NIET-groepje
zaterdag 4 april 2009 om 07:12
goedenmorgen
boedha had weer een verrassing voor me bij de deur liggen
ik heb m dan ook ipv brokken rijst als ontbijt gegeven.
arme hond tis echt water hij kan er niks aan doenheb m dan ook niet gestraft. toetie is nooit onzindelijk heeft nog nooit iets in huis gedaan, mja als 's nachts niemand de deur voor je open doet dan moet je toch wat...
boedha had weer een verrassing voor me bij de deur liggen
ik heb m dan ook ipv brokken rijst als ontbijt gegeven.
arme hond tis echt water hij kan er niks aan doenheb m dan ook niet gestraft. toetie is nooit onzindelijk heeft nog nooit iets in huis gedaan, mja als 's nachts niemand de deur voor je open doet dan moet je toch wat...
zaterdag 4 april 2009 om 07:16
gister middag heerlijk in t zonnetje gezeten, gezellig met mn beste vriend. koffie erbij ... slap ouwehoeren t was helemaal als "the old days"
bij de buren zijn ze nog steeds bezig met de uitbouw, daarom is een deel van de schutting weg, boeddha was daarom aangeleind in de achtertuin. vraagt een van de metselaars moeten we anders ffies een schot plaatsen als noodoplossing voor de hond ?
ik was blij met de metselaar , "nou dat zou fijn zijn!" antwoorde ik
komen heren metselaars met een knie hoog schotje aanzetten
B en ik keken elkaar aan en proestte het uit van het lachen
bij de buren zijn ze nog steeds bezig met de uitbouw, daarom is een deel van de schutting weg, boeddha was daarom aangeleind in de achtertuin. vraagt een van de metselaars moeten we anders ffies een schot plaatsen als noodoplossing voor de hond ?
ik was blij met de metselaar , "nou dat zou fijn zijn!" antwoorde ik
komen heren metselaars met een knie hoog schotje aanzetten
B en ik keken elkaar aan en proestte het uit van het lachen
zaterdag 4 april 2009 om 08:50
quote:Yamuna schreef op 04 april 2009 @ 08:42:
en bo je niet eens wakker gemaakt?
Hij heeft voor het eerst uit zichzelf niet tegen mij aan gelegen. Daar word ik altijd wakker van omdat hij half op mij ligt, schuif ik weer een paar cm op, hij ook. Tot ik op het randje van het matras lig, dan stap ik uit bed, loop snel om en ga aan de andere kant er weer in. Maar die truc kent hij inmiddels dus dan wacht hij me al op aan de andere kant.
Maar vandaag toen ik wakker werd geen kat. Ik naar de wc en toen kwamen ze wel uit de slaapkamer met hele kleine oogjes dus waar ze gelegen hebben weet ik niet. Maar wat een luxe tot 8 uur. Nou eigenlijk 6 uur, naar de wc gegaan en toen nog 2 uur een beetje gedut.
en bo je niet eens wakker gemaakt?
Hij heeft voor het eerst uit zichzelf niet tegen mij aan gelegen. Daar word ik altijd wakker van omdat hij half op mij ligt, schuif ik weer een paar cm op, hij ook. Tot ik op het randje van het matras lig, dan stap ik uit bed, loop snel om en ga aan de andere kant er weer in. Maar die truc kent hij inmiddels dus dan wacht hij me al op aan de andere kant.
Maar vandaag toen ik wakker werd geen kat. Ik naar de wc en toen kwamen ze wel uit de slaapkamer met hele kleine oogjes dus waar ze gelegen hebben weet ik niet. Maar wat een luxe tot 8 uur. Nou eigenlijk 6 uur, naar de wc gegaan en toen nog 2 uur een beetje gedut.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 4 april 2009 om 09:06
Ik lees altijd s'ochtends op internet de krant. En al 2 dagen erger ik mij aan foto's van een ongeluk waar doden bij zijn gevallen. Die foto's kunnen de nabestaande nog niet gezien hebben. Gister zag je een foto waar de fiets van een 15 jarige jongen onder de auto lag, die jongen is overleden. En vandaag een auto om een boom heen waarbij 2 mannen zijn overleden.
Soms gaan die foto's zo ver. En familie kan het nog maar net gehoord hebben en jahoor, meteen een close-up foto groot in de krant en internet. Gruwelijk voor die nabestaanden.
Soms gaan die foto's zo ver. En familie kan het nog maar net gehoord hebben en jahoor, meteen een close-up foto groot in de krant en internet. Gruwelijk voor die nabestaanden.
zaterdag 4 april 2009 om 11:37
zaterdag 4 april 2009 om 12:17
He wat jammer, ik wilde wat opzoeken in het Viva archief, die ik bij mijn favorieten heb staan, daar stond alles opgeslagen tot en met 2007. Je kan wel nog zien wie welke topics en wanneer heeft geopend enzo maar de postings eronder zijn weg. Das nou ook jammer. Vroeger stond het er nog onder.