sommige forummers

30-03-2009 06:20 1150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat gevoel nou ook,dat sommige forummers hier alleen zitten om mensen af te zeiken/onderuit tehalen? Soms reageer je serieus op iets en wordt daar op gequote met opmerkingen dat ik denk...je doet het alleen om iemand af te zeiken? Zo vergaat mijn zin om hier tijd door te brengen,terwijl ik er zelf heel veel aan heb om hier soms iets te posten,en het fijn vind als iemand iets aan mijn post heeft!
Bizar he :-)

6. Hoe hou je de community levend en levendig?

Door de kwaliteit van het platform te waarborgen / onderhouden, zowel in content als in performance en techniek. Daarnaast zorg een ‘rel’ eens in de zoveel tijd voor een flinke dosis adrenaline en oestrogeen en is zeer goed voor de pageviews… Die rellen hoeven we gelukkig nooit zelf op te starten

Die is ook mooi , eigenlijk vindt viva een fikse rel dus helegaar niet zo erg.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goed voor de pageviews!

Dussss.. rellen maar .
Zo he Eow en Tang!

Pas na 8 jaar in een groepje.

Voel mij bijzonder dat ik na 3 jaar al in groepjes zit.

En groepjeS zelfs.

Maar ik zit graag met deze mensen in een lijstje,idd toffe wijven allemaal!

Fleur thanks for de kiss hunny!

(pinkt een traantje weg)
Wat voor lijstjes kunnen we allemaal maken...

Laagste IQ

Minste Normen ende Waarden

Grootste Huilies

Gebrek aan Humor

Meest Agressief

Minst Populair

Stomst

Andere suggesties?
Ik heb dat een periode geleden, wel eens meegemaakt, terwijl ik nu net het idee had dat de sfeer op het forum aan het verbeteren was.
De grootste sletten, Tang

(geintjuhhhh)
Eerlijk gezegd was ik er toen zeer gevoelig voor, terwijl het me nu niet zoveel meer kan interesseren.
@ digi
Ik weet in ieder geval dat ik die Tangerine een enorme dikke vette tang vind. Iemand met totaal geen respect voor anderen en totaal geen inlevingsvermogen, ze is alleen op topics te vinden waar ze haar negatieve energie kwijt kan. zielig gewoon. Ik heb haar nog op geen enkel topic gezien waar er iets positief werd gezegd. Waar ze werkelijk wat in te brengen had, dus als we het dan toch over een laag IQ/EQ moeten hebben, zij is er een groot voorbeeld van. Waste of your time om nog aandacht aan zulk soort mensen te besteden.
Oh grappig Josefientje, ik ken jou helemaal niet. Maar ik ben het vast eens met jou oneens geweest, gezien je reactie.
quote:tangerine schreef op 05 april 2009 @ 14:41:

Wat voor lijstjes kunnen we allemaal maken...

Laagste IQ

Minste Normen ende Waarden

Grootste Huilies

Gebrek aan Humor

Meest Agressief

Minst Populair

Stomst

Andere suggesties?

Zeuren & zaniken

Groepjeslieden
quote:tangerine schreef op 05 april 2009 @ 14:48:

Oh grappig Josefientje, ik ken jou helemaal niet. Maar ik ben het vast eens met jou oneens geweest, gezien je reactie.Jij bent het nl altijd met mensen oneens, dat is jouw stoornis blijkbaar, dat je alleen maar aan jezelf kan denken, wat jouw mening is, etc, het enige wat ik in jouw reacties zag, was: hier ben ik het dus niet mee eens, punt. Geen onderbouwing etc, niet inleven waarom een ander dan zo denkt. Hoezo narcistich???
Nou nou Josefientje...
Uit dit topic blijkt maar weer dat groepjes nergens toe leiden, het leidt tot ruzie, haat en verdeeldheid, sorry, maar bij dit groepje wil ik dus niet horen. Ik ben trouwens totaal geen groepjesmens, het werkt zo verstikkend en je gaat dan zo weinig open staan voor nieuwkomers.

Ik heb het al eerder gezegd: dit forum is geen afspiegeling van een normale maatschappij, in een echt groepje kan je afspreken of je die en die wel of niet toelaat, maar ergens kan dat hier niet.
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 14:43:

Eerlijk gezegd was ik er toen zeer gevoelig voor, terwijl het me nu niet zoveel meer kan interesseren.Je laatste posting richting Tang komen niet echt overeen met wat je hier schreef.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 14:51:

Nou nou Josefientje...Je hebt hier blijkbaar ook een andere pet op, Digitalis, ik heb je op andere topics wel anders gezien. Last van Kameleon-gedrag????
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 05 april 2009 @ 14:52:

[...]

Je laatste posting richting Tang komen niet echt overeen met wat je hier schreef.Leuke manier gevonden om me uit te dagen, daar trap ik niet in, verborgen Viva-Angel, straks zit ik hier weer met een dikke, vette ban en dat is niet echt goed voor mijn imago.
Oh jee, josefientje is los. Doen jullie voorzichtig ?

Dat dit topic nog leeft joh!
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 05 april 2009 @ 14:52:

[...]

Je laatste posting richting Tang komen niet echt overeen met wat je hier schreef.Blijk ik toch weer verborgen kanten te hebben, eng gewoon.
Heeeeey, nu word ik ook aangevallen!

Joechei.

Josefientje, volgens mij ben je nogal sociaal hulpeloos. Geeft niet, maar alsjeblieft, ga nu niet in het wilde weg om je heen slaan.

En een mens bestaat, FYI, uit meerdere facetten. Dus reageert zo'n mens soms zo, en soms zo. Boeiend, nietwaar?
Nou spot ik hier al gelijk een kandidaat voor in het meest agressieve lijstje.
He, verborgen viva-engel? Is dat ook een idee misschien voor een groepje?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ambrosia9 schreef op 05 april 2009 @ 14:55:

Oh jee, josefientje is los. Doen jullie voorzichtig ?

Dat dit topic nog leeft joh!Ja, zie me maar weer terug in mijn kooi te krijgen!!!!
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 14:54:

[...]

Leuke manier gevonden om me uit te dagen, daar trap ik niet in, verborgen Viva-Angel, straks zit ik hier weer met een dikke, vette ban en dat is niet echt goed voor mijn imago.

Dit is toch een goeie grap, Josefientje? Ja toch?
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 14:55:

Heeeeey, nu word ik ook aangevallen!

Joechei.

Josefientje, volgens mij ben je nogal sociaal hulpeloos. Geeft niet, maar alsjeblieft, ga nu niet in het wilde weg om je heen slaan.

En een mens bestaat, FYI, uit meerdere facetten. Dus reageert zo'n mens soms zo, en soms zo. Boeiend, nietwaar?Ja, en dat laatste geldt ook voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven