Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

woensdag 7 augustus 2019 om 12:52
Oww ja tuurlijk, dat kan natuurlijk.RikM schreef: ↑07-08-2019 12:02Kwam dat niet door de warmte, Phoebe? Mijn orchidee heeft de hittegolf ook niet overleefd. Of nou ja, hij leeft volgens mij nog wel, maar heeft al z'n bloemen laten vallen. Maar dat schijnt best normaal te zijn voor een orchidee. Behalve te veel water kan hij bijvoorbeeld ook te veel licht hebben gehad. Het is niet echt een plant voor beginners (wat ik dus ook ben).![]()
Nu is een Orchidee denk ik ook niet zo makkelijk...
Fuchsia's daar ben ik vrij goed in inmiddels, maar dat is ook een sterke en makkelijke plant.
Maar goed ik moet nog veel leren, mijn moeder is erg goed met planten. Al haar 4 kinderen niet dus ze heeft al jaren een soort crisiscentrum voor planten in nood

Anyway, mn geduld is op met deze orchidee dus ik heb net twee nieuwe gehaald waarvan ik er een spontaan aan mijn erg zieke buurman gegeven heb.
Grappig want ik dacht toen ik ze net had dat als ik hem tegen zou komen ik er 1 aan hem zou geven, en een minuut later kwam ik hem tegen

Grapje van het universum denk ik

woensdag 7 augustus 2019 om 13:09

woensdag 7 augustus 2019 om 14:58
Cateautje schreef: ↑07-08-2019 13:09Voor de kattenliefhebbers.
https://www.boredpanda.com/cat-calling- ... VNrxRqdJXY

woensdag 7 augustus 2019 om 21:28
Jawel, OOK van opera, dus als we gaan trouwen knokken we elkaar de tent uit over al mijn andere muziek.Phoebemeaculpa schreef: ↑07-08-2019 21:23Auwww!
Ik heb buikpijn en ik ben heel zieluuuugg.
Wel een goed excuus om met thee en chocola te bankhangen en SYTTD te kijken...![]()
Wel leuk: Mevrouw Teau houdt ook van opera!!!![]()
![]()
!
Teau wil je met me trouwen![]()
![]()
?
woensdag 7 augustus 2019 om 21:31
Orchidee geen plant voor beginners? kreng is niet kapot te krijgen.
Ik ben er dus helemaal niet dol op, en zelfs al zeg ik dat wordt het niet onthouden. en dan krijg ik er een, en dan denkt iemand anders dat ik ze leuk vind en dan krijg ik er nog 1.
En dan ben ik nog zo iemand die geen planten weg kan doen als ze niet heel dood zijn. Wat bij de ene wel gebeurd is, de ander staat er nog. En toen ging ik denken at hij bijna uitgebloeid was, nee hoor, nieuwe scheut met knoppen er aan.
Geef ze af en toe een plens water als ik er aan denk, en dat is het. In tegenstelling tot man van vriendin die eerst de thermometer in het water stopt om te kijken of dat de goede temperatuur heeft.
Ik ben er dus helemaal niet dol op, en zelfs al zeg ik dat wordt het niet onthouden. en dan krijg ik er een, en dan denkt iemand anders dat ik ze leuk vind en dan krijg ik er nog 1.
En dan ben ik nog zo iemand die geen planten weg kan doen als ze niet heel dood zijn. Wat bij de ene wel gebeurd is, de ander staat er nog. En toen ging ik denken at hij bijna uitgebloeid was, nee hoor, nieuwe scheut met knoppen er aan.
Geef ze af en toe een plens water als ik er aan denk, en dat is het. In tegenstelling tot man van vriendin die eerst de thermometer in het water stopt om te kijken of dat de goede temperatuur heeft.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

woensdag 7 augustus 2019 om 21:47
Geef maar aan mij, ik ben expert in Orchideeën slopennlies schreef: ↑07-08-2019 21:31Orchidee geen plant voor beginners? kreng is niet kapot te krijgen.

En als je hem dood wil, veel water geven..
Teau; das ook wel weer waar.. en ik ben bijna de halve dag met opera bezig, dan krijgen we ruzie en ga jij vast mijn bladmuziek kwijt maken

(En mijn bladmuziek is heilig...! Ondanks dat het een ongeorganiseerde puinhoop is en het door mijn huis verspreid ligt...

Mmm bij nader inzien misschien toch geen goed idee...

vrijdag 9 augustus 2019 om 09:02

vrijdag 9 augustus 2019 om 10:33
Niet te streng he Dolfje, dat houdt je namelijk niet vol. Die neiging heb ik ook hoor, om mezelf van alles te verbieden als ik gezonder wil eten maar dat ben ik na een paar dagen helemaal zat.
Hier ook regen maar niet zoveel.
Ik vind het wel lekker, en ook goed voor de natuur
Lekker vrij vandaag, loop nog lekker in pyjama.
Gisteravond was ik moe maar toch lekker geyogaad, blij mee maar wel beetje spierpijn nu.
Zo.ff koffie en dan in de kleren want moet ff boodschappen doen. (Alhoewel dat ook in pyama heus wel kan
. Hoef toch pas vanmiddag weg..)
Hier ook regen maar niet zoveel.
Ik vind het wel lekker, en ook goed voor de natuur

Lekker vrij vandaag, loop nog lekker in pyjama.
Gisteravond was ik moe maar toch lekker geyogaad, blij mee maar wel beetje spierpijn nu.
Zo.ff koffie en dan in de kleren want moet ff boodschappen doen. (Alhoewel dat ook in pyama heus wel kan

vrijdag 9 augustus 2019 om 11:32
Nee want wil ook nog wel een beetje leuk leven. Maar ik moet van die vreetbuien af. Dat is mijn grootste valkuil. Tussendoor een plak kaas. Of 2 of 3. Dat soort dingen.Phoebemeaculpa schreef: ↑09-08-2019 10:33Niet te streng he Dolfje, dat houdt je namelijk niet vol. Die neiging heb ik ook hoor, om mezelf van alles te verbieden als ik gezonder wil eten maar dat ben ik na een paar dagen helemaal zat.
vrijdag 9 augustus 2019 om 11:35
Ik heb net eerst wat spullen naar de schuur gebracht die hier nog boven stonden van het kamperen. Als ik op man moet wachten staan ze er volgende maand nog denk ik.
Morgen wil ik 3 dozen met boeken uit de schuur halen en op marktplaats zetten. Geen plaats meer voor een boekenkast.
Daarna even toch gewandeld maar moest schuilen voor de regen want het giet nu echt.
Morgen wil ik 3 dozen met boeken uit de schuur halen en op marktplaats zetten. Geen plaats meer voor een boekenkast.
Daarna even toch gewandeld maar moest schuilen voor de regen want het giet nu echt.

vrijdag 9 augustus 2019 om 11:53
Dan moet je beter eten bij de maaltijden, 5 volkoren boterhammen bij ontbijt en lunch of ontbijt magere if halfvolle yoghurt met muesli zonder suiker en fruit en een boterham of 2 crackers en bij de lunch 3 volkoren boterhammen en tomaat, komkommer of rauwkost erbij, of soep.
En idd jezelf niks verbieden maar alles met mate.
En als je tussendoor trek krijgt: fruit, groente, een cracker of boterham of bakje kwark of yoghurt.
Het is ook niet makkelijk hoor, ik vind maat houden ook lastig.
Thlubbe: geniet ervan. Ik heb gisteren al gesport ipv vanmorgen.
Het regent hier nu ook, ja gaat wel een keer over.
Ik ga ff boodschappen doen en zooi weggooien, mn katten doen het niet. (Ik ga hun zakgeld inhouden, stelletje luie draken...)
Laterrrrrr

vrijdag 9 augustus 2019 om 18:01

Wat bij mij helpt als ik commentaar krijg van de dames is gewoon terug commentaar geven

Of een maand op opvoedingskamp, wil ook helpen.
Zo, Phoebs heeft weer zachte peutjes want net bij de pedicure geweest. Heerlijk dat moet ik echt vaker doen want ik heb 3 meter eelt als ik 1 x per jaar ga..
En ik moet echt gaan smeren, dat doe ik ook niet.
Mn benen smeren doe ik sinds een paar jaar wel dagelijks dus zo moeilijk is het niet om de voetjes ook te smeren..
Echt ik snap mezelf soms echt voor geen meter...

Buenos noches amigos, yo voy eehhh comer a mi madre, hasta pronto

vrijdag 9 augustus 2019 om 18:32
Praat met je kat, leg goed wat het is en dat je er niks aan kan doen

vrijdag 9 augustus 2019 om 18:57
Hij weet dondersgoed wat het is, want hij doet het zo nu en dan ook, maar daar mag ik dan weer niks van zeggen.
Ik vind het niet eerlijk en weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Ik denk dat ik maar in therapie ga, anders overleef ik die rotkat niet.
vrijdag 9 augustus 2019 om 18:58
Maar ja je weet toch dat katten de baas zijn in huis?