Het geheime genootschap van het 2e streepje ;)

29-03-2009 17:02 4928 berichten
Hier issie dan! Zal het schema hier nog even heenhalen.

Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam Sinds DatumBijz.Vakantie

Mexx25Okt.083/08/09Bijna met verlof!sept.

Ik30Dec.0813/09/0920wk echo: alles goed! een meisje!

Maya23Sept.0823/09/0920wk echo: alles goed!18/7-2/8 vakantie: klussen (in huis!!)

Duvel26Nov.0801/10/0920 wk echo: alles goed! Een jongetje!

Charlotte24Nov.0819/10/0920 wk echo gehad, alles goed!

Justdeb25Okt.0819/10/093/7: VK10/8 - 31/8

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.0822/10/09

Fanatic28Nov.0816/11/0920 wk echo: alles goed!

Husky28Dec.08 14/11/0920 wk echo:alles goed! 30/7: VKAl gehad...

party29Jul.0724/11/0920 wk echo: alles goed! 24/7: VK11/8-26/8: Dom.Republiek

Riz26Okt.0815/12/0922/7: 20 wk echo

Thee26Sep.0812/01/1028/8: 20 wk echo!

Yaya27Dec.0802/02/10

GW32Jan.0916/02/10 25/7-1/8: Schier 22/8-30/8:?

Becky30Dec.0817 juli 27/7 - 23/8: Frankrijk

Erine24Dec.0831 juli 27/7: vakantie 28/7: TROUWEN!

Poll30Nov.0830 juli Onderzoeken lopen....15/6 -30/6

Momo31Sept.083 aug

Rainbow30Nov.085 aug 17/6 - 27/6: Turkije

Specu30Nov.08 12/7-30/7: Hongarije

Mariss27Nov.08 Dupheston 3/8 - 24/8: Frankrijk

Annika29Jan.09 28/6 - 15/7: Italie

Mulan33Nov.08 3/7 - 10/7

Kath32Jan.09 Pauze...Aug.

Alle reacties Link kopieren
Husky wat zei ik gister?? Ik sta nooit in de file! Nou drie keer raden waar ik vandaag 40 minuten ingestaan heb…..Ooh jij ook lekker vrij, heb er echt zin in.

Lekker weer he Marriss, gelukt in de tuin? Ik heb morgen lekker ook vrij.

He jammer Maya had het wel leuk gevonden om het te weten.

Fijn duvel dat je nu wat beter geslapen hebt.

Haha specu die voorkeur is best moeilijk uit te spreken he, vooral omdat je gewoon het liefst hebt dat vooral alles goed is. Op de een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat ik een jongetje zou krijgen, vraag me niet waarom maar dat gevoel heb ik gewoon.

Goed zeg rainbow, ik ga morgenvroeg weer.

Spannend theemuts doe heel hard voor jou en wbm duimen hoor.

Gw grappig zeg hoe belangrijk een letter al kan zijn he.

Oe vriend komt al thuis leuk, misschien tot later…

He Kath heb hetzelfde al jou wil voorlopig ook niet aan de o- testen. Hoelang moet je ook weer nog studeren?
quote:DJ Momo schreef op 01 april 2009 @ 21:14:

denk dat ik mijn moment al gemist heb. en (sorry parnell) echt ons best hebben we ook niet echt gedaan. Geeft niks hoor, als de goden maar hun best doen. Ze hebben maar één zaadje nodig. Sterkte met je stress!
oh 1 letter nog maar, gw, dan zijn jullie er al bijna uit!

zul je altijd zien he erine, dan je dan in de file staat als je net gezegd hebt dat je er nooit last van hebt!

spannend hoor theemuts, zondag! ik ga heel hard voor je duimen.

hoe is het met ik eigenlijk, heeft zij ons nieuwe topic al wel gevonden?
quote:husky schreef op 02 april 2009 @ 17:58:

oh 1 letter nog maar, gw, dan zijn jullie er al bijna uit!

Ik vrees van niet, want die discussie bestaat al zo'n 6 jaar.....
Mariss : De prut is er nog wel, maar wel steeds en steeds minder, dus daar ben ik wel blij mee !!

Ik zou ook niet willen weten wat het zou worden... ik vind dat het een verrassing moet blijven tot aan het eind.. en ja ik weet dat het altijd een verrassing is, maar ja het lijkt me zo leuk dat ze dan zeggen van goh het is een jongen en dat je echt nog aan het idee moet wennen.

Ik denk dat ik wel een lichte voorkeur voor een jongen heb. Meisjes vind ik ook wel leuk, maar het lijkt me zo moeilijk als ik een dochtertje zou krijgen wat echt een meisje-meisje zou zijn.. ik ben namelijk helemaal niet zo...en tja zou dus denk ik bang zijn dat ik niet weet hoe ik daar mee om moet gaan
Hey meiden!!!

Zo ik heb al ff niets van me laten horen (2 dagen) maar ik heb er weer nachtdiensten op zitten en het was zulk lekker weer hier dat ik lekker in de tuin heb gezeten toen ik wakker werd.

Party dat is ff afwachten. Ik wist helemaal niet dat je zwanger kon zijn van niets. Wat raar. Hebben ze daar een verklaring voor gegeven of niet. Maar hopelijk komt alles goed en ik ga er van uit dat je gewoon zwanger bent.

Duveltje ik heb zeker leuke meubels gezien (maar ook leuk voor de portemonnee) en dat hebben we nog ff niet. Mannetje kwam met het voorstel om alles apart te kopen. Dan dit en dan dat.

Maar dat doe ik niet. Ik heb namelijk altijd de pech dat het laatste dat ik dan nog moet hebben uit de collectie is of niet geleverd kan worden.

Nog ff doorsparen dus.

En wat die dromen betreft. Ik heb nog steeds dezelfde sinds mijn 6e jaar als ik ziek ben. Het is een nachtmerrie en ik vind hem nog steeds eng en dan word ik badend in het zweet wakker. whahahahaha

Maar de meeste dromen zijn bedrog dus maak je niet druk he!

En specu, natuurlijk wil je dat alles gezond is en dan maakt het eigenlijk niet uit. Ik zou persoonlijk wel willen weten wat het word. Ookal zegt dat niets want een kennis van mij hadden ze het ook verteld. Ze zou een meisje krijgen, bij de geboorte bleek het echter een jongen.

Persoonlijk lijkt me een jongen zo leuk en makkelijk. Hoef ik geen haren in te vlechten enz. en anders moet ik nog op cursus.

Ik weet hoe ik zelf en mijn zus waren. (heel erg lief natuurlijk) maar wat een strijd onderling en in de pubertijd.

Ik zou met alles blij zijn hoor maar een lichte voorkeur heeft iedereen toch wel? Toch?
Eén letter GW? Marrit of Marris?

Ik was zooo lekker vrij vandaag! Heerlijk in de tuin bezig geweest van 10 tot 17 u.... vanaf 17u wijn zitten drinken in de zon... dus enigszins aangeschoten nu, hahahahh Vriend ook, dus de grootste lol hier.

Heb dus ook geen nieuws. Ik wil trouwens niet weten wat het wordt, zeg ik nu,... maar ben zooo nieuwsgierig dat het wel eens anders kan lopen na de 20 weken echo! Heb trouwens heeeeeeeeeel stiekem wel een lichte voorkeur voor een meisje... Maar als het een jongetje blij zou zijn zou ik ook heel heppie zijn hoor! Komt ie weer, lekker cliche: als het maar gezond is

Ga verder met wijn drinken, tot morgen!! xx
quote:Marriss schreef op 02 april 2009 @ 19:31:

Eén letter GW? Marrit of Marris?

nope, dat is het niet!
Meiden, ik had ook nog niet gereageerd op ons nieuw benoemde topic, wegens ernstig gebrek aan energie. Het liefst doe ik echt niets als ik thuis ben. Zelfs naar het toilet gaan stel ik uit.

Specu, je had het toch over een drukkend gevoel? Ik kan me herinneren dat ik dat ook had. Ik kon niet plaatsen waar het precies zat. Bij mijn baarmoeder, darmen of blaas. Eigenlijk in het hele gebied.

Husky, heel herkenbaar die moeheid. Ik hoorde vandaag al van een collega (half grappend) dat ik de rest demotiveer…… Ik kan een halve dag normaal werken maar ’s middags stort ik echt in. Ik lig ook regelmatig rond etenstijd te slapen op de bank. Ben nu 11 weken en kijk al uit naar de tijd dat ik ‘de wereld aan kan’, zoals een vriendin van me vertelde.

Ik ben jaloers op iedereen die vandaag in de zon heeft gezeten (en wijntjes heeft gedronken ) of morgen vrij heeft. De enige zon die ik meepik is in de pauze en in de auto als ik het schuifdakje open doe. Maar ook al kan niet iedereen gelijk zonnebaden, het zorgt wel voor een positieve sfeer.

Ik kijk uit naar de zwaaiende smileys volgende week!
He, daar ben ik ook, maar ben moe, dus weinig nieuws...

Vanavond op kraambezoek geweest. Was leuk, flinke baby! Bij de geboorte was ze al 4500 g (auw!). Ze hebben ook al een jochie van 2.5. Zooo schattig om hem verhaaltjes voor te lezen uit het grote kikkerboek!

Heb inderdaad drukkend gevoel op m'n blaas/baarmoeder, ergens in die regio. Dat kan dus goed nieuws zijn, Murron? Ik vind het wel spannend volgende week!! Hopelijk heb je snel weer wat meer energie!

trusten alvast
spannend specu! Zou wel fijn zijn als het meteen weer raak is!

wbm waar ben je??? Meldplicht!
@husky, ik heb het nieuwe topic al gevonden hoor. Had volgens mij ook al een keer hier gepost.

Vanmiddag heerlijk in de zon gezeten op een terrasje. Aan de frisdrank, terwijl iedereen om me heen lekker aan het bier zat. Maar ach, het zonnetje zelf is al heerlijk.

Ik kijk onwijs uit naar komende maandag. Nieuwe afspraak bij de verloskundige. Hopelijk mogen we weer even naar het hartje luisteren.

Verder heb ik ook zin in zaterdag want dan ga ik naar een positiemodewinkel in Amsterdam. Want mijn shirts beginnen langzamerhand meer te lijken op buiktruitjes en das toch wat minder charmant.

Wij willen trouwens wel weten of we een zoon of dochter krijgen en wat ons betreft mag zodra wij het weten, iedereen het van ons weten. De naam houden we wel tot na de geboorte geheim.

@party, veel succes morgen.
Ik, spannend hoor maandag. Ben benieuwd. Wel laten weten hoe het was he?

Specu, jeetje jij weet het ook altijd spannend te maken zeg. Nou, ik hoop echt voor je dat het (weer) raak is. Nog 5 dagen en dan is je piesdag. Ga je dat redden?

Murron, leuk dat je je weer even hebt gemeld. Minder leuk dat je je niet zo goed voelt. Ik hoop ook voor je dat het snel beter gaat.

Mariss.....koppijn????

Erine, lekker gerend? Ik ga zo ook weer hoor. Moet eerst nog even vanmorgen (thuis)werken maar daarna ga ik er meteen weer tegenaan. Alhoewel ik nog steeds wel spierpijn heb.

Theemuts, ja klote is dat stoppen he? Het blijft een gevecht hoor. Ik hoop inderdaad ook dat die zin overgaat als ik zwanger ben. En dat ik daarna er echt helemaal niet meer mee bezig ben. Dus inderdaad laat die baby maar snel komen!

Party, jij bent nu ook gestopt toch? Hoe gaat het met jou?

Zo, en nu ga ik weer even aan het werk. En vanmiddag (na het lopen) heerlijk genieten van het mooie weer.

Dikke knuffel voor iedereen!
party succes vandaag, ik hoop zoooo dat je goed bericht krijgt!!

murron voor mijn idee ben jij al veel verder dan ik, maar met mijn eigen gereken zou ik morgen 8 weken zijn, en jij dus 11 weken, scheelt minder dan ik dacht. ja vervelend he die moeheid, maar het helpt bij mij wel als ik na het werk even een uurtje slaap voel ik me 's avonds wel veel beter!

leuk ik, maandag de echo en zaterdag shoppen! hebben jullie nog stiekem een voorkeur voor een jongetje of een meisje?

grappig om te lezen dat er best veel zijn die toch een kleine voorkeur hebben, om hele verschillende redenen!
anoniem_73501 wijzigde dit bericht op 03-04-2009 09:04
Reden: typfoutje..
% gewijzigd
Leuk ik, ben hartstikke benieuwd wat jullie krijgen.

Party hoe laat is je afspraak vandaag? Heel veel succes.

Rainbow: Ik moet nog gaan hoor, heb eerst uitgeslapen. Ben nog druk over mijn route na aan het denken.

Goed om weer van je te horen Murron.

Tot strakjes.
hey fanatic ik bedenk me net dat jij volgens mij hartstikke jarig bent vandaag of niet!?!? Gefeliciteerd!!!
Party, hopelijk is alles ok! Duim voor je en blijf ondertussen steeds spieken of er al wat nieuws van je is!

En fanatic, gefeliciteerd!
Kom alleen even Party succes wensen - duim voor jullie en laat ajb gauw horen hoe het was...

Fanatic jarig? Heppie bursdee!

Nu van de zon genieten, kom vanavond uitgebreider buurten. Baaai!
Ja dat klopt !!! Ik ben jarig vandaag !!!

Bedankt voor de felicitaaaaties !!!

Ga vanavond lekker uit eten jummie jummie
Heee, fanatic, GEFELICITEERD!! Veel plezier vanavond (en geen wijntje drinken he? )

Hier weinig nieuws. Ik heb nog steeds een goed gevoel deze maand (niet echt ergens op gebaseerd hoor, behalve dan dat ik geen krampen heb, maar alleen zo'n drukkend gevoel). Ik realiseer me wel dat het niet zo handig is om er zo positief tegenaan te kijken, want dan is de teleurstelling misschien weer zo groot... Aan de andere kant: van het idee dat ik misschien zwanger ben, krijg ik ook weer heel veel positieve energie, dus da's ook wel leuk!

Ik probeer vandaag een beetje op tijd naar huis te gaan, zodat ik misschien nog even van de zon kan genieten!

doei!
Nog niets van party, weet iemand hoe laat ze een afspraak had?

Fijn dat je zo positief bent specu! Ga je de 8e meteen al testen?
ik kwam ook nog even kijken of party er al was, in haar vorige berichtje schreef ze alleen "vrijdag" dus niet ochtend of middag of een tijdstip...

specu fijn dat je zo positief bent, positieve energie is altijd goed!!

veel plezier vanavond fanatic!
Eigenlijk is maandag al 14 dagen na de positieve o-test, dus ik weet niet eens zeker of ik wel tot woensdag kan wachten. Eigenlijk is het natuurlijk beter om tot volgend weekend te wachten.... Ik moet maar even kijken hoe lang ik m'n nieuwsgierigheid kan bedwingen.

Party, ik ben inderdaad erg benieuwd en ik hoop uiteraard op goed nieuws voor je!
ik zeg maandag testen specu!
Spannend specu, *duim, duim*.

Nog geen nieuws van party! Duikt de tuin weer in.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven