Swedish sexy guy
dinsdag 30 juli 2019 om 13:46
Update; ben al van de roze wolk af.
via Google image search erachter gekomen dat het idd een catfisher was.
Heb sinds een paar dagen contact met een Zweedse man via insta. Normaal accepteer ik nooit geen contact verzoeken en nu wel. We chatten wat af. Ben helemaal hotel de botel. Herken me zelf niet meer ! Hij is alles wat ik niet wilde. 13 jaar jonger woont in het buitenland en heeft 3 jonge kinderen. Hoe zouden jullie dit aanpakken
via Google image search erachter gekomen dat het idd een catfisher was.
Heb sinds een paar dagen contact met een Zweedse man via insta. Normaal accepteer ik nooit geen contact verzoeken en nu wel. We chatten wat af. Ben helemaal hotel de botel. Herken me zelf niet meer ! Hij is alles wat ik niet wilde. 13 jaar jonger woont in het buitenland en heeft 3 jonge kinderen. Hoe zouden jullie dit aanpakken
anoniem_388725 wijzigde dit bericht op 30-07-2019 17:38
14.40% gewijzigd
dinsdag 30 juli 2019 om 14:17
Weet je zeker dat hij echt is? En dan ook heel zijn verhaal? Niet toevallig getrouwd?
Zo ja, gewoon gezellig blijven kletsen en mocht je echt interesse hebben dan een weekendje die kant op met een vriendin. Maak er een stedentripje Stockholm oid van en vraag of hij ook voor een lunch of een diner die kant op komt. Desnoods kan vriendin dan even gaan shoppen.
Zo ja, gewoon gezellig blijven kletsen en mocht je echt interesse hebben dan een weekendje die kant op met een vriendin. Maak er een stedentripje Stockholm oid van en vraag of hij ook voor een lunch of een diner die kant op komt. Desnoods kan vriendin dan even gaan shoppen.
dinsdag 30 juli 2019 om 14:27
Lucifer2018 schreef: ↑30-07-2019 14:19Engels in de titel en Insta ipv Instagram.
Brr. Dat zijn al 2 vinkjes.
Nou ben benieuwd.
Eerder Dunglish.
dinsdag 30 juli 2019 om 14:32
Als hij 13 jaar jonger is en 3 kinderen heeft zou jij oud genoeg moeten zijn om te weten dat je verliefd bent op een soort romanfiguur, of filmidool. Oftewel iets onbestaands. Lekker zwijmelen bij een boek of film, mooier kun je het niet maken.Dus hou het daarbij. Geniet er van zolang het duurt, maar kom intussen van die roze wolk af, voor je er af dondert
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 30 juli 2019 om 14:37
Het is wat he, die Zweedse mannen met jonge kinderen die willekeurige oudere vrouwen uit Nederland benaderen op instagram, gewoon om eens gezellig te chatten.
En dan word jij nog hoteldebotel ook. Wat een schitterend liefdesverhaal. Ik zou naar Zweden verhuizen, meteen. Dit is iets kosmisch waar je je niet tegen moet verzetten!
En dan word jij nog hoteldebotel ook. Wat een schitterend liefdesverhaal. Ik zou naar Zweden verhuizen, meteen. Dit is iets kosmisch waar je je niet tegen moet verzetten!
dinsdag 30 juli 2019 om 14:38
hij heeft 3 kinderen dus als hij jong papa is geworden toch minstens begin 20, dus TO eind 30madamzonderm schreef: ↑30-07-2019 14:35Ken je het programma Catfish? Is hij jonger dan 10? Ik zou denken van niet maar dan ben je minstens 23.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 30 juli 2019 om 14:40
Ja, las het. Als hij minstens 20 is, is TO minstens 33. Vond het aan het verhaal zo lastig voor te stellen dat TO minstens 23 is. Maar ja, dat is misschien ook een beetje off-topic.
dinsdag 30 juli 2019 om 14:44
Er zijn mensen van alle leeftijden die kapitalen opsturen naar mensen die ze via facebook of instagram 'ontmoet' hebben.madamzonderm schreef: ↑30-07-2019 14:40Ja, las het. Als hij minstens 20 is, is TO minstens 33. Vond het aan het verhaal zo lastig voor te stellen dat TO minstens 23 is. Maar ja, dat is misschien ook een beetje off-topic.
Mensen zijn soms eenzaam en goedgelovig helaas.
dinsdag 30 juli 2019 om 14:48
Sinds een paar dagen gechat met een totaal vreemde, en nu al hoteldebotel.
Doet ie goed!
Ik krijg dit visioen:
Hij wil je vast snel zien, maar naar Nederland komen wordt dan wel een probleem, heeft ie ongetwijfeld geen centjes voor want drie bloedjes. Of jij dat dan maar even wil voorschieten zodat hij toch naar jou kan rijden.
Geld overgemaakt? Oeps, sorry, kan niet doorgaan, de bloedjes weet je....
Oh, jij wil dan wel naar Zweden rijden? Ja maar, ehm, je kan niet bij hem logeren hoor, vind zijn ex niet goed want de bloedjes.....
Maar hé! Kun je anders nog wat geld overmaken? Dan koop ik een vliegticket!
Enz. etc. usw.
Doet ie goed!
Ik krijg dit visioen:
Hij wil je vast snel zien, maar naar Nederland komen wordt dan wel een probleem, heeft ie ongetwijfeld geen centjes voor want drie bloedjes. Of jij dat dan maar even wil voorschieten zodat hij toch naar jou kan rijden.
Oh, jij wil dan wel naar Zweden rijden? Ja maar, ehm, je kan niet bij hem logeren hoor, vind zijn ex niet goed want de bloedjes.....
Enz. etc. usw.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 30 juli 2019 om 15:05
Zou goed kunnen. Hoop dat AGF niet zo iemand is.
AGF, geen idee wat de bedoelingen van deze man zijn. Stuur hem geen geld. Doe hem geen beloften voor een bestaan bij jou. Je hebt PB.
dinsdag 30 juli 2019 om 15:07
Hij staat gewoon met zn kids op Instagram. Ik ben wel voorzichtig heb genoeg verhalen gehoord. Maar ken mezelf niet meer terugAnAppleADay schreef: ↑30-07-2019 14:17Weet je zeker dat hij echt is? En dan ook heel zijn verhaal? Niet toevallig getrouwd?
dinsdag 30 juli 2019 om 15:10
Tja, ik zou kijken of ik hem kan googlen. Zowel op naam als op foto.
Daarnaast mij afvragen of het niet te mooi om waar te zijn is.
En even bij mijzelf te raden gaan, stel het is echt, zou ik willen verhuizen naar Zweden, wil ik stiefmoeder worden van 3 kinderen.
Daarnaast mij afvragen of het niet te mooi om waar te zijn is.
En even bij mijzelf te raden gaan, stel het is echt, zou ik willen verhuizen naar Zweden, wil ik stiefmoeder worden van 3 kinderen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 30 juli 2019 om 15:10
Nou zo onnozel ben ik nou ook weer niet.Grobbekuiken_ schreef: ↑30-07-2019 14:48Sinds een paar dagen gechat met een totaal vreemde, en nu al hoteldebotel.
Doet ie goed!
Ik krijg dit visioen:
Enz. etc. usw.