Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Hebben jullie ook X-factor gekeken?
quote:AgentL schreef op 03 april 2009 @ 22:30:

Ik keek kwaad naar die man. Of het hielp weet ik niet maar m'n iPod kon iig er weer tegenop!

Erwt, hoe laat ging jouw laatste trein ook alweer morgenavond?

Hulde voor de iPod

Hmmm... laatste trein gaat zelfs om 02.00 uur, maar denk dat ik het niet zó laat ga maken hoor. Tot 24.00 uur gaan ze in ieder geval ieder half uur, maar omdat Xan me morgenavond even van het station (in stad in de buurt) gaat ophalen (want wijntjes drinken ), ga ik niet té laat naar huis denk ik. We zien 't wel!
Peas on earth!
*wil trouwens wel heeeeeel graag trappen op die waterfiets dus geeft vrijwillig haar plaats op het achterste bankje op*
Zoooo schoonouders zijn weer weg, heb alleen een wat aandachtvragend Keesje aan me hangen...
X-factor check!

Viel het niet op dat ik tijdens de TV Kantine kwam binnenvallen hier?
Peas on earth!
quote:AgentL schreef op 03 april 2009 @ 22:32:

*wil trouwens wel heeeeeel graag trappen op die waterfiets dus geeft vrijwillig haar plaats op het achterste bankje op*Volgens mij zijn dan de trapplaatsen vergeven: Flora, Vinyl, jij en ik willen trappen; wat zal de rest gelukkig zijn
Kees moet zichzelf maar even vermaken hoor
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 april 2009 @ 22:33:

Viel het niet op dat ik tijdens de TV Kantine kwam binnenvallen hier? Check
Ach Flora wil alleen maar trappen omdat ze bang is dat ze achter de waterfiets aan moet zwemmen
Hoooooooooooooooi Kees
quote:Tientje79 schreef op 03 april 2009 @ 22:34:

[...]

Volgens mij zijn dan de trapplaatsen vergeven: Flora, Vinyl, jij en ik willen trappen; wat zal de rest gelukkig zijn

Wauw, dan kan ik dus gewoon

a. vriendelijk naar belangstellenden zwaaien

b. kletsen

c. zorgen dat ik niet overboord val (de meeste van jullie kennen Lompe Erwt tenslotte nog niet )

d. aanwijzingen geven (tot jullie grote vreugde )
Peas on earth!
Kees
Peas on earth!
Smakkende man stapt nu in waterfietscity uit de trein
Maak jij hem dat even wijs? Kan ik ophouden hem te meppen en een t*rkenjong te noemen. Zal zo nog even een mailtje de deur uit doen met mijn nummer. Iemand die ze al trouw verzamelt heeft die een lijstje kan sturen?
quote:AgentL schreef op 03 april 2009 @ 22:35:

Ach Flora wil alleen maar trappen omdat ze bang is dat ze achter de waterfiets aan moet zwemmen Ik denk dat als Floor en ik samen op een fiets zitten, we dan echt heeel hard die grachten door sjezen. Al dat pumpen en lopen he, krijg je spieren van! En volgens mij vindt ze het echt leuk!
quote:Mevrouwdekees schreef op 03 april 2009 @ 22:37:

Maak jij hem dat even wijs? Kan ik ophouden hem te meppen en een t*rkenjong te noemen. Zal zo nog even een mailtje de deur uit doen met mijn nummer. Iemand die ze al trouw verzamelt heeft die een lijstje kan sturen?Ïk heb ze in m'n foon gezet, maar kan ze wel even overtypen en rondsturen.
Peas on earth!
Oh mijn god... Dit moet er raar uit zien: Age in de trein driftig typend op iPhone en ondertussen moeten lachen om wat hier geschreven wordt
Heej, mijn i is een ï
Peas on earth!
Heb ik gezegd dat ik perse wil trappen? Nee toch?

Ik wil waterfietsen! Maar dat mag ook best achterop hoor!
Straks zit die smak-man naast ons op een terrasje in waterfietscity te smakken. Maar ja, dan kan Tien gewoon heel boos kijken
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 april 2009 @ 22:36:

[...]

Wauw, dan kan ik dus gewoon

a. vriendelijk naar belangstellenden zwaaien je bedoelt natuurlijk, potentieeltjes spotten en in ons blikveld manouvreren

b. kletsen met al die leuke mannen

c. zorgen dat ik niet overboord val (de meeste van jullie kennen Lompe Erwt tenslotte nog niet ) mental note: tuigje mee, het is niet meer de tijd voor erwtensoep

d. aanwijzingen geven (tot jullie grote vreugde ) dat doe je maar één keer, denk ik
Ik bereid jullie vast voor: schrik niet van die enorme wallen onder m'n ogen... Dat is normaal bij mij in deze tijd van het jaar
Ohja, als jullie nou even een Gewenst Profiel opgeven, kan ik daar dan de passende mannen bij spotten
Peas on earth!
quote:Vinyl schreef op 03 april 2009 @ 22:39:

Heb ik gezegd dat ik perse wil trappen? Nee toch?

Ik wil waterfietsen! Maar dat mag ook best achterop hoor! PodE, ik vergis me; er is tóch een vacature!
Grinnik... ik maak er wel een duobaan van met Erwt anders!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven