Leuke makelaar uit vragen
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:12
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:37
Goed puntLady*Voldemort schreef: ↑24-08-2019 23:36Ieuw, een makelaar. Als het nou een loodgieter was, of een gasfitter.
Maar goed, ontopic. Heb je legpuzzels in je kelder? Of iets anders spannends?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:37
Jij bent dapper!Lady*Voldemort schreef: ↑24-08-2019 23:36Ieuw, een makelaar. Als het nou een loodgieter was, of een gasfitter.
Maar goed, ontopic. Heb je legpuzzels in je kelder? Of iets anders spannends?
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:38
Iets met het bed is wel lekker suggestief misschien ja.Moccachino schreef: ↑24-08-2019 23:31Ik heb het verhaal van petje wel deels gevolgd, maar ik weet niet hoe het is afgelopen.
Maar daar mag dus niet over gepraat worden begrijp ik? Waarom niet?
ssssst
Oh murrmurr, succes met de makelaar! Gewoon vragen hoor, van die gordijnen.
Of anders de vloeroppervlakte voor het laminaat, of de oppervlakte van de slaapkamer, voor de grootte van het bed (kan je meteen vragen wat zijn voorkeur is)
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:40
Ja er waren wel heel veel foto's van hem in een roze string op een boot en twee leken in een dark room te zijn gemaakt.Lady*Voldemort schreef: ↑24-08-2019 23:37Een vriend dan? Ik timmer graag alles dicht voor ik met een advies kom.
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:42
Tinder al gechecktCleidy36 schreef: ↑24-08-2019 23:33Kun je hem niet even googlen?
Is zijn profiel open?
Wat kun je wel opmaken uit de info die je wel ziet? Kun je misschien nog kijken of je hem op Tinder tegenkomt?
Ik snap dat je nu nog geen flirterige sms durft te sturen.
Kun je hem ook vragen of hij jou wilt helpen met het opmeten van de ramen in de woning (voor de gordijnen)?
Als hij jou leuk vindt en tijd heeft, zou dit een nieuwe kans zijn om jou weer te zien...
Ik hoop dat hij zelf aanbiedt om er ook te zijn dan ja!
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:43
Nou je het zegt, die foto's zagen er op z'n minst bisgierig uit ja.
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:43
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:48
Ik denk ook niet dat hij boos zou worden of meteen zes keer wil douchen na mijn vraag, en ik denk dat ik er best mee door kan. Ik wil het alleen strategisch aanpakken en een beetje zelfverzekerd overkomen.
Mijn vriendin zegt dat ik een grappig smsje moet sturen maar ik vind humor over ramen een moeilijk genre.
Mijn vriendin zegt dat ik een grappig smsje moet sturen maar ik vind humor over ramen een moeilijk genre.
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:57
zondag 25 augustus 2019 om 00:11
zondag 25 augustus 2019 om 00:25
Kan ik me voorstellen, dan kom je al snel bij de meisjes van plezier, rode lampjes etc.Murrmurr schreef: ↑24-08-2019 23:48Ik denk ook niet dat hij boos zou worden of meteen zes keer wil douchen na mijn vraag, en ik denk dat ik er best mee door kan. Ik wil het alleen strategisch aanpakken en een beetje zelfverzekerd overkomen.
Vraag of hij wat met je wil gaan drinken. Het hoeft toch niet zo ingewikkeld?
.
zondag 25 augustus 2019 om 00:27
Ja maar dat is pas de laatste stap van m'n Strategisch Plan. Dat doe ik als alles rond is want dat minimaliseert de toestanden bij een negatief antwoord.
Ik heb een droog concept smsje gecomponeerd over het ramen vraagstuk. Waarin ik ook zijn naam verklein om de familiariteit te vergroten.