Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
dolfje schreef:
09-08-2019 18:58
Maar ja je weet toch dat katten de baas zijn in huis?
Dat wist ik niet van tevoren en nu ben ik geëindigd als zijn slaaf. :'(
Hij is nog erger dan een narcist.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-08-2019 19:00
Dat wist ik niet van tevoren en nu ben ik geëindigd als zijn slaaf. :'(
Hij is nog erger dan een narcist.
Ja zo gaat dat. Je kan er niks aan doen. Mee leren leven. Dus misschien toch een cursus of workshop acceptatie.
dolfje schreef:
09-08-2019 19:02
Ja zo gaat dat. Je kan er niks aan doen. Mee leren leven. Dus misschien toch een cursus of workshop acceptatie.
Ja? Is slaafsheid te leren. :D Oh, dan snel even googlen voor een cursus in de buurt. Wordt dat vergoed door de verzekering?
Cateautje schreef:
09-08-2019 19:05
Ja? Is slaafsheid te leren. :D Oh, dan snel even googlen voor een cursus in de buurt. Wordt dat vergoed door de verzekering?
Vast wel :P
dolfje schreef:
09-08-2019 19:21
Vast wel :P
Wat is het forum toch een heerlijke inspiratiebron, vind je niet? :-D
Cateautje schreef:
09-08-2019 19:22
Wat is het forum toch een heerlijke inspiratiebron, vind je niet? :-D
Ja ontzettend , van alle markten thuis ;-D
Cateautje schreef:
09-08-2019 18:04
Ik zeg wel regelmatig dattie zich met z'n eigen zaken moet bemoeien, maar daar krijg ik ook weer een katsbrutaal antwoord op.
Niet op te voeden, die schijtlijster.
Dat helpt niet ben ik wel achter want ik roep dat ook tegen mijn katten, die bemoeien zich namelijk ook overal mee omdat ze denken dat ik dat nodig heb...
Die therapie lijkt me handig, ik ga mee, ik heb het ook nodig aangezien 1 van mijn katten zwaar geschift is.
Niet dat ze daar zelf mee zit, secreet dat ze is...

Dolfje: ;-D
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-08-2019 22:39
18.17% gewijzigd
goedeavond, buenas tardes

Katten: mijn kat is naast enorm nieuwsgierig ook erg jaloers, zodra vriend en ik in keuken staan te praten of knuffelen komt meneer mopperend naar ons toe en zet hij zijn keel op. rustig naar de wc of slapen gaat ook niet.

bloemen ik heb ooit 2 orcidenen gehad, zijn wel hoofdpijn om in leven tehouden en de kat liet ze ook niet met rust
Relax we're all crazy, it's not a competition
Goedemorgen!
Het is weer zaterdag, 1 van mijn lievelingsdagen, alles mag en niks moet.
Vroeg uit de veren aangezien de klusjesman om 9 uur komt. (Niet erg want heb zo lekker veel aan de rest van mn dag)
Wat gaan jullie doen? Ik weet het nog niet, maar wel een beetje rustig aan want daar heb ik behoefte aan.
Waait het trouwens al bij jullie? Hier niet echt. Vreemd want was wel voorspeld.

Rouge: ik snap je, maar ik persoonlijk vind ik een kat jaloers noemen vermenselijking van de kat. I.m.o is het meer dat hij ook aandacht wil, katten zijn sociale dieren.
Morgen yup waait hier ook flink, ik blijf ook vrijwillig thuis vandaag, zag gister een filmpje van een heuse windhoos in een stad o_o .

Phoes meende het ook niet serieus :-P hahaha onze kat is ook een knuffel monster hij wilt het liefst 24/7 aandacht. Sinds kort heeft die ook wat nieuws: hij heeft een oud hoofdkussen geclaimed als slaapplek :rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hier waait het flink, er was ook een plant buiten om gewaaid.
Ik heb gisteren een biertje teveel op dus voel me niet super. :P
Rouge__ schreef:
10-08-2019 10:17
Morgen yup waait hier ook flink, ik blijf ook vrijwillig thuis vandaag, zag gister een filmpje van een heuse windhoos in een stad o_o .

Phoes meende het ook niet serieus :-P hahaha onze kat is ook een knuffel monster hij wilt het liefst 24/7 aandacht. Sinds kort heeft die ook wat nieuws: hij heeft een oud hoofdkussen geclaimed als slaapplek :rofl:
:$ Oww gelukkig!
Hier waait het toch ook best wel...
Ben bang dat een wandelingetje nu niet erg veilig is ivm die wind.
Klusjesman is weer weg, kwam alleen even voor advies, komt volgende week terug.
Weinig zin in maar ik woon in een oud huis en sommige dingen moeten even gebeuren en van uitstel komt afstel.(En het is ook wel fijn als het gebeurd is en als dingen weer opgelost en gemaakt zijn.

En ik ben moe en sloom dus ik ga me maar even rustig houden vandaag...
Bleh zoveel hebben we nou ook weer niet gedronken maar mijn maag is wel van streek. En dan moet ik straks in de bus, daar hou ik al niet zo van maar fietsen met deze wind ( dik 45 minuten) zie ik ook niet zitten.
dolfje schreef:
10-08-2019 12:57
Bleh zoveel hebben we nou ook weer niet gedronken maar mijn maag is wel van streek. En dan moet ik straks in de bus, daar hou ik al niet zo van maar fietsen met deze wind ( dik 45 minuten) zie ik ook niet zitten.
:hihi:
Ja lach maar :P
we gaan toch fietsen. Eerst nog even wat eten en dan op pad. Gewoon rustig aan. We zijn met de fiets net zo lang onderweg als met de bus en we kunnen de beweging wel gebruiken. Straks vervloek ik het waarschijnlijk.. maar de bus is ook heel irritant die stop zo ontzettend vaak.
Ben benieuwd wat we te eten krijgen, mijn moeder is wel een goede kok. Verder hoop ik dat het gedrag normaal is, ze kan nl nogal vervelend zijn, daarom gaan we niet zo vaak.
Oei, wat vervelend dat ze zo doet, mjah het is wel je moeder...
Waait het niet te hard voor op de fiets, wees voorzichtig en hoop dat je het een beetje leuk hebt bij je moeder.
(En anders kom je hier later maar ff klagen ;))

Kom, ik ga es aan het Cateau-boek beginnen want ik ben duf, beetje koppijn, het is raar weer en ik heb nergens zin in..
Tablet zit in oplader dus gaat niet.. :-(
Moggel,

Mijn maffe kat is ook narcistisch ten top.
Het beestje is dol op geknuffeld en aangeraakt worden en het maakt haar niet uit door wie, al is het de dierenarts.
De dierenarts! Welk huisdier vindt dat nou zo leuk dat zodra ze aan haar gaat zitten (voor een prik notabene) het kontje de lucht in gaat en mevrouw vervolgens de dierenarts alleen maar kopjes gaat geven.
Ik vrees toch dat ik haar in een gesticht moet gaan stoppen. (Ze at net nog een paar stukjes aardbei uit mijn hand...)

Kom slaapkoppen, wakker worden, het is lekker weer.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 11-08-2019 11:03
0.18% gewijzigd
Prijs je maar gelukkig. Als mijn veel te sterke kater een prik moest bij de dierenarts dan moest er extra personeel met handschoenen bij komen. :whistle:
RikM schreef:
11-08-2019 10:40
Prijs je maar gelukkig. Als mijn veel te sterke kater een prik moest bij de dierenarts dan moest er extra personeel met handschoenen bij komen. :whistle:
:rofl:
M.a.w hij gedroeg zich als een hele normale kat...

Ontopic: geen hele slechte eierdag, maar 1 verpest :facepalm:
(De tweede was goed, alhoewel wel een beetje snotterig)
Bah! Ik lag pas om half vier in bed.
Er was brand aan de overkant, niet zozeer grote vlammen als wel veel rookontwikkeling. Mijn buurman lag erin te slapen, maar die hebben ze gelukkig kunnen redden. Hij zat helemaal onder het roet.
Ik klaag niet over wat er gedaan is, daar heb ik bewondering voor, maar wel over het feit dat de brandweermannen na het blussen en opruimen nog een tijdje bleven napraten terwijl die wagens van ze een enorme pestherrie maken en de omgeving dus niet ko0n gaan slapen.

Nou ja, eind goed, al goed.
Jee Teau, wat heftig! Denk niet dat het alleen de herrie was waardoor je niet kon slapen.
Wat fijn dat ze de buurman hebben kunnen redden!
Wat moet je geschrokken zijn zeg!!
Ah dat is irritant Cateau! Hopelijk heb je daarna nog wel lekker kunnen slapen.
Door jullie verhalen wil ik eigenlijk ook een kat. Vroeger thuis altijd katten gehad maar sinds ik op mezelf woon ben ik allergisch geworden helaas. En man vindt er niks aan hij zou liever een hond willen. Vind ik ook wel leuk maar wil daar nu de zorg niet voor. We zijn te vaak op pad.

Gisteren het fietsen ging best ondanks de wind, eerst naar een museumpje geweest en toen naar mijn ouders. Was best gezellig gelukkig. Maar mijn moeder ziet er wel slecht uit vond ik ondanks dat ze 5 kilo is afgevallen.. Nu mankeert ze ook van alles maar gezond leven doet ze ook niet met dat roken en drinken.
Toen moesten we terug fietsen en was de wind gelukkig gezakt. Thuis nog een drankje gedronken en een toastje gegeten en naar bed. Heb best ok geslapen.

Dadelijk boodschappen halen. En verder een rustig middagje. En morgen ben ik vrij. Fijn want moet de rest van de week , inclusief zaterdag, werken.
Nou, geschrokken niet. De buurman slaapt op de bank en rookt als een ketter, dus het zat er een keer aan te komen.
Ik hoop dat het een goede les voor hem is geweest.
Cateautje schreef:
11-08-2019 11:33
Nou, geschrokken niet. De buurman slaapt op de bank en rookt als een ketter, dus het zat er een keer aan te komen.
Ik hoop dat het een goede les voor hem is geweest.
Ok gelukkig.
Dat hoop ik ook voor hem.

Ik ben lui vandaag ... Beter gezegd ik bespaar energie.
Morgen weer werken, ben beetje suf en ik lig lekker nog in pyama op de bank.
In mijn hoofd zitten trollen te roepen dat ik wat nuttigs moet doen maar die trollen kunnen het lekker bekijken, Phoebs houdt voorlopig pyamadag :byee: :moon:
(Misschien straks ff weg)
Wat gaan jullie doen?
Wij zijn net terug van de boodschappen en ik moet zo even de was ophangen en man de vaatwasser uitruimen en dan later vanmiddag ga ik Tom ka kai maken en dat was het wel zo’n beetje. Misschien nog even pokemonnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven