Swedish sexy guy
dinsdag 30 juli 2019 om 13:46
Update; ben al van de roze wolk af.
via Google image search erachter gekomen dat het idd een catfisher was.
Heb sinds een paar dagen contact met een Zweedse man via insta. Normaal accepteer ik nooit geen contact verzoeken en nu wel. We chatten wat af. Ben helemaal hotel de botel. Herken me zelf niet meer ! Hij is alles wat ik niet wilde. 13 jaar jonger woont in het buitenland en heeft 3 jonge kinderen. Hoe zouden jullie dit aanpakken
via Google image search erachter gekomen dat het idd een catfisher was.
Heb sinds een paar dagen contact met een Zweedse man via insta. Normaal accepteer ik nooit geen contact verzoeken en nu wel. We chatten wat af. Ben helemaal hotel de botel. Herken me zelf niet meer ! Hij is alles wat ik niet wilde. 13 jaar jonger woont in het buitenland en heeft 3 jonge kinderen. Hoe zouden jullie dit aanpakken
anoniem_388725 wijzigde dit bericht op 30-07-2019 17:38
14.40% gewijzigd
dinsdag 30 juli 2019 om 15:13
Zou er toch maar goed op blijven letten. Hoeft niet, ben ik met je eens, maar dit soort 'toevallige' toevoegingen door iemand waar je nog nooit van gehoord of gezien hebt en die meteen zodanig met je weet te chatten dat jij inmiddels smoor bent vind ik behoorlijk griezelig. Maar goed, misschien heb ik het helemaal mis. Dat hoop ik dan maar voor je.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 30 juli 2019 om 15:14
??Lucifer2018 schreef: ↑30-07-2019 14:19Engels in de titel en Insta ipv Instagram.
Brr. Dat zijn al 2 vinkjes.
Nou ben benieuwd.
dinsdag 30 juli 2019 om 15:43
Daar zou ik dus niet meer zo op vertrouwen..
Man met drie kinderen spreekt op Instagram onbekende buitenlandse vrouw aan. Vind het toch iets om niet te hard mee van stapel te lopen.
Maar ik ben oud en heb niet eens instagram dus zal er wel niets van snappen..
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 30 juli 2019 om 15:43
Ach, nog even, dan moet zn bloedje een levensreddende operatie waar hij geen geld voor heeft. Of je even ..... wil voorschieten. Je krijgt het echt terug hoor. Echt!
Of hij wil wel naar jou, maar ja, de kindjes hebben nieuwe schoenen nodig, of je even ..... overmaakt.
Of hij wil wel naar jou, maar ja, de kindjes hebben nieuwe schoenen nodig, of je even ..... overmaakt.
ik geef mn bek ook maar een douw
dinsdag 30 juli 2019 om 15:51
Madeliefjees schreef: ↑30-07-2019 15:43Ach, nog even, dan moet zn bloedje een levensreddende operatie waar hij geen geld voor heeft. Of je even ..... wil voorschieten. Je krijgt het echt terug hoor. Echt!
Zo dom zal TO toch niet zijn.
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 30 juli 2019 om 15:59
Ik schetste ook zoiets, en TO zei dat ze nou ook weer niet zó onnozel is. Gelukkig maar.
Maar wel even goed op blijven letten en jezelf niet teveel mee laten slepen zou ik zeggen.
dinsdag 30 juli 2019 om 16:16
De meeste mensen die worden opgelicht zijn niet onnozel, maar juist mensen die denken dat dat HEN nooit zal overkomen.
Maar even uit nieuwsgierigheid: hoe is ie op jouw instagram terecht gekomen en waarom heb je hem wèl geaccepteerd?
dinsdag 30 juli 2019 om 16:31
dinsdag 30 juli 2019 om 17:11
Ghe.....daar had ik nog niet eens zo over nagedacht, maar is wel wat ik ook bedoel.
Dit dus.
dinsdag 30 juli 2019 om 17:56
Ai.
Dus toch.....had liever geen gelijk gehad, maar dat jij ons met een mooi verhaal om de oren had kunnen slaan. Sorry joh.
Gelukkig heeft het niet al te lang geduurd
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 30-07-2019 17:57
21.53% gewijzigd
dinsdag 30 juli 2019 om 17:59
Google images dus. Daar kan je een foto uploaden waarna google het web afspeurt op zoek naar die foto. Scammers vallen dan vrijwel onmiddellijk door de mand, omdat die vrijwel altijd foto's van het web afplukken om te gebruiken als profielfoto e.d.