Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Jaaaa gefeliciteerd!!!! :cheer:
Duidelijk een streep! Gefeliciteerd!
Jaaaa Greendale! Gefeliciteerd :cheer2:
Whaaaaa!!!! Gefeliciteerd!!! Geweldig 🤩
Greendale, ik ga vanavond de tabel uitbreiden, althans proberen want ik denk dat ik t nu snap dankzij ladenkastje, en dan de uitgerekende datum invullen aan de hand van jouw gegevens. Wat is de eerste dag van je laatste menstruatie? Ik gok namelijk dat je 6 april 2020 uitgerekend bent, uitgaande van een cyclus van 28 dagen.
Dank je wel lieve dames! Het begint hier ook een beetje te landen, haha!

Dat was 29 juni Regina, en ik heb een cyclus van 29 dagen. Dus ik denk 5 april 2020?
Echt mooi! Blij voor je!
Spannend hoe het met de rest gaat😊

Je moet de codes volgen zo gezegd ReginaMills. [td].....
-
emanina wijzigde dit bericht op 18-01-2020 11:49
0.00% gewijzigd
Geen motto
Greendale, no way! Dat is echt een duidelijke streep hoor! Gefeliciteerd, wat snel! Dat moet inderdaad heel vreemd voelen! Hoe reageerde je vriend? Ben heel blij voor je!!
Dank je wel allemaal! :heart:

Mijn symptomen begonnen eigenlijk al heel vroeg. Eigenlijk al rond de eisprong. Maar ze werden in de loop der tijd wel echt veel heftiger. Mijn man is ontzettend blij ook! We schrokken wel allebei dat het direct raak was, maar hij zei al een week lang dat ik wel zwanger moest zijn met alle symptomen. Dus voor hem was het minder een verrassing denk ik. Ik hield mezelf nog een beetje voor de gek omdat ik het me gewoon niet kon voorstellen.

En wat spannend Emanina! Hopelijk is het bij jou ook raak.

Hopelijk volgt er snel nog iemand die zwanger is, dat zou heel leuk zijn! :yes:
Wat fijn Greendale ! En super snel zeg. Raar gevoel dan hè:). Spannend! Hopelijk blijf je je een beetje goed voelen komende tijd.

Ik zit heerlijk op vakantie en mijn bereik is slecht, dus ik reageer traag. Maar kan af en toe mee lezen! Ik zit nu op het wachtbankje. Mijn NOD is 10 augustus en ik kan nu al niet wachten haha.

Op vakantie drink ik af en toe alcohol mee want ik heb geen zin dat het zo opvalt. Maar ik let wel een beetje op. Op eten letten ben ik nog niet mee bezig.
Jaaa Greendale gefeliciteerd!! :cheer: :hyper:

Zal vanavond uitgebreider reageren, maar dit kon echt niet wachten ;-D
Tabel NOD moet 12 augustus zijn.

Ik kan me voorstellen dat je een soort van geschokt bent Greendale. Fijn dat het al wel een beetje land. En al zo snel symptomen.
Wat zullen de opa's en oma's en evt broers/zussen blij zijn :D Ben benieuwd naar hun reactie!!

Spannend Emanina. Wanneer is jou NOD > Niet Ongesteldheids Dag?

Idee: als iemand wat heeft voor de tabel om dit dan dik gedrukt te noemen zoals hier boven. Wel zo duidelijk voor ReginaMills.

Hier is alles ingepakt op kleding en toilettas na. Alles zit verder ook al in de auto. Vanavond eten bij mijn zusje. Ideaal, kwam toevallig zo uit. En morgen na de lunch weg. Mogen 14:00 uur pas het kampeerveld op en het is maar een uur rijden, haha.

Ik begin ook ongeduldig te worden Paardenbloempje88. We lopen gelijk op (bijna) GEDULD :P hahaa
Gefeliciteerd Greendale!!
Spannend, Paardenbloem en Ladenkastje! Dat ongeduldige gevoel herken ik. 4 of 5 augustus verwacht ik mijn menstruatie.
Geen motto
Heel erg spannend dames, en dat nu al na de eerste ronde :biggrin:
Ik ook best wel erover aan het nadenken hoor! Ik verwacht 6 augustus mijn menstruatie als ik normale cyclus zou hebben! Blijf erg moe overigens. Maar vakantie en dan komt sowieso alle vermoeidheid er altijd wel uit bij me.
Greendale schreef:
30-07-2019 10:57
Dank je wel lieve dames! Het begint hier ook een beetje te landen, haha!

Dat was 29 juni Regina, en ik heb een cyclus van 29 dagen. Dus ik denk 5 april 2020?

We zetten hem gewoon op 5 en dan zien we wel na de eerste termijnecho haha.
Ladenkastje87 schreef:
30-07-2019 11:01
Echt mooi! Blij voor je!
Spannend hoe het met de rest gaat😊

Je moet de codes volgen zo gezegd ReginaMills. [td].....

Oké dat moet lukken en anders roep ik om hulp haha.
Lekker bezig met de tabel Regina :P Ben je weer terug van vakantie?
Ik ga straks even de tabel bijwerken en alle NOD’s er ook bij zetten.

Hier nog steeds niks qua menstruatie. Ook geen symptomen van zwangerschap maar goed dat had ik bij mijn andere twee zwangerschappen ook niet en ik testte laat positief. Ik geloof echt niet zwanger te zijn dus wacht rustig af of er iets komt.
ReginaMills schreef:
30-07-2019 17:32
Ik ga straks even de tabel bijwerken en alle NOD’s er ook bij zetten.

Hier nog steeds niks qua menstruatie. Ook geen symptomen van zwangerschap maar goed dat had ik bij mijn andere twee zwangerschappen ook niet en ik testte laat positief. Ik geloof echt niet zwanger te zijn dus wacht rustig af of er iets komt.
Je bent er relaxed onder. En ook het beste lijkt me. Ga je testen of wacht je voorlopig af? Had je helemaal geen zwangerschapsymptomen in het begin van je vorige zwangerschappen?
Het kan trouwens aan mij liggen hoor, maar waarom heet het Niet Ongesteldheids Dag? Het zou juist de dag moeten zijn dat je het wél wordt toch, maar hoopt van niet. Ik snap de afkorting niet. :wtf:
Ben je inmiddels al een klein beetje aan het idee gewend Greendale? Ik hoop dat je niet veel last van kwaaltjes krijgt en er vooral van kan genieten!

Ladenkastje, fijne vakantie alvast!

Het duurde sowieso heel lang voordat ik doorhad waar de afkorting NOD voor staat Evin, en ik snap 'm ook nog niet helemaal. Waarschijnlijk bekt "HNOD" (Hopelijk Niet Ongesteld-Dag) niet zo lekker ;-)

Regina, fijn dat het gelukt is met de tabel! Hopelijk vind je het niet vervelend om alle updates bij te houden. Informatie dik-gedrukt in de berichten zetten klinkt als een heel goed idee, dan valt het lekker op!

Dus bij deze, wil je dit aanvullen in de tabel:
Parker, eerste kindje, NOD 31 juli
Mijn Flo-app zegt vandaag "Your period may start today" en morgen "Predicted start of period". Een beetje vaag, maar daardoor extra spannend!
Evin schreef:
30-07-2019 17:42
Je bent er relaxed onder. En ook het beste lijkt me. Ga je testen of wacht je voorlopig af? Had je helemaal geen zwangerschapsymptomen in het begin van je vorige zwangerschappen?

Ik wacht het voorlopig nog even af. Nee ook helemaal niks behalve uitblijven van de menstruatie maar toen had ik wel zelf zo’n ‘ik weet zeker dat ik zwanger ben gevoel’ en nu niet. Niet dat dát iets zegt haha. En ik ben meestal wel relaxt haha. Ik ben niet zo snel van de leg.
Evin schreef:
30-07-2019 17:44
Het kan trouwens aan mij liggen hoor, maar waarom heet het Niet Ongesteldheids Dag? Het zou juist de dag moeten zijn dat je het wél wordt toch, maar hoopt van niet. Ik snap de afkorting niet. :wtf:

Nou dat snap ik dus ook niet. Ik vind het ook vreemd. En wie dat ooit bedacht heeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven