Ex vriend terug?
zondag 18 augustus 2019 om 19:09
Ben je nou zwanger of niet? Je eerste prio lijkt me dan kijken wat je daar mee wil. Houden of weghalen...
Laat deze jongen los. Hij wil niet meer. Maar hij wil wel nog af en toe neuken en dat is voor jou juist niet goed.
Als je het kind houdt doe dat dan voor jezelf en niet om hem terug te krijgen. Regel alles goed voor de baby.
Laat deze jongen los. Hij wil niet meer. Maar hij wil wel nog af en toe neuken en dat is voor jou juist niet goed.
Als je het kind houdt doe dat dan voor jezelf en niet om hem terug te krijgen. Regel alles goed voor de baby.
zondag 18 augustus 2019 om 19:14
Eens.abracadabra schreef: ↑18-08-2019 19:09Ben je nou zwanger of niet? Je eerste prio lijkt me dan kijken wat je daar mee wil. Houden of weghalen...
Daarbij zul je het hem toch ook moeten vertellen, ook als hij je niet terug wil.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 18 augustus 2019 om 19:26
Lijkt me ook met 3 positieve testen.SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:24De kans is groot. Ik ga aankomende week hiervoor ook naar de dokter om het echt 100% zeker te weten.
Vind het lastig om hem los te laten en zeker door alles wat er is gebeurd. Het is namelijk iets waar wij samen voor gekozen hebben, maar ik snap je punt.
Zou het kind zeker niet alleen houden om hem hiermee terug te proberen te krijgen, want dat is zeker niet wat ik zou willen. Hij/zij is op dit moment ook mijn prioriteit.
zondag 18 augustus 2019 om 19:27
SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:24De kans is groot. Ik ga aankomende week hiervoor ook naar de dokter om het echt 100% zeker te weten.
Vind het lastig om hem los te laten en zeker door alles wat er is gebeurd. Het is namelijk iets waar wij samen voor gekozen hebben, maar ik snap je punt.
Zou het kind zeker niet alleen houden om hem hiermee terug te proberen te krijgen, want dat is zeker niet wat ik zou willen. Hij/zij is op dit moment ook mijn prioriteit.
Zou je het kind wel willen houden als je hem er niet mee terug krijgt?
zondag 18 augustus 2019 om 19:27
zondag 18 augustus 2019 om 19:29
Dus jullie kozen samen voor die zwangerschap?SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:24Het is namelijk iets waar wij samen voor gekozen hebben, maar ik snap je punt.
zondag 18 augustus 2019 om 19:29
zondag 18 augustus 2019 om 19:30
dus hij maakt het uit want hij wil iets met een ander
jij dringt je aan hem op en “vergeet” de pil
je doet drie positieve testen en je vertelt hem dit
hij reageert emotioneel en jij denkt dat hij nog wat voor je voelt
en er is seks
en nu denk je natuurlijk dat de rest van je leven een roze sprookje is met je droomman en je doombaby
maar het is een nachtmerrie. Hij wil je niet, daarom is het uit. Dat is geen (ECHT NUL) basis om een kind in te brengen. Je kind mag nooit een wanhoopsdaad zijn van moeder om vader te behouden dat wordt 1 groot drama.
Stop met egoistisch zijn en ga voor een overtijdbehandeling en ga zelf in behandeling want dit is best raar gedrag
en er is seks
en nu denk je natuurlijk dat de rest van je leven een roze sprookje is met je droomman en je doombaby
maar het is een nachtmerrie. Hij wil je niet, daarom is het uit. Dat is geen (ECHT NUL) basis om een kind in te brengen. Je kind mag nooit een wanhoopsdaad zijn van moeder om vader te behouden dat wordt 1 groot drama.
Stop met egoistisch zijn en ga voor een overtijdbehandeling en ga zelf in behandeling want dit is best raar gedrag
zondag 18 augustus 2019 om 19:31
hij ging met je naar bed en jullie besloten om samen voor een “kindje” te gaan? dat is raar omdat hij het net had uitgemaaktSophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:27Ik ben 21 jaar.
En nee wij hebben hier samen voor gekozen.
zondag 18 augustus 2019 om 19:33
Zoals ik al vaker hier heb gezegd het is iets waar wij SAMEN voor hebben gekozen, dus nee ik heb hem er niet 'ingeluisd' door te stoppen met de pil. Wij hebben hier meerdere gesprekken over gehad en er op dat moment voor gekozen dat wij SAMEN een gezinnetje wouden.S-Meds schreef: ↑18-08-2019 19:30dus hij maakt het uit want hij wil iets met een ander
en er is seks
en zoals ik ook al net zei een baby is niet iets om een man mee terug te krijgen.
Dus lees even voordat je reageert, want aan deze reactie heb ik niks (ECHT NUL)
zondag 18 augustus 2019 om 19:35
hij heeft het uitgemaakt, hij wil geen gezinnetje met jeSophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:33Zoals ik al vaker hier heb gezegd het is iets waar wij SAMEN voor hebben gekozen, dus nee ik heb hem er niet 'ingeluisd' door te stoppen met de pil. Wij hebben hier meerdere gesprekken over gehad en er op dat moment voor gekozen dat wij SAMEN een gezinnetje wouden.
en zoals ik ook al net zei een baby is niet iets om een man mee terug te krijgen.
Dus lees even voordat je reageert, want aan deze reactie heb ik niks (ECHT NUL)
je had gewoon de pil moeten gebruiken
je mag dit een kind niet aandoen
Voordat hij het uitmaakte hadden wij een relatie.
In deze relatie hebben wij toekomstplannen besproken.
Na een tijdje in deze relatie hebben wij hier toen voor gekozen.
Je haalt de dingen een beetje door elkaar heen.
Dus met een onstabiele relatie kies je voor een kind.SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 19:30Wij hebben een paar maanden geleden inderdaad ervoor gekozen dat als het zou gebeuren het prima was. We hebben besloten om te stoppen met de pil en andere voorbehoedsmiddelen.
Het klinkt niet goed allemaal.
Jij lijkt me niet geschikt om moeder te worden op dit moment.
Of hoop je, dat hij zich bedenkt en je al huilend in de armen valt nu jij zwanger bent van jullie wondertje?