Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
woensdag 1 april 2009 om 18:01
Hai allemaal!
Voor alle zieken hier: beterschap!
Maarre, MP, hij mag niet vliegen en niet autorijden..dan mag ie wel zeilen toch?
Ook nog nooit van acute pfeiffer gehoord, maar ja heb ook geen dr. voor mijn naam staan.
Vleer: leuk en gezellig..niet meer dan? ben benieuwd hoe snel hij reageert! en hartstikke goed van je, die sollicitatie! spannend!
Indi: niet teleurgesteld dat ex niet komt? avondje voor jezef heb je ook wel even nodig denk ik in deze drukke week!
Ingel: nog een maandje!! aftellen dus!
Ik heb vanavond dus mijn stemtest, maar ben niet meer zo nerveuzig als eerst dankzij beste vriend. Ik heb vanmiddag tijdens lunch buiten stukje gezongen en hij zei: 'goh, wist helemaal niet dat je zon mooie stem had"..en hij kent me al 32 jaar en is altijd eerlijk. Dus dat heeft mn zelfvertrouwen behoorlijk opgekrikt. Ik ga er voor!
Voor rest heb ik twee hondsmoeie avonden achter de rug, zal t aan t tijdsverschil liggen?
Voor alle zieken hier: beterschap!
Maarre, MP, hij mag niet vliegen en niet autorijden..dan mag ie wel zeilen toch?
Vleer: leuk en gezellig..niet meer dan? ben benieuwd hoe snel hij reageert! en hartstikke goed van je, die sollicitatie! spannend!
Indi: niet teleurgesteld dat ex niet komt? avondje voor jezef heb je ook wel even nodig denk ik in deze drukke week!
Ingel: nog een maandje!! aftellen dus!
Ik heb vanavond dus mijn stemtest, maar ben niet meer zo nerveuzig als eerst dankzij beste vriend. Ik heb vanmiddag tijdens lunch buiten stukje gezongen en hij zei: 'goh, wist helemaal niet dat je zon mooie stem had"..en hij kent me al 32 jaar en is altijd eerlijk. Dus dat heeft mn zelfvertrouwen behoorlijk opgekrikt. Ik ga er voor!
Voor rest heb ik twee hondsmoeie avonden achter de rug, zal t aan t tijdsverschil liggen?
woensdag 1 april 2009 om 18:44
woensdag 1 april 2009 om 18:45
Hallo,
Indi ja hoor gaat al goed met men nek ik ging er nog tot donderdag last van hebben en voel al bijna niets meer (hopelijk blijft dat zo!)
Aan de zieken: beterschap!!! (f)
Vleer leuk van je sollicitatie, al iets teruggehoord van KIM? Heeft die nu zelf ook koeien of doet hij enkel insimineren bij klanten? (als hij zelf koeien heeft niet ongerust zijn als hij niet onmiddelijk antwoord, broer en hoop vrienden hebben ook koeien en als ze in stal bezig zijn is er effe geen tijd om te smsen )
Xen breek een been he (of moet je dat enkel bij toneelvoorstellingen zeggen??)
Ik ga eten en naar men naailes
Indi ja hoor gaat al goed met men nek ik ging er nog tot donderdag last van hebben en voel al bijna niets meer (hopelijk blijft dat zo!)
Aan de zieken: beterschap!!! (f)
Vleer leuk van je sollicitatie, al iets teruggehoord van KIM? Heeft die nu zelf ook koeien of doet hij enkel insimineren bij klanten? (als hij zelf koeien heeft niet ongerust zijn als hij niet onmiddelijk antwoord, broer en hoop vrienden hebben ook koeien en als ze in stal bezig zijn is er effe geen tijd om te smsen )
Xen breek een been he (of moet je dat enkel bij toneelvoorstellingen zeggen??)
Ik ga eten en naar men naailes
woensdag 1 april 2009 om 19:01
Hi allemaal,
Zijn jullie nog in de maling genomen vandaag? Ik dus wel....door mijn collega's...grrrrr! Ik trap er echt altijd in...hahahaha
MP...wat jammer dat je date niet doorgaat!
Xen...heel veel succes vanavond!
Indi...hoe gaat met jou?
Vleer...dus het was gezellig met de KIM? En heb je al smsje terug?
MIran...where are u? Hoe gaat het met CM?
Zijn jullie nog in de maling genomen vandaag? Ik dus wel....door mijn collega's...grrrrr! Ik trap er echt altijd in...hahahaha
MP...wat jammer dat je date niet doorgaat!
Xen...heel veel succes vanavond!
Indi...hoe gaat met jou?
Vleer...dus het was gezellig met de KIM? En heb je al smsje terug?
MIran...where are u? Hoe gaat het met CM?
woensdag 1 april 2009 om 19:10
woensdag 1 april 2009 om 19:14
Erykah: hoe ging t duiken?
en Appel: gaaf dat je kunt motorrijden! Ik ben altijd bijrijder (of hoe noem je dat, achterop gewoon) geweest, bij mn vader vroeger heel vaak en sinds paar jaar heeft mn broer zn rijbewijs, dus maak ook wel es ritje met hem. Mn zus heeft ook motor. Dus zit in familie, alleen ik ben een schijterd dus (met andere broer en moeder).
Vind het ook wel eng hoor als mn broer vertelt hoe vaak hij de dood in de ogen heeft gekeken, vaak met afsnijden dus (wat MP zei), hij rijdt dagelijks met motor naar zn werk, ong. 60 km, dus best wel angstig vind ik
en Appel: gaaf dat je kunt motorrijden! Ik ben altijd bijrijder (of hoe noem je dat, achterop gewoon) geweest, bij mn vader vroeger heel vaak en sinds paar jaar heeft mn broer zn rijbewijs, dus maak ook wel es ritje met hem. Mn zus heeft ook motor. Dus zit in familie, alleen ik ben een schijterd dus (met andere broer en moeder).
Vind het ook wel eng hoor als mn broer vertelt hoe vaak hij de dood in de ogen heeft gekeken, vaak met afsnijden dus (wat MP zei), hij rijdt dagelijks met motor naar zn werk, ong. 60 km, dus best wel angstig vind ik
woensdag 1 april 2009 om 19:14
woensdag 1 april 2009 om 19:23
Tijdens de lunch zei een collega...er ligt brief van een deurwaarder op je buro, is vanmorgen gebracht (ik was vanmorgen vrij) en ik ben te nieuwsgierig...ik gelijk kijken op mijn buro, kon het niet vinden...ik nog roepen: WAAR DAN???!!! Echt te flauw he?
Gisteren was alleen info-avond bij duikles...theorie en hoe alles in het werk gaat. Vanaf volgende week gaan we het zwemband in.
Ja Appel...wat stoer...motorrijden!! Leuk dat je het weer op gaat pakken.
Gisteren was alleen info-avond bij duikles...theorie en hoe alles in het werk gaat. Vanaf volgende week gaan we het zwemband in.
Ja Appel...wat stoer...motorrijden!! Leuk dat je het weer op gaat pakken.
woensdag 1 april 2009 om 19:41
woensdag 1 april 2009 om 20:04
M'n jongste kwam met een beduimeld papiertje beneden vanochtend. Hij vertelde dat hij gisteren bij de judo Frans Bauer had gezien. Nou kan dat best want die treedt wel eens op waar hij judoles heeft. Hij had een handtekening gevraagd zei hij. Of ik die wilde zien; toen ie het briefje opendeed stond daar dus 1 april op geschreven. Hij heeft er de hele dag op school iedereen mee gefopt. Ik vond het wel leuk gevonden, eigenlijk.
Indi - goeie reactie!
Indi - goeie reactie!
woensdag 1 april 2009 om 23:23
Nou maakt ook niet uit hoor 
Vleer, weer een daaaaaate! leuk!
Wat een leuke 1 april grapjes allemaal, ik heb er ook 1: ik ben afgewezen op het koor
nee echt waar is geen grap hoor! Ik ben wel goed, maar niet goed genoeg voor hen. Ik zweef beetje tussen alt en mezzo en niet genoeg volume/niet goed genoeg voor een acapella koor. Zoals ik in 1e instantie al dacht, te hoog gegrepen voor mij. Natuurlijk wel teleurgesteld, maar ik ga verder zoeken naar een wat swingender koor, heb ook wel wat tips gekregen. Mn liedje ging goed, maar de stemoefeningen waren een ramp (ook nog nooit alleen ingezongen). Anyway, nog wel even een borrel met een paar gedronken en ik ben altijd welkom bij hun borrels en optredens.
Is het al 2 april, anders geloven jullie mij niet natuurlijk
Zit nog even mn verdrietje te verdrinken, maar drink fles wel alleen leeg vanavond.
Rustig hier zeg!
Vleer, weer een daaaaaate! leuk!
Wat een leuke 1 april grapjes allemaal, ik heb er ook 1: ik ben afgewezen op het koor
Is het al 2 april, anders geloven jullie mij niet natuurlijk
Zit nog even mn verdrietje te verdrinken, maar drink fles wel alleen leeg vanavond.
Rustig hier zeg!