Afvallen met...
vrijdag 3 april 2009 om 22:56
quote:Vinyl schreef op 03 april 2009 @ 22:55:
[...]
Enne.... als Gordon nu als onbekende voor de jury zou moeten, zou hij echt wel afgebrand worden, die zingt ook echt niet zuiver hoor!
Nee inderdaad.
Ik denk trouwens dat Roan en Hester moeten zingen straks!
(die Hester kijkt echt zóóó ongelukkig zeg....)
[...]
Enne.... als Gordon nu als onbekende voor de jury zou moeten, zou hij echt wel afgebrand worden, die zingt ook echt niet zuiver hoor!
Nee inderdaad.
Ik denk trouwens dat Roan en Hester moeten zingen straks!
(die Hester kijkt echt zóóó ongelukkig zeg....)
Peas on earth!
vrijdag 3 april 2009 om 22:57
vrijdag 3 april 2009 om 22:57
quote:Mevrouwdekees schreef op 03 april 2009 @ 22:56:
Hee maar als ik jullie nou morgen Kikker, Erwt, Tien enz. noem ipv jullie eigen naam is toch niet erg toch?
Ik heb Tien en Flora al verteld dat ik ook irl op MdK reageer dus da's geen punt.
*denkt ineens: KikkerErwt*
Vinyl... we hebben een link!
Enne, je mag rustig 'Erwt' roepen hoor! Jullie staan in mijn foon als 'echtenaamvanMdK MdK' enzo
Hee maar als ik jullie nou morgen Kikker, Erwt, Tien enz. noem ipv jullie eigen naam is toch niet erg toch?
Ik heb Tien en Flora al verteld dat ik ook irl op MdK reageer dus da's geen punt.
Enne, je mag rustig 'Erwt' roepen hoor! Jullie staan in mijn foon als 'echtenaamvanMdK MdK' enzo
Peas on earth!
vrijdag 3 april 2009 om 22:58
vrijdag 3 april 2009 om 23:00
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 april 2009 @ 22:57:
[...]
Jaaaaah, wij zijn kikkererwt, de duo-waterfiets-baan! haha
En allebei groen, jee...
En allebei woonachtig (geweest) op dezelfde plek.
IEK!
[...]
Jaaaaah, wij zijn kikkererwt, de duo-waterfiets-baan! haha
En allebei groen, jee...
En allebei woonachtig (geweest) op dezelfde plek.
IEK!
vrijdag 3 april 2009 om 23:02
quote:Drift schreef op 03 april 2009 @ 22:59:
Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat we elkaar heel goed gaan herkennen!
Dat hele songfestivalthema bij X-factor vond ik een beetje een afknapper trouwens.
Alleen al aan het hysterische gegiechel
En inderdaad, als je Johnny Logan hoort zingen, tja... dan zijn de anderen toch echt maar amateurs hoor...
Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat we elkaar heel goed gaan herkennen!
Dat hele songfestivalthema bij X-factor vond ik een beetje een afknapper trouwens.
Alleen al aan het hysterische gegiechel
En inderdaad, als je Johnny Logan hoort zingen, tja... dan zijn de anderen toch echt maar amateurs hoor...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 april 2009 @ 22:59:
Werkt dat nou eigenlijk zo'n haarmasker?
Geen idee... maar mijn haar moet weer groeien, en niet gaan pluizen, dus ik smeer er vanalles in en ga braaf elke 6-8 weken naar de kapper momenteel
Nou ja, na het wassen zometeen is het wel heeeeel lekker zacht!
Werkt dat nou eigenlijk zo'n haarmasker?
Geen idee... maar mijn haar moet weer groeien, en niet gaan pluizen, dus ik smeer er vanalles in en ga braaf elke 6-8 weken naar de kapper momenteel
Nou ja, na het wassen zometeen is het wel heeeeel lekker zacht!