!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Ja echt..ik ben ook zo'n slechte opruimer. Moet altijd alles in 1x doen, kan het niet bijhouden.
Summer, klop op je schouder voor jou omdat je het ondanks alles toch nog zo lang hebt volgehouden!
summer@ volgens mij heb je mij verkeerd begrepen. Ik moet ze juist snachts wakker maken voor de voeding. En ze slaapt dan zo lekker.

Net naar de kapper geweest geknipt en highlights erin.

Na actie van gister echt nodig (BLONT)

Had niet goed gekeken in de combi magnetron en de oven aangezet om voor te verwarmen. Stond de sterilisator met de flessen en spenen er nog in. De ton was helemaal gesmolten. met de tuin schaar de flessen er uitmoeten knippen want die waren wel heel gebleven.

Vanavond voor het eerst stappen zonder man en kind.

Ga naar rowwen heze in de feesttent.

Toen kabouter nog een kaboutertje was ging er het altijd ruig aan toe. Veel alcohol en pogo-en.

Nu geen alcohol want ik rij savonds naar huis. ( kolven en lief moet de volgende dag weer vroeg werken.) Anders was ik misschien wel blijven slapen bij vrienden.

zaterdag ook 2 verjaardagen en zondag komen mijn oude schoolvriendinnen ( 15 jaar na DA-opleiding) en gaan we uiteten.

Dus druk druk druk.

Ik ga dus nu maar heerlijk poetsen
geniet nooit met mate
Ooh Kabouter dat bedoel ik haha! Stom..

Maar je moet haar dus nog wakker maken om eten te geven 's nachts. Is dat dus met een bepaalde reden? Dat was mijn vraag haha.

Heel veel plezier vanavond! Rowen Heze! Ik vind 1 van zijn nummers zo mooi, Auto Vliegtuuuuug haha. Ken je die?
Ibbel dankjewel, doet me echt goed. :-)
Kabouter heb meteen Auto Vliegtuug weer gedownload, prachtig. Weet niet wat het is, word sentimenteel van dat nummer. Ga hem even heel hard zetten nu. :-)
Summer de vertaling.

http://nedtlyrics.nl/rowwen-heze/auto-vliegtuug

maar dan valt ineens tegen.
geniet nooit met mate
Zo, er gaan een hoop dames op stap, vanavond! Veel plezier! Ik zit nu lekker in he zonnetje aan de tuintafel te tikken (lang leve het draadloze internet)

Summer, jammer joh, dat het niet gelukt is.Je hoeft jezelf in ieder geval niets te verwijten, zo te horen heb je alles uit de kast getrokken om de bv te laten slagen.

Ik zal morgen netjes ABN praten in Karel V, haha. Wij zaten eigenlijk te fantaseren wat er gebeuren zou als we zoon mee zouden nemen. Tussen de gangen door effe een spuitluiertje verschonen op het damast tussen het tafelzilver en de vuile luier gewoon aan de verbouwereerde ober overhandigen. En vervolgens als echte boeren twee gangen later om mayonaise vragen. Puur om de kok te stangen, haha.

Volgens mij hier ook een tand. Ik had vanochtend een verjaardagsontbijtje bij een vriendin en wilde mijn glorieuze entree als sexy mama met voorbeeldige zoon maken, dus me mooi aangekleed en op het moment dat ik zoon oppak die nog naast man in bad ligt, blijkt alles onder de dunne poep te zitten. Gelukkig leggen we altijd een hydrofiel onder zoon als hij bij ons in bed ligt. Alles verschoond, zoon mee, ietsiepietsie jengelig maar nog wel troostbaar (dus kon nog wel de goede sier maken). Zag ik dat hij wat zat de kwijlen. Thuis zette hij het flink op een krijsen en toen zag ik toch echt twee witte blokjes onder het tandvlees en een klein wit puntje. Het zal me benieuwen. Ik heb een of ander stom boek over kinderopvoeding enzo en daar staat in dat babies geen last hebben van het doorkomen van tanden en dat het in Afrika niet eens een issue is. Nou, op dat boek ben ik dus direct afgeknapt. Want ik heb er 1 x eerder in gebladerd en bleef steken op een propagandaverhaaltje dat het goed was om met het hele gezin in 1 bed te slapen, dat is in veel culturen gewoon en er werd dan wel gevraagd of er nog sex bedreven kon worden, maar dat was prima te doen. Hoe, dat schreef dat rare mens van een auteur en niet bij. Bah. Stom boek.

Man is met zoon even naar de AH, boodschapjes doen voor het eten vanavond. Belt hij me nu op: die lente-uitjes, waar liggen die? Ik zie alleen maar bosuien
Haha, bagheera: mannen.

Veel plezier morgen bij Karel.

Wow, tandjes!

Grappig boek maar ik wil mijn kind niet eens op mijn kamer hebben, laat staan permanent in bed. natuurlijke opvoeding zou dat zijn. Maar zelf heb je helemaal geen prive meer. Ieder zijn eigen boek, doe mij maar Oei, ik groei.

Freek was jengelig woensdag en gisteren. Ik heb het boek erbij gepakt. Het zou een sprongetje kunnen zijn. Goed op hem gelet en ja hoor het was er 1. Vandaag probeerde hij zijn nijntje-knuf te pakken, heel bewust dit heeft hij nog niet eerder gedaan.

Hij was vandaag ook direct beter te pas en wilde weer normaal drinken.

Ik was vroeger ook fan van Rowen heze, en ik vind dat nummer ook erg mooi summer. Knap dat je de knoop hebt doorgehakt en flesje geven is ook erg leuk hoor!

Kabouter, fijn weekend!
Zo kom ff vlug bijlezen, het is hier drama :(

Meisje is ziek, ze heeft vandaag 38,3 koorts (vermoed iets van oorontsteking) en is alleen maar aan het huilen/jammeren/kreunen.

Heb er mijn handen vol aan dus snel (hopelijk) reageer ik weer.

Alleen even een dikke knuf voor summer, je hebt het echt super gedaan hoor, helaas niet gelukt. Je hebt jezelf niets te verwijten oid. Fijn dat de knoop is doorgehakt en nu weer rust..TOP!!!!
pfffft sexy mama voel ik me dus totaal niet! met m'n uitgezakte tieten, lubberbuik en van die rare kleine verpukkeltjes op m'n armen. Tel daar bij dat ik al meer dan een jaar niet naar de kapper ben geweest(ben al net zo'n frequente kapperganger als Skoempie), m'n grijze haren nu toch wel heel erg hardnekkig doorkomen en een beetje een blegh gevoel.....

@Bagheera heel veel plezier vanavond......krijg je daar ook van idie te kleine proties waarmee je na het luxe eten toch nog naar de mac rent om je buik te vullen? (heb ooit in zo'n chique tent gegeten, erg lekker hoor, maar niet vullend. allemaal van 1 haps porties.....)

@summer, knap van je dat je knoop hebt doorghakt. Hoe gaat het nu met de flesvoeding? wil ze dat wel hebben?

@Barrel beterschap......

Gisteren de hele dag zo'n beetje buiten geweest met da family....Mayte met buurmeis lekker in de blubber spelen (zag eruit als een beest Heerlijk.....) ik heb viooltjes in de grnd gebaggerd (meisjes hebben "geholpen") en s'avonds nog met de buren tot 23.00 buiten zitten borrelen......wat een zaligheid. Was bij ons achterhuis ook over de 30 graden......ende muren blijven lang warm...hmmmmmmm heb helemaalzin in de zomer...lange zoele nachten met m'n lief bij de vuurkorf en een fles rose.....(nou ja het werd vanacht dus nog gezllig hihihihi) En Fenna slaap sinds gisteren op d'reigen kamer en ik heb gewoon helemaal zin om het huis grondig aan te pakken (verven, behangen, lekker zomerklaar) maar meer dan kleuren uitzoeken en behangetjes zit er voorlopig niet in, zolang ik nog met die pieppols zit en Lief mag het niet doen, want dit zijn mijn klusjes...lekker baggeren met verf.......(o ja en behangen leren we nog wel)
De dames liggen hun roseroes uit te slapen, haha? Iedereen lekker genoten van het mooie weer?

Ik zit al in mijn sportkleding klaar, moet me alleen nog even opmaken (jaja, ook voor de sportschool) en zit enorm uitstellend gedrag te vertonen door hier nog even op het forum te komen .

Nou, ik geef mezelf een schop onder mijn kont: ik ben sporten, doei!
@ Summer, dikke knuffel voor jou... Jammer dat bv niet goed meer ging, maar fijn dat je nu een keuze hebt gemaakt...

@ Sjaanie, hier ook een dikke schijf op het beentje. Zielig he!

@ Bagheera, de dag is aangebroken!!! Eindelijk lekker uiteten met z'n 2en en jullie jubileum vieren. Oh, wat heb je hier lang naar uitegekeken he!!! Heel veel plezier.... Wie gaat er nu op zoon passen?

Gisterenavond op stap geweest, was hartstikke leuk! Met 5 meiden en we hebben ons echt keurig gedragen! Maar het was fijn om er even "uit" te zijn.

Met pasen (volgende week al volgens mij) gaan vriend en ik samen op stap, ook naar Rowwen Heze. Was het leuk Kabouter? Ik vind RH zo leuk! Daar val ik echt 3 kilo af op zo'n avond van al dat springen!

Verder is hier hier behoorlijk grauw... Zou de zon nog wel komen? Vraag het me af...

Gisteren heerlijk dagje gehad. 's Ochtends planten gehaald voor de tuin en 's middags kwam mijn vader om samen met vriend heel de tuin te doen. Ook kwam de werkster 's middags. Heerlijk.... ik zat op de bank de fles te geven terwijl voor- en achter m'n tuintje gedaan werden en m'n huis werd schoongemaakt. Ik voelde me net een prinsesje.

Hoe doen jullie het met de kleintjes in de zon? Had Veerle in de Baby Bjorn meegenomen ( 10 min, hond uitlaten) maar dan komt dus wel de zon op haar bolletje. Had geen mutsje op gedaan. En flesje heb ik in de achtertuin gegeven, wel in de schaduw. Mogen baby'tjes helemaal niet in de zon, of een beetje? Weet dit eigenlijk helemaal niet...
Konela, babietjes uit de zon houden is best lastig, en hoe doen ze dat dan in warme landen. Die kinderen liggen ook de hele dag in de warmte. Ik doe Mila wel een mutsje op, gewoon zo'n katoenen. Als je gaat wandelen met de wagen kun je een hydrofiel over de kap leggen zodat je een soort hemeltje creeert. Jij kan de baby dan niet meer zien, maar de zon ook niet. Op www.easy2travel.nl hebben ze speciale zonnekleding en op www.odiezon.nl ook. Seppe heeft vorig jaar zo'n zonnehoedje op gehad met zó'n flapje over zijn nek, zo'n tropenmuts zeg maar. En smeren met factor 50.

Veel plezier vanaaf Bagheera. Ik heb wel eens gehoord dat er heel veel muizen wonen in de keuken van Karel V. Een zoon van een klant van mij werkte daar in de keuken...
Ibbeltje, dan nemen de kat mee, mag zij ook eens uit eten

Zoon houden wij in principe uit de zon en anders heeft hij een petje op. Inderdaad een hydrofiel over de kap van de kinderwagen (een parapluutje staat op het boodschappenlijstje) en ik heb factor 50 zonnebrand gekocht.

Nou, ik ga snel verder met van alles en nog wat. Overigens heeeeeerlijk gesport!
Goedemorgen

Ik ben gisteren ook heel de dag buiten geweest met zoonlief. Wel zo dat zijn hoofd constant in de schaduw ligt van de kap of van iets anders. Verder had ik gewoon shirt en broek die bedekkend waren dus kon volgens mij geen kwaad.

Om half 6 nog een rondje in de baby bjorn wezen doen maar dan is de zon niet fel meer. De baby went zo alvast een klein beetje aan zonlicht vind ik. Bovendien heeft freek erg veel haar dat beschermt ook. Ik had nog niet eens aan een parasolletje gedacht. En een petje met nekbeschermer is wel handig voor tijdens de vakantie op Sicilie. Misschien ook maar eens op mijn verlanglijstje zetten.

Gisteren bij de HEMA 3 shirtjes en 2 broekjes voor freek gekocht voor de helft van de prijs. En het staat hem zo leuk!

Vandaag lekker aan het kokkerellen, morgen bij mijn moeder eten. Het is hier nu helaas grauw weer. Bah, maar morgen zou het weer mooier worden.
Bagheera, tandjes! Ik ben benieuwd!

En wat goed dat je gaat sporten..Had in een impulsieve bui die Zumba-dvd gedownload gister, haha...vreselijk. Ik zie mezelf al staan. Toch maar de crosstrainer uit de opslag halen dan...misschien morgen...of maandag...of volgende week.

Barrel hoe is het nu?

Ringel, flesje kv deed ik al voornamelijk omdat het kolven niet meer goed lukte. Dus gelukkig hoeft ze daar niet meer aan te wennen.

Konela super dat je het zo leuk hebt gehad. Wat hebben jullie gedaan.

Mara alles goed met jou? Heb Bride Wars gedownload na jouw berichtje en hij was best leuk toch?

Skoemp heb je die Huggies nog gekocht? En is het wat?

oppas vanavond! Hiephoi. We gaan lekker ergens eten en dan bij vrienden zitten. Erg veel zin in
Even een dansje! Meisje heeft vanacht wel liefst 5 uurtjes achter elkaar geslapen! Om 0.15 de laatste voeding en pas om 5.45 meldde ze zich weer. Volgens mij had ze nog langer kunnen slapen als ik niet was gaan kijken of alles nog goed was Ze lag toen namelijk lekker te pitten maar net toen ik weer mijn bed in stapte begon ze te pruttelen.

Nog een dansje! We hebben een nieuwe auto ofja nieuw we hadden nog geen auto dus het is meteen onze eerste auto. Met 6 maanden garantie dus ik hoop dat als wij ook zulke rare knallen dat mooi binnen de 6 maanden gebeurd.

@ Summer, Ik wilde je even zeggen dat ik het echt super goed vind dat je zo lang door gegaan bent. Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is om het besluit te nemen om te stoppen. Maar je hebt er wel echt alles aan gedaan. Toen ik twijfelde vond ik het ook heel erg lastig om een keuze te maken. Ik ben blij dat mijn productie toch opgang kwam, en meisje vrij snel aan de borst kon. Want van dat kolven werd ik echt helemaal simpel. Ik vind het dan ook super dat je het nog zolang geprobeerd hebt. Dat wilde ik je toch even meegeven.

Zo nu ga ik meisje eens uit bed halen dat inslaap huilen lukt haar niet. Update: Ik sta voor de deur en wie is er stil! Juist ja!

groetjes!
Nog een dansje (ik blijf maar dansen). Ik heb een prezwangerschapsbroek aan :-) En ik ben de afgelopen maand ongeveer 5 kilo afgevallen. Jippie!

En dan mijn allerlaatste dansje, ik heb een manier gevonden om mijn hondje toch aan de wagen te laten lopen. Ik ben vandaag met de gentle leader gaan trainen en hij liep als een mak lammetje naast mij.

Zo met al die dansjes zullen de kilo's er ook wel af vliegen
Ach ja bride wars was wel grappig Maar toch echt meer een vriendinnen film. Hihi tel daar bij op dat we alleen met twee meilige meiden in de supergrote bioscoopzaal zaten en het gevoel van vrouwenfilm is compleet.
Whaaa Mara ik ben jaloers.

Jij was ook behoorlijk wat aangekomen toch of niet? Ik pas echt nog geen enkele broek en ik baal ervan. Het gekke is dat ik mezelf in de spiegel helemaal niet zo dik vind, maar mijn broeken vertellen me toch iets anders.

Het ligt gewoon aan die broeken. Punt.

En wat goed dat je hond zo goed mee wil wandelen met die leader. Hier gaat het alle kanten op haha.

En goedzo dat jij wel garantie hebt hahaha! Wat is het voor auto?
Ja het was gewoon zo'n mierzoete Amerikaanse film, maar niet vervelend om te kijken vond ik. Zaten wel leuke stukjes tussen.
En wat een lief berichtje voor mij Dankje!
Aangekomen Pff ja behoorlijk wat meer dan twintig kilo. Heel precies weet ik het niet want ik heb zelf geen weegschaal en ik woog mijzelf de laatste keer 3 weken voor de bevalling. Toen zat er 22 bij Maar ik heb het er nog lang niet af hoor. Ik heb mijzelf bij de afsluiting van de week nog maar een keertje op hun weegschaal gewogen en ik kwam op 10 kilo boven mijn normale gewicht uit. Dus ik heb nog wel een stukje te gaan en daarnaast mijn lichaam ziet er echt niet hetzelfde uit. En om je goed te laten voelen het was wel een van mijn grotere broeken en er zit een beetje stretch in. Oh en vergeet vooral de lekker flateuze muffin top niet
Als we het toch over gewicht hebben... Net bij de AH geweest en daar waren de Bossche bollen én in de bonus én ook nog 35% afgeprijsd. Tja, dan MOET je er wel 4 in je karretje leggen he. Plus een zak nacho-chips (die ik lekker met geraspte kaas in de over ga zetten voor vanavond).

Mén, wat heb ik een vreetbuien zeg. Ben wel ongesteld, zou het daar aan liggen...? En die arme man van me die eet lekker mee en is ook al wel wat kilootjes bijgekomen dankzij mij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven