Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
23-07-2019 20:53
Oneens.
Zit je in het gips?
feow schreef:
23-07-2019 20:46
Hee poes en does, jullie zijn weg!
(Van does vind ik dat wel lekker rustig trouwens)

Ja bij mij net ook. Nu zie ik alles weer.
Torment schreef:
23-07-2019 20:55
Zit je in het gips?
Niet meer. Drukverband en mitella.
Yas, beterschap, ik hoop dat je snel weer een "Lee Towersje" kunt doen :-*
Oh nee. Torment is nog weg.
yasmijn schreef:
23-07-2019 20:53
Oneens.
Ja, dat begreep ik al anders zou je nooit zoiets tikken. :-D
Avatars lijken te verdwijnen inderdaad.
yasmijn schreef:
23-07-2019 20:58
Niet meer. Drukverband en mitella.
Oooh pfff heb je het niet benauwd? Ooit mijn schouder uit de kom gehad en ik werd knettergek van dat broeierige verband. En het was februari... sterkte ermee!
PoesinBoots schreef:
23-07-2019 20:59
Oh nee. Torment is nog weg.
Ik zie geen enkele avatar.
Ik vind dit weer ook echt heerlijk! Kan er wel minder van genieten vanwege baby, maar ben blij dat ik niet hoef te werken :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
feow schreef:
23-07-2019 20:46
Hee poes en does, jullie zijn weg!
(Van does vind ik dat wel lekker rustig trouwens)
Ik ben ook een doos ook, ik dacht dat je mij onder negeer had gezet maar het gaat over mijn ava.

Toch? :-?
Hoop ik :cry:
en anders een slapeloze nacht met zwaar uitgelopen mascara :'(
B)
doe_es-lief schreef:
23-07-2019 20:55
Ben ik does? :-|
(of snap ik weer eens iets niet :-$ )
Ja, hoewel ik het uitspreek als douche ;-D
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
yasmijn schreef:
23-07-2019 20:51
Lekker toch? Tropisch! 🤩
Ik smelt nog net niet weg. Morgen 39 en donderdag tikken we vrijwel zeker de 40 gr aan. Ik kom mijn huis niet uit morgen, donderdag en vrijdag. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Lucifer2018 schreef:
23-07-2019 20:49
Ik bepaal zelf wel of ik reageer op iemand of niet. Als ik ergens niet mee eens ben of juist wel, dan zeg ik dat, dat is het hele idee van het forum.

Of zoals laatst met een TO die depressief was en werd afgefikt door Cateautje dan zeg ik er wat van. Ook als het een ander is. Gebeurt ook vaak zat. En anderen doen dat bij mij.

Ik heb geen enkele behoefte om dat te gaan veranderen.
Hier ben ik het ook mee eens.
Torment schreef:
23-07-2019 21:00
Oooh pfff heb je het niet benauwd? Ooit mijn schouder uit de kom gehad en ik werd knettergek van dat broeierige verband. En het was februari... sterkte ermee!
Nee hoor, valt reuze mee.
Torment schreef:
23-07-2019 21:01
Ik zie geen enkele avatar.
Jij bent een beetje eng.
De afgelopen minuten ben jij er soms wel en soms niet.

Ik denk dat het de wraak van de kippen is (6) (< detail, die duvel komt dus als je een 6 tussen haakjes zet. Zoveel kippen als jij steeds nodig hebt voor je dijen.)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
doe_es-lief schreef:
23-07-2019 20:34
Die tokte vrolijk, legde eieren en toen werd ze in de pan gehakt omdat iemand hier een super recept had.
RIP kip (of liever 6, er schijnen minstens 12 malse dijen voor nodig te zijn. Kippendijen voor de goede orde) :lol:
Ja het is allemaal de schuld van Torment die moet haar 4 kinderen, haar man en zichzelf voeden. Met 3 kippedijen per persoon nog wel. Arme kippen.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 23-07-2019 22:03
0.45% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
feow schreef:
23-07-2019 21:08
Jij bent een beetje eng.
De afgelopen minuten ben jij er soms wel en soms niet.

Ik denk dat het de wraak van de kippen is (6) (< detail, die duvel komt dus als je een 6 tussen haakjes zet. Zoveel kippen als jij steeds nodig hebt voor je dijen.)
Dat kan geen toeval zijn.. :proud:
Ik zit al de hele dag ongeveer onder onze overkapping. Heerlijk, teminste vandaag dan.
Kutkippen.🐔🐔🐔🐔🐔🐔
yasmijn schreef:
23-07-2019 21:12
KutCloacakippen.🐔🐔🐔🐔🐔🐔
Op nu.nl zie ik ook diverse afbeeldingen niet, dus ik gok dat het een sanoma-dingetje is.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Nouschi schreef:
23-07-2019 20:19
Djeez mensen, zet elkaar onder de negeer en blijf uit de topics van Cateau en klaar!
Djeeeees, Nous, wat een simpele oplossing. :roll:
Ze opende een topic over een onderwerp waar ik interesse in heb, dus reageerde ik.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
23-07-2019 21:32
Djeeeees, Nous, wat een simpele oplossing. :roll:
Ze opende een topic over een onderwerp waar ik interesse in heb, dus reageerde ik.
Ja, en ik nam je mee in het gesprek en dat begon je op een gegeven moment te vervelen, je wilde uitdaging en daar liep je vast.
Ik ga ook niet op een forum zitten om anderen te negeren. Losgeslagen idioten mogen er ook zijn, maar mijn mening over losgeslagen idioten mag er ook zijn. En in sommige gevallen is dat zelfreflectie en in andere gevallen niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven