe een veelgebruikte combi voor lage rugpijn, wat ze ook wel 'ischias' noemen. En diazepam is niet het minste middel; er wordt aangeraden 72 uur na inname niet auto te rijden. Maar hoe hard het aankomt, is ook wel een beetje persoonsafhankelijk. Citroman wil toch niet gaan werken morgen ofzo?

Miffy; waarschijnlijk heb je wel gelijk; mijn zus zei ook al zoiets. Maar ik voel met wel een beetje schuldig, tercht of niet. en ik was idd heel blij dat ik vandaag niet hoefde te werken. Donderdag is met de trein altijd al een rampdag; alle grote verkeerscrisissen waren op een donderdag.
Hij weet niet eens hoe hij moet zitten opstaan lopen liggen etc, dus nee, hij is niet van plan te gaan werken.

Maar man is niet zo van de medicijnen dus hij is een beetje, sceptisch.. ofzo..

En als hoofd logistiek er geen problemen mee heeft.. tja.. je ouders zijn nu nog goed verzorgd in het ziekenhuis, als ze thuiskomen kun je nog genoeg voor ze doen.
Morguh!

Ik was op de bank in slaap gevallen gister, en ben 's ochtends nog steeds niet uit bed te rammen. Stomme zomertijd.

Diclofenac heb ik gehad toen mijn amandelen eruit waren gehaald. Gaat het wel wat beter met zijn rug Citro? Heb je schoonmoeder nog gebeld voor vandaag?

Fijn dat het beter gaat met je ouders Sok. En wat Mif zegt klinkt logisch. Ze worden nu goed verzorgd dus je kunt niet al te veel doen. En leuk, zo'n trotse opa

Wij hebben heel lang zon in de tuin 's avonds,, tuin ligt volledig op het zuiden. Dus buiten eten kon net. Maar als de zon weg is, is het inderdaad niet lekker.

Ik moet nog een tasje pakken, gel in haar smeren en schoentjes aandoen.
Leuk nieuwtje: sprak net moeder-die-mijn-cv-heeft-doorgespeeld en het bedrijf was heel enthousiast. Er komt waarschijnlijk binnenkort een vacature dus ze gaan me bellen.

Heeeee, dat is goed nieuws Pammeke! Leuk, leuk leuk! Ik hoop met je mee dat er binnenkort goed nieuws komt.

En heeft Citroman lekker geslapen? Niet te moeilijk doen hoor, citro, gewoon drogeren. Niets zo irritant als zielige mannen. Hartstikke lekker rustig als die k.o. gaan.

Ik ben heul vrolijk. Voel me steeds beter, gisteravond lekker weer gewandeld 1,5 uur met vriendin en nu de kinders op school dus moeders lekker relaxed wat klusjes aan 't doen en vooral een de koffie.

Vanmiddag gaan we schoenen kopen, Liz heeft maar een paar schoenen en daarvan heeft gister de rits het begeven. Ze is nu op haar regenlaarzen naar school. Afijn, ze motten natuurlijk weer Lelijk Kelli's en Liz heeft 'op TV' gezien dat er nu L.K.'s met hakken zijn (welja) en die wil mdame. Heb al gezegd dat dat niet doorgaat. Ben benieuwd waar we mee thuiskomen.
Wat een lief verhaal trouwens, Sok, van trotse opa! Inderdaad, smelt!
Es, die wil Mini ook. Ik heb haar verteld dat de hele dag op hakken lopen heel slecht is voor kinderen. Ze mag haar spaanse schoentjes ook niet de hele dag aan. Dat klonk blijkbaar logisch want ik heb haar er niet meer overgehoord. Tot nu toe heb ik de LK's nog buiten de deur kunnen houden, wat zijn ze vreselijk Mini past haar zomerschoenen van vorig jaar nog en die heeft ze vandaag ook aan.

Ik ga zo schminken op school en daarna gaan we picknicken met een stel moeders en 10 kinderen. Spontaan plan vanmorgen, leuk.
Dubbel. Traag forum.
Ik vind ze eigenlijk wel leuk, Pam! Maar goed, ik hou wel van een beetje kermis .

Ik heb net ff gekeken, ik geloof dat ik weet welke ze bedoelt, het zijn platte ballerina's met een kleine verhoging achter (in mijn optiek geen hak). Als dat ze zijn dan mag ze die wel van mij. Flamencoschoenen mogen hier ook niet de hele dag aan en zeker niet als er veel gelopen moet worden (aka naar school, naar een activiteit etc.).

Ik heb me net rotgegoogled naar schminkcursussen bij mij in de buurt; niets gevonden. Baal ik van, heb zo'n zin om cursus te doen. Gister op het lentefeest vond ik het ook weer zo leuk om te doen!
Kom je toch lekker hierheen, doen we het samen
Net heel veel Chineesjes gemaakt, was hartstikke leuk. De mooiste staat op mijn Hyves

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven