Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Haha, DAn heb jij het beter gedaan dan ik eigenlijk, vind ik. :P Ik ben eigenlijk pas sinds afgelopen 3 maanden weer een beetje aan het uitgaan. :P Mijn eerste vriendin, toen ik achttien was, ging ik weleens mee uit, totaal drie keer ofzo in anderhalf jaar. Toen ging t uit. Met mijn tweede en derde vriendin ben ik eigenlijk nooit uitgeweest, vonden ze niks aan... En die tweede en derde vriendin besloegen eigenlijk tien jaar van mijn leven.

"Beter laat dan nooit" heb ik nu een beetje. Ik heb er nu weinig tijd voor en vaak is het meer een biertje doen met mijn vrienden in een café. Maargoed, voorlopig blijf ik lekker single, heb BESLIST geen behoefte aan een partner. Uitgaan is prima en heb ik veels te weinig gedaan, zeg ik achteraf (uiteraard).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vaak genoeg écht niet leuk. Het voelde vaak als een soort 'moeten', ik 'moest' 2 keer per week uit voor mijn gevoel. En dan was ik vaak alleen over. Uiteindelijk vaak verdrietig in de McDonalds of verdrietig in bed.
Maar sommige avonden zijn absoluut fantastisch! Zeker gewoon doen en zien wat je leuk vindt :-D Cafés vind ik ook altijd super gezellig :)
Phoebemeaculpa schreef:
28-07-2019 16:48
Was het leuk op de camping Dolfje?
Toen het eenmaal ophield met regenen wel.
Ik begon met uitgaan toen ik 14 was en het is een tijdje gestopt toen man en ik dit appartement kochten en we moesten sparen( 17 jaar geleden). Hebben altijd ook wel dancefestivals bezocht en nu dus ook andere muziekfestivals. Tegenwoordig gaan we nooit meer naar de disco club maar drinken graag ergens een speciaalbiertje. Wat niet wil zeggen dat het bij ons geen nachtwerk meer wordt maar dat gebeurt nog wel eens gewoon thuis of bij vrienden op een feestje.

Random kussen dat zie ik in mijn omgeving niet gebeuren , vind dat meer iets voor 16-20 jarigen :P
Klinkt ook heel gezellig! Ik begon ook met 15 maar ging toen niet zo vaak :) Je raakt precies de leeftijdcategorie waarin mijn vrienden zitten! Ik ben zelf 22, mijn vriend 25 :p: Tijd voor nieuwe vrienden :hyper:
Goedemiddag goedemiddag allemaal! :D
Goedemiddag. Ik was iets later thuis dan ik eigenlijk van plan was vandaag. Meteen boodschappen gedaan en nu even thuis want moet zo weer even weg.
Het is in elk geval lekker weer nu.
Weet je, hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik me erger aan het feit dat ik nooit nachtmerries heb. :rofl: Meeste mensen zullen me wel voor gek verklaren, maar man, ik vind nachtmerries zeer interessant en tof, mits ze niet élke nacht langskomen natuurlijk. Anderzijds, wat ik heb, ze nóóit krijgen is ook niet alles. :|
:rofl: Nachtmerries zijn echt zo leuk niet hoor! Maar droom je dan ook niet of dat wel? Dromen zeggen ook veel :-D
Ik heb regelmatig nachtmerries. Gisteren nog. Heel irritant en vermoeiend.
Als ik veel stress heb heb ik meerdere nachtmerries per nacht. Heb je al stress, slaap je ook nog eens niet. :zzz: Gelukkig heb ik ze echt in periodes: soms weken achter elkaar en dan weer maanden niet.
Ik droom vrij regelmatig, al zijn ze vrij tam normaal gesproken, echt oersaai. Maar als ik droom, haal; ik er wel veel uit. Helemaal als ik lucide droom, heerlijk zijn die, dagenlang adrenaline krijg ik daarvan. :D

Laatste nachtmerrie kan ik niet meer herinneren, ik denk ergens een jaar of 13-14 geleden.
Hè bah, ik moet boodschappen gaan doen en heb er helegaar geen zin an. Het is echt een grote moet, want de kasten en de koelkast galmen.
Ik kan moeilijk van thuisbezorgd leven, dat kost me een rib uit het lijf en ik heb ook vreselijke trek in een groot glas ijskoude lactosevrije melk.
Nou, nog één bakkie koffie dan en dan ga ik maar.
Wens me sterkte.
Gaat je lukken Cateau! :D
Mweuhh... Ik vraag me af wat een butler kost these days.
Meestal kost dat welgeteld één trouwring, wat vrije tijd en wat geforceerd lachen om slechte grappen. Maar het kan ook financieel... ;-))
Je laat me schrikken. Ik ga zo zelf wel.
Hahaha, "motiveren kun je leren" blijkt wel succesvol :D
Ja lach maar. Het is onvergeeflijk.
Ooohhh, wat is dat heeeeerlijk zeg!!! Ben een hele liter melk weg aan het schenken. Het is helaas nog niet koud, maar het smaakt me er niet minder om. :-D
Halloooooo, wat is het hier weer gezellig!
Teau is het inmiddels gelukt met de boodschappen?
Overleefd of iemand voor je karretje kunnen spannen ;-D?
Ik was gisteren al geweest maar moest terug omdat ik al 2 x pleepapier vergeten was en dat binnenkort echt een beetje op is... :furious:

Ik was een beetje aan het spijbelen want ik was op Netflix een serie ontzettend aan het bingen sinds gisteren.. :proud:
Ben er nu overigens wel een beetje klaar mee hoor...
(Bovendien was het 2e seizoen minder...)
Jawel, de boodschappen zijn binnen.
Helaas heb ik het me nooit eigen kunnen maken om mensen voor mijn karretje te spannen, dus doe alles altijd zelf. Even klagen heeft me goed gedaan, dan scheld ik mezelf even uit voor domme trut en dan ga ik weer als een speer.

Ik ga nu mijn serie kijken.
Wat kijk je Cateau?

Ik kijk nu Americas next top model maar ga zo verder met McLeods daughters.

Morgenvroeg ga ik weer eens proberen te sporten, ben overdag vrij dus tijd zat.
Netflixen, lekker!
En fijn dat je boodschappen hebt gedaan.

Leuk nieuws: ik ben begonnen met aanmelden voor een master, want ik dacht ik kan me beter aanmelden en me van gedachten veranderen dan te laat zijn.

Iets om te zeuren: ik had een mega pijnlijke ingegroeide teennagel, nagel is er deels afgeknipt, maanden niets aan de hand maar ineens is het weer ontstoken (terwijl er dus een deel van mijn nagel mist!). EUGH :)
Au dat is pijnlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven