Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Jane-Ice schreef:
01-08-2019 15:02
Ik ook niet. Daarom zijn we Viva BFF.
We hebben elkaar gevonden! :hug:

kots smiley hallo
Klopt jij bent ook een naar mens!! :hug:
Daarom ook mijn bestie viva vriendin forever.
Jane-Ice schreef:
01-08-2019 15:04
Dan moet je de normale versie hebben. Want wimpers blijft dan soepel. :proud:
Maar loopt wel een beetje uit na een uurtje of 7. Daarom probeer ik de waterproof uit.
Soepele wimpers, is dat net zoiets als soepele spieren?
Wat dacht je, ik heb geen soepele spieren meer op mijn leeftijd, dan mijn wimpers maar soepel?

Maare zonder gekheid, dus die is nog beter?
Ik wilde graag waterproof, omdat ik misschien moet dansen in de regen zaterdag.
Liever met make up in tact ipv mascara op kin.
Of die beter is durf ik echt nog niet te zeggen, ik heb tijd nodig om die waterproof te uit te proberen.
Prrrr, mauw miawwwww.
We wachten het af. :P :P
Ik kreeg van Paula’s Choice een mail dat er 20% korting werd gegeven omdat het friendschipday is of zo. :(

Ik heb mijn eerste bestelling afgerond! :cheer2:
Heb het wel netjes gehouden want ik had ook nog eens 5,- nieuwsbrief korting gekregen. Wat ik heb besteld, Exfoliant (fullsize) :yes: Aantal samples: nachtcreme samples, paar Ritinol en een paar Resist Anti-Aging Brightening Essence.

Super spannend!!
Ik heb nog een aantal verschillende samples van Paula liggen dus ga dit allemaal testen en volgende week ga ik aan de slag met het “echte” werk. :$
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
01-08-2019 14:31
Hey! Welkom! :cheer2:
Ik heb veel vragen... :$
Maar ik haal uit je berichten dat je eigenlijk wel make-up wilt gebruiken maar niet echt durft?!
Wil je dan met fullface over the top over straat als het geaccepteerd wordt?
Of wil je gewoon een beetje make-up dragen om wat mooier uit te zien?

By the way, Pride is hier in Amsterdam!
Niks is te gek dan hier! B-)
Over het accepteren kunnen we kort zijn denk ik. Dat gaat niet gebeuren. Teveel bekrompen hokjesdenkers. Ik draag inderdaad makeup en kleding om er mooier uit te zien. Maar ik hou zelf van subtiel dus hoef niet met smokey eyes over straat. Maar lipstick vind ik gewoon fijn om te dragen. Ik heb wel meer vrouwelijke trekjes. Draag ook graag hakken en draag in de winter ook vaak laarsjes. Nu in de zomer doe ik ook wel eens m'n ballerina's aan onder een lange broek. En lak m'n nagels ook vaak. Vingers in een subtiel kleurtje, tenen heb ik alles wel gehad inmiddels.
Het grote nadeel van waterproof mascara is dat het zo moeilijk afwast. Zojuist weer gezwommen en alles bleef wederom intact. Had ook een beetje double wear foundation opgedaan, is ook waterproof. Maar dat was je wel makkelijk af, die mascara is echt even boenen. Voor elke dag niet zo fijn. Mijn huid is echt kurkdroog van al het zwemmen momenteel. Heb een dikke laag Paula’s dagcreme op benen en armen. Zonde, maar gewone bodylotion was gewoon niet genoeg voor deze situatie. :P
Levo schreef:
01-08-2019 17:57
Over het accepteren kunnen we kort zijn denk ik. Dat gaat niet gebeuren. Teveel bekrompen hokjesdenkers. Ik draag inderdaad makeup en kleding om er mooier uit te zien. Maar ik hou zelf van subtiel dus hoef niet met smokey eyes over straat. Maar lipstick vind ik gewoon fijn om te dragen. Ik heb wel meer vrouwelijke trekjes. Draag ook graag hakken en draag in de winter ook vaak laarsjes. Nu in de zomer doe ik ook wel eens m'n ballerina's aan onder een lange broek. En lak m'n nagels ook vaak. Vingers in een subtiel kleurtje, tenen heb ik alles wel gehad inmiddels.
Vond je het moeilijk om dit te vertellen aan je vriendin? Een vriend van mij die ook graag vrouwenkleding aantrekt en make-up draagt heeft het moeilijk in de datingscene. Vrouwen denken ook meteen dat hij homo is. Hij verzwijgt het nu steeds maar.
Sjulia schreef:
01-08-2019 18:34
Vond je het moeilijk om dit te vertellen aan je vriendin? Een vriend van mij die ook graag vrouwenkleding aantrekt en make-up draagt heeft het moeilijk in de datingscene. Vrouwen denken ook meteen dat hij homo is. Hij verzwijgt het nu steeds maar.
Was niet echt makkelijk inderdaad. Maar goede communicatie is heel belangrijk. Er zijn maar een paar mensen die het weten en die gaan er respectvol mee om. Ik hoop dat hij een leuke begripvolle vrouw tegenkomt.
Jane-Ice schreef:
01-08-2019 17:38
Ik kreeg van Paula’s Choice een mail dat er 20% korting werd gegeven omdat het friendschipday is of zo. :(

Ik heb mijn eerste bestelling afgerond! :cheer2:
Heb het wel netjes gehouden want ik had ook nog eens 5,- nieuwsbrief korting gekregen. Wat ik heb besteld, Exfoliant (fullsize) :yes: Aantal samples: nachtcreme samples, paar Ritinol en een paar Resist Anti-Aging Brightening Essence.

Super spannend!!
Ik heb nog een aantal verschillende samples van Paula liggen dus ga dit allemaal testen en volgende week ga ik aan de slag met het “echte” werk. :$
IK BEN Toch je vriend .
Toch toch
Is 1 van jullie geabonneerd op een beautybox? Ik zat bij lookfantastic te kijken en werd een beetje hebberig😎 Ik vraag me alleen af of het zijn geld waard is.
Levo schreef:
01-08-2019 17:57

Ik lees niet hele gekke dingen, naja...ik ben natuurlijk een vrouw en ben wel gewent aan mannen met make-up, hakken en vrouwenkleding. Ik snap wel dat niet iedereen het normaal vinden.
(Vooral mannen) En kijk naar de acteurs, ze gebruiken allemaal make-up om mooier uit te zien.
jane-ice wijzigde dit bericht op 02-08-2019 07:15
2.91% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
01-08-2019 18:32
Het grote nadeel van waterproof mascara is dat het zo moeilijk afwast. Zojuist weer gezwommen en alles bleef wederom intact. Had ook een beetje double wear foundation opgedaan, is ook waterproof. Maar dat was je wel makkelijk af, die mascara is echt even boenen. Voor elke dag niet zo fijn. Mijn huid is echt kurkdroog van al het zwemmen momenteel. Heb een dikke laag Paula’s dagcreme op benen en armen. Zonde, maar gewone bodylotion was gewoon niet genoeg voor deze situatie. :P

Waterproof mascara wast inderdaad moeilijk af. Grrr. Misschien moet ik hem ook maar bewaren voor zwem/ regen/ huil dagen.

Leuk wat je vaak zwemt, binnen of buitenbad?

Ik heb een vraagje over Exfoliant...ik had het afgelopen Zon-Ma-Di gebruikt en Woensdag kreeg ik 2 puisjes op vreemde plekken waar ik normaal nooit puisjes krijg. Is dit normaal? :(
Prrrr, mauw miawwwww.
Eviva_83 schreef:
01-08-2019 20:50
IK BEN Toch je vriend .
Toch toch

Ja zeker!
Wat wil je van me? :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Supersas09 schreef:
01-08-2019 22:50
Is 1 van jullie geabonneerd op een beautybox? Ik zat bij lookfantastic te kijken en werd een beetje hebberig😎 Ik vraag me alleen af of het zijn geld waard is.
Nee nooit geabonneerd op een beautybox want vaak als ik de inhoud van de boxen bekijk dan vind ik de producten niet allemaal even leuk.
Maar ik snap wel dat het leuk kan zijn, zo een maandelijkse box met verrassingen voor jezelf.

Ik koop eens per zoveel maanden voor een prikkie een bluxbox. (Zit rond 10 producten in en betaal je bv 12-15 euro) Dit is dan een speciale actie box.
Prrrr, mauw miawwwww.
Dubbelop.
Prrrr, mauw miawwwww.
Getest (Sample)
Afbeelding
Toner haalt de restjes make-up weg.
Hij prikt wel een beetje maar dat verdwijnt weer snel.
Kopen, twijfelachtig.
Prrrr, mauw miawwwww.
Getest (Sample)
Afbeelding
Dit licht bruine doorzichtige fijne gel-olieachtige serum ziet er heel spannend uit! Verdeelt heerlijk over mijn gezicht uit en is helemaal niet vettig. Trekt snel in en ik kreeg een gladde en zachte huid voor terug!
Kopen, oeh ja denk het wel!
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
02-08-2019 06:03
Ja zeker!
Wat wil je van me? :proud:
Friendshipdaykortingcode van Paula
Afbeelding

Ik heb deze nu een tijdje in gebruik. Na het reinigen van mijn gezicht smeer ik bijna dagelijks (héél soms twee keer per dag) voor mijn dag- of nachtcrème. Een druppeltje of 2 is meer dan genoeg, dus een flesje gaat echt heel lang mee. Het smeert heel lekker uit en je huid wordt er zacht van. Na een aantal weken zag ik wel dat mijn huid ietwat rustiger is geworden en dat enkele onzuiverheden verdwenen zijn, maar het is niet het resultaat wat ik had verwacht. Dat in combinatie met de prijs zou ik het denk ik niet nog eens kopen.
Hoe hebben jullie de juiste producten van Paula's Choice gekozen? Ik ben mij aan het inlezen in de producten en ze leggen het ontzettend goed uit welk product waarvoor geschikt is en vooral voor welk huidtype. Alleen weet ik niet welk huidtype ik heb? De test dat je je gezicht moet wassen en 30 minuten niets moet doen is voor mij alsnog een raadsel.. Hebben jullie gewoon mini's gekocht om te testen welke producten jullie fijn vinden? Of echt afgegaan op de functie + huidtype?
Fotoroid balen dat het niet het gewenste effect heeft!
Heb je al producten van the ordinary geprobeerd?
Paula's heeft via haar site een guide . Daar kun je je huidproblemen invullen en dan krijg je een volledige routine geadviseerd.

Ik heb gisteren cnd shellak laten zetten.
Als het goed is minder slecht voor nagels dan gellak omdat het makkelijk te verwijderen is .

https://www.mupload.nl/img/2w2xcxyz4vs.jpg
Eviva_83 schreef:
02-08-2019 08:41
Fotoroid balen dat het niet het gewenste effect heeft!
Heb je al producten van the ordinary geprobeerd?
Paula's heeft via haar site een guide . Daar kun je je huidproblemen invullen en dan krijg je een volledige routine geadviseerd.

Ik heb gisteren cnd shellak laten zetten.
Als het goed is minder slecht voor nagels dan gellak omdat het makkelijk te verwijderen is .

https://www.mupload.nl/img/2w2xcxyz4vs.jpg
Dat is dus een beetje waar ik niet helemaal uitkom. Mijn huid is in principe denk ik wel normaal, maar voelt na het wassen wat trekkerig en glanst het gewoon mooi, maar na een aantal uur gaat het vettig glimmen. Gecombineerde huid dan denk ik?!

The Ordinary ken ik niet, eens kijken :)
fotoroid schreef:
02-08-2019 09:10
Dat is dus een beetje waar ik niet helemaal uitkom. Mijn huid is in principe denk ik wel normaal, maar voelt na het wassen wat trekkerig en glanst het gewoon mooi, maar na een aantal uur gaat het vettig glimmen. Gecombineerde huid dan denk ik?!

The Ordinary ken ik niet, eens kijken :)
Klinkt idd als gecombineerde huid. Anti oxidanten, vitamine c en retinol zijn producten die voor elke huid goed zijn. Zo jong mogelijk beginnen met retinol geeft ook de beste resultaten. En vooral spf overdag dagen.
Jane-Ice schreef:
02-08-2019 06:01
Waterproof mascara wast inderdaad moeilijk af. Grrr. Misschien moet ik hem ook maar bewaren voor zwem/ regen/ huil dagen.

Leuk wat je vaak zwemt, binnen of buitenbad?

Ik heb een vraagje over Exfoliant...ik had het afgelopen Zon-Ma-Di gebruikt en Woensdag kreeg ik 2 puisjes op vreemde plekken waar ik normaal nooit puisjes krijg. Is dit normaal? :(
Binnen. Glijbanen, bubbelbaden en wildwaterbanen. ❤️ Ja in het begin kreeg ik ook een paar puistjes van de tonic, maar dat verdween later. Heb je ook een facewash om de make-up te verwijderen? Ik gebruik eerst make-up remover/facewash en daarna de tonic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven