Hier ook 28,5. Wel vind ik t buiten veel beter te doen dan de afgelopen dagen, met wat meer wind. En het went blijkbaar ook wel, we hebben best wel veel gedaan vandaag (huishouden en wat klusjes om t huis). Voel me stukken beter dan de eerste dag dat t zo heet was.
Wat grappig, ik dacht hetzelfde. Vond het vandaag ietsje aangenamer. Maar dacht ook, kan ook gewenning zijn.
33,5 in de woonkamer, ik verheug me enorm op morgen
Ik ook! Zal misschien wel koud zijn. Zullen ongetwijfeld menszijn die een vestje aan gaan doen
Anoniem_667d89350aa25
vrijdag 26 juli 2019 om 17:51
32 graden, boven waarschijnlijk nog warmer maar ik durf nog niet naar boven. Hopelijk kan ik vanavond alles tegen elkaar open zitten en wordt het weer een beetje dragelijk.
Uit nieuwsgierigheid toch nog gemeten: 38 graden op de zolderkamer.
Vandaag in de woonkamer 30,5, in de slaapkamers 33 en op de zolderkamer 39 graden.
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Afgelopen nacht voor het eerst sinds de hitte slecht geslapen, omdat het maar zo warm bleef. Gelukkig gaat het komende nacht wel afkoelen en wordt er regen en onweer voorspeld.
Anoniem_667d89350aa25
vrijdag 26 juli 2019 om 19:44
Ik ben er ook klaar mee en de kat ligt uitgeteld voor de ventilator. Hij kijkt me wat verwijtend aan dus ik denk dat hij er ook klaar mee is.
Wel erg jammer dat de buren net nu die gore barbecue van ze aan moesten zetten, want alles staat nu open om te luchten
Straks spoelen die burgers misschien wel weg.
Dit is ook mijn ergenis. Gelukkig vonden mijn buren (denk ik) het te warm om te bbqen de afgelopen dagen. Maar de andere keren kwam de stank precies mijn huis in
Anoniem_67ae39df89b68
vrijdag 26 juli 2019 om 22:17
Binnen 30 graden nu, buiten ook.
Anoniem_63b9a19091605
vrijdag 26 juli 2019 om 22:28
Gisteren was het 40.4 maar we zitten momenteel op de camping in onze caravan, dat verklaart een hoop
Dit is ook mijn ergenis. Gelukkig vonden mijn buren (denk ik) het te warm om te bbqen de afgelopen dagen. Maar de andere keren kwam de stank precies mijn huis in
Erg he
Ze moesten lekker de boel inpakken voor het dreigende weer
Die gore lucht iedere keer van die vieze stinkbarbecue, echt
Anoniem_304633
zaterdag 27 juli 2019 om 08:05
Mijn kat vindt de ventilator doodeng. Daar blijft hij ver vandaan.
Het is hier in huis nu van 30 graden gisteravond naar 25 afgekoeld. Ik heb alles open gehad vannacht toen het nog waaide. Nu is er niet zoveel wind meer. Ik geniet met volle teugen van de koelte!
Mijn kat vindt de ventilator doodeng. Daar blijft hij ver vandaan.
Het is hier in huis nu van 30 graden gisteravond naar 25 afgekoeld. Ik heb alles open gehad vannacht toen het nog waaide. Nu is er niet zoveel wind meer. Ik geniet met volle teugen van de koelte!
Hier was het vandaag gewoon koud! Ik had een broek, slippers en t-shirt aan en zat met kippenvel Iets van 21 graden.
Veel regen gehad en wat onweer nog.
In huis koelt het niet heel hard af, maar het is al stukken beter dan eerst.
Hier was het vandaag gewoon koud! Ik had een broek, slippers en t-shirt aan en zat met kippenvel Iets van 21 graden.
Veel regen gehad en wat onweer nog.
In huis koelt het niet heel hard af, maar het is al stukken beter dan eerst.
Hahaha, ik kreeg ook al berichtjes van mensen die aan de warme chocolademelk zaten. Zo fris.
Anoniem_387931
zondag 28 juli 2019 om 10:42
27 graden. Alle deuren en ramen op een kiertje opengezet.
Anoniem_6515dbffb48c1
zondag 28 juli 2019 om 10:46
Heerlijk, in de woonkamer is het afgekoeld van 30,5 graad naar 24,5 graad vanochtend (misschien dat het vanmiddag nog weer ietsje oploopt). En in de slaapkamers van 33 graden naar nu 26 graden. Heel erg fijn; heb ook goed kunnen slapen.
Anoniem_159082
zondag 28 juli 2019 om 12:16
Hier koelt het maar langzaam af, de hitte zit nog goed in de stenen denk ik. Woonkamer is nog steeds 25.5. Wel zonder airco.