Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Sfeerimpressie....

witte muren, zwarte meubels in combinatie met duizend en een nacht sfeertje. Dat moet het ongeveer worden.

Vanmiddag met de buurvrouw nog even op en neer gesjeeds naar haar woonwinkel; megamooie spullen allemaal.

Kga vnvd weer klussen; geniet van de avond allemaal!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Cool Inkie!
Klink goed ingel. Ben erg benieuwd hoe die stof gaat vallen? Vind het zelf aardig gewaagd

Neem aan dat je er later een fotootje van maakt?
Klinkt echt heel erg leuk Ingel!! Klusse!

Pv...hoe gaat het met jouw beentje?
WM beetje in tuin gewerkt: onkruid gewied, moet ook gebeuren he

goed klussen Ingel!!
Ow maar daar is het wel prima weer voor!

Ik zou ook zo graag een tuin willen! Maar goed, dat is iets voor de toekomst. Verder nog leuke plannen?

Ik heb net " babyvoeding" naar binnen gewerkt...en tot nu toe blijft het er zitten Tsja langzaam opbouwen...Ben dat hele tijd thee drinken nu ook wel zat!
PV; ja ben ook erg benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.....

maar ach, zolang ik de sleutel nog niet heb kan ik ook nog niets in de soep laten lopen :-)
Doe je ook donkere kozijnen dan Inkepinkje? En gouden kussentjes? Maakt het wel 1001nachterig!
Kozijnen weet ik nog niet welke kleur; is wel een idee ja, om ze donker te doen. Gordijnen in ieder geval wel donker.

Kussentjes goud ed ja.

Dan nog een zwevens tapijt en ik ben klaar :-)
Gaaf hoor, Klinkt goed!

En dan Alladin nog!
Goedenavond allemaal!
Hai allemaal!

Wip ook nog even binnen! is er nog iemand wakker c.q. aanspreekbaar?
Aanspreekbaar ben ik nog wel even...

Vertel!
Hai Indi! heb niet veel te vertellen hoor, sorry geen spannende verhalen of urgent probleem. Vanmiddag naar kapper geweest en ik heb nu een pony....en ik zit met mn haar in de verf. Net gechat met leuke man op paiq, stuurt ie foto, blijkt iemand te zijjn die vorig jaar op rp op mij reageerde met zelfde foto...en zelfde afknapper dus. Balen wel dus...

Verder niet veel nieuws, detail uit dagboek van een suffe single :-)

hoe is t met jou? leuke weekendplannen?
WM; verstandig dat je nog niet gaat werken! beterschap he

Ingel: je krijgt een echt (oosters) paleisje! mooie gordijnen! moet je wel beetje op grond draperen denk ik voor het juiste effect.
Hee xen,

Hier ook niet echt spannend..Heb weer ouderavond gehad..ging prima! Nu een beetje uitgeteld.

Morgenavond met mijn ouders en zusje uit eten en zaterdag stappen!! Echt heel veel zin in.. Zondag even lekker niets..

En..Ik heb een leuk mailtje van een volgens mij wel leuke man via ematching
oh..jammer van de Paiq-man, Xen..

ik ben buzzer en mag het nieuwe boek van Renate Dorrestein lezen en zeggen wat ik er van vind.. Ik ga zo lekker naar bed en een stukje lezen
Sorry Xen.. Ik ga lekker slapen!

Welterusten!!
oei, heb je al teruggemaild? niet teveel koetjes en kalfjes he, ok in eerste mail mag dat, maar daarna spanning beetje opbouwen

Leuk joh dat je gaat stappen! Ik heb vooralsnog rustig weekend, morgenavond naar toneelstuk en verder nog niets gepland. Maar zie waarschijnlijk FV wel, heb ook wel zin in wat geknuffel en zo. en als zon blijft, dan wordt t toch echt eens terrasje pakken!

Ik had zon leuke kapper, homo hoor, maar heel enthousiast met mn haar bezig, en t is ehhh anders, maar wel heel leuk. Bij afrekenen bleek waar ik woonde zegt ie: oh, ben jij degene die mijn huis ingepikt heeft? Goeie vriendin van hem was vorige bewoonster van mijn huis en hij wilde dit huis heeeel graag, maar ik was hem voor geweest bij de makelaar vanwege mn urgentie. Hij heeft daar maandenlang van gebaald..tja dat snap ik :-)
truste Indi! alvast prettig weekend!!!
pompompom

* blaast de kaarsjes uit *
Thanks Xen.. en nee nog niet gemaild.. Even geen tijd voor gehad..

Grappig van die kapper..gelukkig maar dat je 'm voor bent geweest!

Jij ook een heel fijn weekend!!
Hi lieve meiden,

Hoe gaat het hier? Ik ben net terug van schilderles....ik ben nu ergens anders begonnen, ook erg leuk en gezellig. Wordt een roseetje bij geserveerd terwijl je aan het schilderen bent.

Xen...wat balen van het koor! Maar er komt zeker weten een leuk swingend koor op je pad...past denk ik ook meer bij jou.

Indi...wat is een buzzer?

En wat was de afknapper bij de Paiq-man?

INgel....lekker aan het shoppen voor je crib...leuk hoor!!! Wordt vast gezellig huisje!

En ik heb ook geen spannend nieuws op date-gebied. Boring he?
Nou..nog even dan..

Kijk maar even op www.buzzer.nl

Je kunt je opgeven daar om nieuwe " produkten"te testen..

Heb al een keer deo gehad en kauwgom en nu 2 keer een boek..

Ben nu echt weg!
hehe, het licht was al uit hier hoor! haha

Erykah:als er iemand niet boring is, ben jij dat wel!

leuk schilderen met een roseetje, lukt dat dan nog wel?

Tja, afknapper is groot woord, maar niet mn type. Met zn zoontje op foto zittend in korte broek en je ziet zo bijna recht in zn kruis, heel raar..haha als ik t zo type slaat t nergens op, maar als je die foto ziet, weet je wat ik bedoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven