Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 juli 2019 om 22:59
Het is je van harte gegund
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 juli 2019 om 22:59
woensdag 24 juli 2019 om 23:01
Alweer een heerlijk makkelijk recept van supermom Torment.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 juli 2019 om 23:03
Carpaccio kan je vervangen voor iets wat jij wel lekker vind natuurlijk.
woensdag 24 juli 2019 om 23:07
charlottew88 schreef: ↑24-07-2019 23:03Carpaccio kan je vervangen voor iets wat jij wel lekker vind natuurlijk.
True, kipfilet bijv. Maar zonder klinkt ook lekker.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
woensdag 24 juli 2019 om 23:10
donderdag 25 juli 2019 om 11:05
donderdag 25 juli 2019 om 11:47
donderdag 25 juli 2019 om 11:50
Zo komen wij ook ongeveer aan de onze. Maar dan van onbekende eigenaren. Ik heb ze de eerste weken tevergeefs gezocht, maar na maanden vond de kat ze zelf terug. Bleek dat die mensen in scheiding lagen en hun huis al hadden verkocht. Eind van het verhaal is dus duidelijk. Ze hoefden haar eigenlijk niet.Lady*Voldemort schreef: ↑24-07-2019 21:17Ach, ik vind het wel best hoor. Ik heb nu lekker een lieve poes en zij lekker niet![]()
donderdag 25 juli 2019 om 12:14
Yep, staat in de huisregels:
u.Verbastering van namen/personen
Het verbasteren van namen/personen is niet toegestaan, dit kan verwarrend en kwetsend zijn.
Dat je het maar even weet.
donderdag 25 juli 2019 om 12:28
donderdag 25 juli 2019 om 12:31
Ik laat de mijne eigenlijk altijd naar buiten gaan, die regelt dat meestal goed zelf. Maar gisteren kwam hij echt hijgend binnen en ze verwachten 41 graden vandaag. Vandaag en morgen dus nog maar niet.
donderdag 25 juli 2019 om 12:52
donderdag 25 juli 2019 om 13:07
Ah oke.Poppy_del_Rio schreef: ↑25-07-2019 12:56Nee, volgens mij is dit ontstaan na het constant verhaspelen van de naam Pechtold.
donderdag 25 juli 2019 om 13:08
Ja natuurlijk wist ik dat.
Dat is dankzij de grote vergadering die plaatsvonden na het inbrengtopic over de actueelpijler.
Merkel mag je ook niet steeds op een bepaalde manier wegzetten.
Ik verwacht eigenlijk van jou dat je wel met inhoud je ongenoegen duidelijk kunt maken en je al die xxxxxxxs niet nodig zal hebben.
(Eigenlijk bedoel ik te zeggen: pas op, je bent besmet met een vreemde manier van discussiëren en die waarschuwing is terecht)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.