Date twijfels onterecht?
vrijdag 2 augustus 2019 om 22:20
Aankomende week heb ik een date met een jongen (24) die ik tijdens het uitgaan heb ontmoet. Ik merk alleen dat ik door het app contact al een aantal twijfels heb. Hij heeft nml mbo gedaan en ik hbo, dat geeft niet maar ik kan mij wel ergeren aan een aantal spelfouten. Daarnaast geeft hij wat dingen aan waar ik mij bij mijn ex aan kon storen wat voornamelijk te maken heeft met onvolwassenheid nml 1) nog thuis wonen, maar al wel drie jaar werken 2) niet kunnen koken 3) vergeten te vragen hoe mijn sollicitatiegesprek is gegaan (had meerdere keren aangegeven tijdens het real-life contact dat ik dat vandaag had) 4) als ik aangeef dat er nog een kandidaat is, zeggen dat ik leuker ben (dat kan je toch niet weten, misschien heeft zij wel meer ervaring?) 5) minder doorvragen dan ik bij hem doe.
Wat vinden jullie? Of zegt whatsapp weinig?
Wat vinden jullie? Of zegt whatsapp weinig?
vrijdag 2 augustus 2019 om 22:25
vrijdag 2 augustus 2019 om 22:28
vrijdag 2 augustus 2019 om 22:34
Dit, tjongejonge....Marigold1986 schreef: ↑02-08-2019 22:31Wat loop jij te zeuren zeg.... Beter voor hem om met een leukere meid te daten...
vrijdag 2 augustus 2019 om 22:40
Jij knapt af op spelfouten? Terwijl je ze zelf regelmatig maakt? Bijzonder...Madeliefjees schreef: ↑02-08-2019 22:28Jullie matchen nu al niet. Zou ook op spelfouten afknappen. Dat hij nog thuis woont, zegt niks, er is woningnood je hebt niet zomaar een woning.
Hij woont in hotel mama, denk ook niet dat hij kan strijken en schoonmaken.
On topic: Je zeurt.
vrijdag 2 augustus 2019 om 22:41
vivapimpelmees schreef: ↑02-08-2019 22:40Jij knapt af op spelfouten? Terwijl je ze zelf regelmatig maakt? Bijzonder...
vrijdag 2 augustus 2019 om 22:49
vrijdag 2 augustus 2019 om 22:59
Dat jij leuker bent dan die andere kandidaat dat is om jou te steunen en moed in te spreken. Dat is lief bedoeld. Je zou het zelfs als flirten op kunnen vatten.
Jouw gedachtengang daar over lijkt wel autistisch.
De rest omschrijf je ook al zo gevoelloos en afstandelijk puur een feiten check. Een afstreep lijstje.
Jij lijkt je helmaal nog niet te kunnen openstellen voor de liefde.
Lijkt mij beter dat je de date afzegt.
Zoals jij er nu instaat wordt het niets.
Jouw gedachtengang daar over lijkt wel autistisch.
De rest omschrijf je ook al zo gevoelloos en afstandelijk puur een feiten check. Een afstreep lijstje.
Jij lijkt je helmaal nog niet te kunnen openstellen voor de liefde.
Lijkt mij beter dat je de date afzegt.
Zoals jij er nu instaat wordt het niets.
vrijdag 2 augustus 2019 om 23:18
Ik wist dat iemand dat ging zeggen.vivapimpelmees schreef: ↑02-08-2019 22:40Jij knapt af op spelfouten? Terwijl je ze zelf regelmatig maakt? Bijzonder...
Ja, TO, als je zeurt over taalgebruik van anderen, zorg er dan wel voor dat je zelf perfect bent.