VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Ola, ben er weer en fris en fruitig terug want daar onder douche geweest en net wat boodschapjes gedaan aangezien brood op was. Maar ga zo wel lekker vroeg op bedje metalist kijken. Ik ben dol op tv kijken op bed.

Nathje, heb nog aan je gedacht net onderweg naar sportschool. Ik zag en auto rijden met naam van je broer's bedrijf, dus moest daardoor aan jou denken, aan je broer en natuurlijk zijn collega. Drifting away.... Gaan we nog een daum prikken?

Wind, jij helemaal in PB? Nathje keek dat toch ook? Hoe was je bami?
I love PB. Tijdje terug alweer dat wij die serie achter elkaar gekeken hebben. Wordt wel weer eens tijd!

Was het mijn broer die erin zat? Grappig en toevallig zeg!

Datum prikken lijkt me goed plan, zal eens overleggen wanneer ik even buiten de deur kan gaan lunchen ofzo.
Ik weet het niet, raasde voorbij met 140 km en had daardoor besef om niet echt achterom te kijken om te turen :-). Het was ook psies ter hoogte van onze oud werkgever dus toevallig allemaal.
En nu naar bedje toe! Meisje, truste allemaal.

O ja Morrie, ik heb RD boek binnen en als ik het uit heb, geef ik je een gil!
Hello, hier ook nog even een snel berichtje, want weer drukdruk vandaag en vanavond.

Vandaag met vriendinnetje + haar kind en Schurk naar een speelpark hier in de buurt geweest. Was zalig met dit weer en de kinderen hebben zo lekker rondgerend! Fijn ook dat dochtertje van vriendin dit keer wat meer durfde (toen we er 2 weekenden geleden waren wilde ze echt helemaal nergens in en bleef de hele dag verlegen) en wat meer loskwam. Ook zo lief dat de 2 koters op het laatst hand in hand rondrenden. We zijn gewoon verbrand (ontaarde moeder als ik ben had ik helemaal (nog) niet aan zonnebrandcrème gedacht!) en helemaal lui.

Hoorde dan weer vanavond akelig nieuws over vriendin van zusje (die ik ook goed ken) dat ze - zwanger en wel - met torenhoge bloeddruk in het ziekenhuis ligt. Ze had altijd al last van die bloeddruk, maar nu is het echt te erg en moest ze acuut blijven. Vandaag dus bericht dat ze het kind waarschijnlijk binnen een week dmv keizersnede gaan halen, en ze is nog geen 30 weken zwanger. Akelig hoor, dan nog beter die olifantendrachten die we zelf hadden. Waren op het laatst ook niet lollig meer, maar wel onbezorgde zwangerschappen. Dit is echt andere koek, niet leuk!

Peb: waar jij zin in hebt qua eten klinkt alleen maar gezond, dus dan ga je die dingen toch lekker eten? Juist prettig voor de kilo's dat het nou net niet de vette hap is waar je trek in hebt.

Morrie: ik denk dat aan zo'n schotel inderdaad weinig te doen is, maar even gaan vragen of een andere plek geen optie is kan natuurlijk nooit kwaad.

En overblijfgebeuren: geen idee of hier een trommel-leegeet-beleid geldt of niet. Vent gaf in het begin Boef wel 6 (!) boterhammen mee en daar kwamen er op een gegeven moment steeds 2 van terug. Nu dus 4 boterhammen en beker melk en trommel komt steeds leeg terug. Ook nog nooit een briefje gezien, dus neem voorlopig aan dat het niet teveel is.

Dank trouwens voor tips mbt monsters wegjagen. De meesten hebben we al geprobeerd (incl het in de wc smijten ) maar dan staat hij 5 minuten later weer in de kamer dat er nieuwe zijn of dat ze uit de wc geklommen zijn. Fantasierijk wordt íe ineens als hij niet wil/kan slapen.

Vrolijk: ik zal eens bij Hema kijken, al moet ik een beetje gaan oppassen, want krijg nu wel erg veel bakmeuk en kan het bijna niet meer kwijt . Ging jij nog binnenkort naar Ikea voor dat decoratiesetje? Zo ja, scoor er dan ook 1 voor mij als je wilt? Hier hebben ze 'm nog steeds niet en ik wil hem wel graag hebben. Anders stuur ik vent een keer langs Ikea in zijn werkplaats.

Speaking of...ik ga nu even mijn chocobom afmaken en dan richting bed.
Athena, wie eet al die taarten dan op die jij zo enthousiast maakt? Ik denk dat ik mijn gezin er geen plezier mee zou doen, dan worden ze tonnetje rond en is het ineens geen feest meer als er taart is .

Hier ziekige BNJMN, soort waterpokken, maar alleen op zijn hoofd (vooralsnog). Toch maar even naar de huisarts gegaan en zij vond het ook vreemd, vooral omdat die plekken op zijn hoofd er ontstoken uitzien. Helaas toch maar een kuurtje, want als het bacterie is vond ze het toch geen goed plan daar nog mee te wachten. Als het morgen minder erg is dan waren het dus geen waterpokken. Of als hij morgen onder zit over zijn hele lijf juist wel. Trial & error kortom.

Ben zelf ongesteld geworden en heb koppijn, hopeloos... zal ook wel de combinatie zijn met brullende BNJMN vannacht waar ik niets van begreep (en dus alle vlekken vanochtend, er was dus wel iets ).

Mandarijnen verhaal: ik ga dochter altijd mandarijn mee bij de lunch, maar die gaf ze dus altijd aan de overblijfjuf. Wel fijn dat we de fruitschaal van de overblijfjuf spekken, maar ik had liever gehad dat ze het een keer had aangenomen en verder zou zeggen dat dochter het zelf kon opeten... Of dat ik wist dat ze ze toch niet zelf opat, dan hoef ik ook geen mandarijn mee te geven, scheelt toch 3 mandarijnen per week .
anoniem_36627 wijzigde dit bericht op 02-04-2009 14:21
Reden: Ik gooi mijn eigen zoons door elkaar: BNJMN is ziek, er stond Kiloknaller ;-].
% gewijzigd
quote:lien schreef op 02 april 2009 @ 10:16:

Athena, wie eet al die taarten dan op die jij zo enthousiast maakt?

De mensen die ze bestellen... Vandaag dus een collega.

Mijn gezin zou ik er ook geen lol mee doen. Droge biscuit vinden ze nog het lekkerst en ik ben geen zoetekauw.

Arme Kiloknaller, klinkt zielig! Beterschap voor hem!

Mijn collega's en ik heb een uitnodiging gekregen van onze directeur om te praten over "de toekomst van de afdeling".

Die hij 3 maanden geleden informeel heeft opgeheven (waarvan dan nooit een formele bevestiging is gekomen, dat dan weer wel). En dat terwijl mijn collega's volgende week intern verhuizen naar een andere vleugel en mijn directe collega en ik over 3 weken naar wéér een andere vleugel.

Snappen jullie het nog? Ze worden hier met de dag gekker.
O en dat mandarijnenverhaal klinkt inderdaad heul raar...
hai, hier ben ik ook weer even. Geen tijd om écht te forummen,maar ik leef dus nog wel. 20 weken echo was allemaal oke.

Maar verder hier druk met vervelende kinderen, emoties en andere kutklussen, blegghhh.

Gelukkig voor het weekend wel weer leuke plannen. Kan ik goed gebruiken!
Zeg mevrouw Ely, vertel eens wat meer! Moeten we het hebben over Zoontje of Zochter?
Lien, hoe is het met KK? Knorrie had vorige week waterpokken en die had ook hele rode plekken alsof het ontstoken was, op zich kunnen waterpokken er wel zo uitzien volgens mij. Had hij nooit eerder de waterpokken gehad dan?? Het lijkt me heel vervelend om het nu nog te krijgen.

Maar als het iets anders vaags is het ook weer naar, dan maar liever een bekende kinderziekte .

Ely, fijn dat de 20 weken echo ok is. En nu weet je dus wat het wordt!!

Ik hoor er per vandaag officieel bij . Het was schoonmaakavond op school! Ik blijf me verbazen over dat soort dingen. Dan ga ik daar heen om 19 uur, blijkt dat het al om half 7/kwart voor 7 begon. Dat stond dan weer ergens klein bijgeschreven op een briefje in de klas, waar ik sinds gisterochtend niet geweest was. Of ze hadden het er op het schoolplein over gehad, ik weet het niet. En ik kwam met lege handen, maar nee, je moet je eigen schoonmaakspullen meenemen. Een emmer en een doekje enzo. Nou ja, vanaf nu weet ik dat en ben ik ingeburgerd .

Ik kreeg maar liefst 2 vrije dagen voor het overwerken. Dus geen 150% of 200% zoals jullie suggereerden, nee, ongeveer 50%. Want een klein beetje overwerken hoort bij de functie. Ik ga er maar niet verder op in hier, want je weet maar nooit wie er meeleest, maar ik was op zijn minst verbaasd.

Ik denk dat ik met pasen toch maar weer een taart ga bakken. Mijn associatie met misselijk zijn is nog niet helemaal weg maar gaat misschien wel over als ik nog een keer in goede doen een leuke taart maak.

Pebbles, trouwens, bedacht me vanmiddag nog dat somber zijn in de zwangerschap en misselijk zijn ook geen goede combi is. Dan ben je niet alleen geestelijk niet fit, maar ook nog eens lichamelijk. Ik vond dat die twee elkaar erg versterkten tijdens de zwangerschap van Knorrie.
Ik had me vergist, BNJMN heeft de pokkels, Kiloknaller heeft ze al gehad inderdaad. Twee dagen.... eeeh... toe maar.

Ik ga in bad, heb het koud, komt vast door de te korte nacht.
Sterkte met je krentebolletje en neem ook chocolade mee in bad!

Chocolade doet het altijd erg goed tijdens ongesteld zijn.
Morrie, jij bent stoer als schoonmaakmoeder! Ik zou het liefst 2 uur mijn hulp sturen
Mijn internetverbinding is echt vaag. Soms kom ik er gewoon niet meer op voor een tijdje terwijl ik wel connectie heb enzo. Ik snap niet wat dat is. Maar onhandig is het wel want ik had een reactie getypt en die werd niet geplaatst.
Lien dus ook een gevlekt kind, sterkte!

Ben MOE na twee prutnachten met Nano. De nacht van dinsdag op woensdag was hij al behoorlijk aan het spoken en achteraf hadden we het kunnen weten, want dan komt er vaak een ziekzijn achteraan. Maar goed, toen ik hem woensdag ophaalde uit het kdv zat zijn gezicht rond zijn mond onder de rode uitslag, tijdens het eten breidde het zich uit naar handen en voeten en afgelopen nacht heeft hij alleen maar liggen huilen en piepen en vreselijk liggen krabben omdat het zo jeukte. En vanmorgen is Millenium met een soort salamikind naar de huisarts gegaan. Een van de vele vele vlekjesvirussen denkt die, hij heeft iets tegen de jeuk gegeven en verder is het uitzieken. Vermoeiend voor ons en zielig voor Nano dus!

Eten ging ook moeizaam trouwens, hij heeft ook last van de binnenkant van zijn mond.

Zo, na gekopieerd egostuk ter compensatie nog een rijtjespost

Ely, fijn dat 20 weken echo ok was!

En Wind ook aan de stationsheggetjes, grappig. Ik zie ze ineens overal!

Athena, klinkt idd heel vaag, een gesprek over de toekomst van een opgeheven afdeling! En kind moeten halen met amper 30 weken, brr, dan idd. liever 42 weken doorhobbelen.

En aha, trommel leeg moeten eten. Ja, dan snap ik het briefje wel. Bij Mini op school is de afspraak dat er minimaal 1 boterham op moet, en als ze dan geen honger hebben hoeft het niet meer. En dan dus echt eerst je boterham, niet de ontbijtkoek oid opeten en dan geen brood meer willen. Ik vind dat wel een goede optie eigenlijk;krijgen ze toch wat binnen, maar hoeven ze zich niet tegen heug en meug vol te stouwen.

Morrie, toe maar, twee hele dagen vrij.. Wie het breed heeft, etc

Ik ga een poging tot nachtrust doen, Nano wordt vast

nog wel een paar keer wakker. Truste!
Hier een ontzettende kutdag. GW heeft vandaag gehoord dat hij vanaf volgende maand geen baan meer heeft (en echt geen vacature te vinden!) en de oom van GW (die met dezelfde naam als BRS) leeft waarschijnlijk niet lang meer. Uitzaaiingen vanuit zijn prostaat in zijn hele buik.

Ik ga naar bed. Hopelijk is het snel morgen.
Wat???? Wat is dat nou voor nieuws Wind. Dat is echt klote. Allebei!
He getver Wind

Heel veel sterkte voor julie allebei!
Zagen jullie het aankomen, van die baan?
Godver Wind, dat is wel echt kut. Komt het van GW als donderslag bij heldere hemel?

Jeetje zeg, ben er stil van. 't Is geen fijne tijd nu om je baan kwijt te raken.

Ik ga nu naar bed, sterkte voor jou en GW!
En van oom van GW is ook kut en gemeen.
Ik vroeg me net nog hetzelfde af als Morrie en Peb, of dat van baan onverwacht was. Niet dat dat het minder rot maakt..

He, wat naar zeg, twee van die *berichten op een dag!
O nee Wind, wat een K-dag hebben jullie gehad vandaag zeg. Wat een verdriet om oom en schok van baan. Sterkte met allebei meid.

Athena, was vergeten op jou te reageren, maar setje is check. Geen probleem. Verder vage actie van directeur die opeens het licht heeft gezien, maar hoop dat het gaat om wat meer duidelijkheid. Wel jammer dat hij minstens 3 maanden te laat is.
Jee Wind, ik schrik er ook van.

Ik had er (waarom weet ik ook niet, ik heb soms van die kronkels) laatst al eens aan gedacht, omdat GW in de branch zit waar de klappen vallen. Maar omdat ik jou er eigenlijk nooit over hoorde dacht ik dat het misschien niet zo speelde bij zijn bedrijf.

Sjonge jonge zeg, slecht nieuws hoor. Kan er niet over uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven