Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Weer lekker dagje gehad

- 10 uur gewerkt
- een puber die niet luistert...
- een snee in mijn vinger

Morgen naar de kapper, zou ik het durven een ander kapsel...........
2018anoniem schreef:
02-08-2019 22:36
Weer lekker dagje gehad

- 10 uur gewerkt
- een puber die niet luistert...
- een snee in mijn vinger

Morgen naar de kapper, zou ik het durven een ander kapsel...........
:cheer2: :cheer2: :cheer2: jaaaaaaaaaaaa, gewoon doen!!!! Leuk!!!
Je overleeft een nieuw kapsel echt wel, en mocht het te kort zijn voor je gevoel, het groeit echt wel weer aan.
Laat je gewoon goed adviseren.

Zo, het vroege vogeltje is weer fris en fruitig, vroeg naar bed gisteren want ik was moe.
Goedemorgen, weekend!!! :daisy: :sun:!!!
:puh: Mijn ei is gelukt, mn dag is goed!!
Phoebemeaculpa schreef:
03-08-2019 08:33
:puh: Mijn ei is gelukt, mn dag is goed!!
Met of zonder spek?🙈
Frenky1983 schreef:
03-08-2019 08:34
Met of zonder spek?🙈
Zonder, ik heb hem gekookt, dat vind ik het lekkerst.
De 'vaste' meeschrijvers hier weten inmiddels van mijn eier-kook-kwaal ;-) dus die snappen mijn blijdschap :proud:.
(Ik ben erg slecht in eieren koken. Nee het is niet moeilijk en ik weet hoe het moet maar bij mij wordt het meestal een drama. Of snot of baksteen. Laatst is er zelfs 1 spontaan ontploft in de pan, terwijl ik echt niks geks heb gedaan.. ;-D...
Erfzonde denk ik, iedereen kan een simpel ei koken behalve mijn moeder. Die kan verder overigens erg goed koken, behalve dus eieren)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 03-08-2019 08:58
0.69% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
03-08-2019 08:55
Zonder, ik heb hem gekookt, dat vind ik het lekkerst.
De 'vaste' meeschrijvers hier weten inmiddels van mijn eier-kook-kwaal ;-) dus die snappen mijn blijdschap :proud:.
(Ik ben erg slecht in eieren koken. Nee het is niet moeilijk en ik weet hoe het moet maar bij mij wordt het meestal een drama. Of snot of baksteen. Laatst is er zelfs 1 spontaan ontploft in de pan, terwijl ik echt niks geks heb gedaan.. ;-D... Erfzonde, iedereen kan een simpel ei koken behalve mijn moeder. Die kan verder overigens erg goed koken, behalve dus eieren)
😂😂😂😂😂 sorry ik lees nog niet zolang mee!
Frenky1983 schreef:
03-08-2019 08:57
😂😂😂😂😂 sorry ik lees nog niet zolang mee!
Is niet erg, gezellig!! Wees welkom!!! :hello:
(Alleen mij niet te veel pesten omdat ik zoiets stoms als eieren koken niet goed kan.. :rofl: :proud: ;-) )
Phoebemeaculpa schreef:
03-08-2019 08:59
Is niet erg, gezellig!! Wees welkom!!! :hello:
(Alleen mij niet te veel pesten omdat ik zoiets stoms als eieren koken niet goed kan.. :rofl: :proud: ;-) )
Wou je al een cursus aanbieden😜😜😜
Frenky1983 schreef:
03-08-2019 09:00
Wou je al een cursus aanbieden😜😜😜
:rofl: Das heel lief, maar dat heeft weinig zin.
Ik heb menig hulpmiddel al geprobeerd, tevergeefs...
Het mag bijna wel in de krant! :-D

PHOEBE KOOKT EI
Phoebemeaculpa schreef:
03-08-2019 09:02
:rofl: Das heel lief, maar dat heeft weinig zin.
Ik heb menig hulpmiddel al geprobeerd, tevergeefs...
Dat is dan wel weer jammer! Viel te proberen he! Zacht of hard?
RikM schreef:
03-08-2019 09:04
Het mag bijna wel in de krant! :-D

PHOEBE KOOKT EI
:proud: goed he...
Ik vind het zo lekker dat ik er een paar mislukte wel voor over heb.
Soms, zoals vandaag, gaat het meteen goed.(is eerder uitzondering, meestal mislukken er eerst 1 of 2)

Frenky: zacht :-P) (maar geen snot...)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een sprekende eierkoker. En twee katten die stomverbaasd naar dat ding kijken als die mevrouw roept: "Your eggs are now soft boiled!" Ik moet zeggen, als ik dat ding dan gelijk uitzet, dan heeft ze wel gelijk.
irma3110 wijzigde dit bericht op 03-08-2019 21:15
Reden: spelvaudje
0.93% gewijzigd
Irma3110 schreef:
03-08-2019 09:54
Ik heb een sprekende eierkoker. En twee katten die stomverbaasd naar dat ding kijken als die mevrouw roept: ÿour eggs are now soft boiled!" Ik moet zeggen, als ik dat ding dan gelijk uitzet, dan heeft ze wel gelijk.
Ooowwww dat geeft de burger wel moed... (Met enig argwaan aangezien ik al van alles gebruikt heb...)
Wat is dat voor ding?
Ja dat is het hem, dat ik vaak het vuur niet op tijd uitzet...
Irma3110 schreef:
03-08-2019 09:54
Ik heb een sprekende eierkoker. En twee katten die stomverbaasd naar dat ding kijken als die mevrouw roept: ÿour eggs are now soft boiled!" Ik moet zeggen, als ik dat ding dan gelijk uitzet, dan heeft ze wel gelijk.
HAHAHAH zo ding wil ik ook wel

moring ya''ll
ik ga snel wat eten daarna douchen en op naar de pride :cheer2:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
03-08-2019 10:26
HAHAHAH zo ding wil ik ook wel

moring ya''ll
ik ga snel wat eten daarna douchen en op naar de pride :cheer2:
Veel plezier!!!
Ben ook een paar keer geweest maar het is me te druk, ik zie het wel op tv later want ik heb vanmiddag geen tijd.
Wel in het roze gaan he :-P?
Is de pride vandaag? Die was laatst toch ook al? In pride month? If zijn er inmiddels meerdere per jaar? :huh:

Goedemorgen allen! Zijn er nog plannen? Enkelt fitnissen en huishoudelinke taken hier. :D
sowiso :biggrin:
@Thulubbe vandaag is het in Amsterdam ;)
Relax we're all crazy, it's not a competition
Zeker, mn netflix abb verloopt na vandaag, geen zin meer in behalve dat ik gister een hele spannende goede serie ontdekt heb die ik nog ff af wil kijken, nog 1 aflevering dus lukt wel.
Net even met de katjes naar de dierenarts geweest en straks nog even naar mn vader om zus en haar kindjes te zien en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag.
Fijne middag/avond.
Phoebemeaculpa schreef:
03-08-2019 09:09
:proud: goed he...
Ik vind het zo lekker dat ik er een paar mislukte wel voor over heb.
Soms, zoals vandaag, gaat het meteen goed.(is eerder uitzondering, meestal mislukken er eerst 1 of 2)

Frenky: zacht :-P) (maar geen snot...)
Daar kun je toch heerlijk van genieten he een lekker gekookt eitje. Ik heb er net 5 gekookt en eiersalade gemaakt voor de lunch. Was jammie!! Is alweer op, mijn kinderen vinden het ook heerlijk.
Kapsel is niet veel veranderd, ik wilde een pony maar ging niet >:-( . ze heeft het wel weer goed geknipt. Erg blij met deze kapster die ik sinds een half jaar heb.
Hoera voor het ei van Phone!
Veel plezier op de pride Rouge!

Wij zitten op de camping al een tijdje buiten, gaan dadelijk wandelen en straks bbq. Nu al veel beter weer dan vorige week.
Fijn weekend allemaal!
2018anoniem schreef:
03-08-2019 13:30
Daar kun je toch heerlijk van genieten he een lekker gekookt eitje. Ik heb er net 5 gekookt en eiersalade gemaakt voor de lunch. Was jammie!! Is alweer op, mijn kinderen vinden het ook heerlijk.
Zeker als die perfect is zoals vanmorgen :biggrin: :kwijl:

Veel plezier Dolfje, geniet ervan!

Ik ben net thuis van familie bezoek, nog even wat in huis gerommeld/beetje schoongemaakt en nu ga ik lekker eten.
Vis, salade en frietjes.

Trouwens, de maffe kat was vanmorgen weer eehhh nou ja, haar onmogelijke zelf bij de dierenarts.
Ze had 2 minuten nodig om te acclimatiseren en besloot vervolgens (zoals gewoonlijk) dat ze het daar wel gezellig vond, stak toen ze haar prik kreeg (in het ruggetje, waar ze dus ook werd aangeraakt, dat vind ze fijn) haar billetjes de lucht in (teken dat ze het fijn vindt en zich goed voelt), ging vrolijk door de praktijk wandelen en gaf de dierenarts (en mij ook) de hele tijd kopjes :proud: , rare kat....
Welk huisdier vindt het nou leuk bij de dierenarts.. :nut: ;-D
Anyway, de dierenarts vond het erg grappig. (Zulke gevallen ziet ze niet vaak)

Gelukkig heb ik ook nog een normale, deed niks maar echt leuk vond ze het niet...
Phoebemeaculpa schreef:
03-08-2019 10:19
Ooowwww dat geeft de burger wel moed... (Met enig argwaan aangezien ik al van alles gebruikt heb...)
Wat is dat voor ding?
Ja dat is het hem, dat ik vaak het vuur niet op tijd uitzet...
Oh jee, te vroeg naar de roofvogeldemo gegaan... Ik heb je vraag vanmorgen gemist. Het gaat om deze: https://www.bol.com/nl/p/emerio-smart-e ... WQQAvD_BwE
Afbeelding
Mijn neus is verbrand! Het werd vanmiddag toch nog lekker warm. Nu zit ik met een dik fleecevest aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven