Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 2 april 2009 om 17:55
Sfeerimpressie....
witte muren, zwarte meubels in combinatie met duizend en een nacht sfeertje. Dat moet het ongeveer worden.
Vanmiddag met de buurvrouw nog even op en neer gesjeeds naar haar woonwinkel; megamooie spullen allemaal.
Kga vnvd weer klussen; geniet van de avond allemaal!
witte muren, zwarte meubels in combinatie met duizend en een nacht sfeertje. Dat moet het ongeveer worden.
Vanmiddag met de buurvrouw nog even op en neer gesjeeds naar haar woonwinkel; megamooie spullen allemaal.
Kga vnvd weer klussen; geniet van de avond allemaal!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 2 april 2009 om 20:25
donderdag 2 april 2009 om 21:29
donderdag 2 april 2009 om 22:33
Hai Indi! heb niet veel te vertellen hoor, sorry geen spannende verhalen of urgent probleem. Vanmiddag naar kapper geweest en ik heb nu een pony....en ik zit met mn haar in de verf. Net gechat met leuke man op paiq, stuurt ie foto, blijkt iemand te zijjn die vorig jaar op rp op mij reageerde met zelfde foto...en zelfde afknapper dus. Balen wel dus...
Verder niet veel nieuws, detail uit dagboek van een suffe single
hoe is t met jou? leuke weekendplannen?
Verder niet veel nieuws, detail uit dagboek van een suffe single
hoe is t met jou? leuke weekendplannen?
donderdag 2 april 2009 om 22:37
donderdag 2 april 2009 om 22:44
oei, heb je al teruggemaild? niet teveel koetjes en kalfjes he, ok in eerste mail mag dat, maar daarna spanning beetje opbouwen
Leuk joh dat je gaat stappen! Ik heb vooralsnog rustig weekend, morgenavond naar toneelstuk en verder nog niets gepland. Maar zie waarschijnlijk FV wel, heb ook wel zin in wat geknuffel en zo. en als zon blijft, dan wordt t toch echt eens terrasje pakken!
Ik had zon leuke kapper, homo hoor, maar heel enthousiast met mn haar bezig, en t is ehhh anders, maar wel heel leuk. Bij afrekenen bleek waar ik woonde zegt ie: oh, ben jij degene die mijn huis ingepikt heeft? Goeie vriendin van hem was vorige bewoonster van mijn huis en hij wilde dit huis heeeel graag, maar ik was hem voor geweest bij de makelaar vanwege mn urgentie. Hij heeft daar maandenlang van gebaald..tja dat snap ik
Leuk joh dat je gaat stappen! Ik heb vooralsnog rustig weekend, morgenavond naar toneelstuk en verder nog niets gepland. Maar zie waarschijnlijk FV wel, heb ook wel zin in wat geknuffel en zo. en als zon blijft, dan wordt t toch echt eens terrasje pakken!
Ik had zon leuke kapper, homo hoor, maar heel enthousiast met mn haar bezig, en t is ehhh anders, maar wel heel leuk. Bij afrekenen bleek waar ik woonde zegt ie: oh, ben jij degene die mijn huis ingepikt heeft? Goeie vriendin van hem was vorige bewoonster van mijn huis en hij wilde dit huis heeeel graag, maar ik was hem voor geweest bij de makelaar vanwege mn urgentie. Hij heeft daar maandenlang van gebaald..tja dat snap ik
donderdag 2 april 2009 om 22:47
Hi lieve meiden,
Hoe gaat het hier? Ik ben net terug van schilderles....ik ben nu ergens anders begonnen, ook erg leuk en gezellig. Wordt een roseetje bij geserveerd terwijl je aan het schilderen bent.
Xen...wat balen van het koor! Maar er komt zeker weten een leuk swingend koor op je pad...past denk ik ook meer bij jou.
Indi...wat is een buzzer?
En wat was de afknapper bij de Paiq-man?
INgel....lekker aan het shoppen voor je crib...leuk hoor!!! Wordt vast gezellig huisje!
En ik heb ook geen spannend nieuws op date-gebied. Boring he?
Hoe gaat het hier? Ik ben net terug van schilderles....ik ben nu ergens anders begonnen, ook erg leuk en gezellig. Wordt een roseetje bij geserveerd terwijl je aan het schilderen bent.
Xen...wat balen van het koor! Maar er komt zeker weten een leuk swingend koor op je pad...past denk ik ook meer bij jou.
Indi...wat is een buzzer?
En wat was de afknapper bij de Paiq-man?
INgel....lekker aan het shoppen voor je crib...leuk hoor!!! Wordt vast gezellig huisje!
En ik heb ook geen spannend nieuws op date-gebied. Boring he?
donderdag 2 april 2009 om 22:50
Nou..nog even dan..
Kijk maar even op www.buzzer.nl
Je kunt je opgeven daar om nieuwe " produkten"te testen..
Heb al een keer deo gehad en kauwgom en nu 2 keer een boek..
Ben nu echt weg!
Kijk maar even op www.buzzer.nl
Je kunt je opgeven daar om nieuwe " produkten"te testen..
Heb al een keer deo gehad en kauwgom en nu 2 keer een boek..
Ben nu echt weg!
donderdag 2 april 2009 om 22:54
hehe, het licht was al uit hier hoor! haha
Erykah:als er iemand niet boring is, ben jij dat wel!
leuk schilderen met een roseetje, lukt dat dan nog wel?
Tja, afknapper is groot woord, maar niet mn type. Met zn zoontje op foto zittend in korte broek en je ziet zo bijna recht in zn kruis, heel raar..haha als ik t zo type slaat t nergens op, maar als je die foto ziet, weet je wat ik bedoel
Erykah:als er iemand niet boring is, ben jij dat wel!
leuk schilderen met een roseetje, lukt dat dan nog wel?
Tja, afknapper is groot woord, maar niet mn type. Met zn zoontje op foto zittend in korte broek en je ziet zo bijna recht in zn kruis, heel raar..haha als ik t zo type slaat t nergens op, maar als je die foto ziet, weet je wat ik bedoel