Wij leven met chronische pijn - vervolg

zaterdag 27 juli 2019 om 21:50
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
zondag 18 augustus 2019 om 19:21
Ik heb nog een aantal adressen van de kerstactie.
Lientje ook, denk ik (want ik kreeg adressen van haar)
Maar als we allemaal onze verjaardagsdatum naar jou sturen, met ons eigen adres, dan komt het goed, toch?
Sterkte morgen Severus!
Later is nu

zondag 18 augustus 2019 om 20:04
Prima, maak ik een overzichtje.
Zal ik dan een week voor de verjaardag een berichtje uitdoen naar de deelnemers? Is dat genoeg tijd om een kaartje op tijd te sturen?

zondag 18 augustus 2019 om 20:21

zondag 18 augustus 2019 om 21:00
Jep. Dus nu kun je zowel je verjaardag als adres per pb sturen. Als je dat wil tenminsteYellowLemon schreef: ↑18-08-2019 20:57Een week voor de verjaardag kan Lise dan een groepsberichtje sturen met de jarige forummer en het adres.

zondag 18 augustus 2019 om 21:05

zondag 18 augustus 2019 om 21:30
Ik doe ook mee. Je krijgt een pb Lise.
Ik ben de tramadol aan het afbouwen, omdat ik deze al lang slik. Volgens zowel de neuroloog als huisarts deed deze toch niets meer.....
Ik kan jullie vertellen dat uit eigen onderzoek blijkt dat dat niet klopt. Wat een pijn!
Ik wilde het zelf ook afbouwen, vanwege de bijwerkingen.
Ik word er ook heel somber van. Ik vind het vooruitzicht van een levenlang aan de zware pijnstillers niet zo leuk.
Ik ben eerder al bij de pijnpoli geweest. Behalve de Tens en pijnstillers kunnen zij niets voor me doen.
Ik ben de tramadol aan het afbouwen, omdat ik deze al lang slik. Volgens zowel de neuroloog als huisarts deed deze toch niets meer.....
Ik kan jullie vertellen dat uit eigen onderzoek blijkt dat dat niet klopt. Wat een pijn!

Ik word er ook heel somber van. Ik vind het vooruitzicht van een levenlang aan de zware pijnstillers niet zo leuk.
Ik ben eerder al bij de pijnpoli geweest. Behalve de Tens en pijnstillers kunnen zij niets voor me doen.
zondag 18 augustus 2019 om 21:56
Zo is het nartjie! Post krijgen is leuk!
( tenzij het rekeningen ofzo zijn maar een kaartje met een leuk woordje erop is wel leuk)
Ik zal je ook een pb sturen met mijn verjaardag en adres Lise
Alleen uhm, wie regelt dan jouw verjaardag???
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zondag 18 augustus 2019 om 22:47
Vol valt op zich mee maar heb gewoon heel veel boeken, daar voel ik me heel erg fijn bij. Met de verhuizing heb ik een heleboel weggedaan.hemke schreef: ↑18-08-2019 12:06Ik ben na mijn vijftigste gestopt met mijn verjaardag vieren.
Was de eerste keer vreemd, niet thuis te zijn, man en ik zijn toen naar he5 museum geweest van de Valse Kunst.
Daar bewaar ik fijne herinneringen aan, vanaf die tijd ben ik nooit meer thuis gebleven.
Man viert het ook niet meer op de dag zelf, dochter is dezelfde dan jarig,kleinzoon een dag eerder.
Loesje,ik vind jouw dochter een doorzetter, zo kort na de operaties weer gaan werken.
Lise,succes bij de tuinwinkel.
Ik lees over volle kasten, meubels verzetten, ik kijk hier in het rond en besef dat ik het hoogst nodige in de kamers heb staan.
Ik heb tijdens de burn-out heel veel weg gedaan, ik had ruimte nodig in huis en dat heb ik nog steeds.
Weken achter een in de sleurhut maakt mij ook ontzettend kriegel en onrustig.
Twee weken kamperen is ook het maximale .
Wij gaan vanmiddag op bezoek, ik wil mijn mail weer lezen op mijn mobiel en ik krijg het niet voor elkander.
Dus nu mag mijn zoon zich een uur opofferen en het voor elkaar maken.
Ik vermoed dat ik nu overal weer nieuwe wachtwoorden moet gaan invullen, alles weer aanpassen, dus ik neem de rest van mijn pcspullen ook mee.
Sind de burn-out heb ik enorm veel moeite iets aan te leren, Zolang ik het met min handen kan doen,schilderen,tekenen,kleding maken,dat gaat nog maar op pc gebied ben ik een enorme nul.
Ik krijg het er maar niet in.
Fijne zondag.
Hier regent het bijna weer.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zondag 18 augustus 2019 om 22:53
Oei, maar er zijn zoveel verschillende pijnstillers, er is vast wel een andere pijnstiller die misschien beter bij je past?Moyrrie- schreef: ↑18-08-2019 21:30Ik doe ook mee. Je krijgt een pb Lise.
Ik kan jullie vertellen dat uit eigen onderzoek blijkt dat dat niet klopt. Wat een pijn!![]()
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.