Ex vriend terug?
zondag 18 augustus 2019 om 20:14
maar:SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 20:11Nee ik heb afgelopen week contact gelegd met een jurist.
Ten eerste omdat ik graag wilde weten welke mogelijkheden er waren.
Wat als hij het kind wilt erkennen? Wat als hij dit niet wilt enz.
je moet nog naar de huisarts zeg je omdat je niet zeker weet of je zwanger bent
en
ondanks drie testen kan je niet zeggen hoelang je zwanger bent
ik snap het niet, je schrijft het warrig op of het klopt niet
zondag 18 augustus 2019 om 20:15
en heb je al gekeken of er plek is in de kinderopvang en hoe je dat financieel gaat doen?
heb je een vast baan? moet je niet naar school om je kind een betere toekomst te geven?
zondag 18 augustus 2019 om 21:33
Dus je bent al een tijdje zwanger, in ieder geval al zolang dat je moeder iets aan je zag.
En je bent bij de jurist geweest maar hebt geen idee wanneer je laatste menstruatie was ofzo.
Het is goed dat je nadenkt. Het gaat over minimaal 2 mensenlevens, van jou en het eventuele kind.
Dat je nu bijzonder weinig te bieden hebt.
Emotioneel
Nog niet volwassen
Geen baan, carrière.
Het kan allemaal goed komen, natuurlijk. De kans dat je de eerste tien jaar nog bij je moeder woont, op bijstand niveau is wel groot.
Je hoeft het niet te uit te dragen. Het is niet verplicht.
Sterker nog, ik vind dat je een heel aantal dingen op orde moet hebben wil je je kind goed tot volwassen kunnen begeleiden.
Als je dat niet kan, geen punt, volgende keer beter.
Die zwangerschap is ontstaan toen hij blijkbaar niet eerlijk was.
Heb je al een afspraak bij de huisarts en/of Film, die kunnen met je meedenken.
Meeste moeders van vrouwen van 21 vinden en baby schattig. Tot de baby jaren en jaren blijft wonen.
Sterkte, je hebt vast last van hormonen, moeilijk helder denken. Maak een lijst met wat belangrijk is voor jou. Wat er kan en wat niet.
En je bent bij de jurist geweest maar hebt geen idee wanneer je laatste menstruatie was ofzo.
Het is goed dat je nadenkt. Het gaat over minimaal 2 mensenlevens, van jou en het eventuele kind.
Dat je nu bijzonder weinig te bieden hebt.
Emotioneel
Nog niet volwassen
Geen baan, carrière.
Het kan allemaal goed komen, natuurlijk. De kans dat je de eerste tien jaar nog bij je moeder woont, op bijstand niveau is wel groot.
Je hoeft het niet te uit te dragen. Het is niet verplicht.
Sterker nog, ik vind dat je een heel aantal dingen op orde moet hebben wil je je kind goed tot volwassen kunnen begeleiden.
Als je dat niet kan, geen punt, volgende keer beter.
Die zwangerschap is ontstaan toen hij blijkbaar niet eerlijk was.
Heb je al een afspraak bij de huisarts en/of Film, die kunnen met je meedenken.
Meeste moeders van vrouwen van 21 vinden en baby schattig. Tot de baby jaren en jaren blijft wonen.
Sterkte, je hebt vast last van hormonen, moeilijk helder denken. Maak een lijst met wat belangrijk is voor jou. Wat er kan en wat niet.
maandag 19 augustus 2019 om 06:54
Het feit dat je dit schrijft én de OP leeg gehaald heb bevestigt nóg eens mijn reactie. Gedraag je eens naar je leeftijd. Bewust voor een kind gaat op die leeftijd (want blijkbaar is hij jonger dan 21), in een instabiele relatie, vind ik heel kinderachtig ja.SophieMarielle schreef: ↑18-08-2019 20:14Thanks voor alle goed- en slechtbedoelde adviezen.
Ik snap dat jullie het leuk vinden achter je computer, maar voor mij is het meer dan dit.
Dank je wel en een fijne avond.
Normaliter zou ik dat niet gauw zeggen maar blijkbaar komt er een kind aan met een moeder die ze niet op een rijtje heeft. Je lijkt te denken dat dit kind je meal ticket gaat worden, je wraak actie op je ex. Gaat hem niet worden. Wat hem wel gaat worden is een baby die om de zoveel uur gevoed moet worden, schone luiers moet krijgen, verzorgd moet worden. Dan kan jij wel zeggen 'ik heb een vaste baan' maar dan ben ik tóch benieuwd hoe jij dat voor je ziet als baby 3 keer wakker wordt 'snachts en jij gewoon moet werken.
Want ik denk niet dat ex hier zin in heeft. En gelijk heeft hij, met de spelletjes die jij speelt. Maar succes er mee hoor.
maandag 19 augustus 2019 om 11:26
Ik vind het echt een beetje vreemd dat je bewust bezig bent met zwanger worden en er dan pas achter komt dat je zwanger bent door opmerkingen van je moeder. Je merkt toch dat je niet ongesteld wordt? En dan doe je direct een test omdat je bezig bent met zwanger worden...
En je hebt verschillende tests gedaan waarvan 3 positief en de rest negatief? Ben je wel echt zwanger of gebruik je dit om aandacht van je ex te krijgen?
Doe gewoon 1 zwangerschapstest. Als er 2 streepjes staan ben je zwanger en bel je een verloskundige (je hebt helemaal geen huisarts nodig in deze hoor, die kan niks voor je doen behalve ook een zwangerschapstest) en zo niet dan verbreek je per direct al het contact met je ex.
En je hebt verschillende tests gedaan waarvan 3 positief en de rest negatief? Ben je wel echt zwanger of gebruik je dit om aandacht van je ex te krijgen?
Doe gewoon 1 zwangerschapstest. Als er 2 streepjes staan ben je zwanger en bel je een verloskundige (je hebt helemaal geen huisarts nodig in deze hoor, die kan niks voor je doen behalve ook een zwangerschapstest) en zo niet dan verbreek je per direct al het contact met je ex.