Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Succes bij de fysio allemaal.

Doro wat balen van je auto, er zijn inderdaad veel leukere dingen om je geld aan uit te geven.

Kaartjes; leuk idee inderdaad maar wil ik graag anoniem blijven, dus ik doe niet mee.

Vanochtend eerste revalidatie gehad. Hele leuke groep, ben wel best moe nu en hoofdpijn van alle informatie, dus ik ga maar even een dutje proberen te doen.
"After all this time?" "Always."
Mooi dat het een leuke groep is Severus!

ik moet zo naar de huisarts voor de ingreep. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Is er al bekend hoeveel er mee doen met de verjaardagskaartjes?
Want dan kan ik eind september verjaardagskaartjes en postzegels gaan inslaan. Nu heb ik er geen geld voor, dus ik hoop niet dat er binnen nu en 20 september iemand jarig is.
nartjie schreef:
19-08-2019 15:14
Is er al bekend hoeveel er mee doen met de verjaardagskaartjes?
Want dan kan ik eind september verjaardagskaartjes en postzegels gaan inslaan. Nu heb ik er geen geld voor, dus ik hoop niet dat er binnen nu en 20 september iemand jarig is.
Ik ga een overzichtje maken. Maar eerst naar de dokter nu.

En het geeft niet als je een keer niet mee kan doen hoor. Het is geen verplichting.
Onbegrijpelijk dat artsen niet gewoon op tijd kunnen lopen. Zit alweer twintig minuten langer te wachten :(
Nartjie, als het niet lukt, lukt het niet. Ik ben trouwens pas over een half jaar jarig, dus voor mij hoef je nog geen kaartje te kopen. Misschien elke maand 1 ofzo? Om langzaam op te slaan, de kaartjes.

Jeetje Lise, wat balen zo wachten.

Heb je mijn pb trouwens?
Later is nu
Ja, ik word er bloedchagrijnig van. Het is niet dat het zo lekker zit hier.

Ik heb je pb ontvangen Dreamer.
lise1985 schreef:
19-08-2019 15:49
Onbegrijpelijk dat artsen niet gewoon op tijd kunnen lopen. Zit alweer twintig minuten langer te wachten :(

Mijn huisarts heeft het ooit gehad dat ze anderhalf uur uitliep.
Ik had een keer om 15.00 een afspraak, was vrij vroeg aanwezig ivm bus. Om half 5 was ik nog niet aan de beurt, toen naar assistentes gelopen en gevraagd, waar blijft de huisarts? Ik had om 15.00 uur afspraak. Heb haar steeds patiënten zien ophalen, behalve nartjie. Ik zei, ik wacht nog 5 min. Is ze er dan nog niet, dan ga ik weg, heb nu lang genoeg gewacht. Had het net gezegt of ze kwam mij ophalen, ze kreeg het wel van mij te horen. Half uur uitloop prima, maar geen anderhalf uur.
Ik vond een half uur al lang, maar ik kan dan ook slecht zitten. Maar inmiddels ben ik weer thuis, ingreep ging goed. Het was hard nodig, aldus de huisarts. Die conclusie had ik zelf jaren geleden al getrokken.
Meteen even een update gegeven over de nieuwe MRI en bijkomend verhaal. Daar had hij weinig over te melden. En helaas had ik ook niet anders verwacht.
Met de verjaardagkaarten doen mee:

Cesium
Kwebbel
Nartjie
Kohaku
Moyrrie
Lientje
Suzy
Dreamer
ENB
Yellow
lise1985 schreef:
19-08-2019 16:44
Met de verjaardagkaarten doen mee:

Cesium
Kwebbel
Nartjie
Kohaku
Moyrrie
Lientje
Suzy
Dreamer
ENB
Yellow

De rest gaat via pb?
nartjie schreef:
19-08-2019 17:35
De rest gaat via pb?
Dit zijn de mensen die zich hebben aangemeld. De overige gegevens gaan een week voor verjaardag per pb
Ik heb vandaag een maandag relax dag gehouden. Die heel gek begon. Ik moet morgen namelijk naar de dokter, woensdag met vriendin mee naar het ZH, donderdag dagbesteding, en vrijdag mijn maatschappelijk werkster. Dus daarom vandaag een rustige dag.

Maargoed mijn maandag begon dus gek. Ik hoor al tijden gekke geluiden rondom mijn schuur s nachts. En er is een tijdje terug ingebroken bij een paar huizen verderop dus ik zit iedere keer recht op in bed. Maar als ik dan met mn zaklamp uit t raam schijn, of wanneer Regenboog kijkt zagen we telkens niks. Tot vannochtend om kwart voor 5. Ik hoorde mijn lege flesjes verzameling rammelen. Ik denk, wat een raar geluid. Dat kan niet door de wind ofzo. Al helemaal bang dat er een rat zit. Zie ik opeens een egel, naja ik denken dat ik droom. Naar beneden gerend. Keukendeur open. En toen ging hij er vandoor natuurlijk. Dus volgens mij heb ik een alcoholistische egel in de tuin. Want ik hoorde dat getik al een aantal nachten/ochtenden. Ik slaap met het raam en ‘t gordijn open. Naja jullie kunnen wel raden wat ik vannacht ga doen. Als hij er weer zit krijgt hij een naam.

Verder alleen in de tuin gescharreld. En een grote pan courgettesoep gemaakt. Kan ik met mn Mexicaanse groenteprut in de vriezer best n eindje vooruit van de week en best wat ingrediënten komen uit de tuin.
Leuk Yellow, een egel in de tuin. Ik heb er ook een, iedere avond rond half twaalf begint hij rond te scharrelen.
Wat gezellig, zo’n scharrelende egel :flirting:

Maar ze zijn wel vrij luidruchtig hè? Bij ons vakantiehuisje hadden we er ook één. Die kwam tot grote vreugde van de kinderen ook wel eens overdag tevoorschijn. Ook hij kreeg een naam.
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 19-08-2019 19:48
Reden: Iets te snel verstuurd.
4.35% gewijzigd
lise1985 schreef:
19-08-2019 11:47
Aangezien mijn man niet weet dat ik op het forum zit en ik dat eigenlijk wel zo wil houden, ga ik zelf wel kaartjes sturen, maar hoef ik er geen te ontvangen.

Sterkte vandaag!
Mijn ex: zit je nu alweer op dat belachelijke forum? Als je maar niets over mij zegt.

Ik snap je ;)

Mijn vriend vind het wel grappig en zegt wel eens: vraag het anders eens op het forum (zoals laatst met zijn kat).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Severus_Snape schreef:
19-08-2019 13:58
Succes bij de fysio allemaal.

Doro wat balen van je auto, er zijn inderdaad veel leukere dingen om je geld aan uit te geven.

Kaartjes; leuk idee inderdaad maar wil ik graag anoniem blijven, dus ik doe niet mee.

Vanochtend eerste revalidatie gehad. Hele leuke groep, ben wel best moe nu en hoofdpijn van alle informatie, dus ik ga maar even een dutje proberen te doen.
Fijn dat het goed was. Het is zeker intensief.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Het fijne aan alleen wonen is dat niemand weet dat ik hier op het forum zit :p

Vandaag naar psychiater geweest, te horen gekregen dat we zo door gaan met medicatie, dat hij 'depressie' een groot woord vond voor alles (Waar ik hem stellig op heb geattendeerd dat dat niet zo is en dat als je suïcidaal bent je zeker ook depressief bent waar hij het weer mee eens was) en dat spv-er inderdaad geen contractverlenging krijgt, dus dat is weer een andere kijk op de situatie.
Betekend dus dat ze er niks aan kan doen dat ze weg gaat.

Verder katten van collega gevoerd, naar de Hema en AH geweest, naar de Jumbo met begeleiding voor avondeten en gedoucht. Dus, ik ben moe nu.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Mijn spver weet dat ik op forum zit. Maar zij weet niet welke, en mijn nick weet ze ook niet.
Familie tot nu toe niemand, ik hoop dat dat zo blijft
Mijn teen is nog steeds verdoofd.

Mijn been helaas niet en alle activiteiten van vandaag hebben ervoor gezorgd dat ik nu meer pijn heb.
Ik kan ook geen zinnig woord zeggen over het effect van de laatste zenuwblokkade en prf.

Morgenochtend moet ik naar de fysio en ik zou nog een klusje voor mijn man doen. Nog geen rust dus. Maar wel mijn eigen schuld...
Mijn fysio is op vakantie, ik mis haar nu al. M'n lijf kan dit echt niet missen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Man zou kunnen weten dat ik op het forum zit. In de praktijk valt hem dat niet op, ook niet toen er kerstkaartjes kwamen...
Hier in mijn omgeving weet ook niemand dat ik op dit forum zit.
Alhoewel ik wel de afgelopen jaren verschillende forummers heb ontmoet van andere forums, maar die bestaan niet meer. Als mijn omgeving dan vroeg; waar ken je ze van? zei ik, van een forum. Maar die bestaat allang niet meer (en dat weten ze ook :P )

Vandaag een lang dagje gehad. Gewerkt, verschillende telefoontjes gehad van zowel werk als privé, en daarna langs familielid gegaan. We gaan volgend weekend een stedentrip doen en moesten het hotel nog regelen. Dat hebben we inmiddels ook geregeld en toen ben ik er nog wat blijven hangen.

Morgen werken en jobcoach komt langs, dan gaan we het hebben over de toekomst.
Hier weten ze allemaal dat ik op her forum zit, dochter weet zelfs mijn nick nu. Maar dat was al duidelijk.
Ik ben erg eerlijk , schrijf heel veel open en bloot, maar dingen die echt héél privé zijn hou ik voor me.
Of bepaalde gevoelens of emoties.

Ik hoop dat ik vanacht beter slaap.
Man werd gek van mijn gewoel. Kwam door de pijn denk ik.
Nu wil ik eigenlijk mijn bed in maar het onweert hier. Ben net nog gauw in mijn pyjama naar buiten gegaan om de markies omhoog te doen. Waar buienradar een paar uur terug nog totaal geen regen voorspelde, zegt hij nu zware regen. Gelukkig dat ik de flitsen zag van het onweer voor de hemelsluizen opengingen, kon ik tenminste droog de markies omhoog doen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Kwebbeltje91 schreef:
19-08-2019 21:31
Hier in mijn omgeving weet ook niemand dat ik op dit forum zit.
Alhoewel ik wel de afgelopen jaren verschillende forummers heb ontmoet van andere forums, maar die bestaan niet meer. Als mijn omgeving dan vroeg; waar ken je ze van? zei ik, van een forum. Maar die bestaat allang niet meer (en dat weten ze ook :P )

Vandaag een lang dagje gehad. Gewerkt, verschillende telefoontjes gehad van zowel werk als privé, en daarna langs familielid gegaan. We gaan volgend weekend een stedentrip doen en moesten het hotel nog regelen. Dat hebben we inmiddels ook geregeld en toen ben ik er nog wat blijven hangen.

Morgen werken en jobcoach komt langs, dan gaan we het hebben over de toekomst.
Heey die van mij komt ook langs morgen 😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven