Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
17-08-2019 22:48
Lientje: wat zwaar voor je dochter! Morgen bijkomen, ze is zelf nog niet fit.

Maandag moet ze ook alweer werken. En dan donderdag en vrijdag nog.
Zaterdag gaat ze naar Ariane Grande en de week erop naar school .
Pittig weekje voor haar dus idd morgen maar even een rustdagje
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Wel erg druk voor je dochter, Lientje! :hug: voor haar!

Lig in bed met warme pittenzak op mijn borst, maar het helpt niet zo , eerlijk gezegd. Slikken en ademen gaat ook niet geweldig makkelijk. Moet natuuurlijk precies in de vakantie van mijn fysio gebeuren.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
lientje69 schreef:
17-08-2019 22:40
Dat vind ik zelf ook het leukst cesium.
Ik krijg het al van kinds af aan voor elkaar om voor mijn verjaardag te weten wat ik krijg. Ik zou niet meegaan naar mijn eigen surprise party. Sterkte alvast. :whistle:

Kohaku, dat klinkt echt heel naar. Ik wist niet dat maagklachten op hartklachten konden lijken. Misschien denk ik soms wel steken of n raar gevoel op mijn borst te hebben en dan kan dat gewoon mijn spijsvertering zijn dus?

Ik ben pas rustig geworden toen ik aan mijn sterkste medicatie innam en toen ben ik ook als een blok in slaap gevallen voor 2 uur. En ja nu is het bedtijd maar ik heb van 8 tot 10 liggen pitten. :facepalm: En mijn rug is helemaal gevoelig terwijl ik de bank normaal prima kan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Mn maag is ok nu, maar was vanmiddag zo ongelooflijk misselijk.
De pijn zit vooral 'achter' dat putje was je bij je keel hebt, tussen je sleutelbenen. Het voelt heel zwaar en droog of zo.

Volgens de groep op fb zou mn strottenhoofd ge-subluxeerd kunnen zijn. Hoop dat het morgen iets minder pijnlijk is.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Wij weer thuis na de verjaardag. Gelukkig kan ik even bijkomen.
Alle reacties Link kopieren
Heftige dienst voor je dochter Lientje.
Zouden ze je niet gewoon steeds pesten met een surpriseparty? ;)

Een van de dochters heeft een vriendinnetje te logeren maar het is nog steeds gegiebel. Ben er voor de rest van de vakantie dus ook wel even klaar mee...

Maandag helpen bij de spijker- en spelweek (achter de schermen).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik kan niet slapen van de pijn. Ben al verhuist naar de logeerkamer na een huilbui. Ik gun man zijn slaap wel.
Klinkt zwaar voor je dochter Lientje!

Lise en Kohaku :hug:

Hier een paar drukke dagen. Gisteren verjaardag van mijn moeder gehad en vandaag helpen in een nieuw huis van een familielid.
Alle reacties Link kopieren
Merk dat ik moeite heb om op iedereen te reageren als er zoveel is bijgeschreven. Ik lees wel iedereen.

Nog wat kunnen slapen Lise?

Klinkt als een druk weekend Kwebbel, vergeet niet op jezelf te letten.

Ga van de week even informeren hoe het zit met evt vergoedingen en bed/matras.
Ik kom amper m'n bed nog uit. Vermoed dat hij te laag en zacht is. Draaien lukt amper van de pijn en opstaan is ook een 5 stappenplan. Heb nu een boxspring met topper die nog redelijk nieuw zijn. Dus even informeren hoe dat zit. Heb morgen de fysio weer, misschien dat die ook wat info erover heeft.

Hoop dat jullie allemaal een rustige zondag hebben!
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
17-08-2019 20:18
Er kwam een heel brood aan kruimels onder de bank vandaan :rofl:
Handig zo’n huishoudelijke hulp. Ik krijg een andere trouwens :cheer:

De bank staat op een andere plek, en eh... inmiddels ook twee boekenkasten. Ik wilde sowieso wat boeken uitzoeken en toen lag me daar toch een laag stof op... om je dood te schamen... anderhalf jaar niet gestoft op de boeken. Dan heb je dat hè. Aantal boeken bij de kinderen neergezet. Morgen met hulp het tv meubel.

Wow, heb jij 1,5 jaar terug nog je boeken gestoft?
Bij mij is dat het laatst gebeurd toen zoon nog schoonmaakte en vond dat die kast nodig eens moest. Mocht ik zelf alles terugzetten. Heb toen gelijk 2 kisten naar het buurtcentrum gebracht. (die ruimte die ik daarmee genereerde is alláng weer weg)

Nog leuke boeken over? :flirting:

Leuk voor bookcrossing..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Eengoedbegin, je hoeft niet overal op te reageren. We hebben hier allemaal wat, maar vooral ook niet heel veel energie. Wij zijn wel de laatsten die mensen gaan vertellen wat ze móeten doen. We zijn hier voor steun en gezelligheid :-]

Lientje, wat heftig voor je dochter. Pfoe. Kun je niet zelf een restaurant regelen, ergens? Of een dagje weg, voor je verjaardag. Kom gezellig bij Suzy en mij en laat je gezin hun feestje houden :proud:
(Suzy heeft nog boeken :A: )

Wanneer ben je jarig? (ik heb ook nog prullaria van 'hoeraa 50'.. komt goed! )

Wat naar lijkt me dat, zo'n spasme :O Had er nog nooit van gehoord. Hoop dat het nu beter gaat.

Zo, ik ga weg, de dijk op. Ik wilde m'n regenbroek meenemen, maar die heb ik laatst 'ergens' mee heen genomen en nu weet ik niet waar hij is. Ja mensen, dat is mijn huishouden.
Gelukkig hebben ze wel goede jassen bij het vrijwilligerswerk.
En hopelijk blijft het droog

:hello: :sun:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
18-08-2019 00:12
Heftige dienst voor je dochter Lientje.
Zouden ze je niet gewoon steeds pesten met een surpriseparty? ;)

Een van de dochters heeft een vriendinnetje te logeren maar het is nog steeds gegiebel. Ben er voor de rest van de vakantie dus ook wel even klaar mee...

Maandag helpen bij de spijker- en spelweek (achter de schermen).
Ja, man heeft al plechtig beloofd géén feest te organiseren. Ik heb gedreigd met weglopen en uiteindelijk zelfs gedreigd met echtscheiding als hij mijn wens niet respecteert :rofl: ( want respect voor elkaars wensen vind ik toch wel belangrijk in een relatie)
Dus hij gaat iets anders verzinnen. En ondertussen treiteren ze lekker verder met zijn allen, een vriend van man begon er gisteren ook al over.( wanneer wil je tent hebben om op te zetten?) Ze weten dat ik het vreselijk vind dus ze blijven jennen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dan is het maar goed dat je niet vlakbij mij woont Dreamer. Hier plenst het de hele ochtend al. Ik stap straks in de auto en moet dan naar het midden van NL, dus wie weet is het daar wel droog haha.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
18-08-2019 09:38
Wow, heb jij 1,5 jaar terug nog je boeken gestoft?
Bij mij is dat het laatst gebeurd toen zoon nog schoonmaakte en vond dat die kast nodig eens moest. Mocht ik zelf alles terugzetten. Heb toen gelijk 2 kisten naar het buurtcentrum gebracht. (die ruimte die ik daarmee genereerde is alláng weer weg)

Nog leuke boeken over? :flirting:

Leuk voor bookcrossing..
Toen ben ik verhuisd :rofl: nou ja, iets langer geleden inmiddels. Meestal neem ik het mee met stofzuigen zo eens in de twee maanden maar aangezien ik nauwelijks kan stofzuigen blijft dat liggen.

De boeken die uit deze kasten komen staan grotendeels bij de kinderen in de boekenkasten (twee kasten met kinderboeken). Heb nog wel een stapeltje met wat sowieso weggaat. Uit de andere kasten zal ook nog wel het eea komen. Daarvan gaat een deel naar onze verkoopkast (een soort MijnTafel maar dan in Den Andel) Voor de rest: Komt vast wel goed ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
18-08-2019 09:44
Goedemorgen

Eengoedbegin, je hoeft niet overal op te reageren. We hebben hier allemaal wat, maar vooral ook niet heel veel energie. Wij zijn wel de laatsten die mensen gaan vertellen wat ze móeten doen. We zijn hier voor steun en gezelligheid :-]

Lientje, wat heftig voor je dochter. Pfoe. Kun je niet zelf een restaurant regelen, ergens? Of een dagje weg, voor je verjaardag. Kom gezellig bij Suzy en mij en laat je gezin hun feestje houden :proud:
(Suzy heeft nog boeken :A: )

Wanneer ben je jarig? (ik heb ook nog prullaria van 'hoeraa 50'.. komt goed! )

Wat naar lijkt me dat, zo'n spasme :O Had er nog nooit van gehoord. Hoop dat het nu beter gaat.

Zo, ik ga weg, de dijk op. Ik wilde m'n regenbroek meenemen, maar die heb ik laatst 'ergens' mee heen genomen en nu weet ik niet waar hij is. Ja mensen, dat is mijn huishouden.
Gelukkig hebben ze wel goede jassen bij het vrijwilligerswerk.
En hopelijk blijft het droog

:hello: :sun:
Wat ga je doen dan???
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Hier regent het Dreamer. Valt tegen. Het zou mooi weer worden. Ik heb een was draaien die ik buiten wou hangen maar dat wordt niks dus.

Ik ben eind volgende maand jarig Dreamer . Ik vermoed dat man iets van een paar dagen weg aan het plannen is nu. Hij was er door de kinderen op gewezen dat hij mij wel erg weinig tijd en aandacht gaf en me wat teveel voor lief nam zei hij. :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik heb wel wat geslapen maar heb nu hoofdpijn.
Alle reacties Link kopieren
Beetje stijf wakker geworden (goh!) maar nu eens een keer niet door het jankende overbuurjongetje. Ga even lekker in bad lezen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Hier eet konijn weer en kan ik rustig aan mijn leven weer oppakken. Dat stond met name in het teken van een ziek huisdier.

Het was ook echt wel voldoende nu. Had alweer paar dagen hoofdpijn en moe, moe, moe.

Nu ons ritme (konijn en ik :biggrin:) weer vinden.

Super lise dat het gesprek bij uwv positief verliep.

Verder kon ik alles niet meer zo goed bijbenen hier.

Ga nu weer wennen in mijn eigen huis en uitrusten van alles. Ondertussen ook allerlei familie issues die spelen. Een wat onrustige periode hier.

Benieuwd wanneer de storm gaat liggen..
Alle reacties Link kopieren
Moge! Hier wel lekker geslapen, wel nachtmerries gehad, dat is dan wel weer jammer. Ging gister om 10.00 mijn medicatie halen bij de begeleiding, en ze waren Jenga aan het spelen dus toen ben ik blijven plakken want daar ben ik goed in, al zeg ik het zelf :p

Maar, mijn slokdarm doet nog steeds veel zeer, vooral met warm drinken (koffie :'( ) dus moet ff wachten tot het afkoelt.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Beetje kinderachtig
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 11:57
96.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet leuk Nartjie... Zoiets is wel echt sneu. Had je toen wel kaartjes uitgedeeld (ik weet het, mosterd)? Ik mocht nooit naar een feestje als we geen kaartje hadden gekregen of als de ouders niet met mijn ouders hadden gebeld namelijk.

Moet zeggen dat de laatste jaren hier ook steeds minder mensen op verjaardagen komen. Maar er geldt wel een beetje dat je voor een verjaardag wordt uitgenodigd. Sommige ‘vriendinnen’ heb ik al twee jaar niet gezien en niets meer van gehoord. Dan houdt het ook op. Van mijn vriend zijn zijn twee beste vrienden helemaal doorgeslagen ‘in den Here’. Een van hen was echt de grofste grappenmaker van allemaal. Van de week heeft ie zich ‘uitgeschreven’ uit de vrienden whatsappgroep want hij kan niet meer leven met die grappen. Erg jammer.
(De aanleiding, zo’n beetje Kakhiel-achtig plaatje met twee mannen. Agent en een verdachte: De agent zegt: Wanneer kwam je erachter dat je vrouw dood was? Zegt die man: Nou, de seks was het hetzelfde alleen de afwas werd steeds meer.) Normaal was hij de aanjager van dit soort zaken.
Hij ging bij mij ook handoplegging doen om mijn hoofdpijn te genezen...
De deur blijft altijd open maar blijf niet achter mensen aanlopen. En als je zoveel thuis zit dan is mensen ontmoeten ook lastig. Gelukkig wel weer contact met wat vriendinnen van vroeger. Dat is dan wel weer leuk.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je best een kaartje sturen, Nartjie :hug:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
suzyqfive schreef:
18-08-2019 11:27
Dat is niet leuk Nartjie... Zoiets is wel echt sneu. Had je toen wel kaartjes uitgedeeld (ik weet het, mosterd)? Ik mocht nooit naar een feestje als we geen kaartje hadden gekregen of als de ouders niet met mijn ouders hadden gebeld namelijk.

Moet zeggen dat de laatste jaren hier ook steeds minder mensen op verjaardagen komen. Maar er geldt wel een beetje dat je voor een verjaardag wordt uitgenodigd. Sommige ‘vriendinnen’ heb ik al twee jaar niet gezien en niets meer van gehoord. Dan houdt het ook op. Van mijn vriend zijn zijn twee beste vrienden helemaal doorgeslagen ‘in den Here’. Een van hen was echt de grofste grappenmaker van allemaal. Van de week heeft ie zich ‘uitgeschreven’ uit de vrienden whatsappgroep want hij kan niet meer leven met die grappen. Erg jammer.
(De aanleiding, zo’n beetje Kakhiel-achtig plaatje met twee mannen. Agent en een verdachte: De agent zegt: Wanneer kwam je erachter dat je vrouw dood was? Zegt die man: Nou, de seks was het hetzelfde alleen de afwas werd steeds meer.) Normaal was hij de aanjager van dit soort zaken.
Hij ging bij mij ook handoplegging doen om mijn hoofdpijn te genezen...
De deur blijft altijd open maar blijf niet achter mensen aanlopen. En als je zoveel thuis zit dan is mensen ontmoeten ook lastig. Gelukkig wel weer contact met wat vriendinnen van vroeger. Dat is dan wel weer leuk.
Ja, ik had kaartjes rondgedeeld, ik had zelfs mijn beste vriendin uitgenodigd en zelfs zij kwam niet.
Kohaku schreef:
18-08-2019 11:29
Ik wil je best een kaartje sturen, Nartjie :hug:

Lief van je, maar nee, ik wil niet dat iemand zich nu verplicht gaat voelen om mij een kaartje te sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven