Kleding over ladder?

26-07-2019 09:19 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee viva’s,

Wie van jullie gebruikt een decoratieve ladder voor het opbergen van kleding? Ik heb nu een stoel in de slaapkamer, maar deze neemt best veel plek in en ziet er altijd zo rommelig uit. Het idee van een ladder lijkt me leuk, maar hoeveel kleding kan je er nou echt op kwijt? Wordt zo’n ladder niet ook heel snel een rommeltje? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Waarom niet gewoon een dressboy?
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet gewoon in je kast? Ik heb ook geen stoel oid, gewoon een kast en een wasmand.
Internagelaktisch
Maaique schreef:
26-07-2019 09:19
Waarom niet gewoon in je kast? Ik heb ook geen stoel oid, gewoon een kast en een wasmand.


Doe jij alles na 1x dragen in de was? Of terug in de kast? Iets wat ik een paar uur heb gedragen hang ik uit en kan ik later in de week nog een keer dragen.

TO, ik hang ook wel vaak iets over de trapleuning op de overloop (vide?)
Je weet wel dat het goed gaat met een maatschappij als mensen ‘decoratieve ladders’ gaan wensen.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:

Word er gevraagd naar ervaringen met een ladder en de eerste twee reacties gaan over een dressboy en kast.

Geen ervaring met een ladder. Mijn ervaring is wel dat het toch wel een zooitje wordt ongeacht waar de kleren overheen of in gaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb een kledingrek (ik wil een bijpassend bed bij de kledingkast die ik wil, dus spaar nu) en dat vind ik al rommelig ogen. Het idee van een ladder in de slaapkamer met kleding erop vind ik nogal sjofel om heel eerlijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik klikte uit nieuwsgierigheid op dit topic omdat ik dacht aan een ladder in je panty waar je dan je jurkje overheen trekt.

Ik lees even mee. Bij mij slingert het ook een beetje rond.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
26-07-2019 09:22
Doe jij alles na 1x dragen in de was? Of terug in de kast? Iets wat ik een paar uur heb gedragen hang ik uit en kan ik later in de week nog een keer dragen.

TO, ik hang ook wel vaak iets over de trapleuning op de overloop (vide?)
Als ik iets een hele dag heb gedragen, gaat het in de was.
Heb ik iets maar een paar uur gedragen hangt het er vanaf, was het thuis op de bank gaat het terug de kast in. Was ik ermee buiten en heb ik gezweet oid gaat het in de was ja.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
26-07-2019 09:26
Ik klikte uit nieuwsgierigheid op dit topic omdat ik dacht aan een ladder in je panty waar je dan je jurkje overheen trekt.

Ik lees even mee. Bij mij slingert het ook een beetje rond.
Haha, ik dacht precies hetzelfde!
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Het wordt altijd rommelig, waar je je kleding ook overheen hangt. Kleding op een hoopje ergens is sowieso niet netjes. Als je het echt netjes wil hebben, moet je het idd opruimen in de kast of wasmand. Eventueel opgevouwen op de zitting van een stoel. Dat oogt netter dan wanneer het ergens overheen hangt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aan de zijkant van mijn kast een Ikea complimet mulitihanger geschroefd.
Daarin kun je 3 hangertjes met kleding hangen zie zo kan luchten

Netjes en opgeruimd

KOMPLEMENT
Multihanger, wit
€ 3.- / st.
(€ 2.48 excl. btw)

Artikelnummer:
702.569.31
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt altijd zo rommelig, vind ik. Mijn pubers hebben een staande spiegel waar je achter de spiegel, aan een stang, kleding redelijk uit het zicht kunt hangen. Daar hangen ze hun kleding voor de volgende dag klaar. Meestal gebruiken ze hun broek nog een keer en ook vesten willen er wel eens hangen. Ik vind het een mooie oplossing. Hij is van Ikea maar het model dat wij hebben is inmiddels vervangen, zag ik net op de website. Het is ook makkelijk zelf te maken aan de muur: lange spiegel en dan een metalen stang erachter monteren. Maar dan is het niet meer verplaatsbaar. Zelf gebruik ik een stang tussen twee kledingkasten in.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede ideeën allemaal, maar vrees dat er geen oplossing is waarbij ik echt van de rommel af ben. Toch maar weer even consequent die kleding netjes over de stoel hangen dan.
Maaique schreef:
26-07-2019 09:26
Als ik iets een hele dag heb gedragen, gaat het in de was.
Heb ik iets maar een paar uur gedragen hangt het er vanaf, was het thuis op de bank gaat het terug de kast in. Was ik ermee buiten en heb ik gezweet oid gaat het in de was ja.


