Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MarindaH schreef:
15-08-2019 18:24
Echt, die haat naar OP-verwijderaars, ik snap het niet hoor. Ja, het is irritant, het topic bloedt dood. Dan ga je toch gewoon weer wat anders doen? Dat oproepen tot strenger straffen en bannen in het modtopic, dan moet je echt even je prioriteiten bijstellen hoor.
Dit. Het is een forum hè, geen groep familieleden of collega's waarmee je nog heel lang door één deur zult moeten. Je werkelijk druk maken omdit soort gedrag is verspilde energie.
Betty_Slocombe schreef:
15-08-2019 21:15
Nou, zeg dat. Door dit forum vraag ik me steeds vaker af of ik nog wel autist ben.
:HA:
MarindaH schreef:
15-08-2019 22:43
Tja, ik vind dat je je moet kunnen bedenken. Niet iedereen is zo'n diehard forummer dat ie van tevoren al kan inschatten hoe herkenbaar iets is of wordt. Je kan je toch vergissen, of er een paar uur later anders over denken? Of dat je herkend bent en moet wachten tot er een mod is die je wil helpen. Dan zou ik ook gaan wissen hoor.

Het is ook technisch makkelijk om een bedenktijd in te stellen waarbinnen je wel de OP kan aanpassen. En als iets daarna nog herkenbaar is dan zijn daar de modderaars voor om je daarbij te helpen. En dat zal, op basis van de OP's die ik zag verdwijnen misschien in 1-100ste van de gevallen zijn.

Een post aanpassen is wat anders als de OP verwijderen. Als je de OP verwijdert sla je de grond weg onder het topic en alle reacties. Behalve dat het respectloos is naar de forummers doe je afbreuk aan het basisprincipe van een forum. De basis van een forum zijn de topics en de basis van elk topic is de OP. Wat is er dan op tegen om 'Ja, maar foei' te wijzigen in 'nee, tenzij'?

Juist omdat het respectloos is en de kernwaarde van het forum onderuit haalt, vind ik dit een stuk irritanter dan tien kiki's in de zijlijn.
Prinses Christina is overleden. 🥀
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
16-08-2019 09:21
72 pas.
Vuile kutziekte :purple:
There is always something happening, and it's usually right now
yasmijn schreef:
16-08-2019 09:21
Och.....
72.......
Bah.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Veel te jong... :-(

Die swannie die ineens overal opduikt, die doet mij sterk denken aan een (vrij onterecht) gepermabande...
R.I.P Christina :rose:
Zijn er onterechte gepermabanden dan?
Marana schreef:
16-08-2019 11:03
Veel te jong... :-(

Die swannie die ineens overal opduikt, die doet mij sterk denken aan een (vrij onterecht) gepermabande...
Zij is in ieder geval uitgesproken.
PoesinBoots schreef:
16-08-2019 12:22
Zijn er onterechte gepermabanden dan?
Vrij onterecht.......
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
16-08-2019 12:30
Vrij onterecht.......

Oh. Dat is anders ja. Ken ik ook niet.
Ik kan gewoon niet verzinnen wat ik voor vanavond moet koken. Zo irritant.
RIP Christina. Inderdaad veel te jong. Ze heeft in ieder geval een vrijgevochten leven buiten het Koningshuis geleefd en kunnen doen en laten wat ze wilde zonder het keurslijf. :rose:
Solomio schreef:
16-08-2019 12:30
Vrij onterecht.......
Dit.... Dus
Orișa schreef:
16-08-2019 12:34
Ik kan gewoon niet verzinnen wat ik voor vanavond moet koken. Zo irritant.
Koken? Het is vakantie, hoor 8-)
broekrok schreef:
16-08-2019 12:51
Koken? Het is vakantie, hoor 8-)
Daarom moet er nog wel gegeten worden :P
Orișa schreef:
16-08-2019 12:58
Natuurlijk maar dat kan heel goed zonder te koken :P
Orișa schreef:
16-08-2019 12:58
Spaghetti met tomatensaus zonder extra groenten. Krijg je een blij kind van. Of een blikje tomatenpuree: goedkope maaltijd waar je lang over doet. Je zou het zelfs een diner kunnen noemen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
broekrok schreef:
16-08-2019 12:59
Natuurlijk maar dat kan heel goed zonder te koken :P
Duur.....
Oudblond schreef:
16-08-2019 13:00
Spaghetti met tomatensaus zonder extra groenten. Krijg je een blij kind van. Of een blikje tomatenpuree: goedkope maaltijd waar je lang over doet. Je zou het zelfs een diner kunnen noemen!
Spaghetti eten we morgen. Zondag zuurkool en dan vakantie.

Misschien dat ik pita gyros bestel. Goedkoop en meer dan genoeg om een puber te vullen.
Orișa schreef:
16-08-2019 13:01
Duur.....
Nee, hoeft niet uit eten of bestellen. Wel zelf iets maken maar dat kan heel goed zonder te koken!
Orișa schreef:
16-08-2019 13:02
Spaghetti eten we morgen. Zondag zuurkool en dan vakantie.

Misschien dat ik pita gyros bestel. Goedkoop en meer dan genoeg om een puber te vullen.
Hier wordt het kibbeling van de visboer met sla en frietjes. Ik haal vis terwijl man friet bakt. Gyros gaat op het lijstje want dat is lang geleden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
broekrok schreef:
16-08-2019 13:12
Nee, hoeft niet uit eten of bestellen. Wel zelf iets maken maar dat kan heel goed zonder te koken!
Wij hoeven niks te verzinnen he, Broekrok? 😅
Geen bijzonderheden
broekrok schreef:
16-08-2019 13:12
Eten maken = koken = hel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven