Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Aardbei_86 schreef:
18-08-2019 15:29
Ik ken Liessinde persoonlijk en ze hebben echt een relatie.
Wauw, wat is hij dan respectloos naar haar zeg. Erg sneu.
Alle reacties Link kopieren
En zijn ze net zo dom als ze eruit zien?
Die nieuwe kerel ziet er echt heel dom uit inderdaad. Denk dat zij heel naief is.
Ik las ergens dat hij een neef van Stefano zou zijn. Ja, die jongen die vorig seizoen op het laatst de fout in ging met Zwanetta. Beetje dezelfde manier van praten.
appelientjex schreef:
19-08-2019 10:47
Ik wil dit vooral weten betreffende Orfeo. Ik kan mij voorstellen dat Liessinde een stuk intelligenter is.
Wilhetnietweten schreef:
19-08-2019 13:39
Ik las ergens dat hij een neef van Stefano zou zijn. Ja, die jongen die vorig seizoen op het laatst de fout in ging met Zwanetta. Beetje dezelfde manier van praten.
Nou daar deed hij me dus ook precies aan denken! Aan dat koppel! En die Liessinde doet me ook aan zijn vriendin denken. Ook zo’n rare manier van praten.
appelientjex schreef:
19-08-2019 10:47
Liessinde is een heel leuk en lief zachtaardig meisje. Zeker niet dom. Maar wel te lief. Ze is nog erg jong en staat wellicht wat naïef in het liefdesleven.

Orpheo ken ik niet echt, niet vaak gezien. Maar was kan die gast dom blaten zeg. Wat een wazig verhaal hing hij op tegen Angie.
Die Orpheo vind ik zo een afknapper! Als een man zo tegen me praat, kan ie gelijk wiebelen.
Carpe Diem!
Wilhetnietweten schreef:
19-08-2019 13:39
Haha ik merkte al eerder op dat hij me aan Stefano deed denken. Die was ook zo sloom met zijn eeuwig lege blik en wenkbrauwen die 1 km uit elkaar stonden.

Dat gesprek wat die Orpheo had met die verleidster was echt cringy. Ik kan nog wel begrijpen dat je iets opbouwt en na een tijdje in de fout gaat, al is vreemdgaan natuurlijk nooit goed te praten. Maar op de eerste avond in een casual gesprek droog opmerken dat je wel eens vreemd zou kunnen gaan.. . :bonk:
Fabrizio heeft in een insta-bericht uit de doeken gedaan dat hij inderdaad een zoontje heeft bij een voor het publiek nog onbekende dame. Hij schrijft dat hij er in het begin niet voor hem was omdat er zoveel over hem heen kwam met zijn deelname aan TI en en zijn eigen zaak :facepalm:

Opmerkelijk dat de reacties super positief waren: wat een moed, held, kunnen veel mannen een voorbeeld aan nemen. Eh, pardon? Hij hoeft echt niet afgekraakt te worden-dat vind ik sowieso altijd nogal stom op social media van bekende mensen- maar die loftrompet? Vraag me af of mensen ook zo positief waren als het een/de moeder was die het kind in de eerste fase links liet liggen.
Damian heeft een positieve indruk op mij gemaakt. Al zou hij wel wat minder enthousiast mogen reageren op de schuddende billen van de verleidsters. Ik begrijp dat Shirley daar toch even op afknapte.

Thomas... Ik heb nu al een paar keer met open mond naar hem zitten luisteren. Ik voelde op momenten zelfs plaatsvervangende schaamte. Yasmin had mijn zege toen ze wraak nam op Thomas, door met Stuwey te zoenen.

Pommeline werkt mij echt op mijn zenuwen. Om het minste of geringste barst ze in tranen uit. Het zelfvertrouwen is ver te zoeken. En Fabrizio is net zo onzeker. Ik begrijp best dat Fabrizio boos was, toen hij de beelden zag. Het leek er namelijk op dat de relatie wat Pommeline betreft ten einde was. Pommeline is ondertussen het hele gesprek met de verleider vergeten, aan haar reactie te zien bij het laatste kampvuur.

Als ik een kant zou moeten kiezen, Channah of Quentin, dan zou ik voor de kant van Quentin kiezen. Maar Channah heeft natuurlijk alleen het slechtste van Quentin gezien. Dan nog vind ik Channah's theorie 'Ik wilde zien of hij voor mij door het vuur zou gaan, ook al pap ik met een ander aan'. Dat slaat helemaal nergens op. En dat moet moeder worden... Tjongejonge.
vivautrecht85 schreef:
20-08-2019 08:16
Fabrizio heeft in een insta-bericht uit de doeken gedaan dat hij inderdaad een zoontje heeft bij een voor het publiek nog onbekende dame. Hij schrijft dat hij er in het begin niet voor hem was omdat er zoveel over hem heen kwam met zijn deelname aan TI en en zijn eigen zaak :facepalm:

Opmerkelijk dat de reacties super positief waren: wat een moed, held, kunnen veel mannen een voorbeeld aan nemen. Eh, pardon? Hij hoeft echt niet afgekraakt te worden-dat vind ik sowieso altijd nogal stom op social media van bekende mensen- maar die loftrompet? Vraag me af of mensen ook zo positief waren als het een/de moeder was die het kind in de eerste fase links liet liggen.
Als iemand z’n zaak en z’n leven dankzij zijn nep imago in de media te danken heeft mag hij van mij best de deksel op zijn neus krijgen onder zo’n bericht. Ik ben die kerel zo beu.
Wat tenenkrommend dat Channah en Quentin nou ook weer een programma krijgen over die zwangerschap en de bevalling. :facepalm: Zulke oninteressante mensen die hun baby zowel voor Temptation als voor dit programma gebruiken voor alle bekendheid die ze kunnen krijgen. Triest.
Neee, ze zei laatst dat ze uit elkaar gingen..ik snap haar niet.
Ikkuz schreef:
20-08-2019 13:20
Neee, ze zei laatst dat ze uit elkaar gingen..ik snap haar niet.
Ze zijn ook uit elkaar maar draven wel als duo op in allerlei programma's en yt-filmpjes
YellowLemon schreef:
20-08-2019 11:15
Als iemand z’n zaak en z’n leven dankzij zijn nep imago in de media te danken heeft mag hij van mij best de deksel op zijn neus krijgen onder zo’n bericht. Ik ben die kerel zo beu.
Welk imago bedoel je precies?

Ik vind het ook een eikel hoor, daar niet van. Je bekendheid van TI aangrijpen op te verklaren waarom je eerst niet naar je zoontje omkeek. Echttttt
vivautrecht85 schreef:
20-08-2019 13:44
Ze zijn ook uit elkaar maar draven wel als duo op in allerlei programma's en yt-filmpjes
Wat een onzin zeg. Dus alles voor de aandacht idd.
Ikkuz schreef:
20-08-2019 13:46
Wat een onzin zeg. Dus alles voor de aandacht idd.
Ik vind het een eng incestueus wereldje. Al die youtubers die bij elkaar opdraven, verleiders en koppels die al dan niet in duo-verband nietszeggende interviewtjes geven.

Nou vind ik vloggers zelden leuk maar zo'n Rodanya is wel echt grote armoede. Beetje in de camera kijken, slechte zinnen uitkramen en de meest casual dingen delen alsof het heel boeiend is. Maar er zal een markt voor zijn.
vivautrecht85 schreef:
20-08-2019 14:07
Ik vind het een eng incestueus wereldje. Al die youtubers die bij elkaar opdraven, verleiders en koppels die al dan niet in duo-verband nietszeggende interviewtjes geven.

Nou vind ik vloggers zelden leuk maar zo'n Rodanya is wel echt grote armoede. Beetje in de camera kijken, slechte zinnen uitkramen en de meest casual dingen delen alsof het heel boeiend is. Maar er zal een markt voor zijn.
Blijkbaar ook veel domme mensen die dat reuze interessant vinden om naar te kijken? Ik kijk nooit naar YouTube. Snap daar de lol niet van.
Ik geloof echt niet dat channah en quinten uit elkaar zijn als je ziet hoe ze met elkaar omgaan en ze leven ook nog samen. Wel echt leuk grappig stel. Het nieuwe koppel gaat ook fout, die gozer is een makkelijke prooi.. thomas en yasmin volgens mij zijn ze geen echt stel anders kun je toch niet zo doen zoals die thomas doet? Yasmin heeft wel groot gelijk dat ze met iemand anders zoent. Hij gaat veeel te ver. Damian vind ik goed overkomen en gedraagt zich nog goed. Shirley ook al denk ik dat ze al heel eind klaar is met Damian.
appelientjex schreef:
20-08-2019 14:43
Blijkbaar ook veel domme mensen die dat reuze interessant vinden om naar te kijken? Ik kijk nooit naar YouTube. Snap daar de lol niet van.
Er zijn Youtubers die formats hebben die niet onder doen voor televisieprogramma's en soms zelfs betere kwaliteit leveren. Dat zijn echter niet de Youtubers die je in programma's als Temptation ziet, want die zouden nooit van hun leven daar aan meedoen.
Ik vind Damian ook positief meevallen. Ik dacht, die gaat helemaal los, maar ik vind hem van alle mannen het beste gedragen. Niet sneaky, wel de verleiding aangaan en niks doen. Maar ik denk dat Shirley al lang klaar met hem was.
MrsLady schreef:
20-08-2019 22:23
Er zijn Youtubers die formats hebben die niet onder doen voor televisieprogramma's en soms zelfs betere kwaliteit leveren. Dat zijn echter niet de Youtubers die je in programma's als Temptation ziet, want die zouden nooit van hun leven daar aan meedoen.
Ok dat zou kunnen. Als een soort tv programma is? Ik bedoelde de mensen die een inkijkje geven in hun privé leven via YouTube. Sáái. Tegenwoordig wil iedereen bekend worden en denkt iedereen dat ze heel interessant zijn.
Dat zijn inderdaad video's die vergelijkbaar zijn met televisieprogramma's. Alleen dan vaak wel korter. Het is dan inderdaad niet het vloggen wat jij bedoelt denk ik. Hoewel dat ook enorm populair is, maar volgens mij vooral onder kinderen.
Ik vind Thomas echt steeds triester worden, als dat al mogelijk was. Hij heeft echt zó geen zelfreflectie! Dat hij 28 is zou je niet zeggen. Ik moest echt lachen toen hij zei dat hij er nu niet meer op hoefde te letten hoe de beelden bij Yasmin zouden overkomen. Uhhhh gast, dat deed je toch al niet. Heeft hij dan echt niet door dat zinnen als “ik heb best zin om nu een bepaalde kut te beffen” of “kunnen we niet gewoon ergens neuken als de camara’s weg zijn” de grens over is??
En in het begin vond hij dat Yasmin maar saai was en te weinig de uitdaging aanging.
Ik vond hem ook echt niet verdrietig of emotioneel overkomen, zoals je bij de andere mannen wel ziet bij slechte beelden. Denk dat hij alleen maar blij is nu zodat ie kan neuken want dat is het enige waar hij aan denkt. Dat Daniëlle zich leent voor zo’n vies mannetje.

En Liessinde is dom of naïef of allebei. Die spoort ook niet helemaal. De verleidsters hebben het goed gezien dat ze medelijden met haar hebben, en dat ze niet snappen wat ze in orpheo ziet. Maar dat er aan haarzelf ook wel een steekje los zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven