Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

maandag 12 augustus 2019 om 06:55
hondenmens schreef: ↑11-08-2019 22:15Mijn vakantie is voorbij![]()
Ik moet waarschijnlijk niet klagen, want ik werk halve dagen. Maar het vroeg opstaan gaat zoooo enorm tegenvallen.

Sterkte!
Was je vakantie fijn en leuk?

maandag 12 augustus 2019 om 13:01
Oh man, afgelopen weekend was één van de betere die ik heb meegemaakt.
Blijdorp festival (ik stond vooral bij de techno gedeeltes) waar ik enorm veel heb gesprongen (sommigen zouden zeggen dansen, maar dat kan ik niet
) en gelachen met vrienden. Zondag een bordspellen dag met veel andere mensen.
Ik heb nog steeds enorme spierpijn van het weekend, maar damn, wat was dat het waard zeg!
Tien uur lang springen/bewegen kan zoveel leuker zijn dan dat het klinkt 
Hallo allen!

Ik heb nog steeds enorme spierpijn van het weekend, maar damn, wat was dat het waard zeg!

Hallo allen!

maandag 12 augustus 2019 om 13:40
Hallo Thlubble! Klinkt als een leuk weekend! Mocht vroeger graag naar techno / Dance feestjes gaan naar ben nu wat dat betreft misschien een beetje uitgefeest maar zeg nooit nooit
Ik heb gesport, boodschappen gedaan, woonkamer gestoft en gezogen en gedweild en de wc gepoetst en bed verschoond en gestreken! Productief dus. Dadelijk eerst even douchen en dan ga ik wat spullen naar de schuur brengen en drie dozen met boeken die ik wil verkopen naar boven halen.

Ik heb gesport, boodschappen gedaan, woonkamer gestoft en gezogen en gedweild en de wc gepoetst en bed verschoond en gestreken! Productief dus. Dadelijk eerst even douchen en dan ga ik wat spullen naar de schuur brengen en drie dozen met boeken die ik wil verkopen naar boven halen.

maandag 12 augustus 2019 om 14:33
Thlubbe, beter laat dan nooit! Fijn dat je het leuk gehad hebt!
Houston, i've got a problem...
Het gaat over man 2.
Daar heb ik geen gevoelens voor en qua karakter is het hem gewoon echt niet, maar qua uiterlijk issie, vind ik, woest aantrekkelijk..
Plat gezegd, het is dat dat op kantoor niet echt praktisch is en ik gok ook niet op prijs gesteld wordt gok ik
maar ik had echt zin om hem een kantoor in te slepen en te bespringen..
Echt dat heb ik weer hoor...
Anyway ik ben natuurlijk single dus ik kan het nog gewoon doen ook, al ben ik daar geen type voor, voor het hebben van een toyboy. Ik ben een controlfreak en serieus en dat is niks voor mij en ik weet niet of ik er gelukkig van word...
Dat gezegd hebbende kan ik het ook gewoon bij een fantasietje in mn hoofd houden en er niks meer mee doen.. (Heb hem ook al afgewezen en gezegd dat ik het hierbij laten wil. Ik kan moeilijk aan de gang blijven...)
Ik vind dit een uiterst grappig luxe probleem, maar weet niet goed wat ik ermee moet eerlijk gezegd...
Wat zouden jullie doen?
Houston, i've got a problem...
Het gaat over man 2.
Daar heb ik geen gevoelens voor en qua karakter is het hem gewoon echt niet, maar qua uiterlijk issie, vind ik, woest aantrekkelijk..

Plat gezegd, het is dat dat op kantoor niet echt praktisch is en ik gok ook niet op prijs gesteld wordt gok ik

Echt dat heb ik weer hoor...
Anyway ik ben natuurlijk single dus ik kan het nog gewoon doen ook, al ben ik daar geen type voor, voor het hebben van een toyboy. Ik ben een controlfreak en serieus en dat is niks voor mij en ik weet niet of ik er gelukkig van word...
Dat gezegd hebbende kan ik het ook gewoon bij een fantasietje in mn hoofd houden en er niks meer mee doen.. (Heb hem ook al afgewezen en gezegd dat ik het hierbij laten wil. Ik kan moeilijk aan de gang blijven...)

Wat zouden jullie doen?
maandag 12 augustus 2019 om 14:53

maandag 12 augustus 2019 om 15:01
Ja, het is een collega die ik nu vaker tegenkom omdat ik ivm vakantie op andere dagen werk, maar wanneer ik weer op mn normale dagen werk zal ik hem niet echt meer tegenkomen. (Vanaf volgende week al bedenk ik mij opeens)dolfje schreef: ↑12-08-2019 14:53Hm wat zou ik doen.. Geen idee want ik heb al zo'n 100 jaar verkering en ken zulke situaties alleen maar uit boeken en films en van het forum![]()
Maar is het iemand die je beroepshalve vaker tegenkomt? Dan zou ik het denk ik bij fantasie laten. Puur om vervelende situaties te voorkomen.
Ik heb het overigens over man 2, daar heb ik dus de afgelopen maanden al mee gedate en gerotzooid maar ik denk niet hij qua karakter echt mn type is. (Hij is jonger en niet erg serieus, dat ben ik wel. Vd andere kant is het ook wel relaxed, dat onbezonnen maar toch... denk het niet)
Ik ben er overigens wel uit, ik ga hier niks mee doen en ik ga mn eerdere besluit niet veranderen.
Ja je leeft maar 1 x, das waar maar ik volg nu bij wijze van uitzondering toch mn verstand.
Ik heb geen zin in een tomboy terwijl ik van een ander houd...

maandag 12 augustus 2019 om 15:13
Volg je gevoel met goedkeuring van het verstand meid.
Als je makkelijk werk kan vinden, sure, dan is het een risico waard, ook als je er gegarandeerd goed mee om kan gaan. Zo niet, dan zou ik het bij een mooie fantasie laten. 
Afhankelijk van de omstandigheden zou ik het doen, maar met mijn huidige werk weten ze constant waar ik ben en wat ik doe. Dus op het werk zou voor mij uitgesloten zijn.
Neemt niet weg dat het enorm spannend is natuurlijk.

Afhankelijk van de omstandigheden zou ik het doen, maar met mijn huidige werk weten ze constant waar ik ben en wat ik doe. Dus op het werk zou voor mij uitgesloten zijn.

maandag 12 augustus 2019 om 15:37
Beetje lastig uit te leggen maar wat betreft werk is het geen issue..
We werken namelijk niet echt samen en vanaf volgende week werk ik weer op andere tijden dan hij.
Dat is ook niet waarom ik twijfel.
Of eigenlijk niet, het is gewoon niks voor mij... Denk ik..
(Vd andere kant als ik volgende week onder een bus zou komen zou ik mezelf achteraf voor mn kop slaan dat ik weer in mn eigen smoezen getrapt ben vooral om controle te kunnen houden.. Waar is mijn collega-zweefmuts mw Teau..
?)
We werken namelijk niet echt samen en vanaf volgende week werk ik weer op andere tijden dan hij.
Dat is ook niet waarom ik twijfel.
Of eigenlijk niet, het is gewoon niks voor mij... Denk ik..

(Vd andere kant als ik volgende week onder een bus zou komen zou ik mezelf achteraf voor mn kop slaan dat ik weer in mn eigen smoezen getrapt ben vooral om controle te kunnen houden.. Waar is mijn collega-zweefmuts mw Teau..

maandag 12 augustus 2019 om 17:47
Jaaaaaa

Weet iemand toevallig in welk topic?
Nu vind ik jullie ook allemaal heel aardig hoor maar Cateau ook en ze geeft goede adviezen en het is niet eerlijk...

Ja joh, maak me maar weer aan het twijfelen...
Je hebt wel gelijk, zo goed ken ik hem niet en je moet toch ergens mee beginnen..

Maar toch, ik laat het maar ff hierbij voorlopig... (Bovendien na de laatste date heb ik gemeld dat ik geen zin meer had, ik kan niet aan de gang blijven... Al heeft ie duidelijk ook een zwak voor mij hoor...)

maandag 12 augustus 2019 om 17:58
maandag 12 augustus 2019 om 18:23
Het Wat je niet wilt zeggen topic op Overig maar de reacties zijn gewist.Phoebemeaculpa schreef: ↑12-08-2019 17:47Jaaaaaa![]()
![]()
, een hele week!!
Weet iemand toevallig in welk topic?
Nu vind ik jullie ook allemaal heel aardig hoor maar Cateau ook en ze geeft goede adviezen en het is niet eerlijk...![]()

maandag 12 augustus 2019 om 22:57
Ha! Je geeft hiermee wel meteen antwoord op mijn vraag wat ik ermee moet...niks want ik heb me tot nu toe al te veel met anderen beziggehouden en dat heeft vooral frustraties opgeleverd en ik heb er helemaal geen zin in, die kerels doen hun best maar...Thlubbe schreef: ↑12-08-2019 17:58Oh nee, ik bedoelde het niet op die manier... Ik reflecteerde een beetje, half onbewust. Ik wilde je niet aan het twijfelen brengen meid.Ik ben er gewoon niet (bewust) mee bezig, ik ben vrijwel helemaal niet met andere mensen bezig, al helemaal niet op 'die' manier.
(Ik wil minstens 100 rozen, een huwelijksaanzoek, ontbijt op bed en een obade onder mn raampie... voor minder doe ik het niet...

Op het napraattopic zitten een paar forummers lekker te ouwehoeren over Teau, trieste lui...
dinsdag 13 augustus 2019 om 13:39
Mijn vakantie was leuk en vooral rustig. Alleen een dagje Efteling gedaan en met de extreme hitte gaan zwemmen.
dinsdag 13 augustus 2019 om 14:47
Om de een of andere reden geen oog dicht gedaan vannacht dus nu ben ik moe.Normaliter werk ik op dinsdag pas vanaf 17:00 maar moest nu vanmorgen dus ben al thuis. Had ook een drukke activiteit met kleine kinderen maar dat ging gelukkig goed.
Nu zit ik te wortels te snacken maar heb veel liever zin in een dikke boterham met mayonaise en ei maar goed dat laat ik maar even. Straks een restje groentesoep warm maken daar heb ik ook zin in.
Wilde eigenlijk even naar de stad fietsen maar het begon te regenen dus toch maar naar huis gefietst.
Nu zit ik te wortels te snacken maar heb veel liever zin in een dikke boterham met mayonaise en ei maar goed dat laat ik maar even. Straks een restje groentesoep warm maken daar heb ik ook zin in.
Wilde eigenlijk even naar de stad fietsen maar het begon te regenen dus toch maar naar huis gefietst.

dinsdag 13 augustus 2019 om 19:45
Vervelend Dolf! Hoop dat je toch een fijne dag had.
Het is nu ff droog maar het is de hele dag al behoorlijk aan het hozen.
Ach, goed voor de natuur.
Tis wel stil zonder Teau hier.
Zal ik ook ff lekker gaan klieren,
ik heb nog nooit een ban gehad, alleen maar waarschuwingen. Dat staat zo braaf, moet nodig verandering in komen..
Zou ik nog mokka koffie hebben, daar heb ik ineens zin in.
Het is nu ff droog maar het is de hele dag al behoorlijk aan het hozen.
Ach, goed voor de natuur.
Tis wel stil zonder Teau hier.
Zal ik ook ff lekker gaan klieren,

Zou ik nog mokka koffie hebben, daar heb ik ineens zin in.