Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er komt een seizoen 5 van Rita. Hm, weet niet wat ik daarvan moet denken (want seizoen 4 vond ik tegenvallen) maarja, Rita zelf is zó leuk dat ik toch wel weer ga kijken als het zover is :)
Nothing happens for a reason
Knightfall seizoen 2 is uit. Leuk! Is een mooie serie.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mindhunter seizoen 2 gekeken. Was weer mooi.
The Crown in noveber nieuw seizoen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
TEEVEEEPEEEE

Kan niet wachten op The Crown :cheer2:

Net Homeland afgekeken, best trots dat het gelukt is want wat is die Carrie vreselijk, nu met The 100 bezig. Ziek en vakantie, schiet lekker op met de seizoenen.
Tjezus, wat vals
Empanada schreef:
18-08-2019 16:18
Net begonnen met victima numero 8 moet zeggen vind hem tot nu toe erg goed !
Gisteren....na een week de hele serie... het laatste deel gezien. Vond hem goed maar soms een beetje ver gezocht.
Leukerd schreef:
17-08-2019 09:24

Zelf kijk ik: stranger things, the vampire diaries voor de 2e keer, oitnb ben ik weer aan het op pakken.

Mijn favoriete film: to all the boys i loved before.

Kom maar op!
Als je vampire diaries hebt gekeken dan zal je the originals ook leuk vinden, spin off van vd, draait om Klaus en zijn familie en Haeley heeft daar ook een rol in. Wachten is nu op de spin off daar weer van; Legacies maar die lijkt nog op zich te laten wachten op netflix.

Als je van dat soort dingen houd dan vind je teen wolf misschien ook wel wat. Jane the virgin is ook erg goed, niks met supernatural maar gewoon leuk!

Riverdale en Shadowhunters vind ik ook aanraders net als Lucifer en 13 reasons why
Geniet van vandaag want je weet nooit of morgen je gegeven is...
Vis a vis 1 &2 in een poep en een scheet uitgekeken. Wauw ! Ik droom er zelfs van.
Wat briljant geacteerd en wat wordt de sfeer goed neergezet. Heerlijke Spaanse serie, kan niet wachten op deel 3!
Billy_Mean schreef:
20-08-2019 14:10
Vis a vis 1 &2 in een poep en een scheet uitgekeken. Wauw ! Ik droom er zelfs van.
Wat briljant geacteerd en wat wordt de sfeer goed neergezet. Heerlijke Spaanse serie, kan niet wachten op deel 3!

Inderdaad geweldig.

Hoewel ik niet kan wachten op S3 (en 4), is het soms wel jammer dat er daardoor geen einde aan zit.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Net 4e seizoen Jane the Virgin gezien. Blijft een leuke serie, maar het einde van seizoen 4 vind ik wel heel erg "Bold &the beautiful"...
Ik ben het laatste seizoen Orange is the new black aan het kijken maar ik ben niet héél enthousiast.
Wacht nog steeds op iets bijzonders. (11 afleveringen gezien nu)
PoesinBoots schreef:
21-08-2019 14:08
Ik ben het laatste seizoen Orange is the new black aan het kijken maar ik ben niet héél enthousiast.
Wacht nog steeds op iets bijzonders. (11 afleveringen gezien nu)
Er gebeurt niks bijzonders meer helaas...
Zojuist de laatste aflevering van Beau Séjour gezien op jullie advies. Wow wat een prachtige serie, ik baal ervan dat het afgelopen is.
Vis a Vis staat nu op mijn lijstje.
Denken dat Mindhunter seizoen 2 net zoveel afleveringen heeft als 1 en dat je er nog eentje bewaard hebt, zorgt wel voor een tegenvaller.

Goed seizoen weer dus :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Wauw.. Net de trailer van Vis A Vis (seizoen 3) gezien. Ziet er veelbelovend uit!
vandale schreef:
21-08-2019 09:13
Inderdaad geweldig.

Hoewel ik niet kan wachten op S3 (en 4), is het soms wel jammer dat er daardoor geen einde aan zit.
Ja, dat heb ik ook wel een beetje. Veel series hebben zoveel seizoenen terwijl een einde ook wel leuk Is op een bepaald moment . De afleveringen duren ook best lang.

De trailer van s3 is echt veelbelovend 😍
Ik ben echt zwaar Zulema fan!
Kwebbeltje91 schreef:
22-08-2019 17:02
Wauw.. Net de trailer van Vis A Vis (seizoen 3) gezien. Ziet er veelbelovend uit!
Oh, haha zie nu pas jouw post maar veelbelovend is inderdaad het juiste woord!
Wie heeft Zone Blanche gezien? Is het de moeite waard om aan te beginnen? Moet even een weekje vullen totdat vis a vis weer begint.
...
Anárion schreef:
22-08-2019 20:15
Wie heeft Zone Blanche gezien? Is het de moeite waard om aan te beginnen? Moet even een weekje vullen totdat vis a vis weer begint.
Ik vond het wel mooi. Het is soms wel wat “apart”
Billy_Mean schreef:
22-08-2019 17:07
Oh, haha zie nu pas jouw post maar veelbelovend is inderdaad het juiste woord!
Haha we posten het vlak na elkaar inderdaad :biggrin:
Kwebbeltje91 schreef:
22-08-2019 17:02

Ik heb zo’n hekel aan spoilers dat ik geen trailers wil zien.

Maar kan niet wachten Fabio weer te zien :heart:
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Vanaf vandaag het laatste seizoen van 13 reasons why. Ik ben benieuwd. Ga toch weer kijken.

Ik moet nog steeds beginnen aan Vis a Vis maar ben nu met het dertiende seizoen van Supernatural bezig ( niet op Netflix ), dus ga die eerst afkijken.
vandale schreef:
23-08-2019 08:58
Ik heb zo’n hekel aan spoilers dat ik geen trailers wil zien.

Maar kan niet wachten Fabio weer te zien :heart:
Oeh Fabio♥️
gizzmo-returns schreef:
22-08-2019 20:22
Ik vond het wel mooi. Het is soms wel wat “apart”
Ik vond hem ook erg mooi! En inderdaad, zitten mysterieuze en aparte aspecten in.
Madrid87 schreef:
23-08-2019 09:03
Vanaf vandaag het laatste seizoen van 13 reasons why. Ik ben benieuwd. Ga toch weer kijken.

Ik moet nog steeds beginnen aan Vis a Vis maar ben nu met het dertiende seizoen van Supernatural bezig ( niet op Netflix ), dus ga die eerst afkijken.
Oh ja, dat is vanaf vandaag he! Ik ben druk met een verhuizing dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik zondag een netflix-dag houd :P Het is toch te warm om naar buiten te gaan haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven