December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
najaa, pas ik m'n bericht aan vanwege een typfoutje (gepoetst ipv gepoets..)

Gaf eerst een foutmelding, nog een keer gedaan en nu is 40% weg..

Najaa.

Iig was het iets van dit:

Flodder; jammer dat de badkamer volledig van de woningbouwvereniging krijgt, maar wel lekker dat je straks een mooie badkamer hebt!

Over de afkortingen: ik snap de nickverandering, nick=naamkind lijkt mij ook niet handig, en ben je erg snel herkenbaar.

Via google ben je volgens mij niet zo snel te vinden qua naam kind op viva. Ik vind persoonlijk afkortingen lezen irritanter dan de volledige naam. Ook bij een reactie moet ik er meer over nadenken dan dat ik de naam typ.

Maar goed, ik vind het wel prima als iemand dat graag wilt.
Ojaaaa dat wilde ik ook nog zeggen Nurse...

hoezo geen kraamhulp???? Die stomme kraamhulp bij mij wilde elke dag naar de hechtingen kijken... (zo irritant!)

en ik wist echt niks hoor op het gebied van kinderen vasthouden, aankleden, luier om en in bad doen... :p en borstvoeding.... dus heb heel veel aan mijn oudere dame met zelf ooit 4 kinders gekregen en de naam Truus ;)
Las zojuist Nurse's grote nieuws op hyves.....

EEN ZOON!!!!!!!!! GEWELDIG!!!! GEFELICITEERD!!!

Heb nu even klein beetje tijd voor mezelf genomen.

OEF: RESPECT !

Ben kapot... We hebben gelukkig wel een kleine doorslaapster, maar ohhh wat is het vermoeiend. Merijn heeft sinds deze week bedacht niet meer overdag te willen slapen. En prulleke blijft wakker tot 23.00 uur. maar dan wel inclusief de hele avond huilen... Heel eerlijk ben ik blij als ik over 6 weekjes weer mag gaan werken en het normale leventje weer kan oppakken en een beetje regelmaat heb en vooral... onder de mensen ben.

Ohhh.. de sirene gaat weer.... loewyz' tijd zit er weer op voor vanavond...
wat een heerlijk weer vandaag, ik baalde toen ik tussen de middag naar een kinderdagverblijf reed voor mijn werk dat ik niet naar huis kon.. maar gelukkig allemaal zinvolle gesprekken, dus tja, weer goede daad gedaan. en kinderen hadden het heerlijk gehad op school/bso/kdv. bij casper hadden ze een lammetje op bezoek.. casper wilde er steeds achteraan lopen... maar op een gegeven moment wilde casper weer gaan spelen, maar het lammetje dacht, wat hij kan, kan ik ook, dus die ging achter casper aan, casper harder, lammetje harder, casper nog harder, lammetje nog harder, toen, help paniek... tja casper, moet je het lammetje ook maar niet achterna zitten...

KM wil je een rel, kan ik wel voor zorgen hoor...

maar heb je al meer duidelijkheid over de rekening??

nurse, en hoe bevalt je kraamhulp, bij casper hadden we iemand uit jullie regio... en BEVALLINGSVERHAAL en natuurlijk een kabeltje...
Ik blijf lachen om die 2 jongens van mij. Eize heeft door dat hij zijn tongetje kan uitsteken, dus je ziet steeds dat kleine puntje naar buiten. Zo schattig. Maar gisteren had ik hem zo vast dat hij zat. En ik maar gek doen met hem en hij maar lachen, maar dat tongetje bleef met dat puntje naar buiten wijzen.

En Boyd doet zulke rare dingen, dat is echt net een clown. Hij doet nooit iets op een normale manier. Nu vond hij het wel weer leuk om zand van de glijbaan te laten glijen en dan ging hij er zelf weer achter aan. Verzin het maar hoor.

Toch nog geregeld wat kindjes die tussen de middag niet meer willen slapen. Boyd nog wel hoor, die houdt het gewoon nog 2-3 uur vol tijdens de middag. En dan om 19.00 gewoon weer lief slapen gaan.

Namen

Boyd en Eize mogen hier gewoon genoemd worden hoor.

Falcon

Omdat Eize dus een kilo zwaarder is, lijkt hij ook veel groter. Boyd bleef door zijn lage gewicht altijd maar een klein mannetje.

Mette

Lachen dat Nova jou nadoet met Pino. Als ik tegen de zon in moet kijken, doe ik altijd mijn hand bij mijn ogen. En Boyd kan dat nog niet zo goed, dus die legt zijn handje plat tegen zijn voorhoofd met de palm naar je toe. Eerst snapte ik nooit, wat hij aan het doen was. Maar hij deed mij gewoon na! Ik moet altijd zo erg lachen!

Oef

Ik weet wat je bedoelt, dat je geen tijd hebt om te knuffelen met ze. Ik heb dat ook met Eize. Ook omdat Boyd altijd nogal aan Eize aan het trekken is, als ik hem op schoot heb. Dus echt even relaxed spelen met Eize, gebeurt meestal als Boyd slaapt. Maar meid, je kinderen krijgen heus wel alle liefde van jullie hoor! Tijdens het flesgeven heb je toch aandacht voor ze en daarna kan je toch eventjes snel knuffelen. Het is meer je eigen gevoel, dan dat zij iets echt missen.

Flodder

geniet van je verlof! (en je badkamer!)

Tinus

Eize was ook een sterrekijkertje. En ja, zo’n bevalling is wel pijnlijker. De verloskundige zei ook: als hij goed had gelegen had je met 3 persweeen klaar geweest. Nu moest ik toch echt wel heel veel meer mijn best doen en heb ik toch 20 minuten moeten persen (is op zich al niet zoveel, maar in vergelijk met de 3 persweeen, dan wel weer) Bij Eize is mijn herinnering dan ook pijnlijk, en bij Boyd heb ik de pijn veel minder in mijn herinnering.
Even ego hoor, we hebben echt weer een onwijze but nacht achter de rug...Amber vertikte het gewoon weer om te gaan slapen, zelfs bij ons niet...we zijn van 23:30 tot een uurtje of 5:00 zoet geweest...

Vanavond begon ze gelijk weer...BRULLEN!

Ze heeft het net een uur volgehouden en nu is het stil....maar goed voor hoe lang, want ze wordt 's nachts ook ineens weer regelmatig wakker...

Ik had vandaag een extra dagje vrij (compensatie van de feestdagen enzo), belde vanmiddag mijn teamleidster of ik i.v.m rust op het werk zaterdag ook nog vrij wil zijn...nou ja graag!!

Ik hoop zo dat we vanacht wel een beetje kunnen slapen, want ik ben kapot...
Oooh Marloes vervelend hoor! Ik hoop dat je vannacht wel goed slaapt... is ze niet ziek aan het worden? of heeft ze geen oorpijn of zo?

Ik heb vanmiddag nog even gebeld naar dat gastouderbureau maar ik kreeg de voicemail. Ik zou het ook heel oneerlijk vinden als ze mij voor die kosten op willen laten draaien. Ik heb een totaalpakket genomen en het gastouderbureau had daar een bedrijfje voor die de financiele zaken regelde. (Nu doen ze het zelf want bedrijfje bleek niet zo goed te zijn) Op de site van het bureau stond toen het bedrag wat ik per uur kon betalen (is vlak na het eerste telefoongesprek van de site gehaald) en rest is allemaal telefonisch gegaan en tijdens het huisbezoek dus ik heb nergens bewijsmateriaal op papier...

Zo heel verhaal over die toestand:p

Ik kreeg vanmiddag ook een brief van de woningbouw dat ze de geiser willen vervangen voor een comiketel en een mogelijkheid van een cv-installatie :p maar hier zijn wel kosten aan verbonden.... ik ben bang dat een cv er dus niet in gaat zitten voor mij.... zou wel heel goed uitkomen
Is dat trouwens normaal dat ik moet opdraaien voor de kosten van een nieuwe geiser in een huurwoning? Mag ik m dan ook meenemen als ik ga verhuizen? :p

Ik krijg trouwens wel spontaan een paniekaanval hoor als ik dat topic hier zie over een dame die zwanger is geworden met een spiraal.... hallo! dat zou mij ook kunnen overkomen! Ik hoop het toch nooit meer mee te maken om ongewenst/ongepland zwanger te zijn. Gelukkig kan ik nu heel absoluut met zekerheid zeggen dat ik niet zwanger kan zijn maar ja Maria is niet voor niks my middle name

Mag ik trouwens een echte schop onder mijn kont als ik in de nabije toekomst weer over daten begin? Ik begin het frustratiegehalte op dat gebied nu echt hoog te vinden... steeds is het hem maar weer niet booeehoeehoee :p

Zooooo ik heb mijn naam weer even helemaal waar gemaakt :p
Nou nadoen nadoen? Mette ik las jouw berichtje juist als dat Nova je echt voor gek zat te verklaren toen jij zo Pino na zat te doen nu Joni het weer zegt... ik zag je helemaal zitten in de kamer met Nova naast je met een groot vraagteken boven haar hoofd

(ik lees echt te veel bij op mijn telefoon :p dan vergeet je te reageren als je de kans krijgt of is dit nu echt een gebrek aan leven hebben :P)
Jippie ze is de hele nacht blijven slapen!! Ik denk ook niet dat ze ziek is/ oorpijn heeft, want zodra ze er uit mag is het feest!Dus het is gewoon uitproberen...

KM, Klinkt allemaal wel vaag zeg van dat gastouderbureau.Ik heb geen ervaring met huren, maar het lijkt me inderdaad maf als jij daar voor zou moeten betalen!?Oei Maria, tja kijk dan maar uit!Hou gewoon continu het spiraaltjesverhaal in gedachten en je hebt spontaan geen zin meer in daten!!

Ga nog even wat nuttigs doen hier, straks moet ik met Justin naar de schoolarts...ben benieuwd!
Nou zeg! Even een forum break enne Nurse bevalt gewoon even van een zoon!

Nurse, R&Y&M van harte met de geboorte van jullie zoon A!!!

Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal.

Geniet lekker met zijn allen en kan me voorstellen dat je weer helemaal in Love bent.

Knor, wat een schatje is Meike zeg.Wat een mooi koppie en wat is Joeri dan GROOT!!! Leuk om te zien dat hij echt grote broer is voor zijn zusje. Nog gefeliciteerd trouwens met je verjaardag.

Mette, Nou Nurse toch voorgedrongen he? En nu nog een paar daagjes wachten en dan mag jij je kleine in je armen sluiten.

Trouwens nog gecondoleerd met je oud Tante.

Wat is dat snel gegaan zeg!

Hoe voel je eigenlijk nu? Redden je bekken het nog een beetje?

Oef, respect voor jou hoor meis, hoe je t toch maar doet met een zieke Brian en twee hummeltjes. Heb je nog wel een beetje hulp hier en daar? Beterschap voor Brian.

Falcon, ik heb je foto's gezien op HM van M. wat een binkie ook zeg!

KM, Jezus wat zal je geschrokken zijn van zo'n bedrag, is het niet in termijnen te betalen en is het eigenlijk wel rechtmatig dat ze dat zomaar van je rekening afschrijven?

Ik heb de betaling trouwens gedaan op Nurse haar rekening vandaag. Nog bedankt voor het regelen.

Mainecoon, wat jammer dat het huis niet doorging, maar ik zeg altijd maar zo, er komt vast iets anders heel moois voor in de plaats. Hopelijk vind je snel een baan die je leuk vind en misschien ook wat meer in de buurt is.

Ainne, ja leuk als die kleintje zo gaan kletsen he? Spreekt Leah ook Nederlands? Dylan houdt niet op met kletsen. En zegt ook overal OK op. Dylan eet je bord leeg, OKEEEEEE mama!

En als mijn moeder zegt Dylan I LOVE YOU, zegt Dylan; Oma la loe, slaap lekker! Hahahhahaha

Sannie, jij lijkt wel inspector gadget, hahaha wat knap die link die jij maakte met Nurse en een zoon, zo had ik het nooit bekeken. Lekker dat jullie zo fijn in een ritme zitten en daardoor zelfs tijd over hebben.

Joni, ook leuke foto's van jouw gezin op HM, jullie zien er zo onwijs happy uit met zijn viertjes. Lekker bol toetje heeft Eize. Fijn dat hij op het CB ook zo goed heeft gedaan.

Ik ben vast heel wat meiden vergeten, sorry maar deed het even uit het hoofd....

Hier redelijk rustig, we zijn weer beter met zijn allen.

Dylan had volgens mij ook een sprongetje want die wilde dagen achter elkaar niks meer, niet eten, niet luisteren. Maar dat gaat nu weer wat beter.

Ik ben helemaal brak van de spierpijn, heb namelijk na 2 jaar weer gesport. Ben lid geworden van de sportschool en heb bodypump gedaan. Nou twee dagen niet kunne lopen. Het gaat nu wel weer maar ik was er echt ziek van, bah!

Nu ga ik aankleden en Dylan naar mijn moeder brengen, kunnen we vanavond even lekker uit eten enzo.

Meiden dikke kus en geniet van het lente weer!

XXX
Hee marloes, wat rot dat de nachten vaak zo vervelend gaan. gelukkig vanaacht weer even goed!

Hier ook zo: 2 van de 3 avonden is M aan het spoken en hebben we hem er maar weer even uit, of in het grote bed om hem dan over te hevelen als we zelf naar bed gaan. Als M 's nachts wakker wordt doen we helemaal niet moeilijk en slaapt hij meteen bij ons verder. Het probleem zit 'em meer in de avonden. We proberen wat met het middagslaapje te wisselen: bij rustige dagen overslaan is misschien beter. Gister heeft H het slaapje overgeslagen, maar M viel om 4 uur keihard op zijn kin en is toen alsnog op de bank in slaap gevallen bij het troosten.

Klets: als de verhuurder modernisering aanbiedt, mag je weigeren, dan doen ze het maar als je verhuist. Maar ze mogen wel een huurverhoging heffen als je een cv krijgt. Dat hebben wij ook ooit gehad: zelf gevraagd om een cv en toen werd de huur wat hoger. Ik denk dat ze je niet mogen laten betalen voor het apparaat zelf ( en ook niet voor een deel), het wordt jouw eigendom immers niet. Maar een huursverhoging kan wel, je woning wordt immers beter. Voor dit soort zaken kun je vast wel je contract lezen of algemene huurwetten ofzo. Je moet dus maar vragen hoe hoog je huur wordt en dan kun je beslissen.

Wat die gastouderbureau kwestie betreft: Als de prijs destijds nergens is vastgelegd, kunnen zij toch ook niet bewijzen dat je te weinig hebt betaald? Of is jouw bijdrage verkeerd berekend doordat er verkeerde gegevens aan de belastingdienst zijn verstrekt? Ik denk dat ze dan wel mogen naheffen..

Lastig en vooral stressvol! Maar in dit soort gevallen zijn ze vast wel bereid je tegemoet te komen en een regeling te treffen met spreiden. Ik vind het wel raar dat je niks zwart op wit hebt. Hebben zij dat wel? Ik moet even teruglezen wat je er nou precies over schrijft, want ik begrijp niet zo goed wát er verkeerd is berekend..

Sterkte meid! geldstress is heel erg..

Mette, wat heerlijk dat je je laatste zwangere week zo geniet!!! Ben heel blij voor je. Ook erg leuk eigenlijk dat het een verrassing is of er een jongen of meisje bijkomt.

Je hebt trouwens nooit meer over je nichtje geschreven., wil je dat liever niet of is er niks te melden en wachten ze nog op uitslagen/testen etc.?
o Klets, ik lees nu dat er teveel is uitbetaald aan de gastouder. Nee, dat kunnen ze toch niet op jou verhalen als jij jouw wettelijke bijdrage aan het bureau hebt betaald??? Ik zou hiervoor naar een rechtswinkel gaan met je hele papierhandel! (als het echt zover komt dan he).
Kidon wat leuk om je weer eens te zien hier! Hoe kun je nou zo brak zijn van bodypump? Heb je heel overmoedig veel meer gewicht genomen dan het beginnersgewicht?

Ik moet ook weer snel naar de sportschool voor bodypump en xco das zo ongeveer het enige wat ik echt leuk vind van het huppelklasjesaanbod.

Falcon: Wel lief dat je zo uitgebreid gereageerd hebt op mijn klaagstukkie over het gastouderbureau :p

Ik heb vandaag nog een keer gebeld en ze gaan nu helemaal uitzoeken waar dit bedrag vandaan komt want dat wisten ze zelf ook niet en anders zou er een betalingsregeling kunnen komen. (Maar dan ga ik dus inderdaad naar zo'n juridisch loket)

en ik vind dit echt laaang zo erg niet hoor als al het andere gedoe van vorig jaar

Ik ben vanochtend gaan hardlopen 1x 10 minuten (ging prima) en 1x 20 min (ging wat minder en ben zelfs eerder gestopt omdat ik echt bijna moest overgeven zo ongeveer) volgende keer dus maar ietsje simpeler weer... Was wel in een deel van Haarlem uitgekomen waar ik echt nooit kom. Nu nog even goed plannen en timen en ik heb een echt mooi stuk om hard te lopen.
He meiden,

M'n moeder is net weg, heeft nog even Noof in bed gestopt Zo'n gezellig ochtendje gehad!

O ja, over Tess, ze heeft vorige week weer onderzoeken gehad, 9 april krijgen ze een gesprek hoe en wat. Dus we weten nu nog niks, alleen dat bij de echo weer bleek dat het maar op 1 eierstok zit, en de rest van de organen er wel goed uitzien.

Ik heb vanmiddag een etentje met vriendinnen, dus ik ga nu nog even snel liggen, want het zal wel weer erg laat worden vanaaf

Kom morgen reageren, we hebben een nieuwe router gekocht, en het probleem lag idd bij onze oude router. Tris gaat m vanavond installeren, dus vanaf dan betere verbinding (ik hoop nu ook dat ik dit nog kan posten..)

x
Nog geen tijd gehad om mn bevallingsverhaal te plaatsen, te druk gehad met bezoek, borstvoeden en trots zijn

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heb net t toestel en kabeltje geleend van ons mam en er staan nu foto´s op mn hyves van onze kersverse zoon!!

Dus hollen met zn alle!

Tot snel meiden! wil morgen middag ff ervoor gaan zitten, dan hebben we (nog) geen bezoek gepland

Denk aan jullie!

Dikke kus!
Cool Nurse, ik ga snel kijken!! En kom darna ff terug om te reageren.
Heb toch heeeel even snel door de berichtjes gescrold en de vraag van Mette is blijven hangen we hadden bij de meiden wel een kraamhulp hoor! haha!

Nee, ik bedoelde dat ondanks we ´s avonds om 18:30 toch al thuis waren we die avond geen hulp hebben gehad maar deze pas de volgende ochtend hebben laten komen

Oh! mn menneke roept; moet weer aan de bak!
Aaaaah wat LIEF!! Die foto met dat Nijntje mutsje (die close-up) is mooi zeg! En ook die met je 2 meiden erbij!
Ah mag er ook minstens eentje op HM, ik Hyve niet!
Ooooh Nurse wat een mooie lieve foto's!!!!

en wat sta je er al weer lekker op zo net na de bevalling!!!

Mooi mooi mooi die foto's

Zou er spontaan broeds van worden als de situatie er naar zou zijn
Mooi mannetje hoor !!!!
Aaaahhhhhh wat een snoepje van een menneke!!! En wat zien jullie er gelukkig uit met zijn vijven. Echt heel mooi om te zien. Enne wat zie jij er BELACHELIJK goed uit na een bevalling.......

Geniet maar heerlijk van je gezin EN je lege buik hahahaa

Falco, ja teveel gewicht voor een beginneling. Xco ga ik ook doen. Morgen een fitness schema maken en dinsdag weer bodypump.

Wel lekker als je eenmaal weer begonnen bent.

Ciao bella's
even heul snel speciaal voor Ainne: check even HM, heb gelinkt naar de foto van nurse's kersverse zoon!
!Nurse, wat een lekker kereltje!!!!

Kidon, gezellige avond!

Falcon, dat overtillen naar haar eigen bed werkt hier helaas niet...

KM, ik wil eigenlijk ook proberen te gaan hardlopen, maar kan me er nog niet echt toe zetten

Mette, ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen met Tess

Hopelijk werkt de nieuwe router wel goed!

Amber ging vanavond gelijk weer brullen bij het naar bed gaan, maar dit keer gaf ze na 15 a 20 minuten al op!!

Ze gaf overdag ook aan wel moe te zijn, maar heb haar opgehouden, misschien gemeen, maar anders blijft ze haar ritme omgooien...

Vanmorgen met Justin naar de schoolarts geweest.

Hij moet naar de fysio omdat hij slappe spieren heeft.

Verder was alles goed!!

Volgende week zitten we gewoon op de camping!!!

Morgen nog even wat laatste sullen shoppen, heb er zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven