Temptation Island Vips

vrijdag 23 augustus 2019 om 14:09
Die reacties van haar zijn zo nep. Zo geacteerd, het spat er vanaf. Met zo’n verbeten mondje naar Yolanthe kijken. Onbegrijpelijk dat mensen geloven dat dit echt is.
vrijdag 23 augustus 2019 om 14:45
Ik verbaas me er ook steeds weer over dat mensen het niet (willen) zien.minnimouse schreef: ↑23-08-2019 14:09Die reacties van haar zijn zo nep. Zo geacteerd, het spat er vanaf. Met zo’n verbeten mondje naar Yolanthe kijken. Onbegrijpelijk dat mensen geloven dat dit echt is.

vrijdag 23 augustus 2019 om 17:38
Ik verbaas me er ook over dat er zo makkelijk conclusies worden getrokken dat het geacteerd wordt. Je weet helemaal niet wat er wel en niet gebeurt namelijk. Je hebt een uitzending van driekwartier waarin één tot twee dagen gedekt worden. Je ziet de highlights en hetgeen waarvan de productie wil dat het gezien wordt door de kijkers. Dat je op basis daarvan de conclusie trekt dat het geacteerd is vind ik ook verbazingwekkend. Wellicht heeft ze heel erg gehuild bij het kampvuur. Wij hebben toch ook niet gezien dat het kampvuur een hele tijd stil heeft gelegen omdat Pommeline bijgestaan moest worden door een psycholoog? Misschien probeert Yasmin zich juist groot te houden en laat ze het gaan op een moment dat er net geen camera bovenop haar neus staat. Daarnaast is al eerder bekend gemaakt dat Yasmin en Thomas meer dan genoeg hebben gehuild omdat op de dag van vertrek een goede vriendin van Yasmin is overleden. Gezien deze tranen geen meerwaarde hadden voor het programma is in overleg met Thomas en Yasmin besloten dat die gedeelten niet uitgezonden worden. Dus misschien waren haar tranen ook gewoon op of kon ze het na het overlijden van haar vriendin in perspectief zien.
Het is lekker makkelijk oordelen op basis van die paar fragmenten die je ziet dat geacteerd wordt en je verbazen over anderen die dat niet (willen) zien. Misschien zijn die anderen juist diegene die verder kijken dan hun neus lang is en weten dat er meerdere factoren meespelen bij een televisieprogramma.
anoniem_302419 wijzigde dit bericht op 23-08-2019 20:50
0.31% gewijzigd
vrijdag 23 augustus 2019 om 20:04
Ieder z’n mening, maar in programma’s wordt ook gescript. Dat is niet bepaald geheim.MrsLady schreef: ↑23-08-2019 17:38Ik verbaas me er ook over dat er zo makkelijk conclusies worden dat het geacteerd wordt. Je weet helemaal niet wat er wel en niet gebeurt namelijk. Je hebt een uitzending van driekwartier waarin één tot twee dagen gedekt worden. Je ziet de highlights en hetgeen waarvan de productie wil dat het gezien wordt door de kijkers. Dat je op basis daarvan de conclusie trekt dat het geacteerd is vind ik ook verbazingwekkend. Wellicht heeft ze heel erg gehuild bij het kampvuur. Wij hebben toch ook niet gezien dat het kampvuur een hele tijd stil heeft gelegen omdat Pommeline bijgestaan moest worden door een psycholoog? Misschien probeert Yasmin zich juist groot te houden en laat ze het gaan op een moment dat er net geen camera bovenop haar neus staat. Daarnaast is al eerder bekend gemaakt dat Yasmin en Thomas meer dan genoeg hebben gehuild omdat op de dag van vertrek een goede vriendin van Yasmin is overleden. Gezien deze tranen geen meerwaarde hadden voor het programma is in overleg met Thomas en Yasmin besloten dat die gedeelten niet uitgezonden worden. Dus misschien waren haar tranen ook gewoon op of kon ze het na het overlijden van haar vriendin in perspectief zien.
Het is lekker makkelijk oordelen op basis van die paar fragmenten die je ziet dat geacteerd wordt en je verbazen over anderen die dat niet (willen) zien. Misschien zijn die anderen juist diegene die verder kijken dan hun neus lang is en weten dat er meerdere factoren meespelen bij een televisieprogramma.

vrijdag 23 augustus 2019 om 20:59
Echt? Ik vind Julia zo’n ordinair hoofd hebben.juliadenders schreef: ↑23-08-2019 14:05Ik vind danielle juist niet mooi. Valt me sowieso op dat veel verleidsters niet mooi zijn. Enige die ik prachtig vind is julia.
Voor de rest vind ik de vriendinnen mooier dan de verleidsters.
Maar dat nieuwe koppel. Echt een heeeeel apart stel. Ik denk dat zij er heel veel spijt van gaat krijgen dat ze heeft meegedaan.
En (deels) gescript is wat anders dan geacteerd.
vrijdag 23 augustus 2019 om 22:59
Ik denk idd wel dat het echt is. Op mij komt het niet geacteerd over. Ik geloof ook niet dat je mee mag en kan doen als je geen relatie met elkaar hebt.minnimouse schreef: ↑23-08-2019 14:09Die reacties van haar zijn zo nep. Zo geacteerd, het spat er vanaf. Met zo’n verbeten mondje naar Yolanthe kijken. Onbegrijpelijk dat mensen geloven dat dit echt is.

vrijdag 23 augustus 2019 om 23:50
Wat bedoel je? Ik reageer op jou, aangezien jij (indirect) op mij reageert over dat je vindt dat er snel conclusies getrokken worden over of dit wel of niet geacteerd is.
Je geeft aan dat je vindt dat er snel conclusies getrokken worden omdat het entertainment is en de producers je laten zien wat zij willen dat je zien. Ja, dat is logisch en ook geen geheim. In reactie daarop zeg ik dan dat het ook algemeen bekend is dat er ook veel gescript wordt en dat komt zo'n beetje op hetzelfde neer.
En jij vindt het verbazingwekkend dat er snel conclusies getrokken worden. Vast. En ik weet heus wel dat er gescript wordt en dat de producers gaan voor entertainment, maar dan nog is mijn mening dat deze 2 mensen acteren. Ik breng dat niet als waarheid, dus ik begrijp niet zo goed waarom iemand daar zo fel op reageert.
zaterdag 24 augustus 2019 om 01:21
Ik snap het probleem niet helemaal geloof ik. Temptation lijkt me juist hét programma dat gemaakt is om lekker makkelijk anderen te beoordelen vanaf je luie bank. Dat is waarom het scoort. Dat mensen een mening over je vormen weet je van te voren en ik vermoed dat dat ook flink wordt meegewogen in de overweging om mee te doen aan het programma, want het kan je wel eens een mooie hoeveelheid likes en schnabbels opleveren.
Die oordelen kunnen positief uitpakken (ach die arme Yasmin!) en negatief (ik geloof er niks van, lijkt me geacteerd). En ja, dat is uiteraard enkel gebaseerd op wat de show je wel of niet laat zien en je eigen interpretatie daarbij.
Ik zie zelf het probleem niet zo. Mag dat dan dus niet? Zolang het niet de vorm heeft van enorme (lelijke) online haat vind ik het part of the game.
Die oordelen kunnen positief uitpakken (ach die arme Yasmin!) en negatief (ik geloof er niks van, lijkt me geacteerd). En ja, dat is uiteraard enkel gebaseerd op wat de show je wel of niet laat zien en je eigen interpretatie daarbij.
Ik zie zelf het probleem niet zo. Mag dat dan dus niet? Zolang het niet de vorm heeft van enorme (lelijke) online haat vind ik het part of the game.

zaterdag 24 augustus 2019 om 14:35
Ah, nu snap ik je post beter. Je brengt het inderdaad niet als waarheid, maar je geeft wel een oordeel (en Melon nog sterker, daarom reageerde ik op haar post) over mensen die niet direct geloven dat het geacteerd is. Ieder mag zijn mening hebben, maar om je dan te verbazen over iedereen die de betreffende mening niet heeft vind ik overdreven. Jij denkt dat het geacteerd is en dat is prima. Ik heb daar nog mijn twijfels over en dat is ook prima. Dat zegt niks over mij verder en dat wil ook niet zeggen dat ik de dingen niet zie die jullie zien. Ik kan ze anders interpreteren en wellicht zie ik andere argumenten (die ik in mijn post uiteengezet heb) waardoor ik nog mijn twijfels behoud of het geacteerd is. Dus mijn felheid komt vanuit het oordeel over anderen die niet per se geloven dat het geacteerd is. Niet vanuit het feit dat je denkt dat het geacteerd is, want dat is inderdaad jouw mening en die mag je hebben.minnimouse schreef: ↑23-08-2019 23:50Wat bedoel je? Ik reageer op jou, aangezien jij (indirect) op mij reageert over dat je vindt dat er snel conclusies getrokken worden over of dit wel of niet geacteerd is.
Je geeft aan dat je vindt dat er snel conclusies getrokken worden omdat het entertainment is en de producers je laten zien wat zij willen dat je zien. Ja, dat is logisch en ook geen geheim. In reactie daarop zeg ik dan dat het ook algemeen bekend is dat er ook veel gescript wordt en dat komt zo'n beetje op hetzelfde neer.
En jij vindt het verbazingwekkend dat er snel conclusies getrokken worden. Vast. En ik weet heus wel dat er gescript wordt en dat de producers gaan voor entertainment, maar dan nog is mijn mening dat deze 2 mensen acteren. Ik breng dat niet als waarheid, dus ik begrijp niet zo goed waarom iemand daar zo fel op reageert.
zaterdag 24 augustus 2019 om 16:51
zaterdag 24 augustus 2019 om 17:22
Sterker nog, er wordt gezegd dat het “onbegrijpelijk” is wanneer mensen zeggen dat ze geloven dat het ‘echt’ is.MrsLady schreef: ↑24-08-2019 14:35Ah, nu snap ik je post beter. Je brengt het inderdaad niet als waarheid, maar je geeft wel een oordeel (en Melon nog sterker, daarom reageerde ik op haar post) over mensen die niet direct geloven dat het geacteerd is. Ieder mag zijn mening hebben, maar om je dan te verbazen over iedereen die de betreffende mening niet heeft vind ik overdreven. Jij denkt dat het geacteerd is en dat is prima. Ik heb daar nog mijn twijfels over en dat is ook prima. Dat zegt niks over mij verder en dat wil ook niet zeggen dat ik de dingen niet zie die jullie zien. Ik kan ze anders interpreteren en wellicht zie ik andere argumenten (die ik in mijn post uiteengezet heb) waardoor ik nog mijn twijfels behoud of het geacteerd is. Dus mijn felheid komt vanuit het oordeel over anderen die niet per se geloven dat het geacteerd is. Niet vanuit het feit dat je denkt dat het geacteerd is, want dat is inderdaad jouw mening en die mag je hebben.
zaterdag 24 augustus 2019 om 17:24
zaterdag 24 augustus 2019 om 17:33
Dan is jouw aanname dat de productie het weet. Ex-stellen kunnen natuurlijk prima samen faken dat ze nog bij elkaar zijn. Zeker als ze toch al gewend zijn te acteren.
zaterdag 24 augustus 2019 om 19:57
Omdat het er voor mijn gevoel vanaf druipt. Maar goed, laat maar zitten verder. We weten nu van elkaar hoe we er over denken.appelientjex schreef: ↑24-08-2019 17:22Sterker nog, er wordt gezegd dat het “onbegrijpelijk” is wanneer mensen zeggen dat ze geloven dat het ‘echt’ is.
zondag 25 augustus 2019 om 00:08

zondag 25 augustus 2019 om 00:23
Omg! Hij wordt echt steeds kanslozer!
zondag 25 augustus 2019 om 12:03
Ik zeg trouwens nergens dat TI geacteerd is he? Wel gescript, niet geacteerd.
Alleen dat ik vind dat de reacties Yasmin zo overduidelijk nep zijn dat ik me niet zo goed kan voorstellen dat een ander dat als echte emotie ziet.
Het kinderachtige puber gedrag van Thomas versterkt het voor mij alleen maar.
Maar idd meningen verschillen en daar is juist zo'n topic voor.
Alleen dat ik vind dat de reacties Yasmin zo overduidelijk nep zijn dat ik me niet zo goed kan voorstellen dat een ander dat als echte emotie ziet.
Het kinderachtige puber gedrag van Thomas versterkt het voor mij alleen maar.
Maar idd meningen verschillen en daar is juist zo'n topic voor.

zondag 25 augustus 2019 om 12:28
Vorige week had hij een livechat bij de première van zijn YouTube video waar hij zelf in zat. Ik heb geen leven, dus had de tijd om toen online te zijn. Ik weet niet meer hoe ik het precies verwoord had, maar het was wel gewoon netjes. Ik had gevraagd of hij zelf nu ook niet zag dat die opmerkingen sowieso niet aantrekkelijk zijn, vriendin of geen vriendin. En dat gaf hij ook gewoon toe. En dan gaat hij nu een hele video maken dat hij niet stiekem doet of liegt. Een fragment erin waarin zijn verleidster zegt dat hij niet over de grens gaat. Naja dan heb je wel echt de flapdrol award gewonnen in mijn ogen.

zondag 25 augustus 2019 om 13:25
Het is zijn manier om recht te praten, wat behoorlijk krom is.YellowLemon schreef: ↑25-08-2019 12:28En dan gaat hij nu een hele video maken dat hij niet stiekem doet of liegt. Een fragment erin waarin zijn verleidster zegt dat hij niet over de grens gaat. Naja dan heb je wel echt de flapdrol award gewonnen in mijn ogen.![]()
Natuurlijk had hij niet gelogen of stiekem gedaan. Maar dat neemt niet weg dat de opmerkingen die hij maakte, dronken of niet, enorm kwetsend waren voor Yasmin. Ook ik vind dus dat Thomas met zijn 28 jaar enorm puberaal bezig is geweest.
zondag 25 augustus 2019 om 13:51
Precies. Totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Hoe had hij het andersom gevonden, als Yasmin zo had gepraat? “Ik zou nu best een bepaalde lul willen pijpen”. Ik vind het echt chocking dat soort opmerkingen. En hij denkt dat dat gewoon moet kunnen in een relatie?Wilhetnietweten schreef: ↑25-08-2019 13:25Het is zijn manier om recht te praten, wat behoorlijk krom is.
Natuurlijk had hij niet gelogen of stiekem gedaan. Maar dat neemt niet weg dat de opmerkingen die hij maakte, dronken of niet, enorm kwetsend waren voor Yasmin. Ook ik vind dus dat Thomas met zijn 28 jaar enorm puberaal bezig is geweest.
zondag 25 augustus 2019 om 13:53
Dat brengt me op een idee. I.p.v. te zoenen, had Yasmin hem beter een koekje van eigen deeg kunnen geven en precies die opmerkingen maken die hij ook maakt. 1 jongen uitkiezen en daar net zo geil tegen lopen doen als Thomas tegen danielle deed. Maar dan net geen zoenen of seks. Dat zou echt lachen zijn.