Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 14 augustus 2019 om 21:19
Je verdient hetLady*Voldemort schreef: ↑14-08-2019 20:38En alle anderen ook bedankt voor de felicitaties. Ik doe dus nooit iets aan mijn verjaardag, maar vandaag voelde ik me wel heel erg jarig hoor. Zelfs op mijn werk hadden ze de kantine versierd met van die sarah-vlaggetjes, ik stond er helemaal versteld van. Zo leuk![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 14 augustus 2019 om 21:35
Hoe moet dat dan wanneer je een echte baan ambieert?ModeratorViva schreef: ↑14-08-2019 14:55Beste Zazamaenade,
We begrijpen je punt, maar dit hele topic ging de medisch advies-kant op. en had daarnaast ook drugs als onderwerp. Daarom hebben wij op deze manier ingegrepen.
Zoals je wellicht weet gaan wij verder niet over viva.nl. Dus als iets wilt weten over het artikel, kun je het best contact opnemen met redactie@viva.nl.
Voor verdere vragen over het beleid willen wij je vragen dit naar ons te mailen. Dit kan naar forum@viva.nl.
Moderator Viva Forum
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
woensdag 14 augustus 2019 om 21:47
Bijna niets werkt goed op dit forum dus een e-mail gaat 'em niet worden.
Gewoon goed in de gaten houden of er een duif op je schutting zit dus.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
woensdag 14 augustus 2019 om 23:35
donderdag 15 augustus 2019 om 07:43
En dat om deze tijd........
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 15 augustus 2019 om 08:11

donderdag 15 augustus 2019 om 08:15
De wegen der banuitdelers zijn vrij ondoorgrondelijk.
Cateau is natuurlijk ook al een verbastering........... bedenk ik nu pas.
Ik ga maar even douchen......
David Dunning
David Dunning

donderdag 15 augustus 2019 om 08:31
Kan ik wel iedereen een bannetje mee aannaaien.Maud*de*Braose schreef: ↑15-08-2019 08:23Die Teau heb ik ooit bedacht in het zaterdagtopic. Is toen blijven hangen.
Stom dat je namen niet mag verbasteren. Iedereen zegt zo'n beetje ook Solo bijv. Niks mis mee.
Jouw nick heb je daar zeker ook op uitgezocht?
Er zijn zelfs mensen die mij Mir noemen, dat is pas fout, want a) hinten naar een vorige nick en b) verbastering van die nick.
David Dunning
David Dunning

donderdag 15 augustus 2019 om 08:34
Maud*de*Braose schreef: ↑15-08-2019 08:23Die Teau heb ik ooit bedacht in het zaterdagtopic. Is toen blijven hangen.
Stom dat je namen niet mag verbasteren. Iedereen zegt zo'n beetje ook Solo bijv. Niks mis mee.
Dat niet mogen verbasteren gaat toch om echte namen, niet om nicks?

donderdag 15 augustus 2019 om 08:36
Misschien een domme vraag maar waarom mag dit dan wel? Dit is toch ook op de man?
Ik ga je er niet voor staffen hoor, maar ik vind het wel vreemd.