Hoe warm is het in jouw huis?

23-06-2019 14:00 510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een 'hoe warm is het in jou huis' topic mag natuurlijk niet ontbreken :P

Hoe warm is het bij jullie nu in huis?

En in de nachten?

Jouw en ligt natuurlijk. De warmte steeg al wat naar mijn hersenen :bonk:

In mijn huis....

Totaal aantal stemmen: 397

Is het altijd koel, tot max 21 graden (5%)
De temperaturen lopen toch wel op, 22 - 25 graden (30%)
Word het altijd bloed heet, 35+ graden (4%)
Wisselt het erg qua temperatuur (1%)
Tussen de 26 en 35 graden (60%)
Anders, namelijk; licht in het topic toe (1%)
gele_suikerspin wijzigde dit bericht op 23-06-2019 14:33
22.22% gewijzigd
Moosey schreef:
26-07-2019 16:01
Hier ook 28,5. Wel vind ik t buiten veel beter te doen dan de afgelopen dagen, met wat meer wind. En het went blijkbaar ook wel, we hebben best wel veel gedaan vandaag (huishouden en wat klusjes om t huis). Voel me stukken beter dan de eerste dag dat t zo heet was.
Wat grappig, ik dacht hetzelfde. Vond het vandaag ietsje aangenamer. Maar dacht ook, kan ook gewenning zijn.
missfitz schreef:
26-07-2019 16:28
33,5 in de woonkamer, ik verheug me enorm op morgen :thumbsup:
Ik ook! Zal misschien wel koud zijn. Zullen ongetwijfeld menszijn die een vestje aan gaan doen :shame:
32 graden, boven waarschijnlijk nog warmer maar ik durf nog niet naar boven. Hopelijk kan ik vanavond alles tegen elkaar open zitten en wordt het weer een beetje dragelijk.
Help, mijn eigen huis: 23,5. Huis van mijn vriend: 30,5 :love:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
_Branwen_ schreef:
24-07-2019 20:31
In de woonkamer 28,5 graden. In de slaapkamers op de 1e verdieping 30,5 graden en op de zolderkamer 35 graden.
_Branwen_ schreef:
25-07-2019 19:13
Vandaag in de woonkamer 29,5, op de slaapkamers 32, en op de zolderkamer waag ik me vandaag niet.
_Branwen_ schreef:
25-07-2019 20:12
Uit nieuwsgierigheid toch nog gemeten: 38 graden op de zolderkamer.

Vandaag in de woonkamer 30,5, in de slaapkamers 33 en op de zolderkamer 39 graden.

Ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Afgelopen nacht voor het eerst sinds de hitte slecht geslapen, omdat het maar zo warm bleef. Gelukkig gaat het komende nacht wel afkoelen en wordt er regen en onweer voorspeld.
Ik ben er ook klaar mee en de kat ligt uitgeteld voor de ventilator. Hij kijkt me wat verwijtend aan dus ik denk dat hij er ook klaar mee is.
Oplader schreef:
26-07-2019 19:44
Ik ben er ook klaar mee en de kat ligt uitgeteld voor de ventilator. Hij kijkt me wat verwijtend aan dus ik denk dat hij er ook klaar mee is.
Hahaha, hier een konijn. Ze doet het goed maar is er nu ook wel klaar mee.
Hier gaat het nu afkoelen! Bewolking, gerommel in de verte, wind!!

Wij waren er helemaal klaar mee inmiddels, dus het komt op tijd :cheer2:
Wel erg jammer dat de buren net nu die gore barbecue van ze aan moesten zetten, want alles staat nu open om te luchten :-(

Straks spoelen die burgers misschien wel weg.
Dollycat schreef:
26-07-2019 20:03
Hier gaat het nu afkoelen! Bewolking, gerommel in de verte, wind!!

Wij waren er helemaal klaar mee inmiddels, dus het komt op tijd :cheer2:
Heerlijk! Hier helaas geen regen voorspelt.
Dollycat schreef:
26-07-2019 20:05
Wel erg jammer dat de buren net nu die gore barbecue van ze aan moesten zetten, want alles staat nu open om te luchten :-(

Straks spoelen die burgers misschien wel weg.
Dit is ook mijn ergenis. Gelukkig vonden mijn buren (denk ik) het te warm om te bbqen de afgelopen dagen. Maar de andere keren kwam de stank precies mijn huis in :swear:
Binnen 30 graden nu, buiten ook.
Gisteren was het 40.4 :mrgreen: maar we zitten momenteel op de camping in onze caravan, dat verklaart een hoop :)
Gele_Suikerspin schreef:
26-07-2019 21:29
Heerlijk! Hier helaas geen regen voorspelt.
We hebben al een paar buitjes gehad en hele harde onweer, echt bizar zo hard.
Gele_Suikerspin schreef:
26-07-2019 21:30
Dit is ook mijn ergenis. Gelukkig vonden mijn buren (denk ik) het te warm om te bbqen de afgelopen dagen. Maar de andere keren kwam de stank precies mijn huis in :swear:
Erg he :-x

Ze moesten lekker de boel inpakken voor het dreigende weer :cheer2:
Die gore lucht iedere keer van die vieze stinkbarbecue, echt :sick:
Mijn kat vindt de ventilator doodeng. Daar blijft hij ver vandaan.
Het is hier in huis nu van 30 graden gisteravond naar 25 afgekoeld. Ik heb alles open gehad vannacht toen het nog waaide. Nu is er niet zoveel wind meer. Ik geniet met volle teugen van de koelte!
Madrid87 schreef:
27-07-2019 08:05
Mijn kat vindt de ventilator doodeng. Daar blijft hij ver vandaan.
Het is hier in huis nu van 30 graden gisteravond naar 25 afgekoeld. Ik heb alles open gehad vannacht toen het nog waaide. Nu is er niet zoveel wind meer. Ik geniet met volle teugen van de koelte!
Hier ook flink afgekoeld, van 32 naar 26.
Toch nog best een warme dag. Viel het jullie mee of tegen vandaag, de temperatuur?
Het zou vandaag max. 24 graden hier worden, dus ik dacht: jeej, verkoeling!
Maarja, dat viel sterk tegen. Het is ontzettend benauwd. :-|
Animallover schreef:
27-07-2019 19:04
Het zou vandaag max. 24 graden hier worden, dus ik dacht: jeej, verkoeling!
Maarja, dat viel sterk tegen. Het is ontzettend benauwd. :-|
Bijzonder dat verschil in themparatuur in NL. hier zou het alsnog 32 graden worden en dat wed het ook, haha. Hier wel gelukkig een windje
Hier was het vandaag gewoon koud! Ik had een broek, slippers en t-shirt aan en zat met kippenvel :cheer: Iets van 21 graden.
Veel regen gehad en wat onweer nog.
In huis koelt het niet heel hard af, maar het is al stukken beter dan eerst.
Dollycat schreef:
28-07-2019 00:45
Hier was het vandaag gewoon koud! Ik had een broek, slippers en t-shirt aan en zat met kippenvel :cheer: Iets van 21 graden.
Veel regen gehad en wat onweer nog.
In huis koelt het niet heel hard af, maar het is al stukken beter dan eerst.
Hahaha, ik kreeg ook al berichtjes van mensen die aan de warme chocolademelk zaten. Zo fris.
27 graden. Alle deuren en ramen op een kiertje opengezet.
Heerlijk, in de woonkamer is het afgekoeld van 30,5 graad naar 24,5 graad vanochtend (misschien dat het vanmiddag nog weer ietsje oploopt). En in de slaapkamers van 33 graden naar nu 26 graden. Heel erg fijn; heb ook goed kunnen slapen.
Hier koelt het maar langzaam af, de hitte zit nog goed in de stenen denk ik. Woonkamer is nog steeds 25.5. Wel zonder airco.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven