Swedish sexy guy

30-07-2019 13:46 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Update; ben al van de roze wolk af.
via Google image search erachter gekomen dat het idd een catfisher was.

Heb sinds een paar dagen contact met een Zweedse man via insta. Normaal accepteer ik nooit geen contact verzoeken en nu wel. We chatten wat af. Ben helemaal hotel de botel. Herken me zelf niet meer ! Hij is alles wat ik niet wilde. 13 jaar jonger woont in het buitenland en heeft 3 jonge kinderen. Hoe zouden jullie dit aanpakken
anoniem_388725 wijzigde dit bericht op 30-07-2019 17:38
14.40% gewijzigd
Wat is zijn accountnaam op Instagram? Dan kijken wij even mee :popcorn:
Lucifer2018 schreef:
30-07-2019 14:19
Engels in de titel en Insta ipv Instagram.

Brr. Dat zijn al 2 vinkjes.

Nou ben benieuwd.
Zeur eens niet zo! Ik vind het ook irritant, maar ik ga dan ook niet zo nutteloze reactie schrijven.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Gatsie. Hopelijk heb je niet al te veel gedeeld.

Zou me best gebruikt voelen..
I wanna live my life with the volume full!
Hallo allemaal,

Gerapporteerd en het account is al verwijderd
Goed dat je erachter bent gekomen en het account is verwijderd. Al zal ie vast zo weer een nieuwe hebben gemaakt.

Wel naar voor je, ik hoop net wat Eidde zegt dat je niet al teveel persoonlijke dingen hebt gedeeld. Ik zou me ook rot voelen. :gift:
julius schreef:
30-07-2019 16:16
De meeste mensen die worden opgelicht zijn niet onnozel, maar juist mensen die denken dat dat HEN nooit zal overkomen.

Maar even uit nieuwsgierigheid: hoe is ie op jouw instagram terecht gekomen en waarom heb je hem wèl geaccepteerd?
De meeste mensen die worden opgelicht zijn toch echt niet zo snugger. Kijk eens naar de types bij wie dat gebeurt. Het zijn wel bepaalde types die dit overkomt. Het zijn niet de succesvolle, stabiele, slimme, knappe, sociale types. Juist de wat minder stabiele types worden gepakt, want die voelen zich het meest gevleid door de aandacht van de oplichters. De mensen die wel snugger zijn blokkeren lachend dit soort oplichters. Neem nou dit voorbeeld. Wie gaat er nou in op een onbekende man die je benadert via sociale media. Dan weet je toch zo al dat het niet klopt? Als je die enorme duidelijke signalen niet kunt oppikken, dan ben je toch echt niet snugger.
Hatchi schreef:
31-07-2019 10:08
De meeste mensen die worden opgelicht zijn toch echt niet zo snugger. Kijk eens naar de types bij wie dat gebeurt. Het zijn wel bepaalde types die dit overkomt. Het zijn niet de succesvolle, stabiele, slimme, knappe, sociale types. Juist de wat minder stabiele types worden gepakt, want die voelen zich het meest gevleid door de aandacht van de oplichters. De mensen die wel snugger zijn blokkeren lachend dit soort oplichters. Neem nou dit voorbeeld. Wie gaat er nou in op een onbekende man die je benadert via sociale media. Dan weet je toch zo al dat het niet klopt? Als je die enorme duidelijke signalen niet kunt oppikken, dan ben je toch echt niet snugger.
Nou nou gelukkig zit het met jouw IQ gebakken. Nu nog wat aan je EQ werken. Bedankt alvast.
dianaf schreef:
30-07-2019 15:10
Tja, ik zou kijken of ik hem kan googlen. Zowel op naam als op foto.

Daarnaast mij afvragen of het niet te mooi om waar te zijn is.
En even bij mijzelf te raden gaan, stel het is echt, zou ik willen verhuizen naar Zweden, wil ik stiefmoeder worden van 3 kinderen.
Die kinderen hebben al een moeder.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
nou, kunnen we voortaan behalve Noorwegen ook Zweden inzetten voor dubieuze zaken...
of
scamdinavië :proud:

@TO bummer zeg... goed dat je gecheckt hebt. Hopelijk date je snel een 'echte' leuke man.
Lorem Ipsum
AGF schreef:
30-07-2019 17:53
De roze wolk is voorbij dankzij google images. Idd scammer
De meeste mannen zetten foto's neer met hun kinderen direct in hun profiel openbaar om zo betrouwbaar te lijken wanneer zij op vrouwen afstappen. Ik vind het echt erg dat mannen kinderen gebruiken om vrouwtjes te versieren. Die dan ook nog denken:: zal wel goede papa zijn komt betrouwbaar over.

Welke wel denkende ouder (die niet beroemd is) zet zijn de foto's van kleine kinderen publiekelijk neer?

Ik kom het op facebook heel veel tegen en vind het echt misselijkmakend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mermedina schreef:
31-07-2019 10:14
Nou nou gelukkig zit het met jouw IQ gebakken. Nu nog wat aan je EQ werken. Bedankt alvast.

:worship:
Mermedina schreef:
31-07-2019 10:14
:hihi:
Levensgenieter ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven