Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.
zondag 7 juli 2019 om 10:09
Ons clubje is VOL!
Naam | Leeftijd | Begin | Hoeveelste kind | HNOD | Zwanger | Uitgerekende datum |
---|---|---|---|---|---|---|
Greendale | 26 | Juli 2019 | 1e | 28 juli | ![]() | 5 apr 2020 |
Suzann88 | 31 | Juli 2019 | 2e | |||
Snunnie | 28 | Aug 2019 | 1e | |||
Evin | 37 | Juli 2019 | 1e | 4 sep | ||
Regina | 36 | Juli 2019 | 3e | 31 aug | ||
Paardenbloem88 | 28 | Juni/juli 2019 | 7 sep | |||
Parker | 28 | Juni/juli 2019 | 1e | 17 sep | ||
Mila37 | 38 | Juni/juli 2019 | 3e | 2/3 sep | ||
Ladenkastje87 | 31 | Juli/aug 2019 | 1e | 12 aug | ![]() | 22 apr 2020 |
_Melon | 29 | Juli/aug 2019 | 2e | 11 sep? | ||
Wervelwindje1 | 32 | aug 2019 | 3e | 31 aug | ||
Emanina | 30 | Juli 2019 | 1e | 30 aug | ||
Sjemm | 29 | Juli 2019 | 2e | 13 aug | ![]() | 23 apr 2020 |
Saphesh | 29 | Aug2019 | 1e | ![]() | ||
DeKenau | 36 | Juli2019 | 2e | 8 sep |
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.

zondag 28 juli 2019 om 19:34
Naam | Leeftijd | Wanneer beginnen | Hoeveelste kind | NOD? | Zwanger? |
---|---|---|---|---|---|
Greendale | 26 | Juli 2019 | Eerste kind | 28 juli | ... |
Suzann88 | 31 | Juli 2019 | Tweede kind | ... | ... |
Snunnie | 28 | Augustus 2019 | Eerste kind | ... | .... |
Evin | 37 | Juli 2019 | Eerste kind | ... | ... |
ReginaMills | 36 | Juli 2019 | Derde kind | ... | ... |
Paardenbloem88 | 28 | Augustus 2019 | ..... | .... | .... |
Parker | 28 | Juni/Juli 2019 | .... | .... | .... |
Mila 37 | 38 | Juni/Juli 2019 | Derde kind | ... | .... |
Ladenkastje87 | 31 | Juli/Augustus 2019 | Eerste kind | 16 Augustus | ... |
_Melon | 29 | Juli/Augustus | Tweede kind | ..... | .... |
Wervelwindje1 | 32 | Augustus 2019 | Derde kind | 28 augustus | ... |
Saphesh | 29 | Juli 2019 | Eerste kind | .... | .... |
Emania | 30 | Juli 2019 | Eerste kind | .... | ..... |
Lynntje22 | 27 | Juli 2019 | Eerste kind | .... | ..... |
DeKenai | 36 | Juli 2019 | Tweede kind | .... | .... |
Sjemm | 29 | Juli 2019 | .... | .... | .... |
anoniem_647bb8128f55c wijzigde dit bericht op 28-07-2019 23:13
46.19% gewijzigd

zondag 28 juli 2019 om 19:54
je ziet een symbool van een tabel boven ''verstuur''. En dan invullen en dan moet je zorgen dat je dat juist doet. DAt is ff een dingetje ik heb een trouwen tabel gemaakt dus al eerder er mee gek*t

Het is gelukt.
zondag 28 juli 2019 om 21:47
Wat een gedoe met zo'n tabel zeg. Hij ziet er hierboven wel top uit zo!!
Mijn NOD zal 28 aug zijn. Nu net ongesteld geworden en hierna zouden we ervoor gaan.
Soms hapert het laden wat en ben je vervolgens je hele tekst kwijt
Morgen even weer opnieuw maken...
Fijne vakantie voor de vakantiegangers! Voor de werkenden lijkt het een iets aangenamere week te worden
Morgen gaat onze laatste week vakantie al in. Weken vliegen voorbij. Jaloers op onze dochter die nu nog 4 weken schoolvakantie heeft.
Mijn NOD zal 28 aug zijn. Nu net ongesteld geworden en hierna zouden we ervoor gaan.
Soms hapert het laden wat en ben je vervolgens je hele tekst kwijt
Fijne vakantie voor de vakantiegangers! Voor de werkenden lijkt het een iets aangenamere week te worden
maandag 29 juli 2019 om 08:59
Ja tot nu toe wel Wervelwindje! Ik heb vanochtend niet getest, want ik had niet het idee dat dat iets zou uithalen. Ik ga morgenochtend testen als ik vandaag niet ongesteld wordt. Ik merk dat ik mezelf maar voor hou dat het toch niet raak is, om teleurstelling te voorkomen vooral. Mijn moeder heeft er 8 jaar over gedaan om zwanger te worden en om me heen zie ik dat ook veel dus ik durf er niet op te hopen dat het in 1 keer raak is. Maar ja, als ik morgen nog niet ongesteld ben begint het er toch een beetje op te lijken..

maandag 29 juli 2019 om 09:10
Goedemorgen dames, iedereen een goed weekend gehad?
Benieuwd hoe het is Greendale, al een test gedaan vandaag?
En Regina hoe is het bij jou?
Ik heb zelf nog geen test gedaan. Ook al zou ik zwanger zijn, wat ik echt niet verwacht, is het nu nog een beetje te vroeg om te testen denk ik.
Mocht ik volgende week nog niet ongesteld geworden zijn, dan ga ik een test doen. Symptomen heb ik totaal niet... Vorige keer was ik al misselijk voordat de test positief was
Fijne vakantie alvast Ladenkastje! Wat fijn dat het zo goed gaat zonder medicatie.
Evin, haha ja ik snap de verwarring met patiënten. Maar ik ben manager zorg in een poliklinische centrum. De klimaatbeheersing in het huidige gebouw is verre van goed.. En patiënten behandelen boven de 30C is niet erg verantwoord. Spoedgevallen gaan uiteraard gewoon door, maar dan in een klinische setting.
Hoe is het op vakantie?
Nu hopen op veel positieve testen de komende tijd!!!
Benieuwd hoe het is Greendale, al een test gedaan vandaag?
En Regina hoe is het bij jou?
Ik heb zelf nog geen test gedaan. Ook al zou ik zwanger zijn, wat ik echt niet verwacht, is het nu nog een beetje te vroeg om te testen denk ik.
Mocht ik volgende week nog niet ongesteld geworden zijn, dan ga ik een test doen. Symptomen heb ik totaal niet... Vorige keer was ik al misselijk voordat de test positief was

Fijne vakantie alvast Ladenkastje! Wat fijn dat het zo goed gaat zonder medicatie.

Evin, haha ja ik snap de verwarring met patiënten. Maar ik ben manager zorg in een poliklinische centrum. De klimaatbeheersing in het huidige gebouw is verre van goed.. En patiënten behandelen boven de 30C is niet erg verantwoord. Spoedgevallen gaan uiteraard gewoon door, maar dan in een klinische setting.
Hoe is het op vakantie?
Nu hopen op veel positieve testen de komende tijd!!!

maandag 29 juli 2019 om 09:22
Spannend zeg!
Wij doen trouwens niet specifiek seks hebben op de meest vruchtbare dagen. We zien het wel en mijn vriend is regelmatig in Duitsland voor werk, dus deze maand is waarschijnlijk al 'verloren' haha. Maar dat geeft niet, merk aan mezelf dat ik er anders ook weer veel te veel mee bezig ben. Die balans moet ik nog even zoeken.
Wij doen trouwens niet specifiek seks hebben op de meest vruchtbare dagen. We zien het wel en mijn vriend is regelmatig in Duitsland voor werk, dus deze maand is waarschijnlijk al 'verloren' haha. Maar dat geeft niet, merk aan mezelf dat ik er anders ook weer veel te veel mee bezig ben. Die balans moet ik nog even zoeken.
maandag 29 juli 2019 om 11:09
Jaaaa, dankjewel ladenkastje! Het is gelukt!
Hier nog geen tekenen van menstruatie maar ik ben niet zwanger. Weet ik zeker. Moet nog testen. Maar ik voel me echt helemaal niet zo. Ik zal wel gewoon wat later zijn qua menstruatie.
Spannend greendale, ik hoop zo dat je positief test!
Hier nog geen tekenen van menstruatie maar ik ben niet zwanger. Weet ik zeker. Moet nog testen. Maar ik voel me echt helemaal niet zo. Ik zal wel gewoon wat later zijn qua menstruatie.
I told you walking was idiotic.

maandag 29 juli 2019 om 11:52
Yes!!!! Super!!!ReginaMills schreef: ↑29-07-2019 11:09Jaaaa, dankjewel ladenkastje! Het is gelukt!
Wat spannend Greendale!
Vruchtbare dagen moet ik ook maar wat meer negeren

maandag 29 juli 2019 om 12:06
Dat is ook de reden dat ik niet echt kan geloven dat het nu raak is, we hebben totaal geen rekening gehouden met vruchtbare dagen. Dus dat doen wij ook niet, haha! Misschien is mijn menstruatie gewoon laat door de stress, dat zou natuurlijk ook kunnen!
Trouwens even een vraag aan de dames die eerder zwanger zijn geweest. Tot nu toe test ik (zaterdag en zondag) telkens met dezelfde test negatief (Action). Kan het zijn dat ik een ander merk test moet proberen?
Trouwens even een vraag aan de dames die eerder zwanger zijn geweest. Tot nu toe test ik (zaterdag en zondag) telkens met dezelfde test negatief (Action). Kan het zijn dat ik een ander merk test moet proberen?

maandag 29 juli 2019 om 15:31
Begrijpelijk! Zolang het bij ons leuk, gezellig en sexy blijft is het geen probleem het wat uit te kienen....
dinsdag 30 juli 2019 om 06:21
Goedemorgen dames..
Help a woman out! Ik heb getest, en het is een heel licht streepje. Ik kan het niet geloven in 1 keer raak. Betekend dit nu echt dat ik zwanger ben? Ik heb wel alle symptomen (hoofdpijn, opgezette buik, grotere en gevoelige borsten, misselijk, emotioneel..) maar ik kan het niet geloven.
Help a woman out! Ik heb getest, en het is een heel licht streepje. Ik kan het niet geloven in 1 keer raak. Betekend dit nu echt dat ik zwanger ben? Ik heb wel alle symptomen (hoofdpijn, opgezette buik, grotere en gevoelige borsten, misselijk, emotioneel..) maar ik kan het niet geloven.