Temptation Island Vips

zondag 4 augustus 2019 om 21:21
Om eerlijk te zijn vond ik ze alle 4 niet leuk. Milou leek me ook geen leuk mens. Daarom was het seizoen zo stom. De casting was echt zo verkeerd. Ik ga dus niet meewerken aan views op YouTube of die mensen aan meer volgers helpen op instagram.minnimouse schreef: ↑04-08-2019 21:07Die Demi zit de hele tijd aan haar haar te voelen.
Zitten ze samen die Milou af te zeiken en te roepen dat ze meteen al geen klik hadden en dan wel verbaasd reageren dat Milou niks meer van zich heeft laten horen na TI.
Wat zijn het toch ordinaire mensen die meedoen met dit programma.
maandag 5 augustus 2019 om 11:50
Bizar ja, maar ook van Quiten. Hij zet Channah zet zo veel voor schut.

maandag 5 augustus 2019 om 14:07
Nee nee vertel!YellowLemon schreef: ↑05-08-2019 12:35Hebben jullie het YouTube filmpje gezien waar Rodanya zegt van wie ze zwanger is en hoe?![]()

maandag 5 augustus 2019 om 18:06
Vreselijk. En dan wel steeds zeggen dat ze hem niet voor het blok wil zetten, dat hij zelf moet beslissen wanneer hij dit openbaart.
Het erge is dat ze het gebruikte als clickbait in 1 van haar blogs. Die gaf ze als titel "wie is de vader" maar daarin zei ze het nog niet.
Ze wil graag classy overkomen maar haar acties zijn allesbehalve.
Net ook de gender reveal party gezien, wat een geestelijke armoede. Dat vind ik sowieso van die feestjes maar goed..
En dan gaan mensen ook nog trots onder de video commenten dat ze het geslacht goed hadden geraden. Ehm ja, je had ook 50 procent kans.
Volgens mij denkt ze nu echt dat ze het gaat maken als vlogger maar ik denk dat iedereen nu vooral kijkt voor de roddels. Heel lang zal ze niet kunnen boeien.

maandag 5 augustus 2019 om 18:09
Dat klopt helemaal. De koppels wekten bij mij geen sympathie op vorig seizoen en dan met name de dames. Ik vond Demi en Rodanya kil overkomen, Milou vooral bloedonzeker en Laura..tja gaaap. Belerend en saai. Ik moet er altijd even inkomen in het begin van een seizoen maar dat seizoen lukte dat überhaupt niet.appelientjex schreef: ↑04-08-2019 21:21Om eerlijk te zijn vond ik ze alle 4 niet leuk. Milou leek me ook geen leuk mens. Daarom was het seizoen zo stom. De casting was echt zo verkeerd. Ik ga dus niet meewerken aan views op YouTube of die mensen aan meer volgers helpen op instagram.

maandag 5 augustus 2019 om 18:57
Ik had 'm van de week inderdaad gezien, maar vond het echt walgelijk. Net zo walgelijk als haar Q&A met Demi. Ze heeft echt nul zelfinzicht. Alles is de schuld van anderen.YellowLemon schreef: ↑05-08-2019 12:35Hebben jullie het YouTube filmpje gezien waar Rodanya zegt van wie ze zwanger is en hoe?![]()
maandag 5 augustus 2019 om 21:59
woensdag 7 augustus 2019 om 09:36
Ik vond ze alle vier super berekend, in de zin van ze zitten daar alleen voor de fame. Alles behalve sympathiek.vivautrecht85 schreef: ↑05-08-2019 18:09Dat klopt helemaal. De koppels wekten bij mij geen sympathie op vorig seizoen en dan met name de dames. Ik vond Demi en Rodanya kil overkomen, Milou vooral bloedonzeker en Laura..tja gaaap. Belerend en saai. Ik moet er altijd even inkomen in het begin van een seizoen maar dat seizoen lukte dat überhaupt niet.
En nu Rodanya, ik schrok ervan dat ze nog maar 20 is? Ik vind het ook bijzonder dat ze de situatie waar ze in zit, helemaal verheerlijkt, terwijl ik denk wat vreselijk, je bent nog maar 20 jaar en dan nu zwanger van een man die niks meer met je te maken wil hebben. En dan ook nog alles vloggen. Bah. Nare vrouw.
woensdag 7 augustus 2019 om 10:23
Ik denk dat 20-jarigen, en dan zeker deze Rodanya, anders denken. Die doet nog aan korte termijn-denken en verwacht dat ze met het vloggen van haar zwangerschap ‘binnen’ loopt en daarvan haar kind kan onderhouden. Die denkt niet hoe het zal zijn als over 1 of 2 jaar iedereen haar weer is vergeten en hoe ze dan haar kind moet onderhouden.Naomir schreef: ↑07-08-2019 09:36Ik vond ze alle vier super berekend, in de zin van ze zitten daar alleen voor de fame. Alles behalve sympathiek.
En nu Rodanya, ik schrok ervan dat ze nog maar 20 is? Ik vind het ook bijzonder dat ze de situatie waar ze in zit, helemaal verheerlijkt, terwijl ik denk wat vreselijk, je bent nog maar 20 jaar en dan nu zwanger van een man die niks meer met je te maken wil hebben. En dan ook nog alles vloggen. Bah. Nare vrouw.
donderdag 8 augustus 2019 om 12:50
Vlogger?
Carpe Diem!
donderdag 8 augustus 2019 om 13:23
Sluit ik me bij aan.Wilhetnietweten schreef: ↑08-08-2019 09:50Pff wat een aflevering. Ik zal niks zeggen, iedereen zal nog wel moeten kijken. Ik zeg alleen maar; ga kijken, maar het is best wel heftig.![]()
Vooral met open mond zitten kijken naar Channah en Quinten. Om in hun situatie hun relatie moedwillig naar de klote te helpen... Kan dat écht niet begrijpen.
The eyes are useless when the mind is blind.
donderdag 8 augustus 2019 om 15:34

donderdag 8 augustus 2019 om 17:57
Pommeline is een beetje de tweede Jolien geworden. Ik denk alleen maar “daar gaat ze weer”. Ik heb niet eens medelijden met haar, maar denk verman je eens huilebalk.
De reactie van Shirley op de beelden van Damian begreep ik niet zo, hij dolde toch maar wat.
En ik begin steeds meer te geloven dat Thomas en Jasmine al uit elkaar waren voordat ze meededen. Ze zijn beiden heel erg met de camera bezig.
De reactie van Shirley op de beelden van Damian begreep ik niet zo, hij dolde toch maar wat.
En ik begin steeds meer te geloven dat Thomas en Jasmine al uit elkaar waren voordat ze meededen. Ze zijn beiden heel erg met de camera bezig.

donderdag 8 augustus 2019 om 19:25
Yolanthe was de baas van de aflevering. Eerst tegen Pommeline "Je bent elke dag best verdrietig"
en daarna haar in mijn ogen authentieke reactie op Channah. Veel dingen komen behoorlijk gescript over, zoals de momenten dat de fotolijsten afgaan. Het kiezen van de dates schijnt ook door de productie te worden bepaald.
Maar Yolanthe reageerde wel echt goed: kritisch over de deelname maar wel empathisch. Die zal ook wel een wtf-momentje gehad hebben.
Van Pommeline hoop ik dat ze echt aan zichzelf gaat werken.

Maar Yolanthe reageerde wel echt goed: kritisch over de deelname maar wel empathisch. Die zal ook wel een wtf-momentje gehad hebben.
Van Pommeline hoop ik dat ze echt aan zichzelf gaat werken.
donderdag 8 augustus 2019 om 20:55
Wat een aflevering! Vond de reacties van Yasmine en Pommeline op de beelden heel rauw en echt. Ik denk dat meerdere mensen het gevoel wel herkennen: het gevoel dat je krijgt als je geconfronteerd wordt met een vreemdgaande partner. De wereld die draait, een brok in je keel, alles staat stil.. je zag het in Yasmine haar ogen.
Wie wat wil die moet wat.