Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
09-08-2019 15:31
Ja, dat had ik ook. Ze is natuurlijk ook actrice he. Dus dat het er 'echt' uitziet zegt niks vind ik.
Idd. En ik vond het ook niet eens zo 'echt' over komen eigenlijk.
Tessaa schreef:
09-08-2019 11:19
Die meiden waren daar niet bij, dat was op een 1-op-1-date dat ze dat zei. En dan nog vind ik zo'n opmerking geen reden om zo te reageren als Fabrizio deed. Dus ik denk dat het wel mogelijk is dat ze zich oprecht afvroeg wat ze verkeerd gedaan had.
Ik bedoel meer in het algemeen, dat die deelnemers niet tegen elkaar zeggen dat er waarschijnlijk beelden uit hun verband zijn getrokken. Of dat zenden ze niet uit, kan ook. Maar dan nog laten deelnemers zich altijd gigantisch ophitsen door die beelden. Shirley heeft bijv echt niks raars gezien en dan toch verongelijkt doen. Yolanthe zei ook licht afkeurend/sarcastisch: dus dít is een reden om de relatie te verbreken.
_melon schreef:
09-08-2019 15:34
Idd. En ik vond het ook niet eens zo 'echt' over komen eigenlijk.
Nou dan is het een behoorlijk goede actrice.
Nijntje* schreef:
09-08-2019 08:53
Ik had juist precies het tegenovergestelde gevoel toen ik naar Yasmin keek. Had het gevoel dat het enorm geacteerd was. En hoe ze ook als een blad aan een boom omsloeg naar 'ik heb nog geen daden gezien'. Ik geloofde er geen bal van.

Bij pommeline vond ik het gemeen dat ze de eerste, rauwe reactie van Fabrizio toonden. Iedereen schreeuwt daar wel eens na een kampvuur dat er geen relatie meer is, maar normaal verwerken ze dat niet in de kampvuur beelden.
Ze sloeg daarbij helemaal niet als een blad aan de boom om. Ze zei iets in de trant van 'ik heb nog geen daden gezien, maar dit vind ik misschien wel net zo erg'. Ze zei in ieder geval niet 'ik heb nog geen daden gezien, dus dit maakt niks uit'.

Ik vond het verder ook totaal niet geacteerd. Je lip zo kunnen laten trillen en dergelijke is wel heel knap als je dat kan acteren. Ik zou niet weten waar ik moest beginnen om dat te kunnen doen zonder dat ik echt probeer mijn tranen tegen te houden.
MrsLady schreef:
09-08-2019 16:21
Ze sloeg daarbij helemaal niet als een blad aan de boom om. Ze zei iets in de trant van 'ik heb nog geen daden gezien, maar dit vind ik misschien wel net zo erg'. Ze zei in ieder geval niet 'ik heb nog geen daden gezien, dus dit maakt niks uit'.

Ik vond het verder ook totaal niet geacteerd. Je lip zo kunnen laten trillen en dergelijke is wel heel knap als je dat kan acteren. Ik zou niet weten waar ik moest beginnen om dat te kunnen doen zonder dat ik echt probeer mijn tranen tegen te houden.
Precies.
Ik vond de reactie van Yasmin ook oprecht overkomen. Ik vind haar ook steeds leuker worden.

Channah vind ik trouwens helemaal niet zo mooi. En ik vind het onbegrijpelijk dat je aan zoiets meedoet als je weet dat je zwanger bent.
Natte tosti..
MevrouwTomatensoep schreef:
09-08-2019 20:59
Ik vond de reactie van Yasmin ook oprecht overkomen. Ik vind haar ook steeds leuker worden.

Channah vind ik trouwens helemaal niet zo mooi.
En ik vind het onbegrijpelijk dat je aan zoiets meedoet als je weet dat je zwanger bent.
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak, ik vind haar juist wel mooi en nu ze hoogzwanger is zelfs nog mooier! Ze is duidelijk blij met haar zwangerschap.

Voor de rest ben ik het helemaal met jouw reactie eens. Ook vwb Yasmin.
MrsLady schreef:
09-08-2019 16:21

Ik kan dat hoor, zullen met mij wel meer vrouwen/mensen zijn die bijvoorbeeld op commando kunnen huilen. Ze is actrice, het is logisch dat ze kan doen alsof ze onwijs boos is.

Afgezien van of het nu wel of niet echt is geweest.
ToosTosti schreef:
10-08-2019 11:30
Ik kan dat hoor, zullen met mij wel meer vrouwen/mensen zijn die bijvoorbeeld op commando kunnen huilen. Ze is actrice, het is logisch dat ze kan doen alsof ze onwijs boos is.

Afgezien van of het nu wel of niet echt is geweest.
Het is een onbekende C actrice. Daar hecht ik geen waarde aan.
appelientjex schreef:
08-08-2019 23:36
Ik vond Yolanthe ook goed reageren. Toch vroeg ik me af of dit van tevoren niet zo gescript is met de productie. De drie meiden die wegliepen reageerden namelijk niet op t feit dat Channah bleef zitten, dus die waren blijkbaar al op de hoogte. Quinten werd er ook gelijk bij gehaald. Bepaald Yolanthe dat of zit er iemand vd productie Yolanthe instructies te geven in een oortje ofzo?
Ik zag pas in dat filmpje van Rodanya en Demi dat zij bijv. 3x opnieuw richting het kampvuur moesten lopen of juist weg van het kampvuur. Verschillende scenes worden dus meerdere keren opgenomen. Ik denk dat dit ook het geval is geweest bij het laatste kampvuur met Channah.
Yolanthe heeft na de bekendmaking echt wel overleg gehad met de productie. Mogelijk moest Channah opnieuw vertellen 'ik blijf nog even zitten, ik wil je wat vertellen'.
De andere meiden wisten het vast al.
https://www.ad.nl/show/temptation-pomme ... ~ac4bfe7d/

Afbeelding

Pommeline had hulp van een psycholoog nodig bij het kampvuur.
Zou de redactie dan ook niet zoiets hebben van, dit was toch wel heel lullig?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik irriteer mij vreselijk aan Pommeline, dat gehuil de hele tijd.
Ik begreep dat zij helemaal niet mee wilde doen maar meedeed omdat fabrizio dat wilde, en waarschijnlijk voor de insta fame.

En als er twee mensen zijn die weten dat alles verdraaid wordt, dan zijn zij het.
Maleficent schreef:
10-08-2019 13:19
https://www.ad.nl/show/temptation-pomme ... ~ac4bfe7d/

Afbeelding

Pommeline had hulp van een psycholoog nodig bij het kampvuur.
Zou de redactie dan ook niet zoiets hebben van, dit was toch wel heel lullig?
Inderdaad. Maar men gaat over lijken voor de kijkcijfers, blijkbaar.
Aan de andere kant wisten ze allebei waaraan ze meededen en dat het een grote mind-fuck is dat programma. Ze hebben er NB zelf aan mee gedaan als verleider en zouden hebben kunnen weten dat er van een serieuze relatietest geen sprake is.
Maar buiten dit, Pommeline had nooit mee moeten doen aan dit programma, daarvoor is ze veel te emotioneel.
Ik heb geen medelijden met Pommeline hoor. Ze heeft ook geen idee in welke context Fabrizio de uitspraken deed, en ze hebben beiden nog geen vreemdgaan beelden gezien dus moeten niet piepen.
En ze mag sowieso wel eens in therapie vanwege die extreme onzekerheid waar ze aan lijdt. Dus dat er een psycholoog bij betrokken werd is nog niet eens een gek idee. :-D
Nog een momentje waar nog niemand aan gerefereerd heeft - het moment dat Yasmin verbeten vroeg of er nog een beeld was, en Yolanthe alleen maar meewarig knikte met een oogopslag die riep: Maar natuurlijk.

Ik ging stuk.
Ik heb net de afl gekeken met channah en Quinten. Volgens mij is channah ontzettend leuk alleen naïef met weinig zelfrespect. Quinten is gewoon een ei. Niks waar die jongen.
Hebben jullie dit al gezien?
https://www.nu.nl/275457/video/dit-kopp ... redirect=1

@Ikkuz: die komt toch pas donderdag online?
heartsxdaggers schreef:
13-08-2019 15:26

Hoe hebben ze zo snel een ander koppel er in kunnen brengen.
Of zouden ze 2 NL toeristen van het strand getrokken hebben :proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
heartsxdaggers schreef:
13-08-2019 15:26

Ik bedoel in het algemeen. Ik liep achter met de afl;).
Volgens mij hebben ze altijd een backup koppel die standby moeten zijn om op het vliegtuig te stappen.
AnAppleADay schreef:
13-08-2019 16:25
Volgens mij hebben ze altijd een backup koppel die standby moeten zijn om op het vliegtuig te stappen.
Dat denk ik ook. Er kan altijd iemand van tevoren afhaken, relatie kan stranden, iemand kan ziek worden etc.
Denk dat zo’n programma wel voorbereid is.
Ik vind dit seizoen wel een stuk ordinairder dan vorige seizoenen. Twerkende vrouwen in bomen :facepalm:, verleidsters met amper kleding aan.. Elke aflevering wordt er getwerkt. Het lijkt wel een verkapte 18+ nachtclub :| Ben wel benieuwd hoe het gesprek donderdag verloopt tussen Channah en Quentin.
https://www.telegraaf.nl/video/10494520 ... hard-wraak

Alleen kijken als je geen probleem hebt met spoilers. Staat trouwens ‘gewoon’ in de Telegraaf. :popcorn:
Wilhetnietweten schreef:
13-08-2019 18:36
https://www.telegraaf.nl/video/10494520 ... hard-wraak

Alleen kijken als je geen probleem hebt met spoilers. Staat trouwens ‘gewoon’ in de Telegraaf. :popcorn:
Die high five van Pommeline :facepalm:. Bij een ander prima, zolang het maar niet bij jezelf gebeurt?
Wtfffff! Heftig wel.

Shirley schijnt nu ook samen te zijn met een verleider. Dat het uit is met Damian is mij al wel langere tijd duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven