Swedish sexy guy
dinsdag 30 juli 2019 om 13:46
Update; ben al van de roze wolk af.
via Google image search erachter gekomen dat het idd een catfisher was.
Heb sinds een paar dagen contact met een Zweedse man via insta. Normaal accepteer ik nooit geen contact verzoeken en nu wel. We chatten wat af. Ben helemaal hotel de botel. Herken me zelf niet meer ! Hij is alles wat ik niet wilde. 13 jaar jonger woont in het buitenland en heeft 3 jonge kinderen. Hoe zouden jullie dit aanpakken
via Google image search erachter gekomen dat het idd een catfisher was.
Heb sinds een paar dagen contact met een Zweedse man via insta. Normaal accepteer ik nooit geen contact verzoeken en nu wel. We chatten wat af. Ben helemaal hotel de botel. Herken me zelf niet meer ! Hij is alles wat ik niet wilde. 13 jaar jonger woont in het buitenland en heeft 3 jonge kinderen. Hoe zouden jullie dit aanpakken
anoniem_388725 wijzigde dit bericht op 30-07-2019 17:38
14.40% gewijzigd
dinsdag 30 juli 2019 om 23:39
Zeur eens niet zo! Ik vind het ook irritant, maar ik ga dan ook niet zo nutteloze reactie schrijven.Lucifer2018 schreef: ↑30-07-2019 14:19Engels in de titel en Insta ipv Instagram.
Brr. Dat zijn al 2 vinkjes.
Nou ben benieuwd.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
woensdag 31 juli 2019 om 10:08
De meeste mensen die worden opgelicht zijn toch echt niet zo snugger. Kijk eens naar de types bij wie dat gebeurt. Het zijn wel bepaalde types die dit overkomt. Het zijn niet de succesvolle, stabiele, slimme, knappe, sociale types. Juist de wat minder stabiele types worden gepakt, want die voelen zich het meest gevleid door de aandacht van de oplichters. De mensen die wel snugger zijn blokkeren lachend dit soort oplichters. Neem nou dit voorbeeld. Wie gaat er nou in op een onbekende man die je benadert via sociale media. Dan weet je toch zo al dat het niet klopt? Als je die enorme duidelijke signalen niet kunt oppikken, dan ben je toch echt niet snugger.
woensdag 31 juli 2019 om 10:14
Nou nou gelukkig zit het met jouw IQ gebakken. Nu nog wat aan je EQ werken. Bedankt alvast.Hatchi schreef: ↑31-07-2019 10:08De meeste mensen die worden opgelicht zijn toch echt niet zo snugger. Kijk eens naar de types bij wie dat gebeurt. Het zijn wel bepaalde types die dit overkomt. Het zijn niet de succesvolle, stabiele, slimme, knappe, sociale types. Juist de wat minder stabiele types worden gepakt, want die voelen zich het meest gevleid door de aandacht van de oplichters. De mensen die wel snugger zijn blokkeren lachend dit soort oplichters. Neem nou dit voorbeeld. Wie gaat er nou in op een onbekende man die je benadert via sociale media. Dan weet je toch zo al dat het niet klopt? Als je die enorme duidelijke signalen niet kunt oppikken, dan ben je toch echt niet snugger.
woensdag 31 juli 2019 om 10:33
Die kinderen hebben al een moeder.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 31 juli 2019 om 10:37
De meeste mannen zetten foto's neer met hun kinderen direct in hun profiel openbaar om zo betrouwbaar te lijken wanneer zij op vrouwen afstappen. Ik vind het echt erg dat mannen kinderen gebruiken om vrouwtjes te versieren. Die dan ook nog denken:: zal wel goede papa zijn komt betrouwbaar over.
Welke wel denkende ouder (die niet beroemd is) zet zijn de foto's van kleine kinderen publiekelijk neer?
Ik kom het op facebook heel veel tegen en vind het echt misselijkmakend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.