Netflix Deel 5!

zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix

Veel lees-en schrijfplezier!!

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
vrijdag 16 augustus 2019 om 17:11
vrijdag 16 augustus 2019 om 19:23
Derde seizoen La Casa de Papel gekeken. Wat een tegenvaller. Echt met de haren erbij getrokken, vind ik. Meer van hetzelfde. Bovendien wordt het allemaal steeds extremer en over de top. Seizoen 1 en 2 vond ik geweldig, maar daar had het wat mij betreft bij kunnen blijven. Met moeite uitgekeken en als er een vierde seizoen komt, ga ik niet eens meer kijken denk ik.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 16 augustus 2019 om 19:26
Dat vreesde ik al, daarom niet gekeken en de reacties hier bevestigen mijn gevoel. Zo jammer dat ze een goede serie zo uitrekken dat het niet goed meer is.Elmervrouw schreef: ↑16-08-2019 19:23Derde seizoen La Casa de Papel gekeken. Wat een tegenvaller. Echt met de haren erbij getrokken, vind ik. Meer van hetzelfde. Bovendien wordt het allemaal steeds extremer en over de top. Seizoen 1 en 2 vond ik geweldig, maar daar had het wat mij betreft bij kunnen blijven. Met moeite uitgekeken en als er een vierde seizoen komt, ga ik niet eens meer kijken denk ik.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 17 augustus 2019 om 08:05
Ja begrijp ik! Ik dacht dat ik de serie uitgekeken had, toen een half jaar geleden onverwacht het laatste seizoen erop kwam. Dat was het beste seizoen van allemaal!Kwebbeltje91 schreef: ↑15-08-2019 17:34Bates Motel helemaal uitgekeken net.
Ik ben er nog wat stil van.

zaterdag 17 augustus 2019 om 08:09
Helemaal met je eens! En volgens mij zag ik ook ergens staan dat deze maand Psycho op netflix komt.
Ik heb ook veel filmpjes op youtube gekeken. Bloopers enzo. Dat maakt het wat luchtiger

Enne.. Ik heb ook wel een zwak voor Dylan hoor

zaterdag 17 augustus 2019 om 09:24
Bijna iedereen heeft het wel, netflix!
Ik heb het een jaar nu, en kan zowat niet meer zonder. Eigenlijk best wel erg toch?
Ik heb nog heel wat series die ik wil gaan bekijken. Maar ik ben benieuwd wat jullie allemaal al gekeken hebben, of graag nog willen zien! Films en series, allebij welkom.
Zelf kijk ik: stranger things, the vampire diaries voor de 2e keer, oitnb ben ik weer aan het op pakken.
Mijn favoriete film: to all the boys i loved before.
Kom maar op!
Ik heb het een jaar nu, en kan zowat niet meer zonder. Eigenlijk best wel erg toch?
Ik heb nog heel wat series die ik wil gaan bekijken. Maar ik ben benieuwd wat jullie allemaal al gekeken hebben, of graag nog willen zien! Films en series, allebij welkom.
Zelf kijk ik: stranger things, the vampire diaries voor de 2e keer, oitnb ben ik weer aan het op pakken.
Mijn favoriete film: to all the boys i loved before.
Kom maar op!

zaterdag 17 augustus 2019 om 23:57
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar er zijn er dus meer die er zo over denken?lollypopje schreef: ↑16-08-2019 19:26Dat vreesde ik al, daarom niet gekeken en de reacties hier bevestigen mijn gevoel. Zo jammer dat ze een goede serie zo uitrekken dat het niet goed meer is.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 18 augustus 2019 om 00:25
Ik vond dat de laatste afleveringen het toch wel weer spannend maakten. Maar wel uitgemolken inderdaad.Elmervrouw schreef: ↑17-08-2019 23:57Ik heb niet het hele topic gelezen, maar er zijn er dus meer die er zo over denken?
Ik geloof dat het nieuwe seizoen van vis a vis eind deze maand al erop staat.
...

zondag 18 augustus 2019 om 04:55

zondag 18 augustus 2019 om 08:19
Ja 30 augustus volgens mij.
Ik ben ook wel benieuwd naar het nieuwe seizoen van 13 reasons why.
zondag 18 augustus 2019 om 17:30
Oh echt? Komt er een seizoen3? Wanneer begint die?Kwebbeltje91 schreef: ↑18-08-2019 08:19Ja 30 augustus volgens mij.
Ik ben ook wel benieuwd naar het nieuwe seizoen van 13 reasons why.

zondag 18 augustus 2019 om 19:16
ik heb overigens ook videoland en npo, daar kijk ik ook nog wel es wat op. ik heb beiden genomen toen ik een nieuw seizoen wou kijken van een serie die ik op netflix had gezien, npo nam ik destijds voor springvloed en videoland laatst voor het 5e seizoen van the blacklist. ik heb nl geen nederlandse tv, dus kon beide niet op de tv volgen toen het daarop was. en zowel het songfestival als het vrouwenvoetbal heb ik ook op npo gekeken destijds

zondag 18 augustus 2019 om 19:23
Ik vond het hetzelfde als jij van dit seizoen, ben toch wel nieuwsgierig naar het vervolg dat dan weer wel.Elmervrouw schreef: ↑16-08-2019 19:23Derde seizoen La Casa de Papel gekeken. Wat een tegenvaller. Echt met de haren erbij getrokken, vind ik. Meer van hetzelfde. Bovendien wordt het allemaal steeds extremer en over de top. Seizoen 1 en 2 vond ik geweldig, maar daar had het wat mij betreft bij kunnen blijven. Met moeite uitgekeken en als er een vierde seizoen komt, ga ik niet eens meer kijken denk ik.

zondag 18 augustus 2019 om 19:42
Vervolg.
Ik ben nu bezig en vind hem weer goed.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

zondag 18 augustus 2019 om 19:43
Ok, dan moet ik deel 1 ook maar even opfrissen!