Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Gatekeeper* schreef:
08-08-2019 17:57
Pommeline is een beetje de tweede Jolien geworden. Ik denk alleen maar “daar gaat ze weer”. Ik heb niet eens medelijden met haar, maar denk verman je eens huilebalk.

De reactie van Shirley op de beelden van Damian begreep ik niet zo, hij dolde toch maar wat.

En ik begin steeds meer te geloven dat Thomas en Jasmine al uit elkaar waren voordat ze meededen. Ze zijn beiden heel erg met de camera bezig.
Ik begreep het ook niet. Krijg sowieso weinig hoogte van haar want ze toont amper emoties. Tegenovergestelde van Pommeline. Toen ze daarna zei dat ze het zo erg vond, vroeg ik me echt af wat precies. Het was ordinair en goedkoop allemaal maar dat hoort erbij en hij deed ook niets raars.
Mijn ding zou het niet zijn omdat ik afknap op dat vulgaire gedrag maar het zijn sowieso niet mijn types.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het bizar hoe Yasmine zo bezig moest zijn met de emoties van Pommeline terwijl haar beelden veel erger waren.
En ik blijf het bizar vinden dat zij als oud verleidster zich zo laat beïnvloeden door het programma.

En ik ben heel benieuwd of Channah en Quinten nog afscheid mogen nemen....

En waar ging dat ‘mijn naam staat er niet?’ ding van Yasmin over?
Ik dacht dat er een voorstukje te zien was waarin Channah alles aan de groep vertelt. Dus dan zouden ze nog wel afscheid nemen.

Ik merkte dat ik me na de aflevering echt kapot ergerde. Wat een verschrikkelijke vertoning zeg. Natuurlijk, niet zo netjes hoe Channah met Mitch bezig is. Maar ze is ook erg veel met Quentin bezig. Ik vind het echt walgelijk hoe hij zich opstelt, om te kotsen. Je ZWANGERE vriendin zit een eindje verderop en jij stort je zo op een verleidster. Ik wil Channah niet goedpraten hoor, maar zij deed dat met Mitch omdat Quentin zich al vanaf dag één als een klein jongetje gedroeg met die andere verleidster. Verder ook geen goed woord over haar wat betreft roken en drinken. Maar Quentin.. alsjeblieft zeg, vind het om te huilen dat ze daar nog mee samen is.

En denk je even in hoe dit voor hun dochter gaat zijn. Wij kunnen ons dat helemaal niet voorstellen, dat onze ouders aan zoiets meedoen. Dat meisje is straks wat ouder en dan weet ze dat papa en mama zich beide compleet achterlijk hebben gedragen terwijl ze wisten dat zij onderweg was. Wat beschadigend.

Sorry hoor. :facepalm:
Pommeline was/is gewoon smoorverliefd op Fabrizio. Bang om hem kwijt te raken.
Komt een beetje afhankelijk over, terwijl ze als verleidster ook schijt had aan de koppels.
Ik vond Yolanthe ook goed reageren. Toch vroeg ik me af of dit van tevoren niet zo gescript is met de productie. De drie meiden die wegliepen reageerden namelijk niet op t feit dat Channah bleef zitten, dus die waren blijkbaar al op de hoogte. Quinten werd er ook gelijk bij gehaald. Bepaald Yolanthe dat of zit er iemand vd productie Yolanthe instructies te geven in een oortje ofzo?
Ik moet trouwens zeggen dat ik Channah echt extreem knap vind, veel knapper dat die Letitia. Echt zoo stom dat die Quinten zich zo achterlijk gedraagd. Ik vond het oprecht zielig voor hem ho gekwetst hij was, maar dan stort je je toch niet gelijk op een ander. Zeker niet als je vrouw zwanger is en jouw kind draagt! dan weet je toch dat ze onder de hormonen zit, dan vecht je er extra hard voor. Zouden ze echt niet aan de andere deelnemers hebben vertelt dat ze zwanger is?

Ik vond Yasmin ook oprecht reageren. Dat kan je niet acteren. Het programma kan echt niet bestaan als ze koppels selecteren die al uit elkaar zijn, dan kijkt er niemand meer want dat kan je niet geheim houden.

Pommeline is gewoon een huilebalk. Ze kan toch ook wel bedenken dat zij dingen heeft gezegd over die tattoo op haar been en t heeft gehad over been amputeren. Dat die meiden dat niet tegen haar zeggen.
Nja misschien is Pommeline dat wel echt vergeten. Het was 2minuten van een hele dag date. Dat dat nou precies de minuten zijn die zijn uitgezonden en wij het daarom weten betekent niet dat dat de focus was van de date voor haar.
Ik denk dat Pommelientje volledig toneel speelt. Ze is een onzekere dramaqueen die daarom werkelijk alles aan zichzelf heeft laten verbouwen maar dat heeft haar onzekerheid alleen maar erger gemaakt, het kind is zo labiel als de pest. Pommelientje gaat al jarenlang al overal naakt voor fotoshoots en doet alles om bekend te worden, en vervolgens noemt ze die verleidsters ‘hoeren’. Kind is niet wijs.
Haar moeder Chantal is trouwens net zo, met die ordinaire duckface van r.
anoniem_6643168982c66 wijzigde dit bericht op 09-08-2019 07:58
33.00% gewijzigd
minnimouse schreef:
08-08-2019 22:45
Pommeline was/is gewoon smoorverliefd op Fabrizio. Bang om hem kwijt te raken.
Komt een beetje afhankelijk over, terwijl ze als verleidster ook schijt had aan de koppels.
Hoe meer dat soort vrouwtjes aan zichzelf laten sleutelen en verbouwen, hoe onzekerder ze worden en hoe minder eigenwaarde. En dus afhankelijker.
Jeetje, ik zie nu bij Temptation Gossip dat Laetitia ook al vanaf moment 1 wist dat Channah zwanger is. Dat is dus ook een ultiem raar mens.
AnAppleADay schreef:
09-08-2019 07:31
Nja misschien is Pommeline dat wel echt vergeten. Het was 2minuten van een hele dag date. Dat dat nou precies de minuten zijn die zijn uitgezonden en wij het daarom weten betekent niet dat dat de focus was van de date voor haar.
Met TI moet je overal aan denken. En zéker niet gaan roepen: hij heeft helemaal geen erge beelden gezien. Dat wéét je namelijk niet. Dat wordt zo snel geroepen door de deelnemers. Ook van Quiten werd gezegd dat ie zich zo goed had gedragen en Channah niks gezien kon hebben.
hoezoos schreef:
09-08-2019 07:50
Ik denk dat Pommelientje volledig toneel speelt. Ze is een onzekere dramaqueen die daarom werkelijk alles aan zichzelf heeft laten verbouwen maar dat heeft haar onzekerheid alleen maar erger gemaakt, het kind is zo labiel als de pest. Pommelientje gaat al jarenlang al overal naakt voor fotoshoots en doet alles om bekend te worden, en vervolgens noemt ze die verleidsters ‘hoeren’. Kind is niet wijs.
Haar moeder Chantal is trouwens net zo, met die ordinaire duckface van r.
Ik vermoed dat ze wat borderline trekken heeft.
RaveMeisje schreef:
08-08-2019 20:55
Wat een aflevering! Vond de reacties van Yasmine en Pommeline op de beelden heel rauw en echt. Ik denk dat meerdere mensen het gevoel wel herkennen: het gevoel dat je krijgt als je geconfronteerd wordt met een vreemdgaande partner. De wereld die draait, een brok in je keel, alles staat stil.. je zag het in Yasmine haar ogen.
Ik had juist precies het tegenovergestelde gevoel toen ik naar Yasmin keek. Had het gevoel dat het enorm geacteerd was. En hoe ze ook als een blad aan een boom omsloeg naar 'ik heb nog geen daden gezien'. Ik geloofde er geen bal van.

Bij pommeline vond ik het gemeen dat ze de eerste, rauwe reactie van Fabrizio toonden. Iedereen schreeuwt daar wel eens na een kampvuur dat er geen relatie meer is, maar normaal verwerken ze dat niet in de kampvuur beelden.
hoezoos schreef:
09-08-2019 07:55
Hoe meer dat soort vrouwtjes aan zichzelf laten sleutelen en verbouwen, hoe onzekerder ze worden en hoe minder eigenwaarde. En dus afhankelijker.
Helemaal eens. Ze sporen niet, al die lui die zichzelf helemaal laten verbouwen. Een normaal mens doet dat niet.
appelientjex schreef:
08-08-2019 23:36
Ik vond Yolanthe ook goed reageren. Toch vroeg ik me af of dit van tevoren niet zo gescript is met de productie. De drie meiden die wegliepen reageerden namelijk niet op t feit dat Channah bleef zitten, dus die waren blijkbaar al op de hoogte. Quinten werd er ook gelijk bij gehaald. Bepaald Yolanthe dat of zit er iemand vd productie Yolanthe instructies te geven in een oortje ofzo?
Ik moet trouwens zeggen dat ik Channah echt extreem knap vind, veel knapper dat die Letitia. Echt zoo stom dat die Quinten zich zo achterlijk gedraagd. Ik vond het oprecht zielig voor hem ho gekwetst hij was, maar dan stort je je toch niet gelijk op een ander. Zeker niet als je vrouw zwanger is en jouw kind draagt! dan weet je toch dat ze onder de hormonen zit, dan vecht je er extra hard voor. Zouden ze echt niet aan de andere deelnemers hebben vertelt dat ze zwanger is?

Ik vond Yasmin ook oprecht reageren. Dat kan je niet acteren. Het programma kan echt niet bestaan als ze koppels selecteren die al uit elkaar zijn, dan kijkt er niemand meer want dat kan je niet geheim houden.

Pommeline is gewoon een huilebalk. Ze kan toch ook wel bedenken dat zij dingen heeft gezegd over die tattoo op haar been en t heeft gehad over been amputeren. Dat die meiden dat niet tegen haar zeggen.
Je weet natuurlijk niet of dat in het echt ook gelijk was. Ze zitten volgens mij redelijk dicht bij elkaar en misschien heeft Channah gewoon even moeten wachten terwijl de productie overlegde.
Het zag er niet gepland uit met Kai die daar het terrein op kwam.
En misschien heeft Channah het wel voor het kampvuur aan de productie verteld, mocht ze al van tevoren bedacht hebben wat te doen.
AnAppleADay schreef:
09-08-2019 09:14
Het zag er niet gepland uit met Kai die daar het terrein op kwam.
Haha, nee! Het leek alsof ze Kai uit zijn bed getrommeld hadden. :proud:
appelientjex schreef:
09-08-2019 08:53
Ik vermoed dat ze wat borderline trekken heeft.
Als ze dat al heeft is dat nog geen toneelspelen. Idioot wel. Ok ze jankt veel. Maar het lijkt me toch wel duidelijk wie hier de boeman is.
Wilhetnietweten schreef:
09-08-2019 10:13
Haha, nee! Het leek alsof ze Kai uit zijn bed getrommeld hadden. :proud:
Dat zou heel goed kunnen. Heb wel eens gehoord dat die kampvuren om 3 uur 's nachts plaatsvinden.
appelientjex schreef:
09-08-2019 08:54
Helemaal eens. Ze sporen niet, al die lui die zichzelf helemaal laten verbouwen. Een normaal mens doet dat niet.
Denk ik ook. Ze zullen constant jaloers en onzeker zijn op hun omgeving en constant opletten of de ander net iets mooier is of beter is “gelukt” ;)) Het is werkelijk hun dagbesteding. Echte problemen in het leven kunnen ze niet aan.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:48
Reden: privacy
99.62% gewijzigd
Ik 'snap' nu wel iets beter waarom Channah en Quentin daar belandt zijn.
Ik heb dat interview gezien wat ze gaf aan Ferry Doedens.

Ze had sowieso in eerste instantie al verwacht dat Quentin zou zeggen; we gaan niet want er komt een kindje en dat is belangrijker. Maar hij wil kennelijk nogal graag in de picture staan en toen wilde ze daar verder kijken of hij wel echt voor haar door het vuur zou gaan. Nee dus.

Evengoed blijft het stom er aan mee te doen op deze manier.
Dat kindje kan later alles zien, hoe dom haar ouders deden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Tessaa schreef:
09-08-2019 11:19
Die meiden waren daar niet bij, dat was op een 1-op-1-date dat ze dat zei. En dan nog vind ik zo'n opmerking geen reden om zo te reageren als Fabrizio deed. Dus ik denk dat het wel mogelijk is dat ze zich oprecht afvroeg wat ze verkeerd gedaan had.
Ja als je al moet weten dat een antwoord op een “wat als” vraag de reden kan zijn om iemands huis uit gezet te worden terwijl meneer zelf continue rond alle vrouwen heen hangt en een kind bij een ander schijnt te hebben.
Maleficent schreef:
09-08-2019 11:24

Ze had sowieso in eerste instantie al verwacht dat Quentin zou zeggen; we gaan niet want er komt een kindje en dat is belangrijker. Maar hij wil kennelijk nogal graag in de picture staan en toen wilde ze daar verder kijken of hij wel echt voor haar door het vuur zou gaan. Nee dus.

Ik denk dat ze vooral zelf wilde meedoen, die heeft alles over voor de bekendheid. Ze wil graag op tv zei de en heeft ook in Ex on the Beach gezeten en had daar een orgie. En dan weer zon kind op de wereld zetten met zon moeder.. Sneue vrouwtjes.
Nijntje* schreef:
09-08-2019 08:53
Ik had juist precies het tegenovergestelde gevoel toen ik naar Yasmin keek. Had het gevoel dat het enorm geacteerd was. En hoe ze ook als een blad aan een boom omsloeg naar 'ik heb nog geen daden gezien'. Ik geloofde er geen bal van.

Bij pommeline vond ik het gemeen dat ze de eerste, rauwe reactie van Fabrizio toonden. Iedereen schreeuwt daar wel eens na een kampvuur dat er geen relatie meer is, maar normaal verwerken ze dat niet in de kampvuur beelden.
Ja, dat had ik ook. Ze is natuurlijk ook actrice he. Dus dat het er 'echt' uitziet zegt niks vind ik.
Maleficent schreef:
09-08-2019 11:24

Ze wil zelf ook graag in the picture staan want ze heeft al aan tig programma's meegedaan. Verder had ze ook gewoon thuis kunnen blijven als ze het echt niet gewild had. Dan had Quinten ook niet mee kunnen doen als koppel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven