Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

zaterdag 3 augustus 2019 om 06:45
2018anoniem schreef: ↑02-08-2019 22:36Weer lekker dagje gehad
- 10 uur gewerkt
- een puber die niet luistert...
- een snee in mijn vinger
Morgen naar de kapper, zou ik het durven een ander kapsel...........

Je overleeft een nieuw kapsel echt wel, en mocht het te kort zijn voor je gevoel, het groeit echt wel weer aan.
Laat je gewoon goed adviseren.
Zo, het vroege vogeltje is weer fris en fruitig, vroeg naar bed gisteren want ik was moe.
Goedemorgen, weekend!!!

zaterdag 3 augustus 2019 om 08:34

zaterdag 3 augustus 2019 om 08:55
Zonder, ik heb hem gekookt, dat vind ik het lekkerst.
De 'vaste' meeschrijvers hier weten inmiddels van mijn eier-kook-kwaal

(Ik ben erg slecht in eieren koken. Nee het is niet moeilijk en ik weet hoe het moet maar bij mij wordt het meestal een drama. Of snot of baksteen. Laatst is er zelfs 1 spontaan ontploft in de pan, terwijl ik echt niks geks heb gedaan..

Erfzonde denk ik, iedereen kan een simpel ei koken behalve mijn moeder. Die kan verder overigens erg goed koken, behalve dus eieren)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 03-08-2019 08:58
0.69% gewijzigd

zaterdag 3 augustus 2019 om 08:57
Phoebemeaculpa schreef: ↑03-08-2019 08:55Zonder, ik heb hem gekookt, dat vind ik het lekkerst.
De 'vaste' meeschrijvers hier weten inmiddels van mijn eier-kook-kwaaldus die snappen mijn blijdschap
.
(Ik ben erg slecht in eieren koken. Nee het is niet moeilijk en ik weet hoe het moet maar bij mij wordt het meestal een drama. Of snot of baksteen. Laatst is er zelfs 1 spontaan ontploft in de pan, terwijl ik echt niks geks heb gedaan..... Erfzonde, iedereen kan een simpel ei koken behalve mijn moeder. Die kan verder overigens erg goed koken, behalve dus eieren)

zaterdag 3 augustus 2019 om 08:59
Is niet erg, gezellig!! Wees welkom!!!

(Alleen mij niet te veel pesten omdat ik zoiets stoms als eieren koken niet goed kan..

zaterdag 3 augustus 2019 om 09:00
Wou je al een cursus aanbiedenPhoebemeaculpa schreef: ↑03-08-2019 08:59Is niet erg, gezellig!! Wees welkom!!!![]()
(Alleen mij niet te veel pesten omdat ik zoiets stoms als eieren koken niet goed kan..![]()
![]()
)

zaterdag 3 augustus 2019 om 09:02

Ik heb menig hulpmiddel al geprobeerd, tevergeefs...

zaterdag 3 augustus 2019 om 09:05
Dat is dan wel weer jammer! Viel te proberen he! Zacht of hard?Phoebemeaculpa schreef: ↑03-08-2019 09:02Das heel lief, maar dat heeft weinig zin.
Ik heb menig hulpmiddel al geprobeerd, tevergeefs...

zaterdag 3 augustus 2019 om 09:09
zaterdag 3 augustus 2019 om 09:54
Ik heb een sprekende eierkoker. En twee katten die stomverbaasd naar dat ding kijken als die mevrouw roept: "Your eggs are now soft boiled!" Ik moet zeggen, als ik dat ding dan gelijk uitzet, dan heeft ze wel gelijk.
irma3110 wijzigde dit bericht op 03-08-2019 21:15
Reden: spelvaudje
Reden: spelvaudje
0.93% gewijzigd

zaterdag 3 augustus 2019 om 10:19
Ooowwww dat geeft de burger wel moed... (Met enig argwaan aangezien ik al van alles gebruikt heb...)
Wat is dat voor ding?
Ja dat is het hem, dat ik vaak het vuur niet op tijd uitzet...
zaterdag 3 augustus 2019 om 10:26
HAHAHAH zo ding wil ik ook wel
moring ya''ll
ik ga snel wat eten daarna douchen en op naar de pride

Relax we're all crazy, it's not a competition

zaterdag 3 augustus 2019 om 10:53

zaterdag 3 augustus 2019 om 13:09
Zeker, mn netflix abb verloopt na vandaag, geen zin meer in behalve dat ik gister een hele spannende goede serie ontdekt heb die ik nog ff af wil kijken, nog 1 aflevering dus lukt wel.
Net even met de katjes naar de dierenarts geweest en straks nog even naar mn vader om zus en haar kindjes te zien en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag.
Fijne middag/avond.
Net even met de katjes naar de dierenarts geweest en straks nog even naar mn vader om zus en haar kindjes te zien en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag.
Fijne middag/avond.

zaterdag 3 augustus 2019 om 13:30
Daar kun je toch heerlijk van genieten he een lekker gekookt eitje. Ik heb er net 5 gekookt en eiersalade gemaakt voor de lunch. Was jammie!! Is alweer op, mijn kinderen vinden het ook heerlijk.Phoebemeaculpa schreef: ↑03-08-2019 09:09goed he...
Ik vind het zo lekker dat ik er een paar mislukte wel voor over heb.
Soms, zoals vandaag, gaat het meteen goed.(is eerder uitzondering, meestal mislukken er eerst 1 of 2)
Frenky: zacht(maar geen snot...)

zaterdag 3 augustus 2019 om 18:18
Zeker als die perfect is zoals vanmorgen2018anoniem schreef: ↑03-08-2019 13:30Daar kun je toch heerlijk van genieten he een lekker gekookt eitje. Ik heb er net 5 gekookt en eiersalade gemaakt voor de lunch. Was jammie!! Is alweer op, mijn kinderen vinden het ook heerlijk.

Veel plezier Dolfje, geniet ervan!
Ik ben net thuis van familie bezoek, nog even wat in huis gerommeld/beetje schoongemaakt en nu ga ik lekker eten.
Vis, salade en frietjes.
Trouwens, de maffe kat was vanmorgen weer eehhh nou ja, haar onmogelijke zelf bij de dierenarts.
Ze had 2 minuten nodig om te acclimatiseren en besloot vervolgens (zoals gewoonlijk) dat ze het daar wel gezellig vond, stak toen ze haar prik kreeg (in het ruggetje, waar ze dus ook werd aangeraakt, dat vind ze fijn) haar billetjes de lucht in (teken dat ze het fijn vindt en zich goed voelt), ging vrolijk door de praktijk wandelen en gaf de dierenarts (en mij ook) de hele tijd kopjes

Welk huisdier vindt het nou leuk bij de dierenarts..

Anyway, de dierenarts vond het erg grappig. (Zulke gevallen ziet ze niet vaak)
Gelukkig heb ik ook nog een normale, deed niks maar echt leuk vond ze het niet...
zaterdag 3 augustus 2019 om 21:19
Oh jee, te vroeg naar de roofvogeldemo gegaan... Ik heb je vraag vanmorgen gemist. Het gaat om deze: https://www.bol.com/nl/p/emerio-smart-e ... WQQAvD_BwEPhoebemeaculpa schreef: ↑03-08-2019 10:19Ooowwww dat geeft de burger wel moed... (Met enig argwaan aangezien ik al van alles gebruikt heb...)
Wat is dat voor ding?
Ja dat is het hem, dat ik vaak het vuur niet op tijd uitzet...