Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 13 augustus 2019 om 16:40
dinsdag 13 augustus 2019 om 17:16
Hoop mensen weer die een gewéldig leuke vriendin/vriend heeft, maar die zijn dan niet te vertrouwen of zo. Want djeez, je zal maar een duur cadeau krijgen joh, daar zit vast iets naars achter. Je vriendin zou maar een telefoonnummer van een kerel die ze ontmoet heeft in haar mobiel zetten en daar dan ook nog over vertellen. Totaal onbetrouwbaar mokkel natuurlijk.
Geweldig ja, echt geweldig
Man, man, man, wat ben ik blij dat ik fijn getrouwd ben en niet aan de date hoef. Werkelijk achter elke scheet zit een hele analyse, en die pakt nooit lekker uit.
Man, man, man, wat ben ik blij dat ik fijn getrouwd ben en niet aan de date hoef. Werkelijk achter elke scheet zit een hele analyse, en die pakt nooit lekker uit.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 13 augustus 2019 om 17:21
Ja Grobje, maar nu ga je er vanuit dat het echt gebeurd is allemaal. Zoja, dan ga ik morgen direct ook wat kristallen halen.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 13 augustus 2019 om 17:25
Ik begrijp dat niet, hebben ze dan werkelijk geen vertrouwen in hun partner? Als je een nummer van een ander krijgt, word je blijkbaar opeens hoteldebotel verliefd. Of duik je minstens het bed in met diegene.Grobbekuiken_ schreef: ↑13-08-2019 17:16Hoop mensen weer die een gewéldig leuke vriendin/vriend heeft, maar die zijn dan niet te vertrouwen of zo. Want djeez, je zal maar een duur cadeau krijgen joh, daar zit vast iets naars achter. Je vriendin zou maar een telefoonnummer van een kerel die ze ontmoet heeft in haar mobiel zetten en daar dan ook nog over vertellen. Totaal onbetrouwbaar mokkel natuurlijk.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 13 augustus 2019 om 17:29
Je leest dit soort schijt zo vaak, dat het mij allemaal niet echt meer verbaasd.
Laat effe weten of het wat doet, goed?
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 13-08-2019 17:31
14.54% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 13 augustus 2019 om 17:31
Euh... laat me eerst de afloop van de diverse topics afwachten.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 13 augustus 2019 om 17:33
dinsdag 13 augustus 2019 om 17:35
the_Wicked_Witch schreef: ↑13-08-2019 17:29Qua warrige manier van schrijven doet ze me een beetje aan Elle denken.
De ene met die kanaalobsessie?
dinsdag 13 augustus 2019 om 19:13
the_Wicked_Witch schreef: ↑13-08-2019 17:29Qua warrige manier van schrijven doet ze me een beetje aan Elle denken.
Daarvoor ben ik er niet lang genoeg
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
dinsdag 13 augustus 2019 om 19:48
Geen date vanavond zeker