Ook je spijkerbroeken? (als het minder warm weer is dan)
Ik vind dat zo zonde van de kleding om het zo snel weer te wassen. En terug in de kast vind ik persoonlijk minder fris. Ik snap de wens van TO op zich wel, maar ik heb dan weer niets met decoratieve ladders. Ik ben erg van het functionele. Vandaar de dressboy :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi een broek ook echt niet na 1x in de was trouwens. Dan blijf je bezig, en , tenzij je een baan hebt waarbij je zweet, waar wordt je nu echt vies?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
26-07-2019 09:41
Ook je spijkerbroeken? (als het minder warm weer is dan)
Ik vind dat zo zonde van de kleding om het zo snel weer te wassen. En terug in de kast vind ik persoonlijk minder fris. Ik snap de wens van TO op zich wel, maar ik heb dan weer niets met decoratieve ladders. Ik ben erg van het functionele. Vandaar de dressboy :proud:
Ik draag geen spijkerbroeken :) Maar andere dingen die je vaker kan dragen zoals een vest, ja die gaan dan gewoon terug de kast in. Ik wil geen rommelige stoel of iets in mn kamer.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
26-07-2019 09:26
Ik klikte uit nieuwsgierigheid op dit topic omdat ik dacht aan een ladder in je panty waar je dan je jurkje overheen trekt.

Ik lees even mee. Bij mij slingert het ook een beetje rond.
Ik dacht dat er iemand aan het klussen was en nu wilde klagen waarom iedereen zijn zooi achter zijn reet gooide, waardoor de ladder nu niet gebruiksklaar is :$

Voelde me al helemaal nostalgisch, hoorde in mijn hoofd mijn vader alweer klagen en bulderen.

Maar het gaat dus om opruimen...
Alle reacties Link kopieren
Op de ladder wordt het snel rommelig ja. Je kunt er ook niet heel veel op kwijt. Dat maakt wel dat het sneller opruimt, zo heb ik in mijn kast een deel waar ik de nog-niet-in-de-was-kleding op kan hangen. Is de ladder rommelig dan hang ik alles in dat deel van de kast.
Alle reacties Link kopieren
Kate670 schreef:
26-07-2019 09:41
Wat een goede ideeën allemaal, maar vrees dat er geen oplossing is waarbij ik echt van de rommel af ben. Toch maar weer even consequent die kleding netjes over de stoel hangen dan.
Volgens mij zijn het allemaal nette oplossingen, maar hebben ze wel gemeen dat je de kleding ergens overheen moet hangen (dressboy, kleerhanger, haakje) in plaats van te gooien (stoel).

Behalve dan die ladder, daar kan je het ook overheen gooien.
Alle reacties Link kopieren
Maar, als je het terug in de kast hangt, hoe weet je dan hoe vaak je het gedragen hebt?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
26-07-2019 09:55
Maar, als je het terug in de kast hangt, hoe weet je dan hoe vaak je het gedragen hebt?
Dat kan je toch onthouden? Of je hangt alles wat je al gedragen hebt links, of legt het op een aparte plank.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo staat er geen oplossing bij waarbij je van de rommel af bent? Onderstaande is toch juist een onwijs nette oplossing @( ?


Mijn pubers hebben een staande spiegel waar je achter de spiegel, aan een stang, kleding redelijk uit het zicht kunt hangen. Daar hangen ze hun kleding voor de volgende dag klaar. Meestal gebruiken ze hun broek nog een keer en ook vesten willen er wel eens hangen. Ik vind het een mooie oplossing. Hij is van Ikea maar het model dat wij hebben is inmiddels vervangen, zag ik net op de website. Het is ook makkelijk zelf te maken aan de muur: lange spiegel en dan een metalen stang erachter monteren. Maar dan is het niet meer verplaatsbaar. Zelf gebruik ik een stang tussen twee kledingkasten in.
Alle reacties Link kopieren
Ik hang ea op of gooi het in de waszak.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het topic verkeerd begrepen topictitels maar eens opsnorren :proud:

Met dit weer gaat vrijwel alles na 1 x dragen in de was. Maar de was is dan ook zo droog (ik heb geen droger). Alleen een jurkje dat ik een uurtje op het terras had gedragen heb ik nog een keer aan gehad.
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven