Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
NaamLeeftijdWanneer beginnenHoeveelste kindNOD?Zwanger?
Greendale26Juli 2019Eerste kind28 juli ...
Suzann8831Juli 2019Tweede kind......
Snunnie28Augustus 2019Eerste kind.......
Evin37Juli 2019Eerste kind......
ReginaMills36Juli 2019Derde kind......
Paardenbloem8828Augustus 2019.............
Parker28Juni/Juli 2019............
Mila 3738Juni/Juli 2019Derde kind.......
Ladenkastje8731Juli/Augustus 2019Eerste kind16 Augustus...
_Melon29Juli/AugustusTweede kind.........
Wervelwindje132Augustus 2019Derde kind28 augustus...
Saphesh29Juli 2019Eerste kind........
Emania30Juli 2019Eerste kind.........
Lynntje2227Juli 2019Eerste kind.........
DeKenai36Juli 2019Tweede kind........
Sjemm29Juli 2019............
anoniem_647bb8128f55c wijzigde dit bericht op 28-07-2019 23:13
46.19% gewijzigd
Ik ben aan het kijken of mij het lukt. Wellicht is het dan een kwestie van kopieren en plakken, wat ik dan stuur in een PB of mail
Hoe dan?!
ReginaMills schreef:
28-07-2019 19:49
Hoe dan?!
je ziet een symbool van een tabel boven ''verstuur''. En dan invullen en dan moet je zorgen dat je dat juist doet. DAt is ff een dingetje ik heb een trouwen tabel gemaakt dus al eerder er mee gek*t ;)

Het is gelukt.
Je hebt een pb
Goed bezig Ladenkastje! Leuk!

Mijn NOD is dus vandaag, 28-07-2019.
Thanks nu hopen dat het overgezet kan worden
Wat een gedoe met zo'n tabel zeg. Hij ziet er hierboven wel top uit zo!!
Mijn NOD zal 28 aug zijn. Nu net ongesteld geworden en hierna zouden we ervoor gaan.
Soms hapert het laden wat en ben je vervolgens je hele tekst kwijt 🤐 Morgen even weer opnieuw maken...
Fijne vakantie voor de vakantiegangers! Voor de werkenden lijkt het een iets aangenamere week te worden 😊 Morgen gaat onze laatste week vakantie al in. Weken vliegen voorbij. Jaloers op onze dochter die nu nog 4 weken schoolvakantie heeft. 😁
@Greendale is je menstruatie uitgebleven? 🤞
Ja tot nu toe wel Wervelwindje! Ik heb vanochtend niet getest, want ik had niet het idee dat dat iets zou uithalen. Ik ga morgenochtend testen als ik vandaag niet ongesteld wordt. Ik merk dat ik mezelf maar voor hou dat het toch niet raak is, om teleurstelling te voorkomen vooral. Mijn moeder heeft er 8 jaar over gedaan om zwanger te worden en om me heen zie ik dat ook veel dus ik durf er niet op te hopen dat het in 1 keer raak is. Maar ja, als ik morgen nog niet ongesteld ben begint het er toch een beetje op te lijken.. :$
Goedemorgen dames, iedereen een goed weekend gehad?

Benieuwd hoe het is Greendale, al een test gedaan vandaag?
En Regina hoe is het bij jou?

Ik heb zelf nog geen test gedaan. Ook al zou ik zwanger zijn, wat ik echt niet verwacht, is het nu nog een beetje te vroeg om te testen denk ik.
Mocht ik volgende week nog niet ongesteld geworden zijn, dan ga ik een test doen. Symptomen heb ik totaal niet... Vorige keer was ik al misselijk voordat de test positief was ;)

Fijne vakantie alvast Ladenkastje! Wat fijn dat het zo goed gaat zonder medicatie. :cheer2:

Evin, haha ja ik snap de verwarring met patiënten. Maar ik ben manager zorg in een poliklinische centrum. De klimaatbeheersing in het huidige gebouw is verre van goed.. En patiënten behandelen boven de 30C is niet erg verantwoord. Spoedgevallen gaan uiteraard gewoon door, maar dan in een klinische setting.
Hoe is het op vakantie?

Nu hopen op veel positieve testen de komende tijd!!!
Greendale zie na het plaatsen je berichtje ;)
Snap dat je nog een dag wacht.
Ik ga heel hard duimen voor een positieve test morgen!
Spannend zeg!

Wij doen trouwens niet specifiek seks hebben op de meest vruchtbare dagen. We zien het wel en mijn vriend is regelmatig in Duitsland voor werk, dus deze maand is waarschijnlijk al 'verloren' haha. Maar dat geeft niet, merk aan mezelf dat ik er anders ook weer veel te veel mee bezig ben. Die balans moet ik nog even zoeken.
Jaaaa, dankjewel ladenkastje! Het is gelukt!

Hier nog geen tekenen van menstruatie maar ik ben niet zwanger. Weet ik zeker. Moet nog testen. Maar ik voel me echt helemaal niet zo. Ik zal wel gewoon wat later zijn qua menstruatie.

Spannend greendale, ik hoop zo dat je positief test!
ReginaMills schreef:
29-07-2019 11:09
Jaaaa, dankjewel ladenkastje! Het is gelukt!

Hier nog geen tekenen van menstruatie maar ik ben niet zwanger. Weet ik zeker. Moet nog testen. Maar ik voel me echt helemaal niet zo. Ik zal wel gewoon wat later zijn qua menstruatie.

Spannend greendale, ik hoop zo dat je positief test!
Yes!!!! Super!!!

Wat spannend Greendale!

Vruchtbare dagen moet ik ook maar wat meer negeren 🤦🏼‍♀️. Oeps! Haha.
Wel afgesproken dat het geen moetje moet zijn.
Ik weet gewoon te goed wanneer het een vruchtbare dag je zeg maar 😅.
Man vond het prima 🤣
Ik ben benieuwd wie er allemaal in de eerste ronde zwanger raken.
Dat is ook de reden dat ik niet echt kan geloven dat het nu raak is, we hebben totaal geen rekening gehouden met vruchtbare dagen. Dus dat doen wij ook niet, haha! Misschien is mijn menstruatie gewoon laat door de stress, dat zou natuurlijk ook kunnen!

Trouwens even een vraag aan de dames die eerder zwanger zijn geweest. Tot nu toe test ik (zaterdag en zondag) telkens met dezelfde test negatief (Action). Kan het zijn dat ik een ander merk test moet proberen?
Wij hebben ook gewoon seks wanneer we zin hebben hoor. We zien wel of het wel of niet gebeurt.
Na m'n miskraam voor onze eerste baby was ik wel erg gefocust op de vruchtbare dagen en dat wierp wel z'n vruchten af (heel snel weer zwanger), maar echt sexy en gezellig was het niet. Dus ik doe nu m'n best om dat een beetje te negeren.
@Greendale, goede ervaring met kruidvat testen 2 voor 5 euro. Die waren voor ruim voor Nod positief bij beide zwangerschappen.
_melon schreef:
29-07-2019 12:22
Na m'n miskraam voor onze eerste baby was ik wel erg gefocust op de vruchtbare dagen en dat wierp wel z'n vruchten af (heel snel weer zwanger), maar echt sexy en gezellig was het niet. Dus ik doe nu m'n best om dat een beetje te negeren.
Begrijpelijk! Zolang het bij ons leuk, gezellig en sexy blijft is het geen probleem het wat uit te kienen....
Goedemorgen dames..

Help a woman out! Ik heb getest, en het is een heel licht streepje. Ik kan het niet geloven in 1 keer raak. Betekend dit nu echt dat ik zwanger ben? Ik heb wel alle symptomen (hoofdpijn, opgezette buik, grotere en gevoelige borsten, misselijk, emotioneel..) maar ik kan het niet geloven. :?:

Afbeelding
Nou Greendale, een streep is een streep, dus ik denk dat ik je mag feliciteren :cheer:
Wat snel zeg!

Ik reageer later vandaag nog even op de rest.
Dank je wel Saphesh! Jeetje wat voelt dat onwerkelijk zo snel! Ik moet er een beetje van bijkomen, haha! Natuurlijk ben ik wel ontzettend blij!
Wauw Greendale! Ja hoor, een streep is een streep! Gefeliciteerd 🎈🎈

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven