Ex vriend terug?
zondag 18 augustus 2019 om 19:36
Jij bent echt irritant.
VOOR DAT HET UIT WAS HEBBEN WIJ BESLOTEN OM VOOR EEN KINDJE TE GAAN.
DIT IS DUS NIET BESLOTEN NADAT HET UIT WAS.
WIJ WOUDEN SAMEN EEN GEZINNETJE EN EEN TOEKOMST.
ALLEMAAL BESLOTEN VOORDAT HET UIT WAS.
DUS NEE NIET NADAT HET UIT WAS
EN NEE HEB HEM OOK NIET ER INGELUISD
HET WAS EEN GEZAMELIJK BESLUIT.
zondag 18 augustus 2019 om 19:37
hoe lang ben je al zwanger?SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:35Voordat hij het uitmaakte hadden wij een relatie.
In deze relatie hebben wij toekomstplannen besproken.
Na een tijdje in deze relatie hebben wij hier toen voor gekozen.
Je haalt de dingen een beetje door elkaar heen.
je gaat toch niet op je 21 in een tweejarige relatie besluiten om een gezin te krijgen?
het is ook wel heel toevallig allemaal dat je nu ineens zwanger bent
ben je wel in staat om in je eentje een kind groot te brengen? heb je een baan en een huis?
zondag 18 augustus 2019 om 19:38
ik geloof er niks vanSophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:36Jij bent echt irritant.
VOOR DAT HET UIT WAS HEBBEN WIJ BESLOTEN OM VOOR EEN KINDJE TE GAAN.
DIT IS DUS NIET BESLOTEN NADAT HET UIT WAS.
WIJ WOUDEN SAMEN EEN GEZINNETJE EN EEN TOEKOMST.
ALLEMAAL BESLOTEN VOORDAT HET UIT WAS.
DUS NEE NIET NADAT HET UIT WAS
EN NEE HEB HEM OOK NIET ER INGELUISD
HET WAS EEN GEZAMELIJK BESLUIT.
zondag 18 augustus 2019 om 19:39
Nee dit is niet wat ik verwacht.
Ik ben tegen abortus en dat soort dingen vanwege meerdere dingen.
Dus ik zou mijn kind niet weghalen nee.
En ja ik heb een gesprek met hem gehad en ook verteld dat ik niks van hem verwacht en hij vertelde dat hij wel zijn bijdrage hierbij wil leveren, nja prima. Voor de rest verwacht ik niks.
zondag 18 augustus 2019 om 19:41
ik denk het wel want in je omgeving zal dit ook vragen oproepen
waarom ben je tegen abortus?SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:39Nee dit is niet wat ik verwacht.
En ja ik heb een gesprek met hem gehad en ook verteld dat ik niks van hem verwacht en hij vertelde dat hij wel zijn bijdrage hierbij wil leveren, nja prima. Voor de rest verwacht ik niks.
Het is nog geen kind, nog lang niet.SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:39Nee dit is niet wat ik verwacht.
Waarom ben je tegen abortus?
zondag 18 augustus 2019 om 19:44
Hou je inderdaad maar klaar, opstartster.
Je zal immers de komende 18 à 19 jaar vragen krijgen uit heel je omgeving en alle ouders van klasgenootjes waarom je in 's hemelsnaam terwijl het uit was nog in bed ging liggen met je ex zonder voorbehoedsmiddelen.
En waarom je in 's hemelsnaam zo graag op je 21ste alleenstaande moeder werd.
En als ze het niet letterlijk aan jou persoonlijk vragen dan denken ze het wel of dan kunnen ze alleen maar je dochter als "kneusje" zien en denken "arm schaap".
zondag 18 augustus 2019 om 19:44
en god vindt het geen probleem dat je een kind niks te bieden hebt?
zondag 18 augustus 2019 om 19:45
die hele OP gaat alleen maar over ex niet over het kind, TO heeft geen idee. Ze is alleen maar bezig haar ex terug te krijgen. Met behulp van de zwangerschap, de baby is bijzaakjustagirly schreef: ↑18-08-2019 19:44Heb je wel een idee hoe ontzettend zwaar het is om een kind alleen op te voeden??
zondag 18 augustus 2019 om 19:45
Dit alles is gebeurd voordat het uit is.Marnamai schreef: ↑18-08-2019 19:44Hou je inderdaad maar klaar, opstartster.
Je zal immers de komende 18 à 19 jaar vragen krijgen uit heel je omgeving en alle ouders van klasgenootjes waarom je in 's hemelsnaam terwijl het uit was nog in bed ging liggen met je ex zonder voorbehoedsmiddelen.
En waarom je in 's hemelsnaam zo graag op je 21ste alleenstaande moeder werd.
En als ze het niet letterlijk aan jou persoonlijk vragen dan denken ze het wel of dan kunnen ze alleen maar je dochter als "kneusje" zien en denken "arm schaap".
De positieve zwangerschapstests zijn allemaal daarvoor al gedaan dus nee het is niet van nadat het uit is.
Snap dat het misschien zo overkwam, maar ik ben zwanger (?) geraakt voordat het uit was en niet erna.
zondag 18 augustus 2019 om 19:47
waarom zet je een vraagteken achter zwanger. Heb je nu drie keer positief getest of hang je een verhaal op om aandacht te krijgen van je exSophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:45Dit alles is gebeurd voordat het uit is.
De positieve zwangerschapstests zijn allemaal daarvoor al gedaan dus nee het is niet van nadat het uit is.
Snap dat het misschien zo overkwam, maar ik ben zwanger (?) geraakt voordat het uit was en niet erna.
Hoe lang weet je al dat je zwanger bent?SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:29Ja. Dit is iets waar ik erg lang over nagedacht heb, maar ik zou hem/haar niet weg laten halen ongeacht of ik dit samen met hem of alleen moet doen.
Ik zou er nog eens over nadenken.
Allereerst leuk dat jij mij beter denkt te kennen dan ikzelf?
Ja ik weet dat het super zwaar zou worden. maar dat is wel wat ik voor mijn kindje over heb.
En zoals ik al eerder heb aangegeven is mijn ex niet mijn prioriteit atm.
Mocht je wel neuken dan voor het huwelijk?
zondag 18 augustus 2019 om 19:48
Hij zei blijkbaar ook dat hij een gezinnetje wilde met jou en je kindje. Hoe is dat gegaan?SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:39En ja ik heb een gesprek met hem gehad en ook verteld dat ik niks van hem verwacht en hij vertelde dat hij wel zijn bijdrage hierbij wil leveren, nja prima. Voor de rest verwacht ik niks.
zondag 18 augustus 2019 om 19:49
Je eerste prioriteit zou jezelf moeten zijn.SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:47Allereerst leuk dat jij mij beter denkt te kennen dan ikzelf?
Ja ik weet dat het super zwaar zou worden. maar dat is wel wat ik voor mijn kindje over heb.
En zoals ik al eerder heb aangegeven is mijn ex niet mijn prioriteit atm.
zondag 18 augustus 2019 om 19:49
Hoe zou ik op deze manier aandacht van mijn ex moeten krijgen? Wat schiet ik ermee op om iets te vragen op een site en waarom zou ik daarmee aandacht willen?