Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Museum valse kunst is in Drenthe toch?

Lise, ik zal je PB’en. :D
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
YellowLemon schreef:
18-08-2019 21:03
Is mijn PB aangekomen? Het zag er mobiel gek uit nadat ik op verzenden had gedrukt. :$ Kan ook geen outbound vinden.
Nee, ik heb van jou geen pb gehad.
suzyqfive schreef:
18-08-2019 22:55
Museum valse kunst is in Drenthe toch?

Lise, ik zal je PB’en. :D
Ja, ik dacht dat het in Diever was, maar volgens Google is het nu in Drenthe Vledder.
Maar ik heb toen genoten, het is zo goed nagemaakt.
We hadden een rondleiding, de gids kon smakelijk vertellen, het ging helemaal leven.
Lise mijn pb heb je wel gehad denk ik? Want er staat niks meer bij postvak uit.
Kwebbeltje91 schreef:
19-08-2019 08:00
Lise mijn pb heb je wel gehad denk ik? Want er staat niks meer bij postvak uit.
Ja, de jouwe wel.

Ik zal straks even een lijstje maken.
Goedemorgen,

Het is heerlijk weer buiten zeg! Zonnig en lekker fris.

Ik heb goed geslapen op het leenkussen, wat misschien mijn nieuwe kussen gaat worden. Man twijfelde wat meer over zijn kussen. Die had hem echter wel meteen gekocht, dus ik hoop maar dat hij eraan gaat wennen.

Ik tilde net een wasmand met vuile was naar zolder om de wasmachine aan te zetten, maar dat was geen goed idee. Ik wist meteen weer waarom ik geen zware dingen mag tillen. Dus eerst maar weer een poosje rustig aan doen.

Vanmiddag naar de huisarts voor de ingreep aan mijn teen.
Kwebbeltje91 schreef:
18-08-2019 20:21
We hadden met een clubje ook al kerstkaartjes gestuurd volgens mij. Ik heb er nog een paar van vorig jaar :) Misschien leuk om dat (in de toekomst?) ook erbij te doen?

Ik vind het sowieso wel leuk om kaartjes te sturen, vooral omdat het tegenwoordig amper meer gebeurd. Alles is via social media.

Daarom doe ik ook aan postcrossing :-]
Maar... postzegels worden steeds duurder, dat is echt balen.
Later is nu
nartjie schreef:
18-08-2019 20:42
Ik heb gezegt, ik pas. Maar even na te hebben gedacht, doe ik toch maar mee, ik pb je lise

Leuk Nartjie!
Later is nu
Hm bij mij staat er ook niks in postvak uit..

Het is hier ook zonnig, hoe war/koud heb ik nog niet gekeken, eerst koffie.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
19-08-2019 09:35

Van jou heb ik wel gehad.
Kwebbeltje91 schreef:
18-08-2019 22:01
Lise is 2 dagen na mij jarig :P Alleen haar adres weet ik niet haha.

Dat moet je dan wel elk jaar melden, ben ik bang ... ik vergeet zoiets ;-))

Goedemorgen allen
Ik zit op het werk, dus nog even snel een berichtje. Lichaam is aan het bijkomen van gisteren, maar zitten achter bureau kan natuurlijk gewoon :)

En de zon schijnt!
Fijne dag :sun:
Later is nu
lise1985 schreef:
19-08-2019 09:36
Van jou heb ik wel gehad.
Mooi! Ik had geen idee of ik mijn naam er bij moest zetten, maar dan weet je die meteen :p
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Afbeelding
Lise, ik herhaal mijn vraag nog even want hij is waarschijnlijk ondergesneeuwd in alle berichten: wie regelt dan jouw verjaardag??

Hier slecht geslapen en veel pijn. Geen idee waarom. Maar vandaag wordt even niet mijn dag vrees ik.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Kohaku schreef:
19-08-2019 09:35

Kwebbeltje, als hij eenmaal gelezen is staat hij in je postvak verzonden. Zolang hij nog niet gelezen is blijft hij in postvak uit staan heb ik ooit begrepen. Dus kijk even bij je verzonden berichten
Nou, vandaag weer een dikke rode stekende warme hand dus toch op aanraden van de twee fysio’s (ieder afzonderlijk) de huisarts gebeld. Daar kan ik morgen heen voor ik naar de reva moet.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik wil ook wel mee doen met de kaartjes, ik hou van echte post sturen!
:D
Doe dat met kerst ook altijd met een vast clubje op Instagram die ik al jaren ken.
Lise, moet ik dan naar jou m'n geboortedatum en adres sturen?

Ach wat naar Suzy :(

Hier vanmiddag ook weer naar fysio, denk dat ik m'n rug even laat masseren. Zit voor mijn gevoel helemaal vast.
Nartjie, ik heb talenten zie ik op je plaatje! :cheer2:
Ik kan ontzettend goed doen alsof alles prima gaat terwijl ik me verrot voel.
Maar of dat nu echt zo'n goede eigenschap is?

Suzy, jammer dat je vandaag nog niet kunt.
Eén nieuw begin en Lise succes bij de fysio
Werkze Dreamer!.
Ik vind het kaartjes sturen een leuk initiatief, maar ben nogal huiverig mijn identiteit te delen. Ik wil best mee sturen, maar kan me ook voorstellen dat jullie dat niet willen.

Kinderen zijn hier weer naar school. Ze hadden er zo’n zin in iedereen weer te zien. Ik heb een begin gemaakt met het inhalen van de achterstand van mijn werk.

Man realiseert zich ineens dat ik het huis écht niet fijn vind zoals het nu is en neemt nu mijn taken over zodat ik energie kan gebruiken om elke dag wat op te ruimen.

Hij ziet nu meteen in waarom allerlei rondslingerende spullen lastig zijn als je moet stoffen en swifferen :P (stofzuigen deed hij al, maar altijd om de spullen heen :facepalm: ).

O ja, man raakte vorige week een muurtje met mijn auto en nu moet ik een nieuwe deur :cry:

Geen echte ramp natuurlijk, maar ik weet leukere zaken om mijn geld aan te besteden ;-)
Suzy: wat vervelend van je hand. Gelukkig kun je snel bij de huisarts terecht.

Eennieuwbegin: leuk dat je ook meedoet met de kaartjes! Wij hebben afgelopen jaar met kerst hier ook met een groepje kaartjes gestuurd.
Succes met je hand Suzy!
Doro: wat mij betreft: vrijheid, blijheid! Voel je niet verplicht iets te doen waar je je niet goed bij voelt.
En zo’n deur is inderdaad zonde van het geld maar het is maar materie.
lientje69 schreef:
19-08-2019 10:31
Lise, ik herhaal mijn vraag nog even want hij is waarschijnlijk ondergesneeuwd in alle berichten: wie regelt dan jouw verjaardag??

Hier slecht geslapen en veel pijn. Geen idee waarom. Maar vandaag wordt even niet mijn dag vrees ik.
Aangezien mijn man niet weet dat ik op het forum zit en ik dat eigenlijk wel zo wil houden, ga ik zelf wel kaartjes sturen, maar hoef ik er geen te ontvangen.

Sterkte vandaag!
eennieuwbegin schreef:
19-08-2019 11:10
Ik wil ook wel mee doen met de kaartjes, ik hou van echte post sturen!
:D
Doe dat met kerst ook altijd met een vast clubje op Instagram die ik al jaren ken.
Lise, moet ik dan naar jou m'n geboortedatum en adres sturen?

Ach wat naar Suzy :(

Hier vanmiddag ook weer naar fysio, denk dat ik m'n rug even laat masseren. Zit voor mijn gevoel helemaal vast.
Leuk! Je mag mij een pb sturen inderdaad.

Succes bij de fysio!
lise1985 schreef:
19-08-2019 11:48
Leuk! Je mag mij een pb sturen inderdaad.

Succes bij de fysio!
Pb verstuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven