Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Goedemorgen allemaal vanuit het zonnige Zwitserland!

Oog is beter, en het hier heerlijk! Echt genieten! Verder geen enkele aanwijzing voor zwangerschap of aankomende menstruatie. 🤷🏻‍♀️

Er is zo veel om op te reageren, haha.

Emanina wat fijn dat je toch een vakantie geboekt hebt! Heerlijk!

Jullie gaan ook bijna Evin, lekker!

Heb je nog spannende voortekenen greendale?

Is het een beetje te doen met de warmte? En bij jullie op het werk? Ik zag dat de temperaturen echt extreem zijn de komende dagen. Goed voor jullie zelf zorgen dames!

Tot snel! 💋
Paardenbloem: Ik drink even geen alcohol, maar dat dronk ik sowieso al zelden, dus ik mis het niet.

Het is nu 28 graden bij mij in de woonkamer en als de zon straks naar binnen gaat schijnen zal het nog iets warmer worden. Hoewel ik goed tegen hitte kan ben ik blij als deze warme dagen weer achter de rug zijn. Gister naar het strand geweest, dat was dan wel weer heel fijn!

Lekker genieten in Zwitserland, Regina! Hoe warm is het daar?
Geen motto
Hallo allemaal,

Is vol echt vol, of mag ik ook nog gezellig aanschuiven?

Groeten, Unexpected
@Evin ik was hiervoor voor beide zwangerschappen aan de pil. Bij de eersre was ik na het stoppen van de pil meteen zwanger en bij de tweede de tweede ronde. Bij de eerste had ik hem ruim 10 jaar geslikt. Dus ontpillen hoefde ik ook niet.

Wij genieten met onze kindjes op het strand van Zuid Frankrijk. Eerste keer zo ver rijden voor de meiden maar gign prima. Volop genieten van de zon, zee en strand. Gister wel erggg warm, 43 gr. De komende week zo'n 35 gr, dat is hier wel lekker.
Zo hey niet te harden buiten jongens!

Regina, hopelijk bij jou toch ietsje koeler. Hebben jullie het leuk en mooi? Genieten met elkaar nog even!!

Emanina, hier dus ook bloedheet. Ik heb een ventilator op mijn werk maar dat houdt inmiddels ook niet meer over.

Unexpectedmom, ik vind het lullig, maar 't groepje is echt vol ja, anders wordt het zo onoverzichtelijk.

Wervelwindje, jeetje hey, in de 1e ronde destijds al zwanger! Hoe vond je dat? Lijkt me ook wel ergens een beetje shocking, haha. Aangezien je de tweede keer ook snel zwanger raakte hoop ik dat dit nu weer zo zal zijn voor je!
En lekker in Frankrijk dus, geniet ervan! Wij mogen ook bijna, maar vooralsnog erg druk met ons werk. Aftellen!
Fijn dat het binnen de eerste en tweede ronde gelijk raak was Wervelwindje! Zou ideaal zijn.

Bij mij is pcos geconstateerd en ze zeiden dat het lastig zou kunnen gaan, daarom was ik niet bewust bezig maar ik gebruikte geen anticonceptie. Dus ik weet niet hoe lang dat duurde. Bij de tweede was ik binnen 1 ronde zwanger. Ook toen niet bewust gekozen maar wel bewust om te stoppen met anticonceptie. Nu voor het eerst er echt voor aan het gaan en dat voelt heel anders.

Gisteren lekker op het strand gezeten. Daar voelt het heerlijk met een windje.
Lijkt mij pittig voor dames die nu.hoog zwanger zijn
Wat is het stil hier, iedereen in overlevingsstand voor de hitte?
Hoe is het met iedereen? Wij vertrekken vanavond naar het zuiden! :-)
Fijne vakantie Evin! Geniet ervan!

Met mij gaat het op zich goed. Wel heel veel rare klachten de laatste twee weken. En dat kan óf stress/spanning zijn of toch zwanger. Maar dat laatste durf ik nog niet helemaal te hopen, gek genoeg. Wat een hitte ook hè? Hier op kantoor werkt de airco niet goed waardoor het 32-34 graden is. Niet fijn! Hopelijk is het bij jullie beter te doen!
O Greendale wat warm ja!! Poehhh hey!
En die klachten, waar heb je last van?
Ook ik vind het steeds spannender worden. Heb geen zicht op mijn cyclus nog maar voel mijn lichaam wel steeds zeg maar. Misschien extra bewust van nu, of... :D Nou ik zou eerlijk gezegd zelf redelijk flabbergasted zijn als het na een ronde raak zou zijn hoor!
Hallo!

Inderdaad overlevingstand haha, veel in het zwembadje gelegen in de tuin. Toen was het best goed te doen. En aangezien ik natuurlijk toch het huis opruimen uitgesteld heb... nu moet ik dus eigenlijk opruimen, maar denk ik aan de andere kant ook, ze doen het er maar mee. Zo’n grote troep is het ook weer niet. Gelukkig mooi weer dus hoop dat iedereen lekker de tuin in gaat!

Ik ben wel begonnen met foliumzuur. Dat vond ik al een beste stap haha. Vooral een hele concrete. Nog een week of 3 en dan kan mijn spiraaltje eruit. Ben benieuwd!
Fijn dat ik net las dat het iemand ook erg meeviel. Ik zie er nogal tegenop, omdat het plaatsen mij ook erg tegenviel.

Fijne vakantie evin. Het is natuurlijk mogelijk de eerste ronde raak! Denk ook dat je zeker nu meer bewust bent van je lichaam. En nu ook letterlijk alles voelt :-)

Greendale, dat is ook niet lekker om te werken... ik heb de mazzel deze week vrij te zijn! Ook geen airco op mijn werk.

Fijne dag iedereen, fijne vakantie iedereen die weg is of gewoon lekker vrij!
Fijne vakantie Evin, hoe is het weer daar?

Inderdaad standje overleven hier.
Verplaatsen tussen zwembad en woonkamer, maar het koelt nu gelukkig langzaamaan af!!

Oh greendale, dat is toch bijna niet meer te doen.
Op het werk hebben we de boel dicht moeten gooien, werd onverantwoord warm. Ook voor de patiënten.

Spannend Snunnie, verwijderen van spiraal valt vaak erg mee hoor. Kan je niet vergelijken met plaatsen.

Inmiddels nu 4 weken geleden spiraal verwijderd en nog niet ongesteld geweest. Mijn man stelde gister voor om voor de zekerheid een test te gaan doen. (Aangezien het vorige keer toen wel gelijk raak was.)
Maar ik heb zelf helemaal niet het gevoel nu zwanger te zijn, nog nergens last van. Behalve erg ongeduldig te zijn :hyper:

Nu weekend en daarna nog een weekje werken en dan lekker op vakantie.
Jullie nog plannen?
@Evin: Wat fijn dat jullie een goede week hebben gehad. En nu weer lekker vakantie. De week gaat toch altijd weer snel :) Heel veel plezier! Mooi hoor Frankrijk. Maar Nederland is ook zeker mooi!

Greendale: Wat Spannend!! Ik hoop voor je dat je idd zwanger bent!!
Wat een hitte op je werk zeg! Gelukkig wordt het vanaf nu minder warm :)

Parker: Hoe staat het met je lijstje? Of niet echt meer veel gedaan ivm het warme weer. Begrijpelijk!

Suzan88: Wat vervelend dat je nog geen bloeding hebt gehad. Schiet niet op ;) Begrijpelijk dat je ongeduldig wordt! Ga je idd testen? Wie weet....
Op het werk was het wel aardig te doen. Ik ben invaller en heb maar 1 dag gewerkt, woensdag, was net te doen.

Regina: Fijn dat het beter gaat met je oog!
Zeikmodus aan: Gaat het nog lukken met de tabel en om er ook een NOD vakje te maken? Zeikmodus uit :-$
Hoe is het in Zwitserland?

Wervelwindje: Wauw wat bijzonder dat je twee keer zo snel zwanger was. Fijn! Hopelijk nu weer! Fijn dat de reis naar Frankrijk goed ging met je meiden. Top. Hopelijk is het nu wat aan het afkoelen net als bij ons.

Emanina: Wat goed dat je toch geboekt hebt. Portugal, leuk. Ik ben er op huwelijksreis geweest! Waar ga je naar toe, welke plek?

Snunnie: fijn dat je werk is afgesloten, maar ik kan me goed voorstellen dat je er wel een beetje gek bij voelt. Hoe is het nu? Gefeliciteerd met je man :), Gelukt met opruimen of er terecht schijt aan. Spannend dat je spiraaltje er binnenkort uitgaat.

Paardenbloem: Vervelend zeg die PCOS. Wat goed dat jullie toendertijd toch snel zwanger waren. Hopelijk nu ook, ook al is het nu wat bewuster.
Hier gaat het goed! Ik heb vakantie en woensdag gaan we weg!

Ook ben ik medicatieloos en eigenlijk gaat het bovenverwachting goed en merk ik niet echt verschil. Psych was positief verbaasd. Slik alleen nog maar Foliumzuur, haha.

Verder is het niet te doen warm. Gelukkig begint nu het afkoelen. Erg fijn. Het was vandaag 29,5 graad binnen :O

Ik heb verder niet echt wat te melden. Ovulatie is komende week....Hahaha. Raar idee hoor dat als we nu vrijen ik zwanger kan raken, hahaaha.
Bijzonder!

Ik kijk erg uit naar de vakantie. Even niets en aandacht voor elkaar. Dus zoveel mogelijk mijn iphone opzij leggen :).

Dit weekend niet veel gepland. Eigenlijk niet op wat huishoudelijke dingen na en wat dingen nog voorbereiden voor de vakantie :)

Fijn weekend allemaal!!
Goedemorgen dames,

Hopelijk heb je een goede reis gehad Evin!

Oh heerlijk ladenkastje, vakantie! Geniet ervan! En wat fijn dat het zo goed gaat zonder medicatie! Oh en je zeurt niet hoor. Ik ben ermee aan het stoeien. Ik ga vandaag pen en papier erbij pakken en kijken of het dan lukt. Dat simpel knippen en plakken werd hem niet haha.

Suzan, ik zou ook testen! Dit is wel echt heel gek. Ik weet dat het bij iedereen anders is maar doorgaans gaan vrouwen toch wel binnen een week bloeden. Ik hoop echt zo dat je zwanger bent.

Greendale, hoe voel je je?

Hier gaat alles goed. We hebben het heerlijk. Morgen zou ik ongesteld moeten gaan worden maar er is nog niks. Normaal heb ik wel bruinverlies of iets. Maar nu niks. Ik voel me misselijk, plas me een ongeluk en ik ben moe. Maar ik geloof er niet in, nog niet. Bij de eerste twee zwangerschappen had ik niet zo vroeg ook dit soort symptomen. Ik ga voor schijnzwanger.
Goedemorgen! Wij zijn net weer op weg, zijn gaan overnachten ergens en morgen nu nog zo'n vijf uurtjes rijden :)

Snunnie, prima om met foiiumzuur te zijn gestart toch. Ik ook sinds stop met de pil. Nog even geduld dus tot je spiraal eruit kan...!
Ik voel inderdaad nu alles, heb wat vage misselijkheidsklachten, plassen deed ik altijd al veel, haha. Ofwel: geen peil op te trekken! Ik zou 6 augustus ongesteld moeten worden dus ook ik moet voorlopig nog geduld hebben...

Suzan, ik weet niet precies wat voor werk je doet maar iets met patiënten: waar moeten die heen dan als jullie sluiten vanwege het weer? Of poli-achtige plek? En jij, mocht je dan gewoon lekker naar huis?
Ben benieuwd of je al getest hebt of dat gaat doen... Spannend!!

Ladenkastje, super dat je je zo goed voelt na stop medicatie!!

Regina, het zal toch niet...? :) Ga je testen?
Geniet nog even verder daar!

Ik ben stiekem natuurlijk ook erg bezig met de vraag of het in één keer al raak zou zijn...zoals gezegd duurt het nog 1,5 week tot ik ongesteld moet worden dus afwachten maar!
Regina, eigenlijk dezelfde klachten die jij ervaart. Misselijk, extreem moe, veel honger, af en toe een steek in mijn baarmoeder, etc. En ook het uitblijven van bruin/roze licht bloedverlies voor mijn menstruatie. Ik heb vanochtend een ‘early-test’ gedaan (morgen moet ik ongesteld worden) en deze was negatief dus ik denk dat het vals alarm is. Ik ben er ook onverwachts toch heel veel mee bezig merk ik en dat helpt natuurlijk ook niet.

En vijf uurtjes valt mee Evin! Heel veel plezier en rij voorzichtig op deze drukke zaterdag!

Hebben jullie nog plannen vandaag? Hier komen er wat nieuwe tuinmeubelen dus ik heb huisarrest om te wachten op de bezorger. Hij komt tussen 07:00 en 20:00 uur. :facepalm:
Oh greendale, ik geloof niet zo in die ‘early’ testen. Bij mijn eerste zwangerschap was ik al 7 weken eer ik positief testte en bij de tweede 5 weken. Eerder bleven de testen negatief. Dus het kan nog. :)
En dat is nog eens een lange dag wachten zeg..van 7-20 pff. Sterkte! Hopelijk komen ze vroeg!

Spannend Evin, nog anderhalve week pff. Ik vind deze paar dagen wachten al lang duren. Gelukkig zijn jullie nu op vakantie dus ben je er vast minder mee bezig en lekker druk met leuke dingen doen.

Zelf geloof ik er echt niet in. Sta er eigenlijk net zo in al greendale. Ik zal er wel teveel mee bezig zijn ofzo. Eerst morgen en maandag maar eens afwachten.
Iemand vroeg over alcohol drinken. Ik gebruik nu nog anti conceptie. Maar zodra dat niet meer zo is, stop ik met alcohol. Om heb zelf gewerkt met kinderen met foetal alchohol syndroom, en dat wil ik mijn kind niet aan doen. Ik weet de foetus de eerste weken nog niet verbonden is met de navelstreng, maar toch voelt het beter dan niet te drinken.

Suzan, ik snap dat je nog steeds heel ongeduldig bent. Hopelijk komt het snel! En anders wie weer is het wel gelijk raak! Aah vakantie is een mooi uitzicht! Gaan jullie ook nog weg?

Ladenkastje, ja goed! Vooral erg aan het genieten. Kon het werk Verassend snel los laten. Ik heb uiteindelijk toch nog best wel wat opgeruimd. Gelukkig kon het allemaal buiten dat scheelt een hoop troep. Mijn man is alleen gigantisch brak... had gehoopt dat hij het ooit eens zou leren 😉
Wat fijn dat je zo goed reageert op medicatieloos zijn! Zou je het na een eventuele zwangerschap wel weer willen opbouwen? Of als je je nog zo voelt juist zonder blijven?
Een fijne vakantie alvast! Wat aandacht en ontspanning met elkaar is erg fijn! En geniet lekker van je weekend.

Regina, het zou kunnen natuurlijk! Maar goed Misschien wordt je morgen ook gewoon ongesteld. Schijnzwanger doet me denken aan mijn konijn haha, die heeft daar ook wel eens last van :lol: hopelijk wordt de schijn snel een echte!

Evin, nog even rijden dus en dan heerlijk op bestemming geniet ervan! Ja dat lijkt mij ook een gek idee, het is ook zoiets ongrijpbaars! Anderhalve week duurt ook nog wel even. Hopelijk kan je de focus war verleggen!

Greendale, wat een onmogelijke tijd. Hopelijk waren ze vroeg en ben ke ju aan het genieten van je tuinset!

Ik ga vandaag niet teveel doen. Man is ook brak, dus benieuwd wanneer hij uit zijn bed komt. Ik heb alles al weer grotendeels aan kant gemaakt. Morgen gaan we er een paar dagen tussen uit. Daar heb ik wel zin in! Nu lekker in de tuin voor zolang het er nog uit te houden is
Goed om te weten Regina! Het is de eerste keer en ik ben gevoeliger voor dat soort dingen dan ik zou willen, haha! Ik heb dus vanochtend zo’n early test gedaan. Morgen zou ik ongesteld moeten worden. Zou het nut hebben om morgen een normale test te doen? Of zal ik wachten tot maandag/dinsdag?

Hopelijk zijn jullie een beetje uitgebrakt snunnie! Lekker zo’n rustig dagje!

Wat betreft alcohol, ik drink normaal al echt weinig. De laatste twee weken heb ik niets meer op, op vakantie echter nog wel. Ik wil er niet bewust compleet mee stoppen voor ik zwanger ben, omdat ik gewoon niet weet hoe lang dat gaat duren. Wel let ik op en drink ik gemiddeld 1-2 glazen per maand. Dus dat lijkt me niet zo’n probleem tot de eerste positieve test. Wat ik me dan afvraag, de dames die aangeven bewust te stoppen met alcohol vanaf het moment dat je zwanger wil worden: Pas je dan ook direct je voeding aan? Stop je met alles wat je tijdens een zwangerschap niet mag eten?
Hoi Greendale,

Ik zou morgen een test doen en dan met ochtendurine. Tenzij je vandaag ongesteld wordt natuurlijk. En als je dan morgen negatief test, dan zou ik het woensdag nog een keer proberen. Ervan uitgaande dat je niet ongesteld wordt haha.

Hier nog steeds niks qua menstruatie. Ik voel me ook absoluut niet zwanger. Ik weet niet waarom het later komt dan normaal. Ik weet alleen dat ik dit irritant vind. Dacht ik een regelmatige cyclus te hebben..heb ik die schijnbaar niet. Zucht.
ReginaMills schreef:
27-07-2019 05:33
Goedemorgen dames,

Hopelijk heb je een goede reis gehad Evin!

Oh heerlijk ladenkastje, vakantie! Geniet ervan! En wat fijn dat het zo goed gaat zonder medicatie! Oh en je zeurt niet hoor. Ik ben ermee aan het stoeien. Ik ga vandaag pen en papier erbij pakken en kijken of het dan lukt. Dat simpel knippen en plakken werd hem niet haha.

Suzan, ik zou ook testen! Dit is wel echt heel gek. Ik weet dat het bij iedereen anders is maar doorgaans gaan vrouwen toch wel binnen een week bloeden. Ik hoop echt zo dat je zwanger bent.

Greendale, hoe voel je je?

Hier gaat alles goed. We hebben het heerlijk. Morgen zou ik ongesteld moeten gaan worden maar er is nog niks. Normaal heb ik wel bruinverlies of iets. Maar nu niks. Ik voel me misselijk, plas me een ongeluk en ik ben moe. Maar ik geloof er niet in, nog niet. Bij de eerste twee zwangerschappen had ik niet zo vroeg ook dit soort symptomen. Ik ga voor schijnzwanger.
Wat daar dat het tabel niet echt wilt lukken.
Wellicht een moderator er naar vragen.
Lijkt me ideaal. met een NOD hokje.
Gaat he vast lukken.
Ik drink zelf al alcohol. Dus zal er niet extra opletten, neem eerder niet dan wel.
Eten ook nog niet echt.
Ladenkastje87 schreef:
28-07-2019 17:34
Wat daar dat het tabel niet echt wilt lukken.
Wellicht een moderator er naar vragen.
Lijkt me ideaal. met een NOD hokje.
Gaat he vast lukken.

Ja ik snap er echt niks van. Ik ben er vast te dom voor. Maar op dit moment is mijn iPad ook steeds geconfisqueerd door iemand. Zucht.
Het is best een gedoetje en waarschijnlijk het b3ste te doen op de pc of iPads. Balen dat hij bezet is 😅
Regina kun je niet uit het oude topic de hele startpost kopiëren en hierin plakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven