Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 13 augustus 2019 om 12:16
klavertje-vier2019 schreef: ↑13-08-2019 12:15Dat topic over 'stoere vrouwen' is echt hilarisch.
Een TO die vooral domme dingen roept en vervolgens klaagt dat niet iedereen inhoudelijk reageert en van die rare conclusies trekt.
![]()
Volgens mij is dat steeds dezelfde incel onder een andere nick.
dinsdag 13 augustus 2019 om 12:17
Abundance-of-Freedom schreef: ↑13-08-2019 11:59OMG een to die haar carrierekansen opzij zou zetten voor een vriendje (als hij dat zou willen).
En dat na het lezen van het emancipatietopic![]()
Nee, ze zou haar relatie opzij zetten als hij niet achter haar plannen stond. Je las het verkeerd.
Laat maar, je zag het al
dinsdag 13 augustus 2019 om 12:19
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenthe_Wicked_Witch schreef: ↑13-08-2019 12:16Volgens mij is dat steeds dezelfde incel onder een andere nick.
dinsdag 13 augustus 2019 om 12:23
Ik las het ja, mijn fout, met het emancipatietopic in mijn hoofd las ik heel wat anders
Maar dat het uberhaupt ter sprake komt, alsof ze zijn toestemming nodig heeft yuk
dinsdag 13 augustus 2019 om 12:30
Er bestaan helaas meerdere incels. Ze hebben zelfs een kluppie opgericht.the_Wicked_Witch schreef: ↑13-08-2019 12:16Volgens mij is dat steeds dezelfde incel onder een andere nick.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 13 augustus 2019 om 12:35
Ik ben heel slecht in het herkennen van mensen onder een nieuwe nick, maar de gefrustreerde manier van reageren op ongewenste antwoorden, komt mij ook wel bekend voor.AeonOfWinter schreef: ↑13-08-2019 12:30Er bestaan helaas meerdere incels. Ze hebben zelfs een kluppie opgericht.
dinsdag 13 augustus 2019 om 12:37
Zelfs mij als incidentele forummer/meelezer komt het bekend voor.klavertje-vier2019 schreef: ↑13-08-2019 12:35Ik ben heel slecht in het herkennen van mensen onder een nieuwe nick, maar de gefrustreerde manier van reageren op ongewenste antwoorden, komt mij ook wel bekend voor.
Daarom kon ik het ook niet laten...
dinsdag 13 augustus 2019 om 12:46
Waar zijn we?
dinsdag 13 augustus 2019 om 14:23
Dit klopt. En ook wat Solo zegt ivm spreektaal.
Zo is er nog eentje: De laatste tijd. Het is natuurlijk alleen de laatste tijd op het moment dat de wereld vergaat. In principe zou het moeten zijn: de jongste tijd of afgelopen tijd. Al impliceert de laatste optie eigenlijk alle tijd die reeds verstreken is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 13 augustus 2019 om 14:51
relaties/vriendin-deelt-nummer-met-flir ... /447537/6#
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 13 augustus 2019 om 15:21
Belg hè...PoesinBoots schreef: ↑13-08-2019 15:11Ze komt iig niet bepaald slim over. En dan zeg ik het op mijn aardigst.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 13 augustus 2019 om 15:42
Kweetnieh.
Het is er in ieder geval één die eerst schreeuwt en pas als daar commentaar op komt 's gaat denken, om het dan weer te nuanceren.
There is always something happening, and it's usually right now