Ex vriend terug?

18-08-2019 14:55 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor graag jullie tips en ervaringen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-08-2019 22:40
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
97.27% gewijzigd
Ben je nou zwanger of niet? Je eerste prio lijkt me dan kijken wat je daar mee wil. Houden of weghalen...

Laat deze jongen los. Hij wil niet meer. Maar hij wil wel nog af en toe neuken en dat is voor jou juist niet goed.

Als je het kind houdt doe dat dan voor jezelf en niet om hem terug te krijgen. Regel alles goed voor de baby.
drie positieve zwangerschapstesten? wie zijn er nu allemaal zwanger? en weet de aanstaande vader dit al?
Hij heeft het uitgemaakt omdat hij met een ander aan het klooien is. Jij laat hem ook nog merken dat je beschikbaar bent, dus hij zou lekker door kunnen gaan met klooien met jullie beiden.

En jij bent zwanger.

Is dat de samenvatting?
abracadabra schreef:
18-08-2019 19:09
Ben je nou zwanger of niet? Je eerste prio lijkt me dan kijken wat je daar mee wil. Houden of weghalen...

Laat deze jongen los. Hij wil niet meer. Maar hij wil wel nog af en toe neuken en dat is voor jou juist niet goed.

Als je het kind houdt doe dat dan voor jezelf en niet om hem terug te krijgen. Regel alles goed voor de baby.
Eens.

Daarbij zul je het hem toch ook moeten vertellen, ook als hij je niet terug wil.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
hoe oud ben je?
heb je je ex erin geluisd met die zwangerschap? dat zal iedereen namelijk denken
een ongewenste zwangerschap kan je ook beeindigen.
.
anoniem_389541 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 20:55
99.76% gewijzigd
.
99.24% gewijzigd
Seks is geen actie die laat zien dat hij nog om je geeft. Sterker nog, als hij echt om je zou geven had hij juist geen seks met je gehad.
[q
99.15% gewijzigd
SophieMarielle schreef:
18-08-2019 19:24
De kans is groot. Ik ga aankomende week hiervoor ook naar de dokter om het echt 100% zeker te weten.
Vind het lastig om hem los te laten en zeker door alles wat er is gebeurd. Het is namelijk iets waar wij samen voor gekozen hebben, maar ik snap je punt.
Zou het kind zeker niet alleen houden om hem hiermee terug te proberen te krijgen, want dat is zeker niet wat ik zou willen. Hij/zij is op dit moment ook mijn prioriteit.
Lijkt me ook met 3 positieve testen.
SophieMarielle schreef:
De kans is groot. Ik ga aankomende week hiervoor ook naar de dokter om het echt 100% zeker te weten.
Vind het lastig om hem los te laten en zeker door alles wat er is gebeurd. Het is namelijk iets waar wij samen voor gekozen hebben, maar ik snap je punt.
Zou het kind zeker niet alleen houden om hem hiermee terug te proberen te krijgen, want dat is zeker niet wat ik zou willen. Hij/zij is op dit moment ook mijn prioriteit.

Zou je het kind wel willen houden als je hem er niet mee terug krijgt?
S-Meds schreef:
18-08-2019 19:22
hoe oud ben je?
heb je je ex erin geluisd met die zwangerschap? dat zal iedereen namelijk denken
een ongewenste zwangerschap kan je ook beeindigen.
Ik ben 21 jaar.
En nee wij hebben hier samen voor gekozen.
[
anoniem_389541 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 20:56
99.56% gewijzigd
SophieMarielle schreef:
Het is namelijk iets waar wij samen voor gekozen hebben, maar ik snap je punt.
Dus jullie kozen samen voor die zwangerschap?
julius schreef:
18-08-2019 19:27
Zou je het kind wel willen houden als je hem er niet mee terug krijgt?
Ja. Dit is iets waar ik erg lang over nagedacht heb, maar ik zou hem/haar niet weg laten halen ongeacht of ik dit samen met hem of alleen moet doen.
dus hij maakt het uit want hij wil iets met een ander
jij dringt je aan hem op en “vergeet” de pil
je doet drie positieve testen en je vertelt hem dit
hij reageert emotioneel en jij denkt dat hij nog wat voor je voelt
en er is seks

en nu denk je natuurlijk dat de rest van je leven een roze sprookje is met je droomman en je doombaby
maar het is een nachtmerrie. Hij wil je niet, daarom is het uit. Dat is geen (ECHT NUL) basis om een kind in te brengen. Je kind mag nooit een wanhoopsdaad zijn van moeder om vader te behouden dat wordt 1 groot drama.

Stop met egoistisch zijn en ga voor een overtijdbehandeling en ga zelf in behandeling want dit is best raar gedrag
swannie12 schreef:
18-08-2019 19:29
Dus jullie kozen samen voor die zwangerschap?
Wij hebben een paar maanden geleden inderdaad ervoor gekozen dat als het zou gebeuren het prima was. We hebben besloten om te stoppen met de pil en andere voorbehoedsmiddelen.
Wat wil jij met de zwangerschap?
Hij wil jou niet meer, jullie hebben nog breakupsex, moet je zelf weten maar dan heb je gewoon langer last van de breuk.
Blokkeren, uithuilen en opnieuw beginnen.
Ook als je de zwangerschap verder wil laten gaan. Eerst drie maanden rust. Van hem.
SophieMarielle schreef:
18-08-2019 19:27
Ik ben 21 jaar.
En nee wij hebben hier samen voor gekozen.
hij ging met je naar bed en jullie besloten om samen voor een “kindje” te gaan? dat is raar omdat hij het net had uitgemaakt
natuurlijk wil hij geen kind met je, hij had het uitgemaakt schrijf je
S-Meds schreef:
18-08-2019 19:30
dus hij maakt het uit want hij wil iets met een ander
jij dringt je aan hem op en “vergeet” de pil
je doet drie positieve testen en je vertelt hem dit
hij reageert emotioneel en jij denkt dat hij nog wat voor je voelt
en er is seks

en nu denk je natuurlijk dat de rest van je leven een roze sprookje is met je droomman en je doombaby
maar het is een nachtmerrie. Hij wil je niet, daarom is het uit. Dat is geen (ECHT NUL) basis om een kind in te brengen. Je kind mag nooit een wanhoopsdaad zijn van moeder om vader te behouden dat wordt 1 groot drama.

Stop met egoistisch zijn en ga voor een overtijdbehandeling en ga zelf in behandeling want dit is best raar gedrag
Zoals ik al vaker hier heb gezegd het is iets waar wij SAMEN voor hebben gekozen, dus nee ik heb hem er niet 'ingeluisd' door te stoppen met de pil. Wij hebben hier meerdere gesprekken over gehad en er op dat moment voor gekozen dat wij SAMEN een gezinnetje wouden.
en zoals ik ook al net zei een baby is niet iets om een man mee terug te krijgen.

Dus lees even voordat je reageert, want aan deze reactie heb ik niks (ECHT NUL)
SophieMarielle schreef:
18-08-2019 19:33
Zoals ik al vaker hier heb gezegd het is iets waar wij SAMEN voor hebben gekozen, dus nee ik heb hem er niet 'ingeluisd' door te stoppen met de pil. Wij hebben hier meerdere gesprekken over gehad en er op dat moment voor gekozen dat wij SAMEN een gezinnetje wouden.
en zoals ik ook al net zei een baby is niet iets om een man mee terug te krijgen.

Dus lees even voordat je reageert, want aan deze reactie heb ik niks (ECHT NUL)
hij heeft het uitgemaakt, hij wil geen gezinnetje met je
je had gewoon de pil moeten gebruiken
je mag dit een kind niet aandoen
S-Meds schreef:
18-08-2019 19:31
hij ging met je naar bed en jullie besloten om samen voor een “kindje” te gaan? dat is raar omdat hij het net had uitgemaakt
Voordat hij het uitmaakte hadden wij een relatie.
In deze relatie hebben wij toekomstplannen besproken.
Na een tijdje in deze relatie hebben wij hier toen voor gekozen.

Je haalt de dingen een beetje door elkaar heen.
SophieMarielle schreef:
18-08-2019 19:30
Wij hebben een paar maanden geleden inderdaad ervoor gekozen dat als het zou gebeuren het prima was. We hebben besloten om te stoppen met de pil en andere voorbehoedsmiddelen.
Dus met een onstabiele relatie kies je voor een kind.
Het klinkt niet goed allemaal.
Jij lijkt me niet geschikt om moeder te worden op dit moment.
Of hoop je, dat hij zich bedenkt en je al huilend in de armen valt nu jij zwanger bent van jullie wondertje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